Roger Bullmann

Svar
B.O.B.

Roger Bullmann

Legg inn av B.O.B. »

Denne karen har vi glemt. Nå har han gjemt seg nede i bushen i flere år og ennå ikke kommet seg hjem.
Er det så jævlig vanskelig å få lurt seg inn på en norsk båt?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

B.O.B. skrev: tir des 13, 2022 7:54 pm Denne karen har vi glemt. Nå har han gjemt seg nede i bushen i flere år og ennå ikke kommet seg hjem.
Er det så jævlig vanskelig å få lurt seg inn på en norsk båt?
Dyktig på å være på rømmen da tydeligvis

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Kan han ha tatt kvelden i jungelen?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Canucks skrev: tir des 13, 2022 10:52 pm Kan han ha tatt kvelden i jungelen?
Siste podcast-episoden han var på med gutta i Avhørt virka han helt ute. Psykisk ute å kjøre og tom for penger. Kan ikke skjønne at han har holdt det gående flere år etterpå. Beste hadde jo vært om han ble sendt tilbake til Thailand, hørt de tar godt vare på drapsmenn.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Men er det ikke mulig å få sneket seg ombord på et skip som går direkte til Skandinavia? Dette kan jo ikke holde mye lenger for han kan vel ikke akkurat jobbe.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

B.O.B. skrev: ons des 14, 2022 12:27 am Men er det ikke mulig å få sneket seg ombord på et skip som går direkte til Skandinavia? Dette kan jo ikke holde mye lenger for han kan vel ikke akkurat jobbe.
Sikkert ikke blant oss mer.

MadBum

Legg inn av MadBum »


Haugzu

Legg inn av Haugzu »

MadBum skrev: lør mai 27, 2023 11:59 am https://www.nrk.no/norge/tv-2_-drapssik ... 1.16424100

Er i Norge nå.
Så klarte han det til slutt! Overraskende. Håper virkelig politiet arresterer denne ustabile drapsmannen.

Ser ut som Avhørt har vært involvert. Stor fan av podcasten, men akkurat når det kommer til Bullmann synes jeg innsatsen er litt tvilsom. Dette er tross alt en drapsmann som burde stå til rette for sine handlinger i landet de ble gjort.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Malacay skrev: lør mai 27, 2023 12:21 pm Vet ikke om det er mulig å straffeforfølge ham her. Ut av Norge kan i hvert ikke dra, da han er etterlyst av Interpol.
Imponerende at han fikk det til i hvertfall.
Norge utleverer ikke egne statsborgere, så han blir nok ikke sendt til thailand.
Jeg tror han kan puste ut og forbli en fri mann så lenge han ikke reiser utenlands.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Roger fremstilte jo tilnærmet advokat Farid Bouras som en useriøs svindler i en tidligere Avhørt-episode. Nå er Farid plutselig advokaten hans igjen. Mye som skurrer med denne Roger.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Har @Kul_Djevel hjulpet til? Imponerende ferd.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Zanick skrev: lør mai 27, 2023 12:44 pm Har @Kul_Djevel hjulpet til? Imponerende ferd.
Vel, det var ihvertfall ingen som trodde meg den gangen jeg påsto han kunne greie å komme seg til Norge. Den kule djevelen treffer blink nok en gang :D

Queenie

Legg inn av Queenie »

Han så litt medtatt ut!

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Blir i Norge resten av livet nå, ikke noe mer Thailand hvor han kan leke sværkar med bolemuskler.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

B.O.B. skrev: lør mai 27, 2023 7:05 pm Blir i Norge resten av livet nå, ikke noe mer Thailand hvor han kan leke sværkar med bolemuskler.
Er jo noe sjarmerende med bola 50åringer som drar til Thailand for å drikke seg sørpa og synge opera på balkongen midt på natta. Klart han blir hissig når familiefaren på rommet ved siden av ber han dempe seg.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Haugzu skrev: lør mai 27, 2023 7:09 pm
B.O.B. skrev: lør mai 27, 2023 7:05 pm Blir i Norge resten av livet nå, ikke noe mer Thailand hvor han kan leke sværkar med bolemuskler.
Er jo noe sjarmerende med bola 50åringer som drar til Thailand for å drikke seg sørpa og synge opera på balkongen midt på natta. Klart han blir hissig når familiefaren på rommet ved siden av ber han dempe seg.
Nok av folk som mentalt henger igjen i 20-årene og aldri kommer seg videre.

fazz

Legg inn av fazz »

Kul_Djevel skrev: lør mai 27, 2023 2:48 pm
Zanick skrev: lør mai 27, 2023 12:44 pm Har @Kul_Djevel hjulpet til? Imponerende ferd.
Vel, det var ihvertfall ingen som trodde meg den gangen jeg påsto han kunne greie å komme seg til Norge. Den kule djevelen treffer blink nok en gang :D
Bommet bare med 3 år og 50 uker sånn ca. pluss at han ikke gikk gjennom jungelen.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

fazz skrev: lør mai 27, 2023 7:55 pm
Kul_Djevel skrev: lør mai 27, 2023 2:48 pm
Zanick skrev: lør mai 27, 2023 12:44 pm Har @Kul_Djevel hjulpet til? Imponerende ferd.
Vel, det var ihvertfall ingen som trodde meg den gangen jeg påsto han kunne greie å komme seg til Norge. Den kule djevelen treffer blink nok en gang :D
Bommet bare med 3 år og 50 uker sånn ca. pluss at han ikke gikk gjennom jungelen.
Ja ga vel ingen tidsperspektiv. Jeg påstå kun at han selvsagt kunne ta seg til Norge. Hylekoret på VGD den gang fortalte meg at det var umulig og at jeg var dum som kunne påstå noe sånt.

VEL

Jeg er tydeligvis ikke så dum likevel :D

fargerik

Legg inn av fargerik »

Kul_Djevel skrev: søn mai 28, 2023 2:31 am
fazz skrev: lør mai 27, 2023 7:55 pm
Kul_Djevel skrev: lør mai 27, 2023 2:48 pm

Vel, det var ihvertfall ingen som trodde meg den gangen jeg påsto han kunne greie å komme seg til Norge. Den kule djevelen treffer blink nok en gang :D
Bommet bare med 3 år og 50 uker sånn ca. pluss at han ikke gikk gjennom jungelen.
Ja ga vel ingen tidsperspektiv. Jeg påstå kun at han selvsagt kunne ta seg til Norge. Hylekoret på VGD den gang fortalte meg at det var umulig og at jeg var dum som kunne påstå noe sånt.

VEL

Jeg er tydeligvis ikke så dum likevel :D
Han har vel fått venner til å skrangle sammen penger nok til å betale menneskesmuglere for å fikse pass og reiserute, vil jeg tro.
Om du er dum eller ikke vet jeg ikke, men siden du ønsker å diskutere deg selv velger jeg å mene du er dum som et brød.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Hørte episodene av Avhørt som tok for seg flukten. Noe så ufattelig nervepirrende! Selv om man visste at han klarte å komme til Norge så var det nerver av en annen verden.

Som de spør om i podcasten også: Hva sier det om sikkerheten når en fyr som er etterlyst av Interpol klarer seg gjennom 5-6 passkontroller og diverse? Spesielt det som skjedde i Paris er jo en skam sikkerhetsmessig.

Men veldig rørende slutt der han møtte datteren sin igjen.

For en historie. Ellevillt.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:09 am Hørte episodene av Avhørt som tok for seg flukten. Noe så ufattelig nervepirrende! Selv om man visste at han klarte å komme til Norge så var det nerver av en annen verden.

Som de spør om i podcasten også: Hva sier det om sikkerheten når en fyr som er etterlyst av Interpol klarer seg gjennom 5-6 passkontroller og diverse? Spesielt det som skjedde i Paris er jo en skam sikkerhetsmessig.

Men veldig rørende slutt der han møtte datteren sin igjen.

For en historie. Ellevillt.
På hvilket medie, ligger denne podcasting da? Eller hva heter platformen?
Edit: Fant den. Takk for tips.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»