Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Mr_Sjokomelk

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

lund skrev: tor mar 16, 2023 1:56 pm Det er også en spiller som kan gjøre de andre spillerne rundt seg bedre (med unntak av siste tiden i Brann da han hadde dårlige holdninger). En brukbar avslutter, bra teknisk, decent på hodet, god straffeskytter (også flink til å skaffe straffe). Ikke noe særlig til videresalgspotensial.
Vel, ganske troverdige kilder her på forumet har ytret at han hadde direkte dårlig innvirkning på noen av spillerne i garderoben. Nå kan jo den dynamikken endre seg når han ikke nødvendigvis er den store stjernen og eneren i garderoben. Men han har fått et så som så rykte på seg de tre siste klubbene han har spilt for.

Men tror dere kan slappe av, rimelig sikker på at han vil være til stor nytte for dere. Dessverre. Blir nok ikke å sprenge scoringsrekorder, men har mye spisskompetanse i spillet. Presspillet som dere påpeker er av internasjonal klasse. Vinnerskalle delux, på godt og vondt. Så lenge han ikke blir muggen, så har dere en spiller i topp eliteserie klasse. Så får tiden vise om han gjentar gamle synder. Jeg håper jo litt på det. For underholdningen sin skyld.

Hmm

Legg inn av Hmm »

nottimagiche skrev: tor mar 16, 2023 10:17 am
lund skrev: tor mar 16, 2023 10:07 am
PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 10:04 am

Jeg hadde kritisert Glimt mer enn Molde for å ha misset Orban. Moe ville ha Berisha, han var glassklar på det. Det er typen han mente man behøvde. Glimt derimot henter Faris som sikkert kommer til å score noen mål, men som ikke akkurat er toppscorermateriale. (Blir vel arrestert på denne og i høst sikkert)
Store forskjellen på Faris og Berisha er at det er et videresalgspotensial i førstnevnte.
Så må klubber også tenke på mer enn videresalg. Hvis Molde kommer til et gruppespill i Europa, vil Berisha-overgangen egentlig være småpenger. Og Moe har åpenbart ønsket Berisha inn for å spisse laget hva gjelder blant annet presspill. Det er mer enn nok spillere i stallen fra før som kommer til å gi masse penger i klubbkassa.
Berisha er en spiss Molde trengte. Kanskje først og fremst fordi de trenge en spiss, og ikke nødvendigvis akkurat Berisha. Han har kvaliteter som ikke var i laget fra før, så det er et ok kjøp. Prisen er prisen, mye men greit nok når man har penger.

Men kjøpte de han pga presspillet så tror jeg klubben bomma grovt. I ES bunn 12 så kan man presse høyt med Berisha, Eriksen, Kaasa osv og vinne ball. Men i Europa er det langt ifra så lett. Baserer man spillet på det kommer MFK til å bli overkjørt og utspillt ganske raskt.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Altså hvis man leser litt mellom linjene her så er det jo åpenbart at Gift ville ut av landet og til en større, bedre betalt klubb.

Det var tre klubber med penger på bok som var ute etter ny spiss i dette vinduet, Molde, Glimt og Rosenborg.

Regner med at alle forhørte seg med agent om muligheten til å kjøpe han. Han var jo tross alt et meget kjent talent.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Hmm skrev: tor mar 16, 2023 2:31 pm Berisha er en spiss Molde trengte. Kanskje først og fremst fordi de trenge en spiss, og ikke nødvendigvis akkurat Berisha. Han har kvaliteter som ikke var i laget fra før, så det er et ok kjøp. Prisen er prisen, mye men greit nok når man har penger.

Men kjøpte de han pga presspillet så tror jeg klubben bomma grovt. I ES bunn 12 så kan man presse høyt med Berisha, Eriksen, Kaasa osv og vinne ball. Men i Europa er det langt ifra så lett. Baserer man spillet på det kommer MFK til å bli overkjørt og utspillt ganske raskt.
Enig, men nå har vi den luksusen av en såpass bred stall at vi kan stille lag etter motstander. Vi kan bruke Berisha i de kampene han er best egnet, og så kan vi f.eks bruke Eikrem + Bryn i Europa.

I tillegg er det nok mange av klubbene vi møter i kvalikk osv der høyt press med spillere som Eriksen og Berisha vil være godt egnet. Berisha er et godt kjøp. Pri 1 er uansett å vinne Eliteserien.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tor mar 16, 2023 2:31 pm
nottimagiche skrev: tor mar 16, 2023 10:17 am
lund skrev: tor mar 16, 2023 10:07 am

Store forskjellen på Faris og Berisha er at det er et videresalgspotensial i førstnevnte.
Så må klubber også tenke på mer enn videresalg. Hvis Molde kommer til et gruppespill i Europa, vil Berisha-overgangen egentlig være småpenger. Og Moe har åpenbart ønsket Berisha inn for å spisse laget hva gjelder blant annet presspill. Det er mer enn nok spillere i stallen fra før som kommer til å gi masse penger i klubbkassa.
Berisha er en spiss Molde trengte. Kanskje først og fremst fordi de trenge en spiss, og ikke nødvendigvis akkurat Berisha. Han har kvaliteter som ikke var i laget fra før, så det er et ok kjøp. Prisen er prisen, mye men greit nok når man har penger.

Men kjøpte de han pga presspillet så tror jeg klubben bomma grovt. I ES bunn 12 så kan man presse høyt med Berisha, Eriksen, Kaasa osv og vinne ball. Men i Europa er det langt ifra så lett. Baserer man spillet på det kommer MFK til å bli overkjørt og utspillt ganske raskt.
Det er ikke bare presspillet som gjør at Moldes stall er bygget for Eliteserien og ikke Europa. Endringene som er gjort med overgang til en direkte spillestil med fokus på kjapp gjenvinning og hurtige angrep fra en mer ballbesittende kombinasjonsfotballstil gjør at jeg frykter Europa i større grad enn før.

Drillo liker nok MFK langt bedre nå enn for 3-4 år siden. Men vi skal nok slite med å slå bedre lag i Europa

HarryH

Legg inn av HarryH »

lund skrev: tor mar 16, 2023 1:56 pm Ser man det opp mot hverandre, så er det en del som taler for begge spillere.
Fordelen med Berisha er at han er en enorm presspiller, og med Eriksen i tillegg burde man ha en stor forse på det området. Det er også en spiller som kan gjøre de andre spillerne rundt seg bedre (med unntak av siste tiden i Brann da han hadde dårlige holdninger). En brukbar avslutter, bra teknisk, decent på hodet, god straffeskytter (også flink til å skaffe straffe). Ikke noe særlig til videresalgspotensial.
Så har man Gift Orban som er raskere, har større tekniske ferdigheter, er mye yngre, bra hodespiller (faktisk) og en brukbar avslutter. Ikke like god presspiller som Berisha, men nok enda bedre som bakromsspiller særlig internasjonalt (I Eliteserien er nok den forskjellen mindre). Til gjengjeld et enormt videresalgspotensial.
Den største grunnen til å kjøpe Berisha må nesten ha vært at man ser for seg at han skal være en slags Pellegrino i Bodø/Glimt som blir værende noen sesonger. Der ligger vel også min største skepsis. Skulle han bli en suksess, så vil jeg nesten tro han maks blir værende 1-1,2 år. Kan ikke se for meg at han sier nei om det skulle komme et tilbud fra utlandet med høyere lønn.
Hvis det kommer et godt tilbud fra utlandet så ryker jo antakelsen om manglende videresalgspotensial.

Jeg må forøvrig gi deg skryt for å skrive potensial og ikke potensiale, et ord som ikke finnes i noen ordbok. Hyll hyll.

Moist

Legg inn av Moist »

HarryH skrev: tor mar 16, 2023 3:10 pm
lund skrev: tor mar 16, 2023 1:56 pm Ser man det opp mot hverandre, så er det en del som taler for begge spillere.
Fordelen med Berisha er at han er en enorm presspiller, og med Eriksen i tillegg burde man ha en stor forse på det området. Det er også en spiller som kan gjøre de andre spillerne rundt seg bedre (med unntak av siste tiden i Brann da han hadde dårlige holdninger). En brukbar avslutter, bra teknisk, decent på hodet, god straffeskytter (også flink til å skaffe straffe). Ikke noe særlig til videresalgspotensial.
Så har man Gift Orban som er raskere, har større tekniske ferdigheter, er mye yngre, bra hodespiller (faktisk) og en brukbar avslutter. Ikke like god presspiller som Berisha, men nok enda bedre som bakromsspiller særlig internasjonalt (I Eliteserien er nok den forskjellen mindre). Til gjengjeld et enormt videresalgspotensial.
Den største grunnen til å kjøpe Berisha må nesten ha vært at man ser for seg at han skal være en slags Pellegrino i Bodø/Glimt som blir værende noen sesonger. Der ligger vel også min største skepsis. Skulle han bli en suksess, så vil jeg nesten tro han maks blir værende 1-1,2 år. Kan ikke se for meg at han sier nei om det skulle komme et tilbud fra utlandet med høyere lønn.
Hvis det kommer et godt tilbud fra utlandet så ryker jo antakelsen om manglende videresalgspotensial.

Jeg må forøvrig gi deg skryt for å skrive potensial og ikke potensiale, et ord som ikke finnes i noen ordbok. Hyll hyll.
Kan være en dårlig danske som har forvekslet s og t, fra potentiale 8-)

Champis

Legg inn av Champis »

PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 10:04 am
Champis skrev: tor mar 16, 2023 9:29 am
Jobs99 skrev: tor mar 16, 2023 8:58 am Stabæk er en av våre farmer-klubber, Orban ble godt sjekket. Var nok pris med noe mere det stod på

Nei. Stabæk trengte et salg og hadde solgt Gift til hvem som helst for langt lavere sum. Hadde noen lagt 20 mill på bordet for han, så hadde ikke Stabæk hatt mulighet til å takke nei. Så kan det hende Molde mente det var dyrt, men det må sies å være en feilvurdering.
Jeg hadde kritisert Glimt mer enn Molde for å ha misset Orban. Moe ville ha Berisha, han var glassklar på det. Det er typen han mente man behøvde. Glimt derimot henter Faris som sikkert kommer til å score noen mål, men som ikke akkurat er toppscorermateriale. (Blir vel arrestert på denne og i høst sikkert)

Det kan man sikkert mene. Men diskusjonen gikk først og fremst isolert på om Molde gjorde en riktig vurdering rundt Gift eller ikke.

Champis

Legg inn av Champis »

MoldeMoldeMolde skrev: tor mar 16, 2023 11:33 am
Champis skrev: tor mar 16, 2023 9:27 am
nottimagiche skrev: tor mar 16, 2023 8:55 am Av ren nysgjerrighet; er det noe spesielt de siste årene som tyder på at speiderne til Molde gjør en svak jobb? Jeg liker konkrete eksempler hvis det skal legges frem kritikk.

Speiderne til Molde har nok gjort en god jobb de siste årene, bare så det er sagt. I denne casen har de nok allikevel bommet.
Det går nok også på hva som er rett spiller for Molde, ikke på om han er god nok. Molde spiller med Eikrem som ikke er fantastisk defensivt. Da er det fint å ha andre rundt som er bedre på det. Med Orban kunne han vært god, men gjort det vanskelig å spille med Eikrem samtidig.

Orban var meget god defensivt i Stabæk og veldig vond å møte. Han hadde passet som hånd i hanske for spillestilen til Molde.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Slettet
Sist redigert av Skywalker den tor mar 16, 2023 5:46 pm, redigert 2 ganger totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 12:40 pm
Kaizen skrev: tor mar 16, 2023 12:31 pm
PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 12:11 pm

De som tror Molde har kjøpt Berisha for at de tror han blir toppscorer blir enormt skuffet.

Molde har aldri hatt tradisjon for én spiller som står for majoriteten av målene. I allefall ikke i gullsesongene. Tvert i mot har de sesongene vi har hatt toppscoreren vært alt fra veldig til litt skuffende, med unntak av 1974 da Odd Berg ble toppscorer og Molde tok sølv etter opprykket.

1976 Jan Fuglset - Molde på 6. plass
2010 Baye Djiby Fall - Molde på 11. plass
2021 Ohi - Molde på 2. plass


Scorer Berisha 12 mål er jeg fornøyd. Men hans primære jobb er å gjøre laget som helhet mer solide gjennom sitt enorme arbeid ute på banen. Han løper og strekker og drar forsvarsspillerne hit og dit, så de jeg har større forhåpninger til skal score flere mål i år er indreløperne. Eriksen, Kaasa og Breivik bør ha tett på tosifra eller over alle tre.

Brynhildsen derimot er en spiller jeg forventer mål av. Hans spillestil er mer rettet direkte på målet og dermed må han fortsette scoringsformen fra etter returen fra skaden i fjor.
Ja, Enig at vi ikke har kjøpt inn Berisha for å være toppscorer. Han er kjøpt inn for å optimalisere presspillet vårt. Vi har også mange målscorere i Moldelaget, så slik sett er det ikke antall mål han kommer til å bli målt på i Moldetrøya.
Men sett utfra de siste tre årene på Viking har han levert et mål per 139 minutter i 2020, et mål per 106 minutt og tilbake på 135 minutter per mål i 2022.
Dersom han spiller et snitt på 60 minutter i Moldetrøya vil han lande på 10-18 mål.
Det er mange MFK-fans som har hengt seg mye opp i de målene, de jeg ergrer meg over. Men så er det jo mange som har fotballforståelse på nivå med en måse.

Men for alt jeg vet er måsene dritgode på fotball og alle skrikene er i fortvilelse alt det dumme de ser. De er jo stillere nå som fotballsesongen har pause.

Helt enig i at det er mye mer enn mål som teller. Poenget med Gift er at han ville vært bedre enn Berisha på stort sett alle parametere. Berisha er noe mer duellsterk på dødballer begge veier og på innlegg. Bortsett fra det vill man i Gift fått en spiller som både er god defensivt, veldig god førsteforsvarer, stor løpskapasitet, sterk vinnermentalitet, veldig god teknikk, strålende avslutter med begge bein, enormt god til å finne scoringsposisjoner, god til å lukte andreballer, bra fotballforståelse, god på små flater, vanvittig bevegelig, god til å starte i rom, bra feilvendt under press, bra teknisk i lufta, smidig, veldig kvikk på små flater og hurtig over lengre distanser. Så han kunne både vært toppscorer og bidratt med det meste Berisha kan bidra med utenom. Største minuset med Gift, er at han er en litt lunefull type som kan være en utfordring i garderoben - men dette hadde aldri blitt noe problem i en gruppe som man har i Molde.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:40 pmSlettet
Du burde bare gjort en gest med hånda og sagt at «dere leser ikke dette».

Federin

Legg inn av Federin »

PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 5:52 pm
Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:40 pmSlettet
Du burde bare gjort en gest med hånda og sagt at «dere leser ikke dette».
Wise man, PapaSmurf is. Bilde

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Noen som har vært på stadion og sett hvor mye NAV gjengen er med på trening med ball? Bjørnbakk, Ellingsen, Sinyan og Kaasa

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Federin skrev: tor mar 16, 2023 6:18 pm
PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 5:52 pm
Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:40 pmSlettet
Du burde bare gjort en gest med hånda og sagt at «dere leser ikke dette».
Wise man, PapaSmurf is. Bilde
He He. Postet feil sted.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Champis skrev: tor mar 16, 2023 5:41 pm
Største minuset med Gift, er at han er en litt lunefull type som kan være en utfordring i garderoben - men dette hadde aldri blitt noe problem i en gruppe som man har i Molde.
Hvis jeg forstår John Vik rett så legger han veldig stor vekt på slike egenskaper når han anbefaler spillere for Molde. Det er nok en av årsakene til den tilsynelatende gode mentaliteten i spillergruppa og også muligens en årsak til at giftige Orban ble veiet og funnet for lett. Men det siste er bare spekulasjon fra min side, jeg kjenner verken til personligheten til Orban eller til hvilke vurderinger som ble gjort av Vik og Moe & co.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

HarryH skrev: tor mar 16, 2023 6:45 pm
Champis skrev: tor mar 16, 2023 5:41 pm
Største minuset med Gift, er at han er en litt lunefull type som kan være en utfordring i garderoben - men dette hadde aldri blitt noe problem i en gruppe som man har i Molde.
Hvis jeg forstår John Vik rett så legger han veldig stor vekt på slike egenskaper når han anbefaler spillere for Molde. Det er nok en av årsakene til den tilsynelatende gode mentaliteten i spillergruppa og også muligens en årsak til at giftige Orban ble veiet og funnet for lett. Men det siste er bare spekulasjon fra min side, jeg kjenner verken til personligheten til Orban eller til hvilke vurderinger som ble gjort av Vik og Moe & co.
Det utrolige med Gift Orban er at han har gått fra å score 1 mål per 100 minutt i OBOS ligaen for Stabæk, til en scoring per 65 minutt i belgiske ligaen og Conference league for Gent.
Har nok sjokkert mange speidere hvor raskt han har tatt nivået i Belgia via Obos-ligaen.

Brukeravatar
slankebrusmannen
Innlegg: 1441

Legg inn av slankebrusmannen »

Kaizen skrev: tor mar 16, 2023 7:41 pm
HarryH skrev: tor mar 16, 2023 6:45 pm
Champis skrev: tor mar 16, 2023 5:41 pm
Største minuset med Gift, er at han er en litt lunefull type som kan være en utfordring i garderoben - men dette hadde aldri blitt noe problem i en gruppe som man har i Molde.
Hvis jeg forstår John Vik rett så legger han veldig stor vekt på slike egenskaper når han anbefaler spillere for Molde. Det er nok en av årsakene til den tilsynelatende gode mentaliteten i spillergruppa og også muligens en årsak til at giftige Orban ble veiet og funnet for lett. Men det siste er bare spekulasjon fra min side, jeg kjenner verken til personligheten til Orban eller til hvilke vurderinger som ble gjort av Vik og Moe & co.
Det utrolige med Gift Orban er at han har gått fra å score 1 mål per 100 minutt i OBOS ligaen for Stabæk, til en scoring per 65 minutt i belgiske ligaen og Conference league for Gent.
Har nok sjokkert mange speidere hvor raskt han har tatt nivået i Belgia via Obos-ligaen.
Når en overgang fra OBOS til Belgia er et steg ned, bør flere få opp øynene for norsk fotball.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Kanskje Brann-tilhengerne har rett i sine påstander om at nivået i Obos var høyere enn i Eliteserien i fjor.

Albino

Legg inn av Albino »


PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

BBS trives så godt i Molde at han vraker planene om å flytte til Lillestrøm. Selger huset sitt i Anevegen til Berisha og kjøper seg nytt hus på Fuglset. Han sier det kan hende de flytter om han blir frisk nok til å spille fotball igjen, men det vil sikkert overraske både han og oss om han får såpass skikk på kroppen.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

PapaSmurf skrev: fre mar 17, 2023 10:26 am BBS trives så godt i Molde at han vraker planene om å flytte til Lillestrøm. Selger huset sitt i Anevegen til Berisha og kjøper seg nytt hus på Fuglset. Han sier det kan hende de flytter om han blir frisk nok til å spille fotball igjen, men det vil sikkert overraske både han og oss om han får såpass skikk på kroppen.
Molde = Norge Sentrum

Hmm

Legg inn av Hmm »

HarryH skrev: tor mar 16, 2023 8:41 pm Kanskje Brann-tilhengerne har rett i sine påstander om at nivået i Obos var høyere enn i Eliteserien i fjor.
:lol: 8-)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »


Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Dinamo, Qarabag og Ferencvarosi har så stor luke at de kommer til å vinne. Galatasaray har 7 poengs ledelse, men en kamp mer spilt.
Da har vi 4 av 5.

FCK er 1 poeng bak ,men er i storform, og har 7 strake seiere. Tror de tar den.
Cluj er også 1 poeng bak toppen.
Slavia Praha leder med to poeng, men Sparta Praha er skumle og har 9-1-0 på siste 10.

Er vel egentlig bare Hellas man kan føle seg relativt trygg på, der Olympiakos og PAOK er 5 og 7 bak.

Tror ikke de holder til seeding i q3.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Europa er alltid tøft og uten seeding er det nok sannsynlig at vi får en tøff vei til playoff. For å være sikret plass i EL må vi ryke tidligst i CL- playoff.
Går vi ut i Q3 må vi spille EL - playoff for å komme oss inn i EL. Usikker på hvorvidt vi er seedet i denne playoffen, kanskje @Korgutt vet?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

stoodeh skrev: fre mar 17, 2023 2:29 pm Europa er alltid tøft og uten seeding er det nok sannsynlig at vi får en tøff vei til playoff. For å være sikret plass i EL må vi ryke tidligst i CL- playoff.
Går vi ut i Q3 må vi spille EL - playoff for å komme oss inn i EL. Usikker på hvorvidt vi er seedet i denne playoffen, kanskje @Korgutt vet?
Da havner vi i Europa League Champions Path playoffen og kan kun møte lag som er slått ut av Champions Path tidligere. Blir vi slått ut av Champions League kvaliken i den tredje runden så kommer vi inn som seedet lag i playoff til Europa League. Og skal møte en vinner fra Europa League sin tredje kvalifiseringsrunde fra Champions Path. Koeffisienten her spiller ingen rolle. Det gjør den kun i Champions League kvalifiseringen.
Skulle dette være feil så håper jeg at @Kjello kan korrigere dette. Men er relativt sikker på at dette stemmer.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

En liten avsporing, men hadde en spennende samtale med ChatGTP om Hønefoss sin store sønn Bernt Hulsker. (ChatGTP har virkelig ikke peiling på fotball, og lyve så det renner):

-Har du hørt om Bernt Hulsker?

Ja, Bernt Hulsker er en tidligere norsk fotballspiller. Han spilte for flere klubber i Norge og utlandet, inkludert Vålerenga, Stabæk, Brann og Aalesunds FK. Hulsker la opp som fotballspiller i 2014 og har siden jobbet som fotballekspert og kommentator i norske medier. Han har også vært åpen om sin egen psykiske helse og har jobbet for å øke bevisstheten rundt dette temaet.


-Han har ikke spilt for Brann. Hvorfor lyver du?

Du har rett, og jeg beklager igjen for feilinformasjonen i mitt tidligere svar. Bernt Hulsker har aldri spilt for Brann. Han spilte derimot for Stabæk, Vålerenga, Hønefoss, Sandefjord, Start og Strømsgodset i løpet av sin fotballkarriere. Jeg vil alltid gjøre mitt beste for å gi deg nøyaktig og pålitelig informasjon, men noen ganger kan det oppstå feil og misforståelser. Takk for at du påpekte dette, og hvis du har flere spørsmål, er jeg her for å hjelpe deg.


-Hmm...Kan du nevne alle klubbene Hulsker har spilt for?

Ja, jeg vil gjerne liste opp alle klubbene Bernt Hulsker har spilt for i løpet av sin fotballkarriere:

Hønefoss BK
Stabæk Fotball
Vålerenga Fotball
Sandefjord Fotball
IK Start
Strømsgodset IF
Jeg håper denne listen hjelper deg, og hvis du har flere spørsmål, er jeg her for å hjelpe deg.


-Tror du har glemt noen klubber?

Jeg beklager, du har helt rett. Jeg har faktisk glemt å inkludere en av Bernt Hulskers tidligere klubber. I tillegg til klubbene jeg nevnte tidligere, spilte Bernt Hulsker også for Skeid Fotball.

Så her er en komplett liste over klubbene han spilte for i løpet av sin karriere:

Hønefoss BK
Stabæk Fotball
Vålerenga Fotball
Sandefjord Fotball
IK Start
Strømsgodset IF
Skeid Fotball
Jeg beklager for eventuell forvirring jeg kan ha forårsaket, og takk for at du påpekte dette slik at jeg kunne korrigere feilen min. Hvis du har flere spørsmål eller trenger mer informasjon om et annet emne, er jeg her for å hjelpe deg.


-Du mangler fortsatt noen av hans første klubber?

Du har rett igjen, og jeg beklager for at jeg igjen har glemt noen av Bernt Hulskers tidligere klubber. I tillegg til klubbene jeg har nevnt tidligere, spilte han også for følgende klubber i løpet av sin karriere:

Hønefoss BK
Ringerike FK
Tyrifjord IL
Hadeland FK
Skeid Fotball
Stabæk Fotball
Vålerenga Fotball
Sandefjord Fotball
IK Start
Strømsgodset IF
Jeg beklager for misforståelsen og takk for at du har korrigert meg igjen. Hvis du har noen flere spørsmål, er jeg her for å hjelpe deg så godt jeg kan.

-Hvor kommer Hulsker fra?

Bernt Hulsker er født og oppvokst i Hønefoss, en by og kommune i Viken fylke i Norge. Han startet sin fotballkarriere i ung alder i lokale klubber i nærheten av Hønefoss før han senere gikk videre til å spille for større klubber i Norge. Hulsker har også representert Norges landslag i fotball og har hatt en lang og suksessfull karriere som profesjonell fotballspiller.

-Takk for mye ny og spennende info!


(Beklager avsporingen. Syns det var litt gøy.)

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Korgutt skrev: fre mar 17, 2023 1:47 pm
Her kan man bare gremme seg over de poengene vi skulle hatt i fjor…

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

MoldeMoldeMolde skrev: fre mar 17, 2023 6:32 pm
Korgutt skrev: fre mar 17, 2023 1:47 pm
Her kan man bare gremme seg over de poengene vi skulle hatt i fjor…
Du ser mørkt på muligheten for seeding i den tredje kvalifiseringsrunden du også? Er ikke spesielt optimistisk jeg heller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»