Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Svar
Henningsen

Re: Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 3:43 pm
george_hincapie skrev: tir jan 10, 2023 3:21 pm The findings show that despite older men finding much younger women extremely attractive, they were highly unlikely to actually message any of them on an online dating site.

Men will most often message women actually closer to their own age.

The figures suggest that there is a clear distinction between physical, sexual desire, and the connection men crave from actually interacting with a woman who has a similar level of maturity.
Naturlig nok. Det er et spørsmål om kost/nytte. Det er en grunn til at mange heller tilnærmer seg 7-ere fremfor 9-ere.
Graderingssystemet ditt, for kvinner er ikke mer enn utseendet sitt redusert til et nummer...
Vel lykke til med å finne en varig relasjon 😅

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 3:33 pm
Vel, Mr Henningsen, da sier studien at du ikke er som menn flest.
For noen er evnen til å kneppe på seg en strap-on den ultimate partneregenskapen
Sist redigert av Texas_John den tir jan 10, 2023 3:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 3:19 pm
OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 3:15 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 3:11 pm

Du klarte å miste all troverdighet etter første setning.
At du er et creep som sikler etter alt for unge jenter betyr ikke at alle andre gjør det samme. Jeg kunne aldri vurdert å ha sex med en jeg kunne vært faren til.
De fleste oppgående menn oppe i årene vil ha vokst på seg andre preferanser i løpet av livet.
Heldigvis
Det er nok du som er unntaket. Les og bli sjokkert:
https://metro.co.uk/2019/02/22/men-rega ... s-8718590/
Utssendemessig attraktiv, er en ting. Relasjonelt attraktiv noe helt annet.
Som sagt, preferanser endrer seg og jeg vil ha helt andre ting ut av et forhold nå kontra for 20 år siden.
Ja, de er penere å se på, men det betyr ikke at jeg vil stikke p... i dem og de er helt uinteressante å starte en relasjon med.
Nettopp du innrømmer at du syns de er penere men du mener at du uansett aldri ville tenkt seksuelt på så unge damer.

Selvfølgelig endrer preferansene seg. Og selv om man kunne gjort noe så betyr ikke det at man hadde gjort det. Vi har en kultur, en moral og vårt gode rykte og hensyn til andre mennesker oppi dette også. Jeg er lykkelig sammen med min kjære. Hun er fantastisk. Det finnes penere damer, morsommere damer og damer med andre kvaliteter. . Men alle de damer jeg har møtt som har vært "bedre" på ett av disse områdene har manglet den helheten hun har. Velger jeg overfladisk noen som er yngre, penere, morsommere etc så mister jeg 100 andre ting jeg elsker med min kjære. Derfor vet jeg godt at roter jeg meg bort i en yngre en så har jeg såpass mye å tape at det er ikke verdt det. Selv om jeg vet at jeg isolert sett kunne blitt veldig tiltrekt av en yngre dame.

Derfor sier jeg at jeg ikke går etter slike damer ,men jeg kunne gjort det i en setting der det ikke var konsekvenser.

Sett en bit av en astroide slo ned på kloden og tok liv av 90 % . Så godt som alle du kjenner er borte. Du vandrer gjennom wastelandet av ditt gamle nabolag, i dagesvis. Du sanker noe mat, finner en hytte, gjør opp i peisen og her tilbringder du noen uker alene. Etter noe tid så kommer du over en bortkommen ung dame, som vil være med deg. Og du tar henne med til hytten. Etter en ukes tid så kommer hun inn på ditt rom og spør om å få ligge inntil deg. "NEI NEI NEI. jeg er jo så mye eldre enn deg. TENK PÅ MORALEN unge dame, gå og legg deg " - - Tror noen egentlig at vi er så avkoblet naturen eller hadde vi gitt etter? Jepp, det tror jeg og.

OrmenLange
Innlegg: 1812

Legg inn av OrmenLange »

george_hincapie skrev: tir jan 10, 2023 3:21 pm
OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 3:15 pm Det er nok du som er unntaket. Les og bli sjokkert:
https://metro.co.uk/2019/02/22/men-rega ... s-8718590/
Nøkkelen er nok at man forstår hva folk tenker på når de sier at noe er attraktivt. Det som er attraktivt for en one Night stand er ikke nødvendigvis det som er attraktivt for en seriøs relasjon.
Fra denne artikkelen du linker til:

The same study found that the age range of women men say they are most interested in tends to fall within their own age range.

So it is not all about looks.

The findings show that despite older men finding much younger women extremely attractive, they were highly unlikely to actually message any of them on an online dating site.

Men will most often message women actually closer to their own age.

The figures suggest that there is a clear distinction between physical, sexual desire, and the connection men crave from actually interacting with a woman who has a similar level of maturity.
Menn vil altså ha en dame som er mentalt på deres alder, men utseendemessig som en 22-åring :)

Slik jeg ser det er det tre forklaringer på at menn ikke prøver seg på mye yngre kvinner;
1) de innser at de ikke har sjans til å få napp
2) stigma forbundet med stor aldersforskjell i forhold
3) de er mentalt på ulike steder

Vi ser at menn på toppen av hierarkiet likevel ofte velger seg mye yngre kvinner. DiCaprio er posterboyen for dette fenomenet. For disse personene er det første punktet på listen irrelevant, og jeg tipper de i stor grad driter i de andre to punktene. Det er derfor jeg tror at det egentlig er kun det første punktet som hovedsaklig forklarer hvorfor menn flest ikke går etter yngre kvinner, og at andre forklaringer bare er rasjonalisering av tingenes tilstand.

Denne artikkelen i NY Times tar opp det samme:
https://www.nytimes.com/2018/08/15/styl ... n-age.html

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 3:46 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 3:19 pm
OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 3:15 pm
Det er nok du som er unntaket. Les og bli sjokkert:
https://metro.co.uk/2019/02/22/men-rega ... s-8718590/
Utssendemessig attraktiv, er en ting. Relasjonelt attraktiv noe helt annet.
Som sagt, preferanser endrer seg og jeg vil ha helt andre ting ut av et forhold nå kontra for 20 år siden.
Ja, de er penere å se på, men det betyr ikke at jeg vil stikke p... i dem og de er helt uinteressante å starte en relasjon med.


Sett en bit av en astroide slo ned på kloden og tok liv av 90 % . Så godt som alle du kjenner er borte. Du vandrer gjennom wastelandet av ditt gamle nabolag, i dagesvis. Du sanker noe mat, finner en hytte, gjør opp i peisen og her tilbringder du noen uker alene. Etter noe tid så kommer du over en bortkommen ung dame, som vil være med deg. Og du tar henne med til hytten. Etter en ukes tid så kommer hun inn på ditt rom og spør om å få ligge inntil deg. "NEI NEI NEI. jeg er jo så mye eldre enn deg. TENK PÅ MORALEN unge dame, gå og legg deg " - - Tror noen egentlig at vi er så avkoblet naturen eller hadde vi gitt etter? Jepp, det tror jeg og.
Den dagen dette blir et realistisk scenario så skal jeg gjøre meg opp meninger basert på den daværende situasjonen.

Men situasjonen slik den faktisk er, er at jeg aldri kunne vurdert å ha sex eller et forhold til en jeg aldersmessig kunne vært foreldren til.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 3:46 pm
OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 3:33 pm
Vel, Mr Henningsen, da sier studien at du ikke er som menn flest.
For noen er evnen til å kneppe på seg en strap-on den ultimate partneregenskapen
Fint at du forteller åpent om hvilke preferanser du ser etter i en partner.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 3:11 pm At du er et creep som sikler etter alt for unge jenter betyr ikke at alle andre gjør det samme. Jeg kunne aldri vurdert å ha sex med en jeg kunne vært faren til.
De fleste oppgående menn oppe i årene vil ha vokst på seg andre preferanser i løpet av livet.
Heldigvis
De fleste oppegående menn vil få flere preferanser, ikke at de bytter de ut. Madammen er 14 år yngre enn meg, og jeg kunne i prinsippet vært faren hennes. Intet problem for noen av oss. Jeg ser heller ikke problemet for menn på 50 pluss som har sex med ei på 20 - 30. Selv ville jeg ikke hatt noe problem med det. Mine preferanser er altså blitt flere. Som 18 - 20 åring kunne jeg f.eks. aldri hatt sex med noen på 30 - 40. Man får altså flere preferanser etter hvert som man blir eldre.

Men mange slipper, eller later som at de slipper sine preferanser til jenter de kunne vært faren til. Det er forsåelig når fordømmelsen hos enkelte er overdrevent hard. Og det er vel også gjerne slik at mange av de som fordømmer sterkest, selv har disse preferansene som i grunn er helt naturlig.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 3:02 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 2:39 pm Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om du i det hele tatt anerkjenner at mange av de tingene mennesket tiltrekkes av i dag handler om faktorer vi kan spore tilbake til evolusjon og overlevelse?

Dernest lurer jeg på om du mener at man kan overstyre dette ved sosialisering, for eksempel slik at dersom vi lærer jenter at lavere gutter/menn er like mye verdt som høyere menn, så vil man i fremtiden ikke se at kvinner har en svært sterk preferanse for høyere menn slik de har i dag?
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir jan 10, 2023 4:06 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 3:11 pm At du er et creep som sikler etter alt for unge jenter betyr ikke at alle andre gjør det samme. Jeg kunne aldri vurdert å ha sex med en jeg kunne vært faren til.
De fleste oppgående menn oppe i årene vil ha vokst på seg andre preferanser i løpet av livet.
Heldigvis
De fleste oppegående menn vil få flere preferanser, ikke at de bytter de ut. Madammen er 14 år yngre enn meg, og jeg kunne i prinsippet vært faren hennes. Intet problem for noen av oss. Jeg ser heller ikke problemet for menn på 50 pluss som har sex med ei på 20 - 30. Selv ville jeg ikke hatt noe problem med det. Mine preferanser er altså blitt flere. Som 18 - 20 åring kunne jeg f.eks. aldri hatt sex med noen på 30 - 40. Man får altså flere preferanser etter hvert som man blir eldre.

Men mange slipper, eller later som at de slipper sine preferanser til jenter de kunne vært faren til. Det er forsåelig når fordømmelsen hos enkelte er overdrevent hard. Og det er vel også gjerne slik at mange av de som fordømmer sterkest, selv har disse preferansene som i grunn er helt naturlig.
Innlegget ditt bærer først og fremst tegn på at "på seg selv kjenner man andre".
Du får gjerne ha sex med en du kunne vært faren til.
Men det gjelder ikke alle andre

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 3:02 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 2:39 pm Så listen for menn er:

- Status
- Makt
- Ressurser
- Lønn
- Væremåte
- Kjekk, men trenger ikke være det, da går det i så fall under status igjen.

Og for kvinner:

- Være mellom 18 - 22 år.


Det er notert.

Lurer på hvorfor modne og reflektert kvinner ikke ønsker menn med slike syn.
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om du i det hele tatt anerkjenner at mange av de tingene mennesket tiltrekkes av i dag handler om faktorer vi kan spore tilbake til evolusjon og overlevelse?

Dernest lurer jeg på om du mener at man kan overstyre dette ved sosialisering, for eksempel slik at dersom vi lærer jenter at lavere gutter/menn er like mye verdt som høyere menn, så vil man i fremtiden ikke se at kvinner har en svært sterk preferanse for høyere menn slik de har i dag?
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Først og fremst er det vel en lang forhjerne og et bevegelig tommelledd..?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:10 pm Du får gjerne ha sex med en du kunne vært faren til.
Men det gjelder ikke alle andre
Det gjelder de fleste. Og hvorfor i all verden ska du absolutt dra frem at man "kunne vært faren til"? Ser ikke relevansen i det hele tatt. Er det moralsk forkastelig av meg å ha vært 15 år med ei som er 14 år yngre enn meg?

joplina

Legg inn av joplina »

Maxus5 skrev: tir jan 10, 2023 3:00 pm

Niks - Damene bruker den største verdiøkningen de har fått i livet. Seksuell markedsverdi. Da kan man være ung uten kunnskap, ressurser, kontakter eller noe å tilby materielt og likevel få tilgang til enorme ressurser skapt av menn.
Oi,oi,oi...nå blir jeg flau på dine vegne....

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Guttorm123 skrev: fre des 30, 2022 6:28 pm
Ostemanden skrev: fre des 30, 2022 6:10 pm

Betamaxering..

Og en funfact om beta var at de produserte taper til det fram til 2016 da det var en del tv kanaler som har brukt dette da man kan lagre mer på en beta i høyere kvalitet enn på vhs
Det er sikkert på grunn av at man tilsetter betakaroten før lagring. Før i tiden måtte man nøye seg med vanlige betablokker før V 2000 kom inn i bildet ,og selv om disse kunne snues, så floppet de.
Var vel derfor floppy disken for pc kom!

Arg @Luna_mendax Var bare 10-11 dager før meg. Jeg haler innpå her, dere.
Sist redigert av Stjerten den tir jan 10, 2023 4:22 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir jan 10, 2023 4:14 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:10 pm Du får gjerne ha sex med en du kunne vært faren til.
Men det gjelder ikke alle andre
Det gjelder de fleste. Og hvorfor i all verden ska du absolutt dra frem at man "kunne vært faren til"? Ser ikke relevansen i det hele tatt. Er det moralsk forkastelig av meg å ha vært 15 år med ei som er 14 år yngre enn meg?
Jeg vil si det kommer an på alderen deres. En 12 åring og en 26åring er vel ikke akkurat ok? Men en 50 åring med en på 64 er vel ikke noe å stusse over.
Men du hevdet at man får flere preferanser i løpet av live, ikke endrer dem.
Er det en påstand som kan underbygges. Eller er det din subjektive mening.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Dette er en krisetråd.

Merker man blir dummere for hvert innlegg man leser.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Centrist skrev: tir jan 10, 2023 4:23 pm Dette er en krisetråd.

Merker man blir dummere for hvert innlegg man leser.
Beklager!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:12 pm
Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Texas_John skrev: tir jan 10, 2023 3:02 pm
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om du i det hele tatt anerkjenner at mange av de tingene mennesket tiltrekkes av i dag handler om faktorer vi kan spore tilbake til evolusjon og overlevelse?

Dernest lurer jeg på om du mener at man kan overstyre dette ved sosialisering, for eksempel slik at dersom vi lærer jenter at lavere gutter/menn er like mye verdt som høyere menn, så vil man i fremtiden ikke se at kvinner har en svært sterk preferanse for høyere menn slik de har i dag?
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Først og fremst er det vel en lang forhjerne og et bevegelig tommelledd..?
Jeg tenker i praksis her, og tenker også at evolusjonseksperten fra Texas (tolga?), som er fullstendig historieløs, kan få svare på quizen.

Edit: Det gjelder forsåvidt alle dere som prøver å forklare dette med tiltrekning og evolusjon, som tydeligvis glemte å åpne historieboken på skolen.
Sist redigert av Tjaaah den tir jan 10, 2023 4:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:24 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:12 pm
Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm

Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Først og fremst er det vel en lang forhjerne og et bevegelig tommelledd..?
Jeg tenker i praksis her, og tenker også at evolusjonseksperten fra Texas (tolga?), som er fullstendig historieløs, kan få svare på quizen.
Da beklager jeg at jeg ga han et potensielt svar, og venter i spenning på hva som kommer fra den kanten.

Lov å sette en femmer på at han dropper å svare?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:26 pm
Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:24 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:12 pm

Først og fremst er det vel en lang forhjerne og et bevegelig tommelledd..?
Jeg tenker i praksis her, og tenker også at evolusjonseksperten fra Texas (tolga?), som er fullstendig historieløs, kan få svare på quizen.
Da beklager jeg at jeg ga han et potensielt svar, og venter i spenning på hva som kommer fra den kanten.

Lov å sette en femmer på at han dropper å svare?
For at du skal ha røpt noe, må vedkommende nesten være i stand til å resonnere, så jeg tror vi er på trygg grunn.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:20 pm Jeg vil si det kommer an på alderen deres. En 12 åring og en 26åring er vel ikke akkurat ok? Men en 50 åring med en på 64 er vel ikke noe å stusse over.
Men du hevdet at man får flere preferanser i løpet av live, ikke endrer dem.
Er det en påstand som kan underbygges. Eller er det din subjektive mening.
Må du vær grei. Vi snakker ikke om overgrep her. Hvorfor ikke bare slå på stortromma å si en 18 åring og en 4 åring? Slike overdrivelser gir ikke debatten noe som helst. Og jeg som mann som holder meg mye til jevnaldrende vet godt at man mer enn gjerne kikker ekstra på en f.eks. 20 åring som kommer spradende. I tillegg så snur man seg også etter jevnaldrende hvis formene tilsier det, noe man ikke ville gjort som 20 åring. Hvis man ikke hadde en slags fetsih for godt eldre damer da.

Preferansene har altså blitt flere. Jeg var 36 da jeg sjekket opp min nåværende på en pub, som da var 21. Full klaff, og det er det også nå, 15 år senere. Er det creepy for din moral?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir jan 10, 2023 4:31 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:20 pm Jeg vil si det kommer an på alderen deres. En 12 åring og en 26åring er vel ikke akkurat ok? Men en 50 åring med en på 64 er vel ikke noe å stusse over.
Men du hevdet at man får flere preferanser i løpet av live, ikke endrer dem.
Er det en påstand som kan underbygges. Eller er det din subjektive mening.
Må du vær grei. Vi snakker ikke om overgrep her. Hvorfor ikke bare slå på stortromma å si en 18 åring og en 4 åring? Slike overdrivelser gir ikke debatten noe som helst. Og jeg som mann som holder meg mye til jevnaldrende vet godt at man mer enn gjerne kikker ekstra på en f.eks. 20 åring som kommer spradende. I tillegg så snur man seg også etter jevnaldrende hvis formene tilsier det, noe man ikke ville gjort som 20 åring. Hvis man ikke hadde en slags fetsih for godt eldre damer da.

Preferansene har altså blitt flere. Jeg var 36 da jeg sjekket opp min nåværende på en pub, som da var 21. Full klaff, og det er det også nå, 15 år senere. Er det creepy for din moral?
Eksempelet var naturligvis veldig satt på spissen.

Forøvrig er vi litt inne på det som ble diskutert litt tidligere i tråden.

Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.

Hva gjelder kona di og deg så håper jeg dere er glade og fornøyde med hverandre. Det virker jo sånn, siden dere har vært gift en stund. Jeg har også en yngre kone, og vi har det flott sammen. Men jeg har helt andre forventninger og preferanser til et forhold nå enn for 20 år siden. De preferansene jeg hadde da har jeg ikke lenger.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:49 pm Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.
Minte meg litt om denne :lol:


Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:49 pm Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.

Hva gjelder kona di og deg så håper jeg dere er glade og fornøyde med hverandre. Det virker jo sånn, siden dere har vært gift en stund.
Vi er ikke gift, men likevel glad og fornøyd. Men det virker da særDELes kjedelig å være 17 - 18 år og ha preferanse til 17 - 18 åringer. Du kunne f.eks. ikke som 17 åring tenne på ei på 19 eller 20? Mine preferanser i dag spenner seg over et temmelig stort aldersregister, både opp og ned, men mest nedover. Går det et visst antall år oppover, så skal hun jaggu se bra ut. Viktig er det også at man deler de samme seksuelle preferansene.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir jan 10, 2023 4:57 pm
Henningsen skrev: tir jan 10, 2023 4:49 pm Men jeg tror ikke på premisset ditt om at man bare får flere preferanser. Motbevis meg gjerne
Når jeg var 17 og 18 så var min seksuelle preferanse jenter på 17 og 18.
Det er ikke en preferanse jeg har lenger.

Hva gjelder kona di og deg så håper jeg dere er glade og fornøyde med hverandre. Det virker jo sånn, siden dere har vært gift en stund.
Vi er ikke gift, men likevel glad og fornøyd. Men det virker da særDELes kjedelig å være 17 - 18 år og ha preferanse til 17 - 18 åringer. Du kunne f.eks. ikke som 17 åring tenne på ei på 19 eller 20? Mine preferanser i dag spenner seg over et temmelig stort aldersregister, både opp og ned, men mest nedover. Går det et visst antall år oppover, så skal hun jaggu se bra ut. Viktig er det også at man deler de samme seksuelle preferansene.
Jo, som 17 åring var jeg sammen med ei på 21. Husker at jeg syntes hun var litt gammel da he he he. Men eldre og erfaren og småvill osv. Det var mye morro det.
Ellers er jeg enig i at det er et aldersspenn. Når jeg giftet meg så hadde jeg tenkt kona mi var gammel som hun er nå. Men sånn er det ikke lenger. Er ikke så mange eldre som kunne være aktuelt, men et par.
Preferanser er viktig både i sex, men også i det relasjonelle. Man må være litt 'på samme sted i livet' for å holde relasjonen ved like

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Centrist skrev: tir jan 10, 2023 4:23 pm Dette er en krisetråd.

Merker man blir dummere for hvert innlegg man leser.
Menn som er trygge på sin egen maskulinitet, har ikke behov for å "bevise" noe som helst gjennom "studier" og annet tull og tøys man leser om her i denne tråden. Mye rart her, men må jo le også da :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tir jan 10, 2023 1:54 pm
Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 1:28 pm Noen menn er mer attraktive enn andre. Samme med kvinner.

Andre har trekk som gjør dem mer attraktive enn andre i form av feks humor og empati.

Hva er poenget med å måtte sette det i såpass teite kategorier som alpha, sigma osv?

Er man så usikker på seg selv at man må sette seg selv i en bås?
Verste er at Alpha,Sigma og Beta ikke engang er det latterligste, hans oppheng i Top-G's! og Brookies er om mulig enda mer latterlig.
Haha ja ikke minst….

Nitrist at så mange reelt ser opp til han og hans likesinnede, ser jo bare hvordan unge gutter florerer rundt BarisBreivik her hjemme på berget også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tate har fått anken sin avslått i følge Reuters.

https://www.vg.no/rampelys/i/O8E3jb/reu ... tsfengslet

OrmenLange
Innlegg: 1812

Legg inn av OrmenLange »

Andrew Tate forblir varetektsfengslet

Myndighetene begrunner varetektsfengslingen med unndragelsesfare, og frykter Tate-brødrene vil «forlate Romania og besette seg i et land uten utleveringsavtale».

Høres ikke urimelig ut.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

OrmenLange skrev: tir jan 10, 2023 9:22 pm Andrew Tate forblir varetektsfengslet

Myndighetene begrunner varetektsfengslingen med unndragelsesfare, og frykter Tate-brødrene vil «forlate Romania og besette seg i et land uten utleveringsavtale».

Høres ikke urimelig ut.
Det hadde jo ikke vært første gangen de rømmer for å unngå straff, så greit begrunnet det.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Tjaaah skrev: tir jan 10, 2023 4:09 pm
Hva er det som skiller mennesker fra dyr?
Langt mindre enn du antakelig tror.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»