Finale VM 2022 Argentina - Frankrike

Svar
Koffer

Re: Finale VM 2022 Argentina - Frankrike

Legg inn av Koffer »

Gjennomkorrupt. Hvordan kan fattige argentinere være i klart overtall hver kamp? Qatar, PSG, Messi… ah, nå vet jeg det.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Harduetforslag skrev: søn des 18, 2022 7:28 pm
Everenga skrev: søn des 18, 2022 7:27 pm
Wengerist skrev: søn des 18, 2022 7:02 pm Argentina er heldigvis konkurs på samme måte som Messi er moralsk konkurs.
De er gode på å produsere fotballenere og biff men ellers er det skralt. Slitsom kultur å være i, men Frankrike er om mulig enda særere.
Og vin

Jævla god vin
Ja Argentinsk vin er undervurdert. Kjøkkenet deres i det hele egentlig. Litt det beste av Italia og Spania i forening.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Heldigvis er generasjonen under ølmage-> NAV-generasjonen ikke så interessert i denne lite imponerende sporten fotball lenger.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Kan vi ta et øyeblikk og sette pris på at det er NRK som sender finalen. Så deilig å se dette uten å ha gått glipp av halvparten pga fem reklamepauser.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Tormund skrev: søn des 18, 2022 7:32 pm Hvem er han tjukke, solbrune som alle klemmer på? en eller to til høyre for emiren...
Chiqui Tapia. Den argentinske fotballpresidenten.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Koffer skrev: søn des 18, 2022 7:40 pm Gjennomkorrupt. Hvordan kan fattige argentinere være i klart overtall hver kamp? Qatar, PSG, Messi… ah, nå vet jeg det.
Messi slipper unna kritikk for sine Qatar-bånd.

Argentina hevner dog sine finaletap fra 1990 og 2014.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hva i helvete er dette?

Hva faen, en jævla kappe??
Sist redigert av GatlingGun den søn des 18, 2022 7:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Messi tar på seg en muslim-drakt. Morro. Hva sier torp nå?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GatlingGun skrev: søn des 18, 2022 7:37 pm Jaja, imorgen er det tilbake til realitetene folkens. Hva skal dere gjøre da?
Jeg tenker å gi meg på topp. Så finner nok frem repet ikveld.

► Show Spoiler

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Herregud så kleint med kappe. Har de ikke sett Seinfeld i qatar

dada1977

Legg inn av dada1977 »

tomi skrev: søn des 18, 2022 7:41 pm Kan vi ta et øyeblikk og sette pris på at det er NRK som sender finalen. Så deilig å se dette uten å ha gått glipp av halvparten pga fem reklamepauser.
Kunne fortsatt sendingen etter kampen på NRK2. Er vel strengt tatt flere som vil se Dagsrevyen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fin den morgenkåpa til Messi.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Messi omgitt av emiren og Infantino gir meg Star Wars-vibber..........

Dubia

Legg inn av Dubia »

Fantastisk slutt på ett fantastisk mesterskap!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Harduetforslag skrev: søn des 18, 2022 7:45 pm Herregud så kleint med kappe. Har de ikke sett Seinfeld i qatar
Hehe, aldri feil med en Seinfeld-referanse!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Gjestene i studio måtte hjem.

lund

Legg inn av lund »

Uavhengig av alt utenomsportslig ræl med dette mesterskapet, så var dette definitivt den beste VM-finalen jeg har sett siden min første i 1994.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Koffer skrev: søn des 18, 2022 7:40 pm Gjennomkorrupt. Hvordan kan fattige argentinere være i klart overtall hver kamp? Qatar, PSG, Messi… ah, nå vet jeg det.
?

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn des 18, 2022 7:27 pm Nå blir det straks fyrverkeri, gleder meg til det.
Nydelig fyrverkeri , en perfekt avslutning på et perfekt VM.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Latterlig av NRK at de ikke kunne sende frem til 20:00

Albino

Legg inn av Albino »

VivaLV skrev: søn des 18, 2022 7:46 pm Latterlig av NRK at de ikke kunne sende frem til 20:00
Hvert minutt uten Dagsrevyen er en lidelse som ikke kan beskrives med ord!

lumanpauw

Legg inn av lumanpauw »

tomi skrev: søn des 18, 2022 7:25 pm
lumanpauw skrev: søn des 18, 2022 7:12 pm Fikk ikke sett ekstraomgangene og straffekonken før nå pga snømåking og sur kjerring. Fyfaen, jeg er på gråten, faktisk. Messi var tidenes beste uansett før turneringen, men det er så fortjent.
Trist å høre om den forestående skilsmissen. Du er nok sterkere tilbake om 4 år!
Nå er jeg så vant med det at skilsmisse gidder jeg ikke. Tenk så sur hun blir da!

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Jokkemedkniven skrev: søn des 18, 2022 7:36 pm
Jolla skrev: søn des 18, 2022 7:34 pm
Jokkemedkniven skrev: søn des 18, 2022 7:26 pm Emiren tok ikke den kvinnelige dommeren i hånden 😂
Jo, han gjorde vel faktisk det? Han både tok henne i hånden, vekslet ord med henne og plasserte medaljen rundt halsen hennes.

Jeg var litt spent på hvordan det skulle gå, men han tok seg godt ut i den situasjonen (med mindre jeg så feil.)

Jeg vet at de Qatarske dommerne i går ikke tok dommerkollegaen sin i hånden.
Jeg så bare at han klappet hun på skulderen og sa noen ord, men så ikke noe håndtrykk.
Det var nok produsenten som gjorde at du ikke så det. Ser hånden komme frem, men kameraet flytter på seg. Så er det selvsagt mulig hun ikke tok i mot handen hans, men det er vel lite trolig.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

VivaLV skrev: søn des 18, 2022 7:46 pm Latterlig av NRK at de ikke kunne sende frem til 20:00
BBC sender fortsatt

startelver

Legg inn av startelver »

Gary Lineker, ALan Shearer og Rio Ferdinand var studiogjestene i kveld. Det er noe annet en han klovnen Saltvest hos NRK.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

dada1977 skrev: søn des 18, 2022 7:45 pm
tomi skrev: søn des 18, 2022 7:41 pm Kan vi ta et øyeblikk og sette pris på at det er NRK som sender finalen. Så deilig å se dette uten å ha gått glipp av halvparten pga fem reklamepauser.
Kunne fortsatt sendingen etter kampen på NRK2. Er vel strengt tatt flere som vil se Dagsrevyen.
Er du sikker på det?

Greit at Dagsrevyen har mange seere, men flere enn VM-finalen? Stiller meg smått tvilende i påvente av tall som sier det motsatte.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: søn des 18, 2022 7:01 pm Er vel ingen grunn til at ikke Messi skal holde nivået som 39-åring? Har han sagt dette er siste VM?
Om han er aktiv fortsatt, så er det ikke untenkelig at en 39 år gammel Messi er med som joker.

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Så mange syrlige kommentarer overalt. Vi har nettopp vært vitne til en vanvittig finale. Det var gøy. Jeg kommer ikke til å glemme denne kampen.

Back to the clubs.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

MEN LATTERLIG OG PÅ GRENSEN TIL SKANDALE at vi må slå over på dansk tv for å få kommentarer/reportasjer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»