Fjordkraft Ligaen

Svar
CliffC

Re: Fjordkraft Ligaen

Legg inn av CliffC »

Madlaveien skrev: tir jan 03, 2023 8:00 pm Kan tenkes de fristiller Gervais?
Kommer Dineen har jeg vanskelig for å se at de ikke ser på muligheten til å fristille en av to spillere. Jeg ser ikke bort i fra at de kan være interessert i å kvitte seg med begge, og evt. lar den som finner ny klubb dra.

Nå spekulerer jeg bare, men jeg kan ikke se for meg at de er komfortable med dagens situasjon på området. Om Dineen kommer inn er vel dette også en bekreftelse på dette.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Dineen klar for Oilers melder Aftenbladet

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 9:21 am Dineen klar for Oilers melder Aftenbladet
Dineen er rett og slett klasse. Så spørs det hvor han har hodet. Han har fått kontrakt ut sesongen, og Lillehammer håper og tror han er tilbake hos dem neste år. Er dette også et ønske hos Dineen?

Rønningen ryktes også inn. 21 år gammel back, som allerede har 11 A-landskamper. Han gir mer mening enn Martin Gran, selv om jeg gjerne skulle sett sistnevnte på en lengre kontrakt.

Det drar seg til før sluttspillet!

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bilvrag skrev: ons jan 04, 2023 11:03 am
TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 9:21 am Dineen klar for Oilers melder Aftenbladet
Dineen er rett og slett klasse. Så spørs det hvor han har hodet. Han har fått kontrakt ut sesongen, og Lillehammer håper og tror han er tilbake hos dem neste år. Er dette også et ønske hos Dineen?

Rønningen ryktes også inn. 21 år gammel back, som allerede har 11 A-landskamper. Han gir mer mening enn Martin Gran, selv om jeg gjerne skulle sett sistnevnte på en lengre kontrakt.

Det drar seg til før sluttspillet!
Rønningen håper jeg på. Martin Gran kan være en grei forsterkning det også. Vi trenger flere norske gode. Kjernen med norske må ligge i bunn og den trenger et par tilskudd synes jeg. Men henter vi Rønningen og Gran så håper jeg de blir lenger enn bare ut sesongen.

Ikke godt å si med Dineen. Ikke godt å si med Oilers heller. Av og til forlenger de med utlendinger. Andre ganger lar de spillerne reiser videre. Det er sikkert ting i kulissene som spiller inn. Men sett utenfra så virker det hele litt tilfeldig. Det viktige er å ha kontrakter med gode norske spillere. Da er det lett å sette sammen et godt lag med nye utlendinger som hentes.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Blir ikke overrasket om Rønningen, Gran og en ny import signeres. Spesielt Beck tipper jeg er finito snart.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

AllElite skrev: ons jan 04, 2023 5:35 pm Blir ikke overrasket om Rønningen, Gran og en ny import signeres. Spesielt Beck tipper jeg er finito snart.
Jeg blir overrasket om vi henter enda en utlending. Beck har godt over 300 AHL kamper. Var innom Liiga forrige sesong og har 10 poeng på de 10 siste kampene.

Både han og Gervais må gjøre det enda bedre. Men jeg tror de kommer.

Dineen inn. Kommer Gran og så har jeg vanskelig for å se at mer vil skje offensivt

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 5:40 pm
AllElite skrev: ons jan 04, 2023 5:35 pm Blir ikke overrasket om Rønningen, Gran og en ny import signeres. Spesielt Beck tipper jeg er finito snart.
Jeg blir overrasket om vi henter enda en utlending. Beck har godt over 300 AHL kamper. Var innom Liiga forrige sesong og har 10 poeng på de 10 siste kampene.

Både han og Gervais må gjøre det enda bedre. Men jeg tror de kommer.

Dineen inn. Kommer Gran og så har jeg vanskelig for å se at mer vil skje offensivt
Spilt lenge i 4 rekka nå Beck, det er et tydelig tegn på at treneren har fått nok av en import.

Jeg blir mer overrasket om det ikke kommer enn om det kommer.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

AllElite skrev: ons jan 04, 2023 6:06 pm
TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 5:40 pm
AllElite skrev: ons jan 04, 2023 5:35 pm Blir ikke overrasket om Rønningen, Gran og en ny import signeres. Spesielt Beck tipper jeg er finito snart.
Jeg blir overrasket om vi henter enda en utlending. Beck har godt over 300 AHL kamper. Var innom Liiga forrige sesong og har 10 poeng på de 10 siste kampene.

Både han og Gervais må gjøre det enda bedre. Men jeg tror de kommer.

Dineen inn. Kommer Gran og så har jeg vanskelig for å se at mer vil skje offensivt
Spilt lenge i 4 rekka nå Beck, det er et tydelig tegn på at treneren har fått nok av en import.

Jeg blir mer overrasket om det ikke kommer enn om det kommer.
Alt er mulig. Vi får se

Reddington

Legg inn av Reddington »

Synes det er spesielt å calle Vålerenga som favoritt. Unibet har de til 7,50 nå. Oilers til 2,50 etterfulgt av Storhamar til 3,25.

Oilers har vist seg som nærmest klin umulige å slå over en serie på sju kamper når de først får litt vind i seilene. Storhamar har tapt sesongens tre seriekamper mot dem, i tillegg til å bli sweepa i forrige sesongs finaleserie. Årets backsammensetning er middels, og keeper-situasjonen ikke bra nok.

Selv har jeg Oilers, VIF og Storhamar/Sparta i den rekkefølgen. Kanskje SIL litt foran Sparta.

Tester noen kroner på VIF til 7,50, for det er for høyt.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Reddington skrev: ons jan 04, 2023 6:40 pm Synes det er spesielt å calle Vålerenga som favoritt. Unibet har de til 7,50 nå. Oilers til 2,50 etterfulgt av Storhamar til 3,25.

Oilers har vist seg som nærmest klin umulige å slå over en serie på sju kamper når de først får litt vind i seilene. Storhamar har tapt sesongens tre seriekamper mot dem, i tillegg til å bli sweepa i forrige sesongs finaleserie. Årets backsammensetning er middels, og keeper-situasjonen ikke bra nok.

Selv har jeg Oilers, VIF og Storhamar/Sparta i den rekkefølgen. Kanskje SIL litt foran Sparta.

Tester noen kroner på VIF til 7,50, for det er for høyt.
Jeg tror ikke at det er så mange som har VIF som favoritt. Storhamar er min favoritt, og det henger sammen med at de har et stort potensiale i forwards-besetningen, der de i tillegg til å ha flere av Norges beste spillere, og som også har prestert bra i år, også har noen med uforløst potensiale. Vi vet at Berglund og Queenville er av god klasse, og at de kan mye bedre enn de har vist til nå. De må bare finne formen i løpet av de neste to-tre månedene. Ofte er bildet et helt annet i april enn det er i januar, og således betyr det ikke så mye hva de har gjort tidligere i sesongen.

Ellers synes jeg backbesetningen til Storhamar er ganske bra, spesielt etter Kindels ankomst. Keepersituasjonen er dog usikker.

Oilers er ikke umulig å slå over en serie på sju kamper. Hva som skjedde i fjor har uansett ingen betydning for hva som skjer i år. Det er ulike lag og ulike forutsetninger. Alle utfordrerne har slik jeg ser det styrket seg, mens Oilers har blitt svekket.

CliffC

Legg inn av CliffC »

TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 5:40 pm Jeg blir overrasket om vi henter enda en utlending. Beck har godt over 300 AHL kamper. Var innom Liiga forrige sesong og har 10 poeng på de 10 siste kampene.

Både han og Gervais må gjøre det enda bedre. Men jeg tror de kommer.

Dineen inn. Kommer Gran og så har jeg vanskelig for å se at mer vil skje offensivt
For å si det sånn, de hadde ikke hentet Dineen når de har store hull på backen, om de ikke var ganske misfornøyde med importene på forward-siden. Vi har ventet hele sesongen på at de skal våkne, og jeg har vært avventende her. Jeg synes likevel at det er et tankekors at utviklingen ikke går riktig veil, etterhvert som de burde funnet sin plass og rolle i laget. Hvis de har mer inne, hvorfor viser de ikke dette da?

Men, heller ikke jeg har gitt dem opp fullstendig. Jeg tror likevel at det å hente en ny spiller i deres rolle er et signal om at noe kan skje.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 6:19 pm
AllElite skrev: ons jan 04, 2023 6:06 pm
TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 5:40 pm

Jeg blir overrasket om vi henter enda en utlending. Beck har godt over 300 AHL kamper. Var innom Liiga forrige sesong og har 10 poeng på de 10 siste kampene.

Både han og Gervais må gjøre det enda bedre. Men jeg tror de kommer.

Dineen inn. Kommer Gran og så har jeg vanskelig for å se at mer vil skje offensivt
Spilt lenge i 4 rekka nå Beck, det er et tydelig tegn på at treneren har fått nok av en import.

Jeg blir mer overrasket om det ikke kommer enn om det kommer.
Alt er mulig. Vi får se
Gervais lever vel litt farlig han og, men tror han får flere sjanser. Ryker Beck så håper jeg vi går for en skikkelig kanon som kan produsere mye. Dineen er vel ikke en som vil produsere 60-70 poeng(har allerede endel), men Higson elsker spillere som kan vinne dropper og går mye på skøyter.

Reddington

Legg inn av Reddington »

CliffC skrev: ons jan 04, 2023 7:28 pm
Reddington skrev: ons jan 04, 2023 6:40 pm Synes det er spesielt å calle Vålerenga som favoritt. Unibet har de til 7,50 nå. Oilers til 2,50 etterfulgt av Storhamar til 3,25.

Oilers har vist seg som nærmest klin umulige å slå over en serie på sju kamper når de først får litt vind i seilene. Storhamar har tapt sesongens tre seriekamper mot dem, i tillegg til å bli sweepa i forrige sesongs finaleserie. Årets backsammensetning er middels, og keeper-situasjonen ikke bra nok.

Selv har jeg Oilers, VIF og Storhamar/Sparta i den rekkefølgen. Kanskje SIL litt foran Sparta.

Tester noen kroner på VIF til 7,50, for det er for høyt.
Jeg tror ikke at det er så mange som har VIF som favoritt. Storhamar er min favoritt, og det henger sammen med at de har et stort potensiale i forwards-besetningen, der de i tillegg til å ha flere av Norges beste spillere, og som også har prestert bra i år, også har noen med uforløst potensiale. Vi vet at Berglund og Queenville er av god klasse, og at de kan mye bedre enn de har vist til nå. De må bare finne formen i løpet av de neste to-tre månedene. Ofte er bildet et helt annet i april enn det er i januar, og således betyr det ikke så mye hva de har gjort tidligere i sesongen.

Ellers synes jeg backbesetningen til Storhamar er ganske bra, spesielt etter Kindels ankomst. Keepersituasjonen er dog usikker.

Oilers er ikke umulig å slå over en serie på sju kamper. Hva som skjedde i fjor har uansett ingen betydning for hva som skjer i år. Det er ulike lag og ulike forutsetninger. Alle utfordrerne har slik jeg ser det styrket seg, mens Oilers har blitt svekket.
Tja. Går som det pleier å går for Storhamar i DnB nå. På vei mot det niende strake tape mot Oilers, og fire av fire tapt i årets sesong. Til tross for en meget bra 1. periode virker det nå halvveis i 2. periode håpløst å vinne.

SIL MÅ ha en bedre offensiv back hvis det skal bli noe bøtte, imo. Vanskelig å laste Stensrud for noe, men Holm står jo som en vegg i motsatt ende. Kontraster.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Storhamar må ha en ny keeper hvis de skal vinne, Stenerud er bra han, men langt fra nivået til Holm. Og så må Storhamar gjøre noe med topp 2 rekke e sine. Rekka med Thoresen er for opptatt av å spille til hverandre, mens Berglund rekka er for opptatt av å skyte selv. Stokke litt om på de rekkene kan være lurt.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 6:19 pm
AllElite skrev: ons jan 04, 2023 6:06 pm
TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 5:40 pm

Jeg blir overrasket om vi henter enda en utlending. Beck har godt over 300 AHL kamper. Var innom Liiga forrige sesong og har 10 poeng på de 10 siste kampene.

Både han og Gervais må gjøre det enda bedre. Men jeg tror de kommer.

Dineen inn. Kommer Gran og så har jeg vanskelig for å se at mer vil skje offensivt
Spilt lenge i 4 rekka nå Beck, det er et tydelig tegn på at treneren har fått nok av en import.

Jeg blir mer overrasket om det ikke kommer enn om det kommer.
Alt er mulig. Vi får se
Virker som du er nærmere å ha rett enn meg, rett inn i 2 rekka på Beck.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hvor lange utestengelse for man for det slaget (Thoresen)?

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

VivaLV skrev: tor jan 05, 2023 11:19 pm Hvor lange utestengelse for man for det slaget (Thoresen)?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

AllElite skrev: tor jan 05, 2023 9:33 pm
TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 6:19 pm
AllElite skrev: ons jan 04, 2023 6:06 pm

Spilt lenge i 4 rekka nå Beck, det er et tydelig tegn på at treneren har fått nok av en import.

Jeg blir mer overrasket om det ikke kommer enn om det kommer.
Alt er mulig. Vi får se
Virker som du er nærmere å ha rett enn meg, rett inn i 2 rekka på Beck.
De fortsetter å være ustabile både Beck og Gervais. Akkurat nå er Gervais den verste. Rart, det var han som var absolutt friskest i starten av sesongen.

Denne sesongen har Higson bommet mye.
Lefebvre er klasse
Mauldin ok, men kanskje en sesong for lenge dette?
Resten har vært ustabile og ikke så gode som vi forventer av importer.

Jeg savnet forsterkninger av norske spillere. Søberg er kommet tilbake. Men vi er ennå på minus kvalitetsmessig.

For meg virker det som et slakt år på Higson der han har tatt et hvileskjær

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Fotballidiot skrev: fre jan 06, 2023 9:49 pm
VivaLV skrev: tor jan 05, 2023 11:19 pm Hvor lange utestengelse for man for det slaget (Thoresen)?
Blitt litt for mye oppmerksomhet rundt dette. Ja Thoresen får en hodemist. Istedet for å innrømme det så skylder ham på Sveum. Legge oppmerksomheten bort fra han selv. Hadde ikke Thoresen sagt noe så hadde dette vært en ikke sak.

Akkurat Edvartsen er så lite troverdig som det går an å få. Han viser så mange ganger at spilleforståelse er ekstremt begrenset. Spesielt i fotball da. Men ikke uten grunn han ikke dømmer verken hockey eller fotball. Det et god underholdning å lese tweetene hans, men ikke noe mer enn det.

AllElite

Legg inn av AllElite »

TAdams6 skrev: søn jan 08, 2023 8:02 am
AllElite skrev: tor jan 05, 2023 9:33 pm
TAdams6 skrev: ons jan 04, 2023 6:19 pm
Alt er mulig. Vi får se
Virker som du er nærmere å ha rett enn meg, rett inn i 2 rekka på Beck.
De fortsetter å være ustabile både Beck og Gervais. Akkurat nå er Gervais den verste. Rart, det var han som var absolutt friskest i starten av sesongen.

Denne sesongen har Higson bommet mye.
Lefebvre er klasse
Mauldin ok, men kanskje en sesong for lenge dette?
Resten har vært ustabile og ikke så gode som vi forventer av importer.

Jeg savnet forsterkninger av norske spillere. Søberg er kommet tilbake. Men vi er ennå på minus kvalitetsmessig.

For meg virker det som et slakt år på Higson der han har tatt et hvileskjær
Ustabile er å være snill, de leverer ikke. Begge 2 er i tillegg helt usynlige. Det er slike spillere norsk hockey er for snille med.

CliffC

Legg inn av CliffC »

To tredjedeler av seriesesongen er nå spilt, og Gervais og Beck har ikke i noen faser vært det man kan kalle brennhete, langt derifra. De har hatt enkeltkamper hvor de har produsert, etterfulgt av kamper som må kunne kalles under pari. Toppspillere vil prestere på et høyt nivå over tid, mens disse er vel mønsteret mer en god kamp, deretter fem middels og ofte dårlige kamper. Hadde de hatt progresjon så kunne man hatt et halmstrå her, men det blir jo ikke bedre.

Jeg har tidligere ment at klubben bør kjøre med disse ut sesongen, og muligens er dette fortsatt det beste. Min tro på dem er likevel veldig lav, da jeg mener at de burde ha vist at de har nivået inne for lengst. De viser jo ingenting, og er jo henvist både til fjerderekka og som ekstra løper. Oilers har jo hatt enkeltspillere tidligere som ikke har fungert og blitt skiftet ut i løpet av en sesong, men det er absolutt spesielt at de bommer på alle de tre som ble hentet inn for å produsere. Heldigvis har de fått inn Dineen, men jeg tror klubben er interessert i å kvitte seg med begge disse to. Det er nok likevel ikke bare bare å gjøre dette.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Hva skjer med Frisk, blir overkjørt av Oilers. Utrolig dårlig 2.periode.
På tide å fornye spillerstallen når det gjelder de norske spillerne.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Downlight skrev: tor jan 12, 2023 8:51 pm Hva skjer med Frisk, blir overkjørt av Oilers. Utrolig dårlig 2.periode.
På tide å fornye spillerstallen når det gjelder de norske spillerne.
Skal ikke ta noe fra Oilers, vi var gode, men dette er det svakeste frisklaget jeg har opplevd så lenge jeg kan huske. Helt ufattelig lavt bunnivå. Oilers gjør altså ni mål, har ett annullert, tre-fire i metallet og 70 skudd på mål. På bortebane mot laget som startet oppgjøret fire poeng bak tabelltoppen. Helt hinsides.

AllElite

Legg inn av AllElite »

3 importer i 4 rekka? Hva i alle dager Higson...

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Oilers fullstendig overlegne i toppkampen i Sarpsborg. Ender 2-5 og det er nå ni poeng ned til Sparta og Vålerenga. Sparta har to kamper til gode på Oilers og Vålerenga èn, men det ser utvilsomt rimelig bra ut. Storhamar - Oilers på torsdag og Vålerenga - Oilers neste lørdag vil nok avgjøre mye.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Nå taper Frisk mot MS, bunnen er nådd.
En del norske spillere holder ikke mål lenger.
Bastiansen har passert toppen for lenge siden.
Bonsaksen er rett og slett en sportslig skuffelse, spiller til og med i PP. Det er nok ikke hans styrke nei.
Også en del andre som jeg velger ikke å nevne.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Downlight skrev: lør jan 28, 2023 6:37 pm Nå taper Frisk mot MS, bunnen er nådd.
En del norske spillere holder ikke mål lenger.
Bastiansen har passert toppen for lenge siden.
Bonsaksen er rett og slett en sportslig skuffelse, spiller til og med i PP. Det er nok ikke hans styrke nei.
Også en del andre som jeg velger ikke å nevne.
Frisk er nok det som pr i dag ser ut som den største skuffelsen, ja. At Bastiansen har passert toppen bør være forståelig all den tid han er i sitt 43. år. Verre er det nok at en hjemvendt TWO ser ut til å ha møtt veggen og at de ikke lenger har en vegg i mål, som de i mange år hadde i en yngre Dahlberg. De har vel ikke truffet helt på importene heller.

Bonsaksen er fremdeles en god back, men jeg ser ikke at en spillertype som ham er noe grunn å sprenge banken for. Jeg skal ikke påstå at det går tretten på dusinet av ham, men det kan ikke være langt i fra.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Bilvrag skrev: lør jan 28, 2023 6:24 pm Oilers fullstendig overlegne i toppkampen i Sarpsborg. Ender 2-5 og det er nå ni poeng ned til Sparta og Vålerenga. Sparta har to kamper til gode på Oilers og Vålerenga èn, men det ser utvilsomt rimelig bra ut. Storhamar - Oilers på torsdag og Vålerenga - Oilers neste lørdag vil nok avgjøre mye.
I dag ble jeg imponert. Sparta var sjanseløse, og det var bare et par ukonsentrerte minutter hvor Holm serverte ihvertfall en gavepakke hvor de klarte å skape noe. Bra laginnsats av alle rekkene, og Mauldin var min kandidat til bestemannsprisen. Han dominerte i alle spillets faser, spesielt de første to periodene.

Jeg hadde håpet på mer mål fra de utskjelte importene i de siste kampene, da de trenger å spille på seg selvtillit før det virkelige alvoret begynner. De viser begge prov på hockeyferdigheter nå og da, men bare stykkevis og delt.

Strider

Legg inn av Strider »

CliffC skrev: lør jan 28, 2023 7:35 pm
Downlight skrev: lør jan 28, 2023 6:37 pm Nå taper Frisk mot MS, bunnen er nådd.
En del norske spillere holder ikke mål lenger.
Bastiansen har passert toppen for lenge siden.
Bonsaksen er rett og slett en sportslig skuffelse, spiller til og med i PP. Det er nok ikke hans styrke nei.
Også en del andre som jeg velger ikke å nevne.
Frisk er nok det som pr i dag ser ut som den største skuffelsen, ja. At Bastiansen har passert toppen bør være forståelig all den tid han er i sitt 43. år. Verre er det nok at en hjemvendt TWO ser ut til å ha møtt veggen og at de ikke lenger har en vegg i mål, som de i mange år hadde i en yngre Dahlberg. De har vel ikke truffet helt på importene heller.

Bonsaksen er fremdeles en god back, men jeg ser ikke at en spillertype som ham er noe grunn å sprenge banken for. Jeg skal ikke påstå at det går tretten på dusinet av ham, men det kan ikke være langt i fra.
Bonsaksen er vel typisk en god defensiv D spiller. Han har vel ingenting i et PP å gjøre.
Er det han som bestemmer at han skal spille i PP?

Downlight

Legg inn av Downlight »

TylerDurdenNorway skrev: lør jan 28, 2023 8:44 pm
CliffC skrev: lør jan 28, 2023 7:35 pm
Downlight skrev: lør jan 28, 2023 6:37 pm Nå taper Frisk mot MS, bunnen er nådd.
En del norske spillere holder ikke mål lenger.
Bastiansen har passert toppen for lenge siden.
Bonsaksen er rett og slett en sportslig skuffelse, spiller til og med i PP. Det er nok ikke hans styrke nei.
Også en del andre som jeg velger ikke å nevne.
Frisk er nok det som pr i dag ser ut som den største skuffelsen, ja. At Bastiansen har passert toppen bør være forståelig all den tid han er i sitt 43. år. Verre er det nok at en hjemvendt TWO ser ut til å ha møtt veggen og at de ikke lenger har en vegg i mål, som de i mange år hadde i en yngre Dahlberg. De har vel ikke truffet helt på importene heller.

Bonsaksen er fremdeles en god back, men jeg ser ikke at en spillertype som ham er noe grunn å sprenge banken for. Jeg skal ikke påstå at det går tretten på dusinet av ham, men det kan ikke være langt i fra.
Bonsaksen er vel typisk en god defensiv D spiller. Han har vel ingenting i et PP å gjøre.
Er det han som bestemmer at han skal spille i PP?
Bonsaksen virker stiv og støl og lite bevegelig med begrenset teknikk. Kanskje han har kontraktfestet at han skal spille i PP.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»