Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Kærlighed

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av Kærlighed »

The White Lotus sesong 2: 7/10

Ikke like minneverdig som sesong 1, men den har sine øyeblikk og holder en jevn høy kvalitet. Skal mye til for å toppe sesong 1. Da var det et fantastisk utvalg av karakterer og jeg elsket karakterene til og dynamikken mellom Armond og Shane.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hotel Europa - eller Das Weiße Haus am Rhein, om man vil. Har jo hørt litt om historien fra før, og den er jo interessant nok. Men her ble det vel mye drama med en del overdrevne greier, kvinnelige kommunister som gjør opprør og en datter som heller varm suppe over Hitler. Det hele toppes med en mørkhudet unge.....

Terningkast 3.

SirJames

Legg inn av SirJames »

The White Lotus, sesong 2

En helt annen dynamikk og atmosfære sammenlignet med sesong 1, som jo var knallbra. Det sagt, så har sesong 2 også vokst på meg igjennom 7 episoder. Såpass at jeg blir sittendes og crave mer. Mye mer. Ender dermed opp på en strøken

8/10

Gleder meg som en sjømann, i ferd med å få landlov, til neste sesong.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

SirJames skrev: man des 12, 2022 10:40 pm The White Lotus, sesong 2

En helt annen dynamikk og atmosfære sammenlignet med sesong 1, som jo var knallbra. Det sagt, så har sesong 2 også vokst på meg igjennom 7 episoder. Såpass at jeg blir sittendes og crave mer. Mye mer. Ender dermed opp på en strøken

8/10

Gleder meg som en sjømann, i ferd med å få landlov, til neste sesong.
Jeg ble helt revet med av skuespillet til hun som spiller Daphne. Wow.
► Show Spoiler

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Kærlighed skrev: man des 12, 2022 10:55 pm
SirJames skrev: man des 12, 2022 10:40 pm The White Lotus, sesong 2

En helt annen dynamikk og atmosfære sammenlignet med sesong 1, som jo var knallbra. Det sagt, så har sesong 2 også vokst på meg igjennom 7 episoder. Såpass at jeg blir sittendes og crave mer. Mye mer. Ender dermed opp på en strøken

8/10

Gleder meg som en sjømann, i ferd med å få landlov, til neste sesong.
Jeg ble helt revet med av skuespillet til hun som spiller Daphne. Wow.
► Show Spoiler
Drømmer nå om en prequel med Murray Bartlett tilbake.

Samtidig hadde jeg likt å se Shane og Cameron på samme hotell.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Kærlighed skrev: man des 12, 2022 10:55 pm
SirJames skrev: man des 12, 2022 10:40 pm The White Lotus, sesong 2

En helt annen dynamikk og atmosfære sammenlignet med sesong 1, som jo var knallbra. Det sagt, så har sesong 2 også vokst på meg igjennom 7 episoder. Såpass at jeg blir sittendes og crave mer. Mye mer. Ender dermed opp på en strøken

8/10

Gleder meg som en sjømann, i ferd med å få landlov, til neste sesong.
Jeg ble helt revet med av skuespillet til hun som spiller Daphne. Wow.
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Kids in crime - TV2.

Imponerende skuespill og godt plot. Litt nostalgi er flott.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

White Lotus sesong 2 - 7/10.
Artig, men ikke like god som sesong 1. Synd det ikke blir mer Jennifer Coolidge.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Winnowill skrev: tir des 13, 2022 8:00 pm White Lotus sesong 2 - 7/10.
Artig, men ikke like god som sesong 1.
Syns sesong to hadde en enda bedre historie enn sesong en. Like best sesong to, men det er få som slår Murray Bartlett i rollen som Armond!
Sist redigert av Astonstian den tir des 13, 2022 8:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Syns ikke første sesongen av White Lotus var noe særlig, men i mangel på andre ting så begynte jeg på sesong 2 i går.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Winnowill skrev: tir des 13, 2022 8:00 pm White Lotus sesong 2 - 7/10.
Artig, men ikke like god som sesong 1.
► Show Spoiler
Dette må du jo legge i en spoiler.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

SirJames skrev: tir des 13, 2022 8:28 pm
Winnowill skrev: tir des 13, 2022 8:00 pm White Lotus sesong 2 - 7/10.
Artig, men ikke like god som sesong 1.
► Show Spoiler
Dette må du jo legge i en spoiler.
Har jo ikke røpet noe egentlig, og det er faktisk mulig det blir mer av henne etter det jeg har lest.
Men ja, skulle vel det. Kan ikke gjøre noe med det nå, men en moderator kan jo fikse på det evt.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: tir des 13, 2022 8:28 pm
Winnowill skrev: tir des 13, 2022 8:00 pm White Lotus sesong 2 - 7/10.
Artig, men ikke like god som sesong 1.
► Show Spoiler
Dette må du jo legge i en spoiler.
En skulle tro det var mulig ja!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det var voldsomt mye mas om en serie folk ikke gir mer enn 7/10 da.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

GatlingGun skrev: tir des 13, 2022 9:00 pm Det var voldsomt mye mas om en serie folk ikke gir mer enn 7/10 da.
Desto viktigere å ikke spoile slik at den holder seg mest mulig interessant da vet du ;)

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

7/10 er bra i min verden.

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

Digget White Lotus sesong 2, som hadde mer thrillerpreg enn sesong 1. Manglet kanskje en ekstremkarakter som hotellsjefen i sesong 1, men tok det etter min mening igjen i en jevnt over bedre story, fordelt på flere karakterer som på sitt vis var viklet inn i hverandre. Det humoristiske høydepunktet var når de tre generasjonene skulle besøke sine røtter på landsbygda.

Ellers så
► Show Spoiler

startelver

Legg inn av startelver »

Da har jeg endelig kommet meg gjennom 3 sesonger med den fantastiske sci-fi serien Manifest.

Sesong 4 lastes ned akkurat nå, de første 10 episodene er klare, så skal det komme 10 episoder til neste år.


FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Jeg har sett 3 episoder av av Lunch. Serien derivert fra tegneserien. Litt blandet inntrykk. Er positiv selv om ikke figurene er helt til å kjenne igjen. Har noen andre meninger om serien?

[https://www.tv2.no/video/underholdning ... m/1778884/

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Sitter og ser på The Bear nå, tok ikke mange episodene for dette ble toppmateriale!

Anbefales på det aller sterkeste :)

kibby

Legg inn av kibby »

Kærlighed skrev: man des 12, 2022 10:55 pm
SirJames skrev: man des 12, 2022 10:40 pm The White Lotus, sesong 2

En helt annen dynamikk og atmosfære sammenlignet med sesong 1, som jo var knallbra. Det sagt, så har sesong 2 også vokst på meg igjennom 7 episoder. Såpass at jeg blir sittendes og crave mer. Mye mer. Ender dermed opp på en strøken

8/10

Gleder meg som en sjømann, i ferd med å få landlov, til neste sesong.
Jeg ble helt revet med av skuespillet til hun som spiller Daphne. Wow.
► Show Spoiler
Anbefaler fem sesonger av The Bold Type med Meghann Fahy i en av hovedrollene ;)

kibby

Legg inn av kibby »

The White Lotus (sesong 2) (HBO Max)

Enig med mange her. Ikke like minneverdig som den fantastiske sesong 1, men sesong 2 har sine øyeblikk. Aubrey Plaza min soleklare favoritt denne sesongen, sammen med Jennifer Coolidge of course. Gleder meg allerede til sesong 3.

7/10
► Show Spoiler

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Starstruck skrev: tir des 13, 2022 11:20 pm Digget White Lotus sesong 2, som hadde mer thrillerpreg enn sesong 1. Manglet kanskje en ekstremkarakter som hotellsjefen i sesong 1, men tok det etter min mening igjen i en jevnt over bedre story, fordelt på flere karakterer som på sitt vis var viklet inn i hverandre. Det humoristiske høydepunktet var når de tre generasjonene skulle besøke sine røtter på landsbygda.

Ellers så
► Show Spoiler
Jeg var litt lunken til sesong 1. Syns den var ok, men ikke stort mer. Sett fem episoder av sesong 2 nå og liker den mye bedre.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Julestorm (2022)

En god dose moral og klisjéer til tross, dette var ikke verst til å være norsk.

Jon Øigarden og Dennis Storhøi deler MVP gjennom disse 6 episodene.

7/10

SirJames

Legg inn av SirJames »

Sånn FYI så er både "Slow Horses" og "His Dark Materials" i gang igjen.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

The White Lotus sesong 2. 7,5/10

kibby

Legg inn av kibby »

Julestorm (Netflix)

Ikke helt "Hjem til jul"-stemning av denne. Men mange gode norske, svenske og danske skuespillere. Noen kjente, og noen mindre kjente. Krydret med noen Skam-skuespillere (Chris, Even, mammaen til Eva) i småroller og det samme med Hotel Cæsar-skuespillere (Vilde, Marianne, Amanda, Ninni 2.0). Rart at Ida Elise Broch er trekkplaster i denne serien også, da hennes karakter ikke får størst plass og storylinen hennes ikke er den mest spennende. Litt langt døgn strukket over seks episoder, men absolutt en serie som gir en slags julestemning og verdt å se. Jeg likte den!

7/10

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

The Rings of Power.

Bedre enn forventet , faktisk.
Synd med diversity-bonanza'en som trekker ned, men bra underholdning.
Karakter: 7.5

Ser frem til fortsettelsen.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Litt lettvint slutt på The Watcher. Er litt usikker om jeg helt skjønte den, men alt i alt grei spenning. Ellers; 4 episoder sesong 3 av His Dark Materials er ute. Dette er spennende, og jeg vil tør si at dette må være de beste animasjonene jeg noen gang har sett av fantasidyr på film/serie.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Knaberaps skrev: man des 19, 2022 6:20 pm Litt lettvint slutt på The Watcher. Er litt usikker om jeg helt skjønte den, men alt i alt grei spenning. Ellers; 4 episoder sesong 3 av His Dark Materials er ute. Dette er spennende, og jeg vil tør si at dette må være de beste animasjonene jeg noen gang har sett av fantasidyr på film/serie.
Skal også i gang med sesong 3 av HDM her, men burde nok se sesongavslutningen fra S02 først ettersom det er såpass lenge som 2 år siden den gikk. Med alle de serier jeg følger, har jeg en tendens til å glemme mye av det som har skjedd.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»