Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Svar
Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Re: Andrew Tate er pågrepet i Romania!!

Legg inn av Albania »

Adin Ross skal til Romania for å besøke Tate!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Neeei, stakkars.
Var ikke Romania så fantastisk å være i allikevel altså? Landet hvor man kan gjøre alt mulig, med liten sjanse å bli tatt, gull og grønne skoger og alt det?

Huff da, også kakerlakker da..
https://www.dagbladet.no/nyheter/lever- ... r/78317350

Burde funnet et land med skikkelig fengselsfasilliter da, men da kunne han jo ikke utnyttet kvinner i fred slik han ønsker, at alt skal være så vanskelig!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Winnowill skrev: tir jan 24, 2023 8:45 pm Neeei, stakkars.
Var ikke Romania så fantastisk å være i allikevel altså? Landet hvor man kan gjøre alt mulig, med liten sjanse å bli tatt, gull og grønne skoger og alt det?

Huff da, også kakerlakker da..
https://www.dagbladet.no/nyheter/lever- ... r/78317350

Burde funnet et land med skikkelig fengselsfasilliter da, men da kunne han jo ikke utnyttet kvinner i fred slik han ønsker, at alt skal være så vanskelig!
Passende omgivelser for rasshølet dette.
Vel fortjent!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lurer på om dette stemmer:



Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Jadda, nå fikk han tretti dager til i varetekt. Blir nok lenge til noen ser den muslimen eplekjekk igjen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Egentlig helt utrolig at denne beta islamisten har noen som helst nyhetsverdi her i landet.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 5:51 pm Egentlig helt utrolig at denne beta islamisten har noen som helst nyhetsverdi her i landet.
Internasjonale nyheter vektes i liten grad av nyhetsverdi i Norge. Vi følger strømmen fra de store nyhetsbyråene som bestemmer hva som skal kollektivt ignoreres og hva som skal blåses opp. En svær korrupsjonssak med en viktig statsleder fra "den gode side" kan man kollektivt ignorere, men om en fyllik i en småby ingen har hørt om har sagt noe rasistisk et eller annet sted langt borte så kan det gjerne være en stor sak. Norske medier bare klipper og limer og har sjeldent lagt noe større arbeid bak.
Og det funker bra. Det er ikke så vanskelig å lage en negativ wikipediaartikkel, låst for redigering om noen dersom 20 "seriøse" medier har skrevet at du er rasist og alle har sitert hvertandre i en svære media-circlejerk. Da har man plutselig "en helt rekke kilder" og da var det en vedtatt sannhet.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Konspirasjonsteori.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Går noe rykter om at han har fått kreft. Trist uansett om man liker han eller ei.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Albania skrev: fre mar 03, 2023 8:48 pm Går noe rykter om at han har fått kreft. Trist uansett om man liker han eller ei.
Angivelig dokumentene som bekrefter det fra fastlegen hans:
► Show Spoiler

Queenie

Legg inn av Queenie »

Karma er pålitelig, får håpe det er tilfelle og ikke et sleipt forsøk på å slippe fengsel.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Albania skrev: fre mar 03, 2023 8:48 pm Går noe rykter om at han har fått kreft. Trist uansett om man liker han eller ei.
Hva er det som er så trist med det?

thomassim

Legg inn av thomassim »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:58 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 8:48 pm Går noe rykter om at han har fått kreft. Trist uansett om man liker han eller ei.
Hva er det som er så trist med det?
Slike kommentarer sier alt om mennesker som deg.

Må være trist.

Queenie

Legg inn av Queenie »

thomassim skrev: fre mar 03, 2023 9:07 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:58 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 8:48 pm Går noe rykter om at han har fått kreft. Trist uansett om man liker han eller ei.
Hva er det som er så trist med det?
Slike kommentarer sier alt om mennesker som deg.

Må være trist.
Hva sier det om meg? Ja så trist at en overgriper og mishandler får oppleve karma.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:57 pm Karma er pålitelig, får håpe det er tilfelle og ikke et sleipt forsøk på å slippe fengsel.
Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:40 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:57 pm Karma er pålitelig, får håpe det er tilfelle og ikke et sleipt forsøk på å slippe fengsel.
Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.
Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener? En tidlig død vil jo på mange måter være mer humant enn mange år i fengsel

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Karma er overtro og en religiøs tro. Man får ikke kreft fordi man har begått aldri så mye overgrep. Karma blir gjerne forvekslet med skadefryd.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:50 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:40 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:57 pm Karma er pålitelig, får håpe det er tilfelle og ikke et sleipt forsøk på å slippe fengsel.
Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.
Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener?
Med mindre du er Putin eller en krigsforbryter så er det ingen som fortjener kreft å dø. Du er klar over at vil komme flere tusen som han dersom han går bort? Dersom Tate blir funnet skyldig i menneskehandel, så fortjener han fengsel iht. rettstatlige prinsipper.

Bra maska di falt av.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:50 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:40 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:57 pm Karma er pålitelig, får håpe det er tilfelle og ikke et sleipt forsøk på å slippe fengsel.
Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.
Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener? En tidlig død vil jo på mange måter være mer humant enn mange år i fengsel
Nettop. Noen fortjener faktisk seigpining framfor å gå i penalet om det er av sjukdom eller dødsstraff.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: fre mar 03, 2023 9:52 pm Karma er overtro og en religiøs tro. Man får ikke kreft fordi man har begått aldri så mye overgrep. Karma blir gjerne forvekslet med skadefryd.
Haha. Karma er energi, noe vi alle er omgitt av. Jeg snakker ikke om karma som å møte opp ved perleporten for å få en dom.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:53 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:50 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:40 pm

Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.
Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener?
Med mindre du er Putin eller en krigsforbryter så er det ingen som fortjener kreft å dø. Du er klar over at vil komme flere tusen som han dersom han går bort? Dersom Tate blir funnet skyldig i menneskehandel, så fortjener han fengsel iht. rettstatlige prinsipper.

Bra maska di falt av.
Hvilke forutsetninger har du for å si at Tate er et dårligere menneske enn Putin eller krigsforbrytere? Det tror jeg ærlig talt ikke du kan si.

Flere tusen som han? De finnes allerede, og de mishandler og misbruker mennesker hver bidige dag. Jeg ønsker absolutt ingen vondt, men når slike mennesker møter et slikt spøkelse så ser jeg på det som naturlig, av og til også forventet.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:55 pm Karma er energi, noe vi alle er omgitt av.
Karma er, slik man til daglig omtaler det, en religiøs greie. Altså overtro. Men fortell om denne energien vi alle er omgitt av som resulterer i f.eks. kreft?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:50 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:40 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 8:57 pm Karma er pålitelig, får håpe det er tilfelle og ikke et sleipt forsøk på å slippe fengsel.
Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.
Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener? En tidlig død vil jo på mange måter være mer humant enn mange år i fengsel
Jeg syntes at Tate er et svin, men jeg vil aldri unne noen en dødsdom eller sykdom. Noe som jeg ikke kan glede meg over.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: fre mar 03, 2023 10:02 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:55 pm Karma er energi, noe vi alle er omgitt av.
Karma er, slik man til daglig omtaler det, en religiøs greie. Altså overtro. Men fortell om denne energien vi alle er omgitt av som resulterer i f.eks. kreft?
Lol. Går ikke på Durek-limpinnen gitt

Queenie

Legg inn av Queenie »

Canucks skrev: fre mar 03, 2023 10:04 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:50 pm
Albania skrev: fre mar 03, 2023 9:40 pm

Sier mye om deg og dine holdninger. En skam.
Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener? En tidlig død vil jo på mange måter være mer humant enn mange år i fengsel
Jeg syntes at Tate er et svin, men jeg vil aldri unne noen en dødsdom eller sykdom. Noe som jeg ikke kan glede meg over.
Nei men så fint for deg da? Hvis du kan tro at du er et bedre menneske enn de som gjør det så er du nok såre fornøyd.

Jeg har ikke et vondt hår i hele meg og har meget god samvittighet.

SmukkeBasse

Legg inn av SmukkeBasse »

Det slutter aldri å imponere, hvordan folk nå til dags viser hvor "gode" og moralsk overlegen de er, med for eksempel ønske kreft på andre. Da har man skjønt det.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 10:06 pm
Canucks skrev: fre mar 03, 2023 10:04 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 9:50 pm

Det lever jeg fint med at du synes. Hva mener du Tate fortjener? En tidlig død vil jo på mange måter være mer humant enn mange år i fengsel
Jeg syntes at Tate er et svin, men jeg vil aldri unne noen en dødsdom eller sykdom. Noe som jeg ikke kan glede meg over.
Nei men så fint for deg da? Hvis du kan tro at du er et bedre menneske enn de som gjør det så er du nok såre fornøyd.

Jeg har ikke et vondt hår i hele meg og har meget god samvittighet.
En ting er og være nøytral og ikke bry seg om folks sykdom, eller felle en tåre for de. Jeg feller heller ingen tårer for Tate, men jeg spretter ikke champagne av glede av noe slikt for noen mennesker. Ganske lavmål.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Canucks skrev: fre mar 03, 2023 10:09 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 10:06 pm
Canucks skrev: fre mar 03, 2023 10:04 pm

Jeg syntes at Tate er et svin, men jeg vil aldri unne noen en dødsdom eller sykdom. Noe som jeg ikke kan glede meg over.
Nei men så fint for deg da? Hvis du kan tro at du er et bedre menneske enn de som gjør det så er du nok såre fornøyd.

Jeg har ikke et vondt hår i hele meg og har meget god samvittighet.
En ting er og være nøytral og ikke bry seg om folks sykdom, eller felle en tåre for de. Jeg feller heller ingen tårer for Tate, men jeg spretter ikke champagne av glede av noe slikt for noen mennesker. Ganske lavmål.
Hvor ser du meg sprette champagne? Hvorfor tror du det har utløst følelser hos meg i det hele tatt?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Queenie skrev: fre mar 03, 2023 10:10 pm
Canucks skrev: fre mar 03, 2023 10:09 pm
Queenie skrev: fre mar 03, 2023 10:06 pm

Nei men så fint for deg da? Hvis du kan tro at du er et bedre menneske enn de som gjør det så er du nok såre fornøyd.

Jeg har ikke et vondt hår i hele meg og har meget god samvittighet.
En ting er og være nøytral og ikke bry seg om folks sykdom, eller felle en tåre for de. Jeg feller heller ingen tårer for Tate, men jeg spretter ikke champagne av glede av noe slikt for noen mennesker. Ganske lavmål.
Hvor ser du meg sprette champagne? Hvorfor tror du det har utløst følelser hos meg i det hele tatt?
Måten du utaler deg på er en form for glede over det, om du ikke føler glede over det så beklager jeg selvsagt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»