Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Legg inn av izzet2015 »

Kalle73 skrev: man mai 01, 2023 2:31 pm
izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 2:23 pm Det hakker p¨å alle kamper. Så nå caster jeg kampene. Da fungerer det utmerket.
Tja, caster du kampene så er det igrunn bare appen på TV/chromecasten som får en link de bruker for å vise videoen. Da er det enda mer sannsynlig at hakkinga skyldes den enheten det hakka på...
At det er tv'n det er noe feil med? Den er fem år gammel. Alt annet fungerer bare ikke norsk fotball på play.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg har funnet ut at Apple-TV er ræva på direktesendt fotball, men bedre enn smart-TV på f.eks Netflix.

Så jeg sjonglerer mellom Apple-TV og Smart-TV alt etter hva jeg skal se.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 2:58 pm
Kalle73 skrev: man mai 01, 2023 2:31 pm
izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 2:23 pm Det hakker p¨å alle kamper. Så nå caster jeg kampene. Da fungerer det utmerket.
Tja, caster du kampene så er det igrunn bare appen på TV/chromecasten som får en link de bruker for å vise videoen. Da er det enda mer sannsynlig at hakkinga skyldes den enheten det hakka på...
At det er tv'n det er noe feil med? Den er fem år gammel. Alt annet fungerer bare ikke norsk fotball på play.
Ev. at TV-appen til TV2 er dårlig tilpassa TV'n.
På den forrige TV'n jeg hadde begynte diverse smart-funksjoner å svikte etter 3 år. Det første som slutta å virke var TV2 Zebra-app, som det het da.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

PapaSmurf skrev: man mai 01, 2023 3:03 pm Jeg har funnet ut at Apple-TV er ræva på direktesendt fotball, men bedre enn smart-TV på f.eks Netflix.

Så jeg sjonglerer mellom Apple-TV og Smart-TV alt etter hva jeg skal se.
Hvilken AppleTV har du? Fungerer helt utmerket hos meg. Både Netflix, direktesendt fotball og forsåvidt alt annet av streaming.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

SuperGunners10 skrev: man mai 01, 2023 3:39 pm
PapaSmurf skrev: man mai 01, 2023 3:03 pm Jeg har funnet ut at Apple-TV er ræva på direktesendt fotball, men bedre enn smart-TV på f.eks Netflix.

Så jeg sjonglerer mellom Apple-TV og Smart-TV alt etter hva jeg skal se.
Hvilken AppleTV har du? Fungerer helt utmerket hos meg. Både Netflix, direktesendt fotball og forsåvidt alt annet av streaming.
Tror det er Apple TV 4.

Det lugger på fotball, men alt annet er strøkent.
Går jeg inn på TV2play på en app på TV-en er fotballen helt perfekt.

Mener jeg googlet det og fant en eller annen forklaring.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Prøver å logge inn for å avslutte ab så kommer jeg automatisk til "lag ny bruker side".

Trykker man der på "har du allerede en TV 2-konto? Logg inn - så går man bare i loop og havner på "lag ny bruker side" igjen.

Fin den TV2

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Ingen problem med gammel Apple TV her. Eneste er at den er noen sekunder etter, kom et mål etter jeg hadde lest det her inne :(. Men det er ikke Apple sin skyld.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Har oppdatert TV2 Play Appen for å se om det hjelper. Ellers blir det "casting" som er løsningen.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Det står alltid at ES kampene også går på denne "Eleven Sport" https://www.livesoccertv.com/channels/mycujoo-live/

Men ser aldri de kampene noe sted innpå siden deres. https://elevensports.com/en

Noen som skjønner det der?
Har sett det har stemt med enkelte Belgiske kamper og sånt av og til, men ser aldri en ES kamp der.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Til Vålerenga finner ut at det å score mer enn de slipper inn er en god ide, så dropper jeg dette.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Interessert skrev: ons mai 03, 2023 1:20 pm Det står alltid at ES kampene også går på denne "Eleven Sport" https://www.livesoccertv.com/channels/mycujoo-live/

Men ser aldri de kampene noe sted innpå siden deres. https://elevensports.com/en

Noen som skjønner det der?
Har sett det har stemt med enkelte Belgiske kamper og sånt av og til, men ser aldri en ES kamp der.
Prøv å gå inn på ditt lag så finner du kampene deres rimelig greit. Så litt på indisk fotball gjennom denne siden før sesongen startet of fant det meste av kamper ved å gå på lagene. Pleier å sjekke ut en obskur liga eller 2 i den lange vinterpausen vår.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Er dette en spøk? Ettersom jeg var på stadion i går så ser jeg Fotballkveld i reprise nå. Jeg betaler for abonnement, men når jeg prøver å spole over reklamen så går ikke dette. I selve programmet er det mulig, men altså ikke i reklamen. Noen som har opplevd det samme?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Eivinder80 skrev: tir mai 30, 2023 7:28 pm Er dette en spøk? Ettersom jeg var på stadion i går så ser jeg Fotballkveld i reprise nå. Jeg betaler for abonnement, men når jeg prøver å spole over reklamen så går ikke dette. I selve programmet er det mulig, men altså ikke i reklamen. Noen som har opplevd det samme?
Hvor ser du det i reprise? Sjekket appen til TV2 play på mobilen nå og ser ligger hele sendingen uten reklame. Ser du den u reprise (opptak) på din TV dekoder du har viacAltibox, Telenor eller lignende?

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

stc887 skrev: tir mai 30, 2023 7:45 pm
Eivinder80 skrev: tir mai 30, 2023 7:28 pm Er dette en spøk? Ettersom jeg var på stadion i går så ser jeg Fotballkveld i reprise nå. Jeg betaler for abonnement, men når jeg prøver å spole over reklamen så går ikke dette. I selve programmet er det mulig, men altså ikke i reklamen. Noen som har opplevd det samme?
Hvor ser du det i reprise? Sjekket appen til TV2 play på mobilen nå og ser ligger hele sendingen uten reklame. Ser du den u reprise (opptak) på din TV dekoder du har viacAltibox, Telenor eller lignende?
Ser den på TV2 Play via Twe eller hva det heter. Har logget inn på brukeren.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Eivinder80 skrev: tir mai 30, 2023 7:46 pm
stc887 skrev: tir mai 30, 2023 7:45 pm
Eivinder80 skrev: tir mai 30, 2023 7:28 pm Er dette en spøk? Ettersom jeg var på stadion i går så ser jeg Fotballkveld i reprise nå. Jeg betaler for abonnement, men når jeg prøver å spole over reklamen så går ikke dette. I selve programmet er det mulig, men altså ikke i reklamen. Noen som har opplevd det samme?
Hvor ser du det i reprise? Sjekket appen til TV2 play på mobilen nå og ser ligger hele sendingen uten reklame. Ser du den u reprise (opptak) på din TV dekoder du har viacAltibox, Telenor eller lignende?
Ser den på TV2 Play via Twe eller hva det heter. Har logget inn på brukeren.
Ok da er det noe teknisk fra Telenor som gjør det eller at TV2 pålegger de å gjøre det for sjekket på pc nå og der ligger sendingen ute uten reklame men hvilken avtaler TV leverandører har og forskjellige tekniske løsninger kan ikke jeg svare på men direkte hos TV2 om du går inn på TV2 Play via nettsiden til YV2 eller laster ned app på en device er det ikke reklame. Burde ikke være det om man ser det via tv leverandøren heller men henvendelse må rettes dit.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»