Juleunderholdning 2022

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Re: Juleunderholdning 2022

Legg inn av GiPazzini_85 »

Hva i alle dager var der presten startet med å lire ut av seg nå nettopp? Latinsk samle attpåtil. Det tar seg rett og slett ikke ut.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

VivaLV skrev: lør des 17, 2022 8:56 pm
man har Gulltransporten på Netflix.
Trukke det gitt.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Sølvguttene - velkjent og bra, men Eldbjørg Hemsing og Bach - det løftet det hele til nye høyder!

jakral

Legg inn av jakral »

Donald, Askepott og sølvguttene i all ære, men det er Karl-Bertil Jonssons julaften som er mitt TV-høydepunkt. "Jag har närt en kommunist vid min barm!!" Tage Danielsson er (eller var..) en forteller av rang.

Det er blitt laget en spillefilm basert på denne tegneserien nylig også. Den skal SVT vise i morgen kveld. Spent på den.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg savnet Ribba Minutt For Minutt i går.

Fazam

Legg inn av Fazam »

LondoMollari skrev: søn des 25, 2022 1:49 pm Jeg savnet Ribba Minutt For Minutt i går.
Ja. Et helt kurant alternativ når reprisene florerer. Tilgjengelig på nett dog.

https://tv.nrk.no/program/MUHU23001516

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Tante Pose ble sendt på NRK i går. Det er vel første gang på mange år? Var vel TV2 som sendte den på 90-tallet.

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Mener Tante Pose ble sendt på flere julaftener etter år 2000, men har aldri hatt tålmodighet til å se den på julaften. Har etter hvert sett den på Youtube, og ja.. den var jo ganske morsom. En gammel "drage" med Stavangerdialekt. I går var det en kavalkade med "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu", på meget sen kveldstid. Om Frank Eriksen i sin lille hytte, en same i Austre Tana, Borgny og Roald Mathisen (82 og 93 år), og sommerverten på Merdø utenfor Arendal. Må også der si at jeg hadde gått glipp av noe ved å ikke følge med på serien, slik som jeg gjorde da Oddgeir Bruaset var programleder.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Da jeg var liten sendte de sirkus på NRK i romjula. Et stort høydepunkt.

Når sirkusdirektøren ba om allra största möjilga tysssssstnad satt jeg med store øyne og så på.

Selv ser jeg lite på lineært i jula. Sparer opp noen serier vi koser oss med å binge på kveldene. Nå som det er en soleklar innejul med holke ute er det digg å sitte med en snopskål og en pils og bare kose seg med svensk krim.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Stilleste Gutt - Lillebjørn Nilsen. Virkelig et verdig og flott program. Akkurat slik NRK skal være.

Fazam

Legg inn av Fazam »

DoktorS skrev: ons des 28, 2022 9:19 pm Stilleste Gutt - Lillebjørn Nilsen. Virkelig et verdig og flott program. Akkurat slik NRK skal være.
Det er det beste som NRK har kommet opp med på juletablået.
Dog savnet jeg at de gikk mer inn i dybden.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Trodde jeg skulle se årskavalkaden over nyhetene, for de hadde fått inn Stoltenberg der til å kommentere, men så etterfølges han av de "noe mindre tunge" personene Therese Johaug og hun der Skam-skuespillerdama med skaut (som framstod som et brødhode på Alle mot alle) som er de to andre - men det er vel i tidens ånd,.

Til overmål driver de å reklamerer for "NRK Nyhetsvarsel" under sendingen.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

B-lagets Julebord må være noe av det beste jeg har sett.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

LeSorcier skrev: fre des 30, 2022 8:06 pm B-lagets Julebord må være noe av det beste jeg har sett.
Synd Mathisen alltid må være der for å ødelegge. Hadde fått klink tier om han ikke var med. Bytt ut han med Rufo, så er vi der.

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Kanskje noen er litt barnslige, eller ser "filmer for hele familien" som Nrk kaller det. Da fins filmen Dyrene i Hakkebakkeskogen som ble sendt i romjula, og som er tilgjengelig fram til morgentimene 5. januar. https://tv.nrk.no/program/MSUI25005515 Hadde glemt at Brumlemann ble kidnappet, på grunn av den kjøttsultne revens eskapader.

To Asterix-filmer er tilgjengelige hos Nrk til litt uti januar, deriblant "Byplanleggeren".
Filmen "Farmageddon" foregår på og rundt gården til Sauen Shaun. (Armageddon på norsk er Harmageddon). Litt upassende innhold, siden ideen om romreiser nok kolliderer med troen på flat jord. Men jeg måtte bare se den. Den handler veldig mye om UFOer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»