Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Visa

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Visa »

Animal Planet crossover. Denne NM-runden har alt!

heltos

Legg inn av heltos »

Sheriff er jo helt sheriff her, en meget god forsterkning i dette laget om han er fullt tilbake.
Men Knudtzon, hjelpe meg.

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

Er det ikke godeste Roar Halten som kommenterer her?

Visa

Legg inn av Visa »

Jeg sitter egentlig bare og venter på at en jævel setter knottene i ankelen til Sinyan

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sheriff storspiller. Gi den mannen ny kontrakt

Rekarten

Legg inn av Rekarten »

Wow. Hadde helt glemt hvordan det var å ha en midtstopper som kunne forsere ledd🤩 Bare å gi Sinyan ny kontrakt ja!

Visa

Legg inn av Visa »

Straffer må man øve på

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Spørs om ikke Nishy knakk Zucchini helt.

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Rhesus skrev: ons mai 24, 2023 6:41 pm Spørs om ikke Nishy knakk Zucchini helt.
Skulle til å si

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er da i det minste et bombardement mot hjemmelagets mål. 3 i stanga og to redninger på strek så langt.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

PapaSmurf skrev: ons mai 24, 2023 6:44 pm Det er da i det minste et bombardement mot hjemmelagets mål. 3 i stanga og to redninger på strek så langt.
Liker veldig godt det jeg ser. Vi unngår cup-fella med glans, det er ikke noe jeg tar for gitt.

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Slenger meg på at Sheriffen ser fresh og lett ut, selv motstand tatt i betraktning.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

@SuperGunners10
Fjøra leder 2-0 over Florø.

Albino

Legg inn av Albino »

andzyyyy skrev: ons mai 24, 2023 6:32 pm Er det ikke godeste Roar Halten som kommenterer her?
Det er det. Sist hørt på P3 på nittitallet eller noe for min del.

Visa

Legg inn av Visa »

X-Yllæv har vunnet fruktkasse. Gratulerer!

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Visa skrev: ons mai 24, 2023 7:39 pm X-Yllæv har vunnet fruktkasse. Gratulerer!
Nei djæææ, ventle sykjå-akjå år sia e vannj sist. No bli'e bakels og græt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: ons mai 24, 2023 7:39 pm X-Yllæv har vunnet fruktkasse. Gratulerer!
Dialekter er nice. Kanskje han får sæ et æppel og ingkvart annja snavvel.

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Ikke akkurat gnistrende innhopp på flere spillere som vanligvis er startere

Visa

Legg inn av Visa »

Jeg ser nå at spillerbenkene på banen bak den aktive banen har blåst over.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

På Strindheim er hovedpremien pizza, hører jeg. Det blir for urbant.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaffe skrev: ons mai 24, 2023 7:49 pm Ikke akkurat gnistrende innhopp på flere spillere som vanligvis er startere
Jeg gidder ikke nevne navn. Men det er en 3-4 spillere utpå der som ikke holder høyere nivå enn motstanderen.

heltos

Legg inn av heltos »

PapaSmurf skrev: ons mai 24, 2023 7:55 pm
Kaffe skrev: ons mai 24, 2023 7:49 pm Ikke akkurat gnistrende innhopp på flere spillere som vanligvis er startere
Jeg gidder ikke nevne navn. Men det er en 3-4 spillere utpå der som ikke holder høyere nivå enn motstanderen.
Skal ikke legge for mye i det med en slik matte og forhold, men helt enig, er noen som bare beviser de rett å slett bør på benken, for enten komme tilbake sterkere, om ikke er det takk for innsatsen og ut. Her tror jeg molde har forbedrings potensial, i forhold til ambisjonsnivået der har.
Positive kan nevnes Moe som pisket laget igjennom hele kampen, forhåpentlig er han kommet litt ut av «ikke bekymrer» dvalen.

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

Knudtzon fikk seg bakels med græt fra kiosken, herlig 😄

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

andzyyyy skrev: ons mai 24, 2023 8:49 pm Knudtzon fikk seg bakels med græt fra kiosken, herlig 😄
Trodde det var Sunndal og ikke Surnadal.

Men godt, det er det uansett

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

PapaSmurf skrev: ons mai 24, 2023 8:55 pm
andzyyyy skrev: ons mai 24, 2023 8:49 pm Knudtzon fikk seg bakels med græt fra kiosken, herlig 😄
Trodde det var Sunndal og ikke Surnadal.

Men godt, det er det uansett
Er det helt vanlig grøt liksom, eller er det snakk om noe mer gommegraut-aktig?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

BiggusD skrev: ons mai 24, 2023 10:14 pm
PapaSmurf skrev: ons mai 24, 2023 8:55 pm
andzyyyy skrev: ons mai 24, 2023 8:49 pm Knudtzon fikk seg bakels med græt fra kiosken, herlig 😄
Trodde det var Sunndal og ikke Surnadal.

Men godt, det er det uansett
Er det helt vanlig grøt liksom, eller er det snakk om noe mer gommegraut-aktig?
https://www.tk.no/oppskrift/grat-a-bake ... -51-139427

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

I utgangspunktet mye lørdagskamper fra runde 16 til runde 23. Men dette gjelder bare så lenge vi er med i Champions League kvaliken/gruppespill. Får vi torsdag som kampdag blir kampene automatisk flyttet til søndag kl.1700.

12. august: Sandefjord - Molde
* dersom Molde ryker ut av CL-kvalik og skal inn i EL-kvalik, vil denne kampen bli flyttet til søndag 13. aug kl. 17.00)

19. august: Molde - Vålerenga:
* dersom Molde ryker ut av CL-kvalik og skal inn i EL-kvalik, vil denne kampen bli flyttet til søndag 20. aug kl. 17.00)

26. august: Molde - Viking:
* dersom Molde ryker ut av CL-kvalik og skal spille playoff i EL eller Conference League, vil denne kampen bli flyttet til søndag 27. august kl. 17.00.

2. september: Haugesund - Molde:

* dersom Molde ryker ut av CL-kvalik og skal spille playoff i EL eller Conference League, vil denne kampen bli flyttet til søndag 3. sept kl. 17.00.

16. september: Molde - Odd

* dersom Molde ryker ut av CL-kvalik og skal spille gruppespill i EL eller Conference League, vil denne kampen bli flyttet til søndag 17. sept kl. 17.00

23. september: Strømsgodset - Molde:

* dersom Molde ryker ut av CL-kvalik og skal spille gruppespill i EL eller Conference League, vil denne kampen bli flyttet til søndag 24. sept kl. 17.00.)

I tillegg kan oppgjør mellom kampene i UEFA-playoff bli utsatt til 1. oktober dersom lagene kommer til playoff ønsker dette.

Dette gjelder i så fall følgende kamper (26. og 27. august):

Molde - Viking
Bodø/Glimt - Strømsgodset
Lillestrøm - Brann
Rosenborg - Aalesund

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

Finner ikke høydepunkter fra kampen noen plass?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Og her er hele tv-oppsettet for runde 16-23.
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... 16-til-23/

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

TorVarhaug skrev: tor mai 25, 2023 12:02 am Finner ikke høydepunkter fra kampen noen plass?
Vi fikk knapt se dem vi som så kampen så dårlig som produksjonen var.

Og kommentatoren ble ekstremt slitsom etterhvert. Ja jeg vet at Surnadal er et lag fra 4. divisjon, men de fikk konstant skryt for spillet sitt selv om de knapt hadde ballen. Surnadals kamp kan oppsummeres slik. De fikk nesten til å fyre av et skudd fra 20 meter etter 10 minutter og så fikk de avgårde et skudd fra 18 meter utenfor mål etter 89 minutter. Resten av kampen handlet om Molde. Vinner 0-4 og har 4 skudd i metallet, misser straffe og har 15+ cornere. Det var faktisk så stor forskjell på lagene som divisjonsforskjellen tilsa at det skulle være.
Og dette selv om flere av våre spillere er så langt unna formen at det er helt utrolig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»