Exit III

Svar
VivaLV

Exit III

Legg inn av VivaLV »

Tenkte den ville ha premiere på nyåret, men siden vi ikke har hørt noe blir det kanskje ikke før høsten 2023?
Noen som vet?

qbah

Legg inn av qbah »

Vært stilt her i lang tid. Mener å huske de startet innspilling for lenge siden i år. Om jeg ikke bommer totalt her.

Uansett, det gledes.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

VivaLV skrev: ons des 14, 2022 10:40 pm Tenkte den ville ha premiere på nyåret, men siden vi ikke har hørt noe blir det kanskje ikke før høsten 2023?
Noen som vet?
"Den nye sesongen av «Exit» ble spilt inn første halvår 2022, med opptak bl. a. i Spania og Marokko. NRK har satt foreløpig sendedato til mars/april 2023."

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

sertono skrev: tor des 15, 2022 7:53 am
VivaLV skrev: ons des 14, 2022 10:40 pm Tenkte den ville ha premiere på nyåret, men siden vi ikke har hørt noe blir det kanskje ikke før høsten 2023?
Noen som vet?
"Den nye sesongen av «Exit» ble spilt inn første halvår 2022, med opptak bl. a. i Spania og Marokko. NRK har satt foreløpig sendedato til mars/april 2023."
Takker. Vanligvis ville de da hatt mediaomtale allerede, men mulig de venter til rett etter nyttår med mediaomtale/forhåndsreklame.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

sertono skrev: tor des 15, 2022 7:53 am
VivaLV skrev: ons des 14, 2022 10:40 pm Tenkte den ville ha premiere på nyåret, men siden vi ikke har hørt noe blir det kanskje ikke før høsten 2023?
Noen som vet?
"Den nye sesongen av «Exit» ble spilt inn første halvår 2022, med opptak bl. a. i Spania og Marokko. NRK har satt foreløpig sendedato til mars/april 2023."
+ Sverige. Barna til Henrik spilte inn der

Centrist

Legg inn av Centrist »

Trailer + dato 2. Mars bekreftet. William mangler i traileren, og de holder på spenningen.

Jon Øigarden fortjener nesten pris bare for traileren! Det gledes.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er overladd!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Overhyped

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Hoppidioten skrev: tir jan 31, 2023 12:44 pm Overhyped
Tror de fleste gleder seg som faen jeg, og nå bekrefter de jo også at dette er siste dansen, så her kan det hypes som bare rakkeren, jeg gleder meg

lsklars

Legg inn av lsklars »

Blir helt sjukt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Får vi se mer av Pim?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Der ja, så ikke denne tråden. De første episodene slippes torsdag, håper på ok underholdning

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Er ikke William med?
Ellers ser jo plottet litt ut som sesong 2 hvor Hermine skal nevne seg.

Forøvrig var det jo en scene i sescong 2 hvor William i pykosen sin hadde svidd av penger på kryptofarm. Fra ca. innspillingstidspunkt og ett år frem i tid så 6'doblet bicoinkursen seg.

StuttgartTjukken

Legg inn av StuttgartTjukken »

Ekstremt karikerte karakterer og enkel handling. Så sesong 1 og fikk nok. Se heller American Psycho.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Serien skulle ha hatt med seg Sophie Elise. Det hadde vært veldig moro

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ale skrev: ons mar 01, 2023 12:04 am Jeg er offisielt ladd.
Jeg også, har sett traileren nå

Queenie

Legg inn av Queenie »

Sett de 3 første episodene nå, helt grei underholdning. Det mest interessante er psykopat vs offer-historien(e), kanskje ikke helt virkelighetsnært, men tipper karma stiller sterkt også i fiksjonen.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Har ikke sett noen episoder ennå, skal følge serien når den går på lufta.

Blir interessant å se hva drittsekkene finner på i denne sesongen, håper Hermine klarer å ta hevn på hele gjengen ;)

Centrist

Legg inn av Centrist »

Slukt alt nå på "morgenkvisten." De første tre episodene er Exit moderert og det sier sitt.

Støtter Slettemark sitt syn i at man blir litt mettet, så godt at dette er siste sesong. Uansett så er det noe av det beste som er laget på norsk fjernsyn.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Ikke sett de 3 første episodene. Nå er det uansett slutt. Men vi har jo Einar Aass som gikk fra mange millioner til konk. Det kunne vært spennende hvis de hadde utforsket det litt også.
Nå kan de jo f.eks. bruke at de må rive vindmølleparken inn i fiction. Og Bitcoin falt jo 2/3 nesten over natta. Kunne blitt herlig humor/drama av det når de står på NAV med hver sin kølapp.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Exit er beviset på at galskap også kan bli ensformig og kjedelig.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Centrist skrev: tor mar 02, 2023 12:25 pm Slukt alt nå på "morgenkvisten." De første tre episodene er Exit moderert og det sier sitt.

Støtter Slettemark sitt syn i at man blir litt mettet, så godt at dette er siste sesong. Uansett så er det noe av det beste som er laget på norsk fjernsyn.
Sett dem nå, tenkte å se kun en, men hadde ikke sjans til å kutte før alle tre var sett.
Ekstremt bra serie, men helt enig i at det måtte bli slutt når denne er ferdig, da er strikken tøyd langt nok.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1721

Legg inn av JauKaninen »

Man glemmer litt hva som gjorde sesong 1 så bra synes jeg. Men skal se hele

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7814

Legg inn av Big George »

vadefugl skrev: ons mar 01, 2023 7:08 pm Serien skulle ha hatt med seg Sophie Elise. Det hadde vært veldig moro
Er ikke Sophie Elise med ?
Da gidder jeg ikke se den.

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

Serien gikk fra å være litt artig finansakrobatikk ispedd crazy festing til å bli, vel, bare en serie.

De narsisstiske psykopatene serien dreier seg om har jo ikke noe spesifikt med finans å gjøre lengre.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Starstruck skrev: fre mar 03, 2023 2:12 pm Serien gikk fra å være litt artig finansakrobatikk ispedd crazy festing til å bli, vel, bare en serie.

De narsisstiske psykopatene serien dreier seg om har jo ikke noe spesifikt med finans å gjøre lengre.
Tullball. Da der du ikke på samme serie

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Syntes det virker ganske likt som både sesong 2 og sesong 1. Spesielt likt sesong 2 kanskje. Foreløpig er jo man bare på samme sporet.
Man vet ikke navnene på hverandres samboere/koner og au-pairer.
Trofekone som ikke takler å leve som vanlig mennesker og dramet rundt Hermine/Adam.

Det er jo svakheten. Jo mer likt det blir sesong 2 og sesong 1, jo mindre spennende blir det.

Forøvrig herlig aktuell ifht. vindmøllepark da.

arknath

Legg inn av arknath »

Fortsatt god underholdning. For meg 6/10 så langt for sesong 3. Litt slakkere tempo men synes ikke det har skadet serien for mye. Får nok et par karakterer opp fordi den treffer en nerve som er veldig aktuell for meg i mitt liv uten å gå mer inn på det.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Fantastisk åpning myntet på Lawrence of Arabia aka William...

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

sertono skrev: lør mar 04, 2023 9:37 pm Fantastisk åpning myntet på Lawrence of Arabia aka William...
Tenkte på det samme når jeg så den scennen
Virker som det er bare William som er "filmfan" :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»