Volleyball

Svar
Troygirl

Re: Volleyball

Legg inn av Troygirl »

Mol/Sørum spiller semifinale mot nederlandske Brouwer/Meeuwsen kl. 12.00 i morgen.

Finalen går kl. 17.45.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Troygirl skrev: lør aug 14, 2021 10:37 pm Mol/Sørum spiller semifinale mot nederlandske Brouwer/Meeuwsen kl. 12.00 i morgen.
Samme gutta som de slo i OL-semien.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Synd jeg ikke fikk sett kampen, siden jeg ikke har Viaplay sport. Fulgte med på live scorene på den offisielle eurovolley siden. Er helt utrolig at de klare å snu det etter å ha blitt rundspilt i første sett. For en suoperasjon! Leste et intervju med Mol som sa de slet fordi russerne startet meget bra, han nevnte også at de var slitne. Sørum takket publikum, og sa at det var på grunn av dem at de klarte å snu kampen. Jeg er så glad for at de kan spille foran publikum igjen. Blir ikke helt det samme uten.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

sertono skrev: lør aug 14, 2021 10:40 pm
Troygirl skrev: lør aug 14, 2021 10:37 pm Mol/Sørum spiller semifinale mot nederlandske Brouwer/Meeuwsen kl. 12.00 i morgen.
Samme gutta som de slo i OL-semien.
Ja, det er et lag som passer Mol/Sørum bra.

De kan møte Kanto/Losiac i finalen, et lag gutta har slitt litt med. De slo dem i tre sett i verdensturneringen i Cancun i april i år, men tapte i to sett i Sochi i mai - en turnering Kanto/Losiak forørvig vant. Blir spennende å se hvor slitne de er i morgen. Litt spesielt å gjøre seiersintervjuet sittende på sanden - helt utslitt.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Hva skjedde? De lå tett hele tiden, nå er plutselig Nederland foran med 3 poeng?

janesaj

Legg inn av janesaj »

Virkelig en svak avslutning på første sett i semien av gutta. Her må man opp i ringa.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Jadda, andre sett i boks!

janesaj

Legg inn av janesaj »

Jadda! Tar det hjem i avgjørende nok en gang! To bunnsolide sett av gutta etter det svakere første :D

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

JADA! De er helt utrolige, gir seg pokker ikke, digger dem :D

Blir spennende å se hvem gutta møter av Kanter/Losiak og Boermans/de Groot i finalen.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Mol og Sørum er kongene av å snu kamper. Enda en kamp hvor de taper første sett men vinner de to neste. Lurer på om de rett og slett er slitne og at de derfor mister litt fokus underveis. Desto enda sterkere å snu kamper slik de har gjort. Nå gleder jeg meg til finalen i kveld :)

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Fant ut at kampene blir sendt på V Sport + som jeg har i kanalpakken min. Polakkene leder 8-6 mot nederlenderne i den andre semien. Polakkene spiller meget bra.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Et par feil av polakkene gjør at nederlenderne nå leder 11-10.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Nederland tar første sett mot de polske favorittene. Lov til å håpe på en lang kamp her.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Kantor/Losiak imponerte ikke akkurat i OL:

1. Seier mot Gottsu/Shiratori
2. Tap mot Thole/Wickler
3. Tap mot Nicolai/Lupo
4. Tap mot Herrera/Gavira i lucky loser.

Ser ut som om de har funnet formen nå.

Boermans/De Groot var ikke med i OL, de klarte ikke å kvalifisere seg.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Nederlenderne med fire poengs ledelse i andre sett nå, men Boermans er dessverre nede for telling etter en duell ved nettet. Får håpe han kan fortsette.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Hva skjer med polakkene? Er nederlenderne faktisk bedre? Total kollaps fra polakkene. Akkurat som de har gitt opp.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Polen kollapser

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

janesaj skrev: søn aug 15, 2021 1:52 pm Nederlenderne med fire poengs ledelse i andre sett nå, men Boermans er dessverre nede for telling etter en duell ved nettet. Får håpe han kan fortsette.
Hvordan er dette nederlandske laget? Kommentatoren er ganske overrasket. Sier at polakkene spiller mye dårligere enn de pleier, akkurat som om de har gitt opp. Har Anders og Christian spilt mot nederlenderne før? De er veldig unge. Han ene var født i 2000, så faktisk yngre enn Christian og Anders. Blir de vanskelig å slå i finalen?

janesaj

Legg inn av janesaj »

janesaj skrev: søn aug 15, 2021 1:39 pm Lov til å håpe på en lang kamp her.
Det ble det iallfall ikke... Polakkene hadde tydeligvis heller liten interesse av å vinne kampen og ga den bort i andre sett. Så da blir det nederlandsk motstand i finalen også.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Jepp, da blir Boermans/De Groot motstanderne i finalen, de vant forøvrig turneringen i Gstaad 6.july, der slo de Cherif/Ahmed i finalen.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

sertono skrev: søn aug 15, 2021 2:10 pm Jepp, da blir Boermans/De Groot motstanderne i finalen, de vant forøvrig turneringen i Gstaad 6.july, der slo de Cherif/Ahmed i finalen.
Så de er ganske gode. Har Anders og Christian spilt mot de før? Hvordan endte det?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

TheBaseline skrev: Så de er ganske gode. Har Anders og Christian spilt mot de før? Hvordan endte det?
Vet ikke om de har møtt dem før.

Det blir uhyre spennende finale, vinner Mol/Sørum er det deres fjerde EM-triumf på rad. Ingen har noen gang klart den bragden.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

sertono skrev: søn aug 15, 2021 2:19 pm
TheBaseline skrev: Så de er ganske gode. Har Anders og Christian spilt mot de før? Hvordan endte det?
Vet ikke om de har møtt dem før.

Det blir uhyre spennende finale, vinner Mol/Sørum er det deres fjerde EM-triumf på rad. Ingen har noen gang klart den bragden.
Takk for svar :) Noen som har litt mer peiling enn meg som kan si hvordan spillet deres passer Anders og Christian?

janesaj

Legg inn av janesaj »

Brukbar plassering av sandvolleyballarenaen for OL i 2024:


Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Helt utrolig at de er i enda en finale. Nå går det på ren vinnervilje for gutta. De er dønn slitne. Bare en kamp igjen nå, så er de i mål og blir historiske!

Mulig jeg tar feil, men så vidt jeg vet har de aldri møtt Boermans/De Groot før, så dette blir spennende!!

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

janesaj skrev: søn aug 15, 2021 2:27 pm Brukbar plassering av sandvolleyballarenaen for OL i 2024:

Syk plassering! Paris-OL kommer til å bli så bra. Har utrolig lyst til å forsøke å få noen billetter til enkelte øvelser.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

janesaj skrev: søn aug 15, 2021 2:27 pm Brukbar plassering av sandvolleyballarenaen for OL i 2024:

Satan ja, det er så vakkert, spår at Paris blir tidenes OL :)

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

De har klart å rote bort en 4-2 ledelse allerede. Huff. Har en dårlig følelse.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Mol/Sørum leder 15-12 i første sett. Utrolig viktig at de vinner dette første settet. Jeg tror ikke de orker en tresettskamp.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Høidalen er veldig til å jinxe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sport Generelt»