Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Svar
Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Re: Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Legg inn av ehall »

Vikingen skrev: søn mar 05, 2023 9:02 am Hvis jeg har forstått dette riktig — er man avhengig av en applikasjon (tv2play) for å få sett alle kampene? Finnes det ikke en kanalpakke som man kan se på ordinær tv slik Eurosport hadde?
Ja, det er riktig. Er rett og slett en promotering fra TV2 for å reklamere for sin egen app og at de går for streaming fremfor tv.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Tror dere jeg får sett kamp fra hotellrom i Hellas i sommer via TV2 play aboet på macen? Tror ikke slikt funket med forrige rettighetshaver.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

BrannLFC skrev: søn mar 05, 2023 10:12 pm Tror dere jeg får sett kamp fra hotellrom i Hellas i sommer via TV2 play aboet på macen? Tror ikke slikt funket med forrige rettighetshaver.
Jeg så Eliteserien fra utlandet i fjor på discovery, funket for meg i alle fall

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

BrannLFC skrev: søn mar 05, 2023 10:12 pm Tror dere jeg får sett kamp fra hotellrom i Hellas i sommer via TV2 play aboet på macen?
Ja: https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/omtv2play/utlandet

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

https://www.eliteserien.no/nyheter/tv-2 ... kortkunder

Dette er godt nytt for de som har sesongkort. Eller om du allerede har tv2play, så blir jo sesongkortet 100 kroner billigere i måneden.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Når man har sesongkort så er man vel som oftest på stadion? Hva med oss som bor for langt unna til å kunne dra på stadion hver helg? Ikke er det en fordel å være lojal abonnent, du får kun tilbud om du er ny kunde eller dersom du har sesongkort. Piss.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Cedianar skrev: tir mar 07, 2023 12:44 pm Når man har sesongkort så er man vel som oftest på stadion? Hva med oss som bor for langt unna til å kunne dra på stadion hver helg? Ikke er det en fordel å være lojal abonnent, du får kun tilbud om du er ny kunde eller dersom du har sesongkort. Piss.
Jeg bor i Oslo og har sesongkort på SR Bank Arena. Så for meg er dette glimrende og trolig avgjørende for at jeg faktisk kommer til å ha tv2 play i år.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Synes dette var et godt initiativ av TV2. Ja de som har sesongkort kommer sikkert til å (i stor grad) se hjemmekamper på stadion. Men da får man i alle fall rabatt på bortekampene som sendes, og om man skulle like å se andre kamper i samme runde som spilles dagen før/etter.

Men det er klart, om man kun er interessert i å se hjemmekamper fra tribuneplass, ingen bortekamper og driter glatt i samtlige andre oppgjør i ligaen så har tilbudet lite verdi. Men jeg tror ikke mange er i denne kategorien.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Hmm. Gikk inn på linken for denne kampanjen, og siden abonnementet mitt er gått ut så ser det ut som jeg kan benytte meg av tilbudet? Står ihvertfall 299kr når jeg klikker meg videre.. Så, da er det bare for de fleste å si opp abonnementet og så abonnere på nytt for å få 100kr avslag?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Den rabatten sesongkorthavere får, er vel den samme rabatten alle andre får på https://play.tv2.no/pakker/sport nå?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Bjørka skrev: tir mar 07, 2023 4:35 pm Den rabatten sesongkorthavere får, er vel den samme rabatten alle andre får på https://play.tv2.no/pakker/sport nå?
Det tilbudet gikk vel ut januar for alle andre?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Tilbudet skulle vært valgfritt utenom Norsk fotball.

Du kan velge til kanaler om du ønsker:
Alt av film og serier
Sport
Champions League
La Liga
Disney

Jeg ønsker kun Norsk fotball til den nette sum av 120 Nkr. Bla bla.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Nevi skrev: tir mar 07, 2023 9:58 pm
Bjørka skrev: tir mar 07, 2023 4:35 pm Den rabatten sesongkorthavere får, er vel den samme rabatten alle andre får på https://play.tv2.no/pakker/sport nå?
Det tilbudet gikk vel ut januar for alle andre?
Tror ikke det? Står fremdeles 299/mnd her når man ser på TV2 Sport-pakkene, og det varer lengre enn tilbudet som var i januar også (ut året, ikke til oktober eller hva det var det forrige tilbudet var). Det var en periode etter januar der det kostet 399, men nede i 299 igjen nå.

Virker som det kommer til å koste 299/mnd for alle i hele år, uavhengig av sesongkort eller hva. Som jeg fremdeles synes er mye når jeg kun er interessert i kampene til ett Eliteserielag, men når man bor langt unna hjembyen og må se alle på TV, så lønner det seg i alle fall litt mer enn om det var to kamper i måneden.

Hulken

Legg inn av Hulken »

Not gonna happen.
Alt for svakt produkt med for mange uinteressante kamper.
Eliteserien har tapt seg noe enormt de sisye årene. Vært en jevn nedadgående kurve helt siden man valgte å utvise til 16 lag.

heltos

Legg inn av heltos »

Bjørka skrev: ons mar 08, 2023 8:28 am
Nevi skrev: tir mar 07, 2023 9:58 pm
Bjørka skrev: tir mar 07, 2023 4:35 pm Den rabatten sesongkorthavere får, er vel den samme rabatten alle andre får på https://play.tv2.no/pakker/sport nå?
Det tilbudet gikk vel ut januar for alle andre?
Tror ikke det? Står fremdeles 299/mnd her når man ser på TV2 Sport-pakkene, og det varer lengre enn tilbudet som var i januar også (ut året, ikke til oktober eller hva det var det forrige tilbudet var). Det var en periode etter januar der det kostet 399, men nede i 299 igjen nå.

Virker som det kommer til å koste 299/mnd for alle i hele år, uavhengig av sesongkort eller hva. Som jeg fremdeles synes er mye når jeg kun er interessert i kampene til ett Eliteserielag, men når man bor langt unna hjembyen og må se alle på TV, så lønner det seg i alle fall litt mer enn om det var to kamper i måneden.
Stemmer det, registrerte også dette og har nå kjøpt denne pakken…med binding ut sesongen.
Men forstår ikke helt dette sesongkort tilbudet når prisen uansett er det same?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

heltos skrev: tor mar 09, 2023 7:32 amStemmer det, registrerte også dette og har nå kjøpt denne pakken…med binding ut sesongen.
Men forstår ikke helt dette sesongkort tilbudet når prisen uansett er det same?
Nei, jeg skjønte heller ikke det. Virker om noe som en PR-greie?

Men det er vel ikke binding ut sesongen? Mer at den prisen kun gjelder ut sesongen.

heltos

Legg inn av heltos »

Bjørka skrev: tor mar 09, 2023 7:47 am
heltos skrev: tor mar 09, 2023 7:32 amStemmer det, registrerte også dette og har nå kjøpt denne pakken…med binding ut sesongen.
Men forstår ikke helt dette sesongkort tilbudet når prisen uansett er det same?
Nei, jeg skjønte heller ikke det. Virker om noe som en PR-greie?

Men det er vel ikke binding ut sesongen? Mer at den prisen kun gjelder ut sesongen.
Beklager, du har helt rett, ikke binding men prisen er ut sesongen.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Hulken skrev: tor mar 09, 2023 6:43 am Not gonna happen.
Alt for svakt produkt med for mange uinteressante kamper.
Eliteserien har tapt seg noe enormt de sisye årene. Vært en jevn nedadgående kurve helt siden man valgte å utvise til 16 lag.
Akkurat. Med færre lag ville det vært mer interessant å betalte. De som støtter 16 lag får heller betale :)

Centrist

Legg inn av Centrist »

Sending på TV2 nå. Var ikke klar over at Anne Sturød er tilbake, fabelaktige nyheter!

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Hulken skrev: tor mar 09, 2023 6:43 am Not gonna happen.
Alt for svakt produkt med for mange uinteressante kamper.
Eliteserien har tapt seg noe enormt de sisye årene. Vært en jevn nedadgående kurve helt siden man valgte å utvise til 16 lag.
Sportslig og økonomisk er det jo en veldig stor oppgang de siste årene, så du er nok litt utdatert.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

heltos skrev: tor mar 09, 2023 7:32 am
Bjørka skrev: ons mar 08, 2023 8:28 am
Nevi skrev: tir mar 07, 2023 9:58 pm

Det tilbudet gikk vel ut januar for alle andre?
Tror ikke det? Står fremdeles 299/mnd her når man ser på TV2 Sport-pakkene, og det varer lengre enn tilbudet som var i januar også (ut året, ikke til oktober eller hva det var det forrige tilbudet var). Det var en periode etter januar der det kostet 399, men nede i 299 igjen nå.

Virker som det kommer til å koste 299/mnd for alle i hele år, uavhengig av sesongkort eller hva. Som jeg fremdeles synes er mye når jeg kun er interessert i kampene til ett Eliteserielag, men når man bor langt unna hjembyen og må se alle på TV, så lønner det seg i alle fall litt mer enn om det var to kamper i måneden.
Stemmer det, registrerte også dette og har nå kjøpt denne pakken…med binding ut sesongen.
Men forstår ikke helt dette sesongkort tilbudet når prisen uansett er det same?
Hvorfor kjøper dere denne pakken nå ? Tenker å kjøpe den rett før sesongstart. Eller hvor lenge varer kampanjen? Altså hvor lenge kan jeg vente med å slå til på tilbudet før det stiger igjen?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:19 pm Hvorfor kjøper dere denne pakken nå ? Tenker å kjøpe den rett før sesongstart. Eller hvor lenge varer kampanjen? Altså hvor lenge kan jeg vente med å slå til på tilbudet før det stiger igjen?
Jeg har ventet, tenkte også å kjøpe rett før seriestart. TV2 hadde et tilbud på 299 i januar som var tidsbegrenset, så en del kjøpte nok da, men jeg konkluderte med at selv om det gikk opp til 399 ville det lønne seg å vente, for man slapp 2-3 ekstra måneder. Men så ble det 299 igjen, og denne gangen har i alle fall ikke jeg sett noen sluttdato på kampanjen som er før årsslutt.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

299,- er heller ikke billig. Burde vært gratis. TV2 tjener nok penger. De må slutte å flå folk.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

izzet2015 skrev: lør mar 25, 2023 9:38 am 299,- er heller ikke billig. Burde vært gratis. TV2 tjener nok penger. De må slutte å flå folk.
Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am
izzet2015 skrev: lør mar 25, 2023 9:38 am 299,- er heller ikke billig. Burde vært gratis. TV2 tjener nok penger. De må slutte å flå folk.
Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am
Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am
izzet2015 skrev: lør mar 25, 2023 9:38 am 299,- er heller ikke billig. Burde vært gratis. TV2 tjener nok penger. De må slutte å flå folk.
Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
Du får jo Norsk fotball, Champions League og Europa League og all landslagsfotball. Hos Discovery fikk man bare Norsk fotball.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:53 am
Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am
Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am

Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
Du får jo Norsk fotball, Champions League og Europa League og all landslagsfotball. Hos Discovery fikk man bare Norsk fotball.
Og så? Jeg ønsker å se norsk fotball. Forrige gang tv2 hadde norsk fotball slo de den sammen med PL, selvsagt til blodpris. Drittkanal.

lund

Legg inn av lund »

Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am
Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am
izzet2015 skrev: lør mar 25, 2023 9:38 am 299,- er heller ikke billig. Burde vært gratis. TV2 tjener nok penger. De må slutte å flå folk.
Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
Hehe, hele MeToo-gjengen samlet igjen altså? :)

Bror1

Legg inn av Bror1 »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:19 pm
heltos skrev: tor mar 09, 2023 7:32 am
Bjørka skrev: ons mar 08, 2023 8:28 am

Tror ikke det? Står fremdeles 299/mnd her når man ser på TV2 Sport-pakkene, og det varer lengre enn tilbudet som var i januar også (ut året, ikke til oktober eller hva det var det forrige tilbudet var). Det var en periode etter januar der det kostet 399, men nede i 299 igjen nå.

Virker som det kommer til å koste 299/mnd for alle i hele år, uavhengig av sesongkort eller hva. Som jeg fremdeles synes er mye når jeg kun er interessert i kampene til ett Eliteserielag, men når man bor langt unna hjembyen og må se alle på TV, så lønner det seg i alle fall litt mer enn om det var to kamper i måneden.
Stemmer det, registrerte også dette og har nå kjøpt denne pakken…med binding ut sesongen.
Men forstår ikke helt dette sesongkort tilbudet når prisen uansett er det same?
Hvorfor kjøper dere denne pakken nå ? Tenker å kjøpe den rett før sesongstart. Eller hvor lenge varer kampanjen? Altså hvor lenge kan jeg vente med å slå til på tilbudet før det stiger igjen?
Kampanjen varer bare ut mars måned ettersom jeg forstår så obs obs. Tenker å kjøpe nå jeg også selv om jeg synes det er alt for dyrt og idiotisk at man ikke kan velge å kun kjøpe ES.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 10:35 am
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:19 pm
heltos skrev: tor mar 09, 2023 7:32 am

Stemmer det, registrerte også dette og har nå kjøpt denne pakken…med binding ut sesongen.
Men forstår ikke helt dette sesongkort tilbudet når prisen uansett er det same?
Hvorfor kjøper dere denne pakken nå ? Tenker å kjøpe den rett før sesongstart. Eller hvor lenge varer kampanjen? Altså hvor lenge kan jeg vente med å slå til på tilbudet før det stiger igjen?
Kampanjen varer bare ut mars måned ettersom jeg forstår så obs obs. Tenker å kjøpe nå jeg også selv om jeg synes det er alt for dyrt og idiotisk at man ikke kan velge å kun kjøpe ES.
Bare ut mars, hvor leser du det? Får nesten kjøpe nå , så jeg er sikra.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»