Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Legg inn av izzet2015 »

Uansett er det alt for dyrt. Det blir nok å se RBK på Lerkendal. 400 kroner for dette er blodpris. De vet å ta seg godt betalt.

heborres

Legg inn av heborres »

Zanick skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm Forøvrig slo jeg til på 299,- ut oktober på TV2 Play. Jeg hadde abonnement på Disney+ som jeg kunne si opp siden det er inkludert i de 299,-

Så da ble det en helt OK pris.
Var tilbudet ut januar, eller har jeg fortsatt mulighet?
Ser ut som det fremdeles går an via linken som stc887 la ut tidligere.
stc887 skrev: søn jan 29, 2023 4:26 pm Kampanje nå 299 pr måned ut året om man gidder å binde seg i minst 6 måneder.
https://velkommen.play.tv2.no/wbb_u
Hvis en går inn på sidene til TV 2 Play nå så har de der et tilbud med 399 kr for tre måneder. Dette tilbudet er mulig å bruke frem til i morgen. Her er det ikke bindingstid.

Uansett hvilket av disse tilbudene du velger, så blir totalprisen 3190 kr +/- 2 kr frem til sesongslutt.
Hvis du kun er interessert i abonnere fra seriestart så gir faktisk det også samme totalpris med 399 kr fra april til sesongslutt.
Med andre ord har en ingenting å tape på å se an om det kommer et bedre tilbud.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Real-_- skrev: fre feb 17, 2023 1:13 pm Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.
Hva med Zebra og Sport 1/2 da? Omtrent alle har jo førstnevnte og mange kan velge Sport 1/2 som tilvalg uten ekstrakostnad.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

KongOlav2 skrev: fre feb 17, 2023 1:17 pm
Real-_- skrev: fre feb 17, 2023 1:13 pm Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.
Hva med Zebra og Sport 1/2 da? Omtrent alle har jo førstnevnte og mange kan velge Sport 1/2 som tilvalg uten ekstrakostnad.
Hovedkampene skal gå enten direkte på TV2 Direkte eller TV2 Sport 1. Utenom de så er det et lite knippe med kamper som er plassert i «Runden» som vil gå på TV2 Sport 1. Resten av kampene må du ha TV2 Play for. Molde vil for eksempel ha 3 kamper på hovedkanalen og 3 kamper på TV2 Sport 1. Resten av kampene frem til runde 15 vil kun være tilgjengelig på TV2 Play.
Brann vil ha 4 kamper på hovedkanalen og 1 på TV2 Sport 1. Resten vil gå på TV2 Play.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

KongOlav2 skrev: fre feb 17, 2023 1:17 pm
Real-_- skrev: fre feb 17, 2023 1:13 pm Da var TV-oppsettet ute og stusser litt på at det er litt få kamper på hovedkanalen Tv2. Burde vert minst en hver runde.
Hva med Zebra og Sport 1/2 da? Omtrent alle har jo førstnevnte og mange kan velge Sport 1/2 som tilvalg uten ekstrakostnad.
Blir aldri det samme som hovedkanalen. Ikke noe problem å få sett det får de som ser alt uansett, men mye av hovedargumentet for Tv2 har jo vert at selv de som egentlig ikke er så interessert snubler over kampene da de går mye mer "tilgjengelig" enn før med Discovery.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Her var det omtrent ingenting på gratis tv, som forventet av hyenene i TV2. Håper noen gir meg en stream før sesongen starter, IPTV eller hva det heter.

Nevi

Legg inn av Nevi »

heborres skrev: lør feb 11, 2023 1:43 pm
Zanick skrev: tor feb 02, 2023 3:23 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 3:18 pm Forøvrig slo jeg til på 299,- ut oktober på TV2 Play. Jeg hadde abonnement på Disney+ som jeg kunne si opp siden det er inkludert i de 299,-

Så da ble det en helt OK pris.
Var tilbudet ut januar, eller har jeg fortsatt mulighet?
Ser ut som det fremdeles går an via linken som stc887 la ut tidligere.
stc887 skrev: søn jan 29, 2023 4:26 pm Kampanje nå 299 pr måned ut året om man gidder å binde seg i minst 6 måneder.
https://velkommen.play.tv2.no/wbb_u
Hvis en går inn på sidene til TV 2 Play nå så har de der et tilbud med 399 kr for tre måneder. Dette tilbudet er mulig å bruke frem til i morgen. Her er det ikke bindingstid.

Uansett hvilket av disse tilbudene du velger, så blir totalprisen 3190 kr +/- 2 kr frem til sesongslutt.
Hvis du kun er interessert i abonnere fra seriestart så gir faktisk det også samme totalpris med 399 kr fra april til sesongslutt.
Med andre ord har en ingenting å tape på å se an om det kommer et bedre tilbud.
Kr 399,- er standard pris.

Men veldig få kamper på hovedkanalen ja. Det er for dårlig. Ikke alle som jakter etter hvor den og den kampen går henne.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Endel av kampene kan man se på direktesport https://www.nettavisen.no/sport/na-kan- ... -95-921720

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Justice 97 skrev: fre feb 17, 2023 6:37 pm
Sodajr skrev: fre feb 17, 2023 6:33 pm Endel av kampene kan man se på direktesport https://www.nettavisen.no/sport/na-kan- ... -95-921720
Bare vær klar over at direktesport vil øke prisen for å gi tilgang til fotballen når seriespillet starter. Det er ikke slik at man kan se fotball selv om man har ordinært abonnement på lokalavisa, slik man har kunnet gjøre før.
Er du sikker på det? Jærbladet har i hvert fall reklamert for at de skal vise alle Bryne sine kamper gjennom direktesport?

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Justice 97 skrev: fre feb 17, 2023 7:03 pm
Soccermannen skrev: fre feb 17, 2023 6:40 pm
Justice 97 skrev: fre feb 17, 2023 6:37 pm

Bare vær klar over at direktesport vil øke prisen for å gi tilgang til fotballen når seriespillet starter. Det er ikke slik at man kan se fotball selv om man har ordinært abonnement på lokalavisa, slik man har kunnet gjøre før.
Er du sikker på det? Jærbladet har i hvert fall reklamert for at de skal vise alle Bryne sine kamper gjennom direktesport?
Ja, så sant du ikke har +Alt fra før da. Fikk nettopp mail fra dem vedrørende dette. Se vedlegg bak spoileren. 299 pr mnd blir prisen.
► Show Spoiler
Se der ja. Kjedelig.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Soccermannen skrev: fre feb 17, 2023 7:21 pm
Justice 97 skrev: fre feb 17, 2023 7:03 pm
Soccermannen skrev: fre feb 17, 2023 6:40 pm
Er du sikker på det? Jærbladet har i hvert fall reklamert for at de skal vise alle Bryne sine kamper gjennom direktesport?
Ja, så sant du ikke har +Alt fra før da. Fikk nettopp mail fra dem vedrørende dette. Se vedlegg bak spoileren. 299 pr mnd blir prisen.
► Show Spoiler
Se der ja. Kjedelig.
Vi betaler vel litt over 2000 i året bare for jærbladet. Så da er det ikke så mye ekstra om man abbonerer på alt.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Nevi skrev: fre feb 17, 2023 7:36 pm
Soccermannen skrev: fre feb 17, 2023 7:21 pm
Justice 97 skrev: fre feb 17, 2023 7:03 pm

Ja, så sant du ikke har +Alt fra før da. Fikk nettopp mail fra dem vedrørende dette. Se vedlegg bak spoileren. 299 pr mnd blir prisen.
► Show Spoiler
Se der ja. Kjedelig.
Vi betaler vel litt over 2000 i året bare for jærbladet. Så da er det ikke så mye ekstra om man abbonerer på alt.
Stemmer det. Blir 80kr ekstra i måneden for å se alle OBOSkampene og en del eliteseriekamper.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 5:18 pm
Ohoimesjøl skrev: ons feb 01, 2023 5:13 pm Mye syting her. Eliteserien + OBOS-ligaen + UEFA Champions League + La Liga + FIFA VM-kvalifisering +UEFA Nations League + UEFA Privatlandskamper for 399,- Jeg synes ikke det er så ille for denne pakka. Det er jo ikke stort mer enn det koster for 1 kampbillett m/god sitteplass på stadion. Pølse i lompe kommer i tillegg 😉
Hva skal jeg med alt det andre surret når det er kun Eliteserien jeg har interesse av?
Denne er fantastisk:


Henningsen

Legg inn av Henningsen »

tomi skrev: tor feb 23, 2023 9:17 pm
Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 5:18 pm
Ohoimesjøl skrev: ons feb 01, 2023 5:13 pm Mye syting her. Eliteserien + OBOS-ligaen + UEFA Champions League + La Liga + FIFA VM-kvalifisering +UEFA Nations League + UEFA Privatlandskamper for 399,- Jeg synes ikke det er så ille for denne pakka. Det er jo ikke stort mer enn det koster for 1 kampbillett m/god sitteplass på stadion. Pølse i lompe kommer i tillegg 😉
Hva skal jeg med alt det andre surret når det er kun Eliteserien jeg har interesse av?
Denne er fantastisk:

Herlig! Den er spot on :lol:

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Noen som vet hvor mange streamer man kan se samtidig?
Var vel Eurosport som hadde en mulighet for å se flere kamper samtidig og hvor man kunne ha splitscreen med både 4-5 kamper samtidig, men velge om man ville ha 1 på halvskjerm og resten på den siste halvdelen og også hvilken kamp man ville ha lyden fra. Aldri sett Tv2 ha noe lignende , men hadde vert veldig praktisk for 17.00 rundene så man slipper å trykke fra stream til stream.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

399,- er alt for dyrt for å se elendige kamper. Og alt det rælet som kommer i tillegg. Jeg ser heller RBK på Lerkendal.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Prøvde IPTV i 1mnd for ca. 160kr.

Penger til kriminelt nettverk, eller kriminelt høye norske priser.

Pest eller kolera.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

thomassim skrev: søn feb 26, 2023 12:45 pm Prøvde IPTV i 1mnd for ca. 160kr.

Penger til kriminelt nettverk, eller kriminelt høye norske priser.

Pest eller kolera.
Det blir ihvertfall ikke støtte til kriminelle nettverk. IPTV er ikke noe du skal røre ved. Det er neppe lovlig.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

izzet2015 skrev: søn feb 26, 2023 7:47 pm
thomassim skrev: søn feb 26, 2023 12:45 pm Prøvde IPTV i 1mnd for ca. 160kr.

Penger til kriminelt nettverk, eller kriminelt høye norske priser.

Pest eller kolera.
Det blir ihvertfall ikke støtte til kriminelle nettverk. IPTV er ikke noe du skal røre ved. Det er neppe lovlig.
Akkurat det er det vel noen som gir fullstendig beng i at iptv er ulovlig. Selv holder jeg meg unna. Har vi ikke råd til å betale det diverse sportsrettigheter koster så fornyer vi ikke det.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

TV 2´s reklamekampanje der en mengde supportere strømmer til et enslig hus og er på vei inn...
Betyr dette at det kun er ett hus i en middels norsk by som tar seg råd til å abb på eliteserien 2023?

Spør for en enga-supporter.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Fitforfight skrev: søn feb 26, 2023 8:40 pm TV 2´s reklamekampanje der en mengde supportere strømmer til et enslig hus og er på vei inn...
Betyr dette at det kun er ett hus i en middels norsk by som tar seg råd til å abb på eliteserien 2023?

Spør for en enga-supporter.
Men promoterer Tv2 for ulovlig visning av sport? Alt tyder vel på at det som skjer der er offentlig visning.

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Hehe, jeg fikk også den assosiasjonen. At en haug med folk må gå sammen om å få råd til å abonnere på disse dyre strømme tjenestene. Men det er ikke langt fra sannheten heller. Skulle man følge med på alt av Norsk fotball i 2022 kostet det ca. 260kr i måneden full pris. Altså et abonnement på Nettavisen til under 1000kr året for å få tilgang til direktesport.no, plus discoveryplus.com til 180kr måneden (som var enda billigere året før der igjen)? I 2023 må man ut med 700kr for det samme. 399 for TV2 og 299 for +Alt-abonnement/direktesport. Altså nær en tre-dobling av prisen. Og da har jeg ikke tatt men hvis/hva MyGame kommer til å tilby av bredde fotball.

heborres

Legg inn av heborres »

Det var tydeligvis lurt å sitte på gjerdet.

Ny kampanje nå der en betaler 299,- pr mnd ut året. Ingen bindingstid etter det jeg kan se.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

heborres skrev: fre mar 03, 2023 11:04 am Det var tydeligvis lurt å sitte på gjerdet.

Ny kampanje nå der en betaler 299,- pr mnd ut året. Ingen bindingstid etter det jeg kan se.
Slo til selv nå, tviler på at man får noe lavere pris uten bindingstid. Eneste ulempen er hvis samme kampanje dukker opp rundt seriestart, men da får jeg bare akseptere at jeg betalte for 1 mnd mer enn jeg hadde behov for.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

dzk skrev: fre mar 03, 2023 11:29 am
heborres skrev: fre mar 03, 2023 11:04 am Det var tydeligvis lurt å sitte på gjerdet.

Ny kampanje nå der en betaler 299,- pr mnd ut året. Ingen bindingstid etter det jeg kan se.
Slo til selv nå, tviler på at man får noe lavere pris uten bindingstid. Eneste ulempen er hvis samme kampanje dukker opp rundt seriestart, men da får jeg bare akseptere at jeg betalte for 1 mnd mer enn jeg hadde behov for.
Hvor finner du det tilbudet til kr. 299,-? Jeg er inne på TV 2nå , der står det kr.349,- i måneden. Står det ikke under abonnenter?

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

izzet2015 skrev: fre mar 03, 2023 11:32 am
dzk skrev: fre mar 03, 2023 11:29 am
heborres skrev: fre mar 03, 2023 11:04 am Det var tydeligvis lurt å sitte på gjerdet.

Ny kampanje nå der en betaler 299,- pr mnd ut året. Ingen bindingstid etter det jeg kan se.
Slo til selv nå, tviler på at man får noe lavere pris uten bindingstid. Eneste ulempen er hvis samme kampanje dukker opp rundt seriestart, men da får jeg bare akseptere at jeg betalte for 1 mnd mer enn jeg hadde behov for.
Hvor finner du det tilbudet til kr. 299,-? Jeg er inne på TV 2nå , der står det kr.349,- i måneden. Står det ikke under abonnenter?
Er du logget inn fra før ? Dette gjelder kun nye kunder.

Logg ut og opprett en ny konto hvis du vil ta i bruk dette.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Slo til på det forrige tilbudet (299,- med bindingtid i 6 mnd og fast pris fra oktober).

For min del, som bruker alt av rettighetene TV2 tilbyr i denne pakka(disney, CL, LL osv) så får man se hva man gjør i oktober. Men avslutter man det da, får man vel et nytt tilbud vil jeg anta.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Hvor lenge varer kampanjen/tilbudet?

heborres

Legg inn av heborres »

Nordlys skrev: fre mar 03, 2023 11:37 am Hvor lenge varer kampanjen/tilbudet?
Står ikke noe om det pr nå

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»