Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
TrondLFC
Innlegg: 2690

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av TrondLFC »

Deila skrev: tor jan 26, 2023 9:46 pm
TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:42 pm The Witcher. Slår GOT ned i støvlene.
Har sett "The Witcher" Den er ikke i nærheten av GOT  ;)
Det er litt dritt for jeg liker sjangeren, men GOT fremsto for meg som en serie for kjerringer som ikke liker fantasy generelt men som skulle ønske de gjorde det og vipps så var GOT løsningen ; prating og puling.
I Witcher skjer det i det minste noe og jeg lar meg underholde selv om jeg må opp med to hender når fingre skal telles i antall serier som er bedre.

Deila

Legg inn av Deila »

TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:55 pm
Deila skrev: tor jan 26, 2023 9:46 pm
TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:42 pm The Witcher. Slår GOT ned i støvlene.
Har sett "The Witcher" Den er ikke i nærheten av GOT  ;)
Det er litt dritt for jeg liker sjangeren, men GOT fremsto for meg som en serie for kjerringer som ikke liker fantasy generelt men som skulle ønske de gjorde det og vipps så var GOT løsningen ; prating og puling.
Say whaaat :o

SirJames

Legg inn av SirJames »

Mulig Trond har sett feil serie, og refererer til "Game of Tits"

Ærlig forveksling det

Deila

Legg inn av Deila »

SirJames skrev: tor jan 26, 2023 10:07 pm Mulig Trond har sett feil serie, og refererer til "Game of Tits"

Ærlig forveksling det
:lol:

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Deila skrev: tor jan 26, 2023 9:46 pm
TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:42 pm The Witcher. Slår GOT ned i støvlene.
Har sett "The Witcher" Den er ikke i nærheten av GOT  ;)
Hadde han ment plottet i spilltrilogien så kunne de målt seg, men serien er en kraftig utvannet versjon ja..

Og generelt er det svært få serier som kan måle seg med GOT i casting.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:42 pm The Witcher. Slår GOT ned i støvlene.
Dette er noe av det sykeste jeg har lest, og det er ikke godt ment bare for å understreke det. Ville trodd det var trolling, men du er jo en seriøs bruker, så da må jeg heller spørre om det går bra med deg?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Machine_Head skrev: tor jan 26, 2023 11:25 pm
TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:42 pm The Witcher. Slår GOT ned i støvlene.
Dette er noe av det sykeste jeg har lest, og det er ikke godt ment bare for å understreke det. Ville trodd det var trolling, men du er jo en seriøs bruker, så da må jeg heller spørre om det går bra med deg?
Har du noen gang hørt om smak og behag ? Hvis dette er "noe av det sykeste du har lest" så kan jeg rett og slett ikke hjelpe deg.

Og ja takk som spør, det går svært så bra med meg. Håper det går bra med deg også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:55 pm
Deila skrev: tor jan 26, 2023 9:46 pm
TrondLFC skrev: tor jan 26, 2023 9:42 pm The Witcher. Slår GOT ned i støvlene.
Har sett "The Witcher" Den er ikke i nærheten av GOT  ;)
Det er litt dritt for jeg liker sjangeren, men GOT fremsto for meg som en serie for kjerringer som ikke liker fantasy generelt men som skulle ønske de gjorde det og vipps så var GOT løsningen ; prating og puling.
Dette er det sjukeste jeg har lest.

Dette er jo alt annet enn det GoT var kjent for, og om det var det man hang seg opp i så fulgte man ikke mye med ellers.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ser ut som jeg og TrondLFC kan bli bestiser ;) Måtte hoppe av GoT etter fem episoder. For min del riktignok ble det altfor grovt. Unødvendig.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

GOT har altfor mye sex og vold. I tillegg er det en morder som går fri. Møkkaserie!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: fre jan 27, 2023 8:43 am GOT har altfor mye sex og vold. I tillegg er det en morder som går fri. Møkkaserie!
JOlsen 4 president :lol:

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

:lol:
SirJames skrev: fre jan 27, 2023 10:00 am
Glycinello skrev: fre jan 27, 2023 8:43 am GOT har altfor mye sex og vold. I tillegg er det en morder som går fri. Møkkaserie!
JOlsen 4 president :lol:

fazz

Legg inn av fazz »

Cyril skrev: tor jan 26, 2023 8:21 pm Hvor kan jeg få sett Mayor of Kingstown S2?
Paramount+

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg holder på med The White Lotus, utrolig bra serie. Men alle karakterene er spenna gærne. Noen utrolig tenåringer en kvinne (Baby Jane) som knapt har øynene åpne. Her er det mye å henge seg opp i, den beste serien på lenge.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Snøjenta på Netflix.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TheBaseline skrev: fre jan 27, 2023 5:14 pm Snøjenta på Netflix.
Var den severdig?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Glycinello skrev: fre jan 27, 2023 8:43 am GOT har altfor mye sex og vold. I tillegg er det en morder som går fri. Møkkaserie!
Én :D. Jeg holdt faktisk på å hoppe av serien halvveis. Greit at mordere og drittsekker overlever, men når de utrydder alle de gode da blir det litt for mye.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

The White Lotus sesong 2

Synes dette var en god sesong, og likte denne bedre enn den første sesongen.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Slow Horses, sesong 2

Synes denne var fordelaktig strammere i både manus og regi. En serie man koser seg med, gjerne med en kopp te..

PS! Kan noen gi Roddy en ørefik eller tre? På forhaand takk.


7.8/10

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Da har jeg sett Taboo sesong 1 igjen og fy faen. Den er ennå bedre 2.gangen.

9,6/10

Sesong 2 er ventet tidligst i 4.kvartal 2023.

Huff. Men greit, det skal vi klare!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Taboo er klasse, må nok ta et gjensyn før sesong 2 her også

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sesong 2 av Taboo tror jeg ikke på før jeg ser den ligger ute på en streamingtjeneste :lol:

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

SirJames skrev: fre jan 27, 2023 8:05 pm
TheBaseline skrev: fre jan 27, 2023 5:14 pm Snøjenta på Netflix.
Var den severdig?
Bare sett to episoder, men syntes de var bra.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

ElGuaje skrev: fre jan 27, 2023 11:42 pm The White Lotus sesong 2

Synes dette var en god sesong, og likte denne bedre enn den første sesongen.

Helt motsatt her. Synes spesielt karakterene var mer spennende i sesong 1. Mer fokus på selve hotellet og de ansatte der, i samspill med gjestene. Mens sesong 2 følte jeg kun handlet om gjestene, og attpåtil storyen rundt Stiflers Mom fikk jeg mer enn nok av i førstesesongen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

qbah skrev: lør jan 28, 2023 9:29 am
ElGuaje skrev: fre jan 27, 2023 11:42 pm The White Lotus sesong 2

Synes dette var en god sesong, og likte denne bedre enn den første sesongen.

Helt motsatt her. Synes spesielt karakterene var mer spennende i sesong 1. Mer fokus på selve hotellet og de ansatte der, i samspill med gjestene. Mens sesong 2 følte jeg kun handlet om gjestene, og attpåtil storyen rundt Stiflers Mom fikk jeg mer enn nok av i førstesesongen.
Ser det er litt splitt her ja om hvilken sesong folk liker best. Får kanskje se sesong 1 på nytt ved en senere anledning, da den ikke traff meg helt da jeg så den i fjor.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

ElGuaje skrev: lør jan 28, 2023 11:07 am
qbah skrev: lør jan 28, 2023 9:29 am
ElGuaje skrev: fre jan 27, 2023 11:42 pm The White Lotus sesong 2

Synes dette var en god sesong, og likte denne bedre enn den første sesongen.

Helt motsatt her. Synes spesielt karakterene var mer spennende i sesong 1. Mer fokus på selve hotellet og de ansatte der, i samspill med gjestene. Mens sesong 2 følte jeg kun handlet om gjestene, og attpåtil storyen rundt Stiflers Mom fikk jeg mer enn nok av i førstesesongen.
Ser det er litt splitt her ja om hvilken sesong folk liker best. Får kanskje se sesong 1 på nytt ved en senere anledning, da den ikke traff meg helt da jeg så den i fjor.
Sesong 1 var meget bra, dette er stor underholdning og gode skuespillere. Har ikke sett sesong 2, veldig spent på om den er like bra. Noe av det beste på lenge.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Fauda, sesong 4. Alltid bra.

Pågående 1923, litt skuffet og frykter dette blir teit. For mye tidsepokefjas, nå skal Afrika og jakt med, irske sauebønder og slemme baptistiske kirker og overgrep mot indianerne og snart kommer det vel inn noen overkaraktererte italienere inn i spritforbud-temaet også. Kunne vi ikke bare fått noen cowboyer og en og annen T-Ford?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

B.O.B. skrev: lør jan 28, 2023 12:51 pm Fauda, sesong 4. Alltid bra.

Pågående 1923, litt skuffet og frykter dette blir teit. For mye tidsepokefjas, nå skal Afrika og jakt med, irske sauebønder og slemme baptistiske kirker og overgrep mot indianerne og snart kommer det vel inn noen overkaraktererte italienere inn i spritforbud-temaet også. Kunne vi ikke bare fått noen cowboyer og en og annen T-Ford?
Litt enig angående 1923. 1883 seiler foreløpig opp som en soleklar vinner av de tre seriene som er sammenkoblet.

eppaen

Legg inn av eppaen »

B.O.B. skrev: lør jan 28, 2023 12:51 pm Fauda, sesong 4. Alltid bra.

Pågående 1923, litt skuffet og frykter dette blir teit. For mye tidsepokefjas, nå skal Afrika og jakt med, irske sauebønder og slemme baptistiske kirker og overgrep mot indianerne og snart kommer det vel inn noen overkaraktererte italienere inn i spritforbud-temaet også. Kunne vi ikke bare fått noen cowboyer og en og annen T-Ford?
Pokker jeg må hive meg på Fauda igjen. Glemt litt ut.

SirJames

Legg inn av SirJames »

izzet2015 skrev: lør jan 28, 2023 12:46 pm
ElGuaje skrev: lør jan 28, 2023 11:07 am
qbah skrev: lør jan 28, 2023 9:29 am


Helt motsatt her. Synes spesielt karakterene var mer spennende i sesong 1. Mer fokus på selve hotellet og de ansatte der, i samspill med gjestene. Mens sesong 2 følte jeg kun handlet om gjestene, og attpåtil storyen rundt Stiflers Mom fikk jeg mer enn nok av i førstesesongen.
Ser det er litt splitt her ja om hvilken sesong folk liker best. Får kanskje se sesong 1 på nytt ved en senere anledning, da den ikke traff meg helt da jeg så den i fjor.
Sesong 1 var meget bra, dette er stor underholdning og gode skuespillere. Har ikke sett sesong 2, veldig spent på om den er like bra. Noe av det beste på lenge.
Litt for mye sex og vold i sesong 2, synes jeg

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»