Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Hmm

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Hmm »

stoodeh skrev: fre jul 07, 2023 4:46 pm Jeg er litt mer positiv til Hestad etter å ha hørt forklaring fra Moe. Dette sier Hestad om hvor han er tiltenkt å spille:
- I mine øyne passer denne formasjonen meg bedre. Det er naturlig at jeg passer best som indreløper. Men jeg kan bekle flere roller, som anker, spiss eller høyre vingback, sier Hestad[/ quote]


Hestad, Nyland, Leke «gratis» er ikke nødvendigvis hodemist.
Da har vi følgende venstre indreløpere. Prioritert av EM: Grødem, Eriksen, Kaasa, Ellingsen, og nå Hestad. I tillegg er Ulland også mulig å sette der.

I motsetning til høyre vingback, der Linnes er eneste alternativet.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hestad skal IKKE være anker.

Nå må han slutte.

Han greier vel å gå på hendene fra Sjøfronten til Varden og han

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Hmm skrev: fre jul 07, 2023 5:07 pm Da har vi følgende venstre indreløpere. Prioritert av EM: Grødem, Eriksen, Kaasa, Ellingsen, og nå Hestad. I tillegg er Ulland også mulig å sette der.
Berisha når han er skadefri.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Ellingsen er ikke indreløper. Han er def. Midt.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Molde burde signere inn 17 nye klasse spillere. Med MFK skadefaktor ryker nok minst 6 av de inn på skadestua. Flott at Hestad kommer tilbake bare han er påskudd.

Federin

Legg inn av Federin »

Kongemannen skrev: fre jul 07, 2023 6:21 pm Molde burde signere inn 17 nye klasse spillere. Med MFK skadefaktor ryker nok minst 6 av de inn på skadestua. Flott at Hestad kommer tilbake bare han er påskudd.
Er det noe som hindrer oss i å bare kjøpe Bodø/Glimt?

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Men helt ærlig få inn 2-3 mann som konstant vil gi ES motstanderne trøbbel så må en si seg fornøyd med vinduet.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Hestad mener han kan bekle indreløper, defensiv midtbane og høyre vingback? Her har han nok litt vel høye tanker om seg selv. Indreløper kan jeg tro på. Defensiv midtbane? Det går til nød om både Mannsverk, Ellingsen og Breivik er ute. Høyre vingback? Hva i allverden tilsier at den rollen skal passe Hestad? Offensivt så blir det jo likt kantrollen han har hatt tidligere, bare at han har enda dårligere vilkår når det kommer til å sette opp kombinasjoner, som jo er det han var best på. Defensivt så har han vel aldri bevist noe som helst som tilsier at han kan spille høyreback? Må være for å spare Linnes i kamper mot motstand hvor vi forventer minimalt av forsvarsarbeid fra Hestad på høyre vingback da i så fall.

Moist

Legg inn av Moist »

RamGuy skrev: fre jul 07, 2023 9:21 pm Hestad mener han kan bekle indreløper, defensiv midtbane og høyre vingback? Her har han nok litt vel høye tanker om seg selv. Indreløper kan jeg tro på. Defensiv midtbane? Det går til nød om både Mannsverk, Ellingsen og Breivik er ute. Høyre vingback? Hva i allverden tilsier at den rollen skal passe Hestad? Offensivt så blir det jo likt kantrollen han har hatt tidligere, bare at han har enda dårligere vilkår når det kommer til å sette opp kombinasjoner, som jo er det han var best på. Defensivt så har han vel aldri bevist noe som helst som tilsier at han kan spille høyreback? Må være for å spare Linnes i kamper mot motstand hvor vi forventer minimalt av forsvarsarbeid fra Hestad på høyre vingback da i så fall.
Mer troa på at han bekler spissplassen bedre.

Visa

Legg inn av Visa »

Pri 1: Konkurrent for Linnes
Pri 2: Nyland
Pri 3: Alt annet piss

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Leke James også nå? Virker som vi har null oversikt over hva som finnes der ute. Skule bakover og hente gamle helter er en strategi jeg har veldig lite tro på. Leke er snart 31. Og har vi ikke allerede Berisha i rollen som den energiske, fysiske spissen?

Bodø/Glimt henter det som kan krype og gå av norske stortalent, vi henter de som var gode for tre-fire år siden.

Federin

Legg inn av Federin »

Sulfat skrev: fre jul 07, 2023 10:52 pm Leke James også nå? Virker som vi har null oversikt over hva som finnes der ute. Skule bakover og hente gamle helter er en strategi jeg har veldig lite tro på. Leke er snart 31. Og har vi ikke allerede Berisha i rollen som den energiske, fysiske spissen?

Bodø/Glimt henter det som kan krype og gå av norske stortalent, vi henter de som var gode for tre-fire år siden.
Jeg har vel sagt det tidligere, men jeg kunne tenkt meg en skikkelig target man som er god i lufta og kan ta for seg i duellene når vi kjører innlegg på innlegg mot lavtliggende forsvar. I disse kampbildene ser vi av og til litt hjelpeløse ut.

Også har jeg en guilty pleasure. Jeg savner en litt showspiller. En spiller som Thioune, Angan (kunne drible et helt lag i en telefonkiosk), MB Diouf, Fofana, Mota, Haaland etc. Altså en spiller som kan være spektakulær og man ikke kan vite hva finner på enten det gjelder råskap (Haaland, Diouf) eller teknikk/dribling (Thioune). En spiller der forventningene stiger bare vedkommende får ballen. Altså attraksjoner. Også vet jeg jo at slike spillere ikke vokser på trær og at de ofte er luksusspillere, samt at et godt kollektiv er viktigere å bygge.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Sulfat skrev: fre jul 07, 2023 10:52 pm Leke James også nå? Virker som vi har null oversikt over hva som finnes der ute. Skule bakover og hente gamle helter er en strategi jeg har veldig lite tro på. Leke er snart 31. Og har vi ikke allerede Berisha i rollen som den energiske, fysiske spissen?

Bodø/Glimt henter det som kan krype og gå av norske stortalent, vi henter de som var gode for tre-fire år siden.
Leke James energisk som Berisha? Det er han vel ikke. Fysisk sterk, god til å holde på ballen og scorer mål, men kan vel ikke forvente mange meter løpt.

Veldig fin å ha i Europa eller mot lag som legger seg lavt. Gir oss flere strenger å spille på. Blir vanskelig å sette opp laget som skal spille mot Molde om man ikke vet om det er Eikrem, Bryn, Berisha eller Leke man spiller mot.

Tobbis1

Legg inn av Tobbis1 »

Litt rart å signere Hestad nå når det er innført var

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Hestad filmer jo ikke. Han markerer frisparkene/straffene. Så han tjener på VAR. Uansett tror jeg han kan bli en ekstra streng å spille på. Uansett formasjon.

Belzone

Legg inn av Belzone »

rexenes skrev: lør jul 08, 2023 12:32 am Hestad filmer jo ikke. Han markerer frisparkene/straffene. Så han tjener på VAR. Uansett tror jeg han kan bli en ekstra streng å spille på. Uansett formasjon.
rexenes, ikke svar trollet...

jabba-ddoo

Legg inn av jabba-ddoo »

Korgutt skrev: søn jul 02, 2023 6:49 pm Tirsdag 25.juli kl.1900
Dersom HJK er motstander.
Tirsdag 25.julikl.1930
Dersom Larne er motstander.

HJK spiller seriekamp lørdagen før på hjemmebanen sin.
Og Larne har vel ikke kommet igang med sin serie.
Er dette noe du tipper eller har du noe mer informasjon?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

jabba-ddoo skrev: lør jul 08, 2023 8:29 am
Korgutt skrev: søn jul 02, 2023 6:49 pm Tirsdag 25.juli kl.1900
Dersom HJK er motstander.
Tirsdag 25.julikl.1930
Dersom Larne er motstander.

HJK spiller seriekamp lørdagen før på hjemmebanen sin.
Og Larne har vel ikke kommet igang med sin serie.
Er dette noe du tipper eller har du noe mer informasjon?
Kommer fra Per Eikrem.

Albino

Legg inn av Albino »

HJK - Larne spilles samtidig som vi spiller mot Sarpelona i kvart'n. Da blir det vel målservice fra speaker.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

rexenes skrev: lør jul 08, 2023 12:32 am Hestad filmer jo ikke. Han markerer frisparkene/straffene. Så han tjener på VAR. Uansett tror jeg han kan bli en ekstra streng å spille på. Uansett formasjon.
🤣 Ja, det er jo også en måte å se det på. Om så var eksisterer det vel ikke filming i denne fotballverdenen.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

DuncanE skrev: lør jul 08, 2023 7:44 pm
rexenes skrev: lør jul 08, 2023 12:32 am Hestad filmer jo ikke. Han markerer frisparkene/straffene. Så han tjener på VAR. Uansett tror jeg han kan bli en ekstra streng å spille på. Uansett formasjon.
🤣 Ja, det er jo også en måte å se det på. Om så var eksisterer det vel ikke filming i denne fotballverdenen.
I Hestad og Grødems tilfeller er det snakk om en medisinsk tilstand som gjør at de mister førligheten i leggene i et tiendedels sekund når noen er borti dem når de løper med ball.

Det kalles Temporal Kinetoparalyse, og er ikke noe å flire av. Rimelig stygt å håne folk med alvorlige nevrologiske lidelser.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

BiggusD skrev: lør jul 08, 2023 10:19 pm
DuncanE skrev: lør jul 08, 2023 7:44 pm
rexenes skrev: lør jul 08, 2023 12:32 am Hestad filmer jo ikke. Han markerer frisparkene/straffene. Så han tjener på VAR. Uansett tror jeg han kan bli en ekstra streng å spille på. Uansett formasjon.
🤣 Ja, det er jo også en måte å se det på. Om så var eksisterer det vel ikke filming i denne fotballverdenen.
I Hestad og Grødems tilfeller er det snakk om en medisinsk tilstand som gjør at de mister førligheten i leggene i et tiendedels sekund når noen er borti dem når de løper med ball.

Det kalles Temporal Kinetoparalyse, og er ikke noe å flire av. Rimelig stygt å håne folk med alvorlige nevrologiske lidelser.
Går også under navnene «Tømmerstokksyndrom» og «Full potetsekk» grunnet måten man faller på.

Miga

Legg inn av Miga »

Godt å ha forumet oppe igjen.
Særlig siden laget vårt er kommet skikkelig i siget for tiden.
I rette tid til ecupene.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

BiggusD skrev: lør jul 08, 2023 10:19 pm
DuncanE skrev: lør jul 08, 2023 7:44 pm
rexenes skrev: lør jul 08, 2023 12:32 am Hestad filmer jo ikke. Han markerer frisparkene/straffene. Så han tjener på VAR. Uansett tror jeg han kan bli en ekstra streng å spille på. Uansett formasjon.
🤣 Ja, det er jo også en måte å se det på. Om så var eksisterer det vel ikke filming i denne fotballverdenen.
I Hestad og Grødems tilfeller er det snakk om en medisinsk tilstand som gjør at de mister førligheten i leggene i et tiendedels sekund når noen er borti dem når de løper med ball.

Det kalles Temporal Kinetoparalyse, og er ikke noe å flire av. Rimelig stygt å håne folk med alvorlige nevrologiske lidelser.
Var dette noe også Fostervold led av i sin tid? ;)

Miga

Legg inn av Miga »

DuncanE skrev: man jul 17, 2023 1:33 pm
BiggusD skrev: lør jul 08, 2023 10:19 pm
DuncanE skrev: lør jul 08, 2023 7:44 pm

🤣 Ja, det er jo også en måte å se det på. Om så var eksisterer det vel ikke filming i denne fotballverdenen.
I Hestad og Grødems tilfeller er det snakk om en medisinsk tilstand som gjør at de mister førligheten i leggene i et tiendedels sekund når noen er borti dem når de løper med ball.

Det kalles Temporal Kinetoparalyse, og er ikke noe å flire av. Rimelig stygt å håne folk med alvorlige nevrologiske lidelser.
Var dette noe også Fostervold led av i sin tid? ;)
Var nok det.
Forøvrigt ikke ukjent i Trøndelag eller landet ellers.

Erling Moe`s Big Toe

Legg inn av Erling Moe`s Big Toe »

Miga skrev: man jul 17, 2023 12:06 pm Godt å ha forumet oppe igjen.
Særlig siden laget vårt er kommet skikkelig i siget for tiden.
I rette tid til ecupene.
Virket veldig fin balanse i laget mot VIF, selv om VIF nok ikke var veldig sterke.

Miga

Legg inn av Miga »

Erling Moe`s Big Toe skrev: tir jul 18, 2023 12:45 am
Miga skrev: man jul 17, 2023 12:06 pm Godt å ha forumet oppe igjen.
Særlig siden laget vårt er kommet skikkelig i siget for tiden.
I rette tid til ecupene.
Virket veldig fin balanse i laget mot VIF, selv om VIF nok ikke var veldig sterke.
Enig i det.
Vi omsetter sjangsene våre i mål nå.
Det blir jo minst 3 - 4 i hver kamp.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Klaksvik leder borte mot Ferencvarosi. Lenge igjen, men om det skulle stå seg er det litt av en skrell fra mini-Molde.
Edit: og der ble det 0-2, gitt!

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

0-3. Hoseth er et geni. Betyr dette at vi blir seedet i 3.runde?

TBurk15

Legg inn av TBurk15 »

Sulfat skrev: ons jul 19, 2023 7:01 pm 0-3. Hoseth er et geni. Betyr dette at vi blir seedet i 3.runde?
Ja, vi skal!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»