Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
slankebrusmannen

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av slankebrusmannen »

Visa skrev: ons jun 07, 2023 7:02 pm Kommentator høres litt ut som Fridtjof
Høres ut som en travkommentator, spør du meg.

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Den skrikinga kan han godt gi seg med...

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Verste kommentator ever! Må bare slå av lyden.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

GunnarBull skrev: ons jun 07, 2023 7:16 pm Må bare slå av lyden.
Ja, tror man må være nordmøring eller trønder for å kunne høre på det der.

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Det er vel kanskje sånn at selv om kampen sendes på TV2 Play/Direktesport så kommer produksjonen fra Tidens Krav? Er vel en fyr i Molde som skriker greit når han kommenterer på radio/Rbnett også….men blir litt mye ja 😅

Visa

Legg inn av Visa »

Herregud Ola

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Løvik hatt en fryktelig dårlig start på kampen. Molde blir bare dårligere og dårligere også etter en god start første fem.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Haha. Han fistel-kommentatoren..

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Sulfat skrev: ons jun 07, 2023 7:24 pm Haha. Han fistel-kommentatoren..
Helt ekstremt. Herremin

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Dommer er helt på bærtur her. Begge veier.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Sulfat skrev: ons jun 07, 2023 7:24 pm Haha. Han fistel-kommentatoren..
Rune Fistel Edøy. Type det.

Albino

Legg inn av Albino »

HarryH skrev: ons jun 07, 2023 7:32 pm
Sulfat skrev: ons jun 07, 2023 7:24 pm Haha. Han fistel-kommentatoren..
Rune Fistel Edøy. Type det.

Visa

Legg inn av Visa »

Feirer pausen med 1000 mg paracetamol.

Federin

Legg inn av Federin »

Høres ut som produksjonen har skrudd ned lyden på Edøy nåi 2. omgang 😂

Moist

Legg inn av Moist »

PapaSmurf skrev: ons jun 07, 2023 3:28 pm
RamGuy skrev: ons jun 07, 2023 3:14 pm Mulig hukommelsen spiller meg en puss her, men jeg mener da at, var det Trond Strande, uttalte at NM #2, altså NM 2023, ikke NM 2022 som vi jo uansett røk på hue og ræva ut av ikke ville bli prioritert i år? Ble det ikke gjort temmelig klart at prioriteringen ble serien og Europa, også ønsket man naturligvis å prioritere NM 2022 ettersom vi allerede lå såpass godt an, men at NM 2023 havnet temmelig langt ned på lista da serien og Europa måtte komme langt foran tidlige runder i NM 2023.

Nå har vi riktignok en bred stall så det er jo mulig å stable opp et godt lag selv om NM 2023 ikke har høy prioritet. Men at vi skal stille i nærheten av toppet virker for meg litt merkelig i all den tid vi har havnet såpass bakpå i serien og burde prioritere den langt over NM. NM gir fint lite for øyeblikket, eneste verdi NM har er at det gir en pokal til pokalskapet, samt plass i ECL kvalifisering om vi skulle prestere å ikke klare topp 3 (eventuelt topp 4 om NM vinnes av et topp 3 lag, noe som jo ofte er tilfellet). Og selv med en svak start på serien så burde jo topp 3 være godt innenfor rekkevidde uansett. Selv når vi ikke presterer så har vi jo bra los på topp 3 så ville vært fullstendig fiasko å ikke kjempe om topp 3.

Klart vi ikke skal undervurdere Kristiansund, men vi ofrer ikke nøkkelspillere som Eikrem fra start her. Da får vi heller ryke ut. Og det flere endringer på laget som kan gjøres uten at det i utgangspunktet burde være en stor svekkelser. Grødem putter jo i hver kamp for tiden så at han får spille spiss fra start fremfor Brynhildsen eller Berisha er ikke nødvendigvis en voldsom svekkelse. Kristiansund er jo ofte fysisk tøffe også, så skadeutsatte spillere burde man jo vurdere å holde unna denne kampen. Og det virker jo helt naturlig at spillere som har underprestert, men som normalt skal holde et bra nivå sånn som Tiedeman Hansen, Hagelskjær, Løvik og Kaasa (om han ikke er skadet?) spiller her. Knudtzon burde vel fort få spille fremfor Linnes også.

---- Grødem -- Berisha ----
Løvik - Eriksen - Ødegård - Kaasa - Knudtzon
-- Hagelskjær - Bjørnbak - Haugan --
------- Pettersen -------

Dette burde være en tålig brukbar startelver synes jeg. Klart vi starter svekket med en slik oppstilling, men vi må bruke stallen for det den er verdt.
Vi kan ikke stille med Ødegård som balanserende midtbanespiller. Da er det like greit å melde forfall.

Gutten er jo angrepsspiller.
Dette har jeg alltid lurt på, når ble han angrepsspiller? Han spilte alltid sentral midtbane før han dro til MFK

Federin

Legg inn av Federin »

Moist skrev: ons jun 07, 2023 8:12 pm
PapaSmurf skrev: ons jun 07, 2023 3:28 pm
RamGuy skrev: ons jun 07, 2023 3:14 pm Mulig hukommelsen spiller meg en puss her, men jeg mener da at, var det Trond Strande, uttalte at NM #2, altså NM 2023, ikke NM 2022 som vi jo uansett røk på hue og ræva ut av ikke ville bli prioritert i år? Ble det ikke gjort temmelig klart at prioriteringen ble serien og Europa, også ønsket man naturligvis å prioritere NM 2022 ettersom vi allerede lå såpass godt an, men at NM 2023 havnet temmelig langt ned på lista da serien og Europa måtte komme langt foran tidlige runder i NM 2023.

Nå har vi riktignok en bred stall så det er jo mulig å stable opp et godt lag selv om NM 2023 ikke har høy prioritet. Men at vi skal stille i nærheten av toppet virker for meg litt merkelig i all den tid vi har havnet såpass bakpå i serien og burde prioritere den langt over NM. NM gir fint lite for øyeblikket, eneste verdi NM har er at det gir en pokal til pokalskapet, samt plass i ECL kvalifisering om vi skulle prestere å ikke klare topp 3 (eventuelt topp 4 om NM vinnes av et topp 3 lag, noe som jo ofte er tilfellet). Og selv med en svak start på serien så burde jo topp 3 være godt innenfor rekkevidde uansett. Selv når vi ikke presterer så har vi jo bra los på topp 3 så ville vært fullstendig fiasko å ikke kjempe om topp 3.

Klart vi ikke skal undervurdere Kristiansund, men vi ofrer ikke nøkkelspillere som Eikrem fra start her. Da får vi heller ryke ut. Og det flere endringer på laget som kan gjøres uten at det i utgangspunktet burde være en stor svekkelser. Grødem putter jo i hver kamp for tiden så at han får spille spiss fra start fremfor Brynhildsen eller Berisha er ikke nødvendigvis en voldsom svekkelse. Kristiansund er jo ofte fysisk tøffe også, så skadeutsatte spillere burde man jo vurdere å holde unna denne kampen. Og det virker jo helt naturlig at spillere som har underprestert, men som normalt skal holde et bra nivå sånn som Tiedeman Hansen, Hagelskjær, Løvik og Kaasa (om han ikke er skadet?) spiller her. Knudtzon burde vel fort få spille fremfor Linnes også.

---- Grødem -- Berisha ----
Løvik - Eriksen - Ødegård - Kaasa - Knudtzon
-- Hagelskjær - Bjørnbak - Haugan --
------- Pettersen -------

Dette burde være en tålig brukbar startelver synes jeg. Klart vi starter svekket med en slik oppstilling, men vi må bruke stallen for det den er verdt.
Vi kan ikke stille med Ødegård som balanserende midtbanespiller. Da er det like greit å melde forfall.

Gutten er jo angrepsspiller.
Dette har jeg alltid lurt på, når ble han angrepsspiller? Han spilte alltid sentral midtbane før han dro til MFK
Er ikke Ødegård en lokal gutt som har gått gradene i Molde? Har han spilt senior/juniorfotball noe annet sted?

Visa

Legg inn av Visa »

Knark & Trygd
Kristiansund Bygd

Humre

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

0-1. Eriksen.

hoemb

Legg inn av hoemb »

[/quote]

Er ikke Ødegård en lokal gutt som har gått gradene i Molde? Har han spilt senior/juniorfotball noe annet sted?
[/quote]

Han spilte vel i Ekko/Aureosen ganske lenge. Kom til Molde i 21? Eller deromkring

Federin

Legg inn av Federin »

hoemb skrev: ons jun 07, 2023 8:30 pm
Er ikke Ødegård en lokal gutt som har gått gradene i Molde? Har han spilt senior/juniorfotball noe annet sted?
[/quote]

Han spilte vel i Ekko/Aureosen ganske lenge. Kom til Molde i 21? Eller deromkring
[/quote]

Takk for info :-)

HarryH

Legg inn av HarryH »

Breivik skubber Willumsson i stanga, men er smart og trekker seg raskt bort fra situasjonen. I stedet er det Tidemann som får det gule kortet. Litt merkelig at også Willumsson får gult kort.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Det er vel noen sesonger siden vi var pasningssikre nok til å bare holde ballen i laget og kontrollere inn på den måten.

Visa

Legg inn av Visa »

Det var godt å skru av denne sendingen

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1740

Legg inn av JauKaninen »

Visa skrev: ons jun 07, 2023 8:56 pm Det var godt å skru av denne sendingen
Jeg hadde på lyd fra NRK sin cupsending, de var behagelige å høre på synes jeg.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Visa skrev: ons jun 07, 2023 8:24 pm Knark & Trygd
Kristiansund Bygd

Humre
Fint banner fra "byen" som er fylkets bendelorm og lever på Nordmøres og Sunnmøres skatteinnbetalinger.

Bendelorm, bendelorm, moille e ein bendelorm!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sharpix skrev: ons jun 07, 2023 9:00 pm
Visa skrev: ons jun 07, 2023 8:24 pm Knark & Trygd
Kristiansund Bygd

Humre
Fint banner fra "byen" som er fylkets bendelorm og lever på Nordmøres og Sunnmøres skatteinnbetalinger.

Bendelorm, bendelorm, moille e ein bendelorm!
Hahahahaha!

Dette var den morsomste banteren jeg har sett på lenge.

Forøvrig tror jeg enkelte bør lytte mindre til kommentarfeltet i TK og heller leve i den reelle verden. Industrikommunen Molde yter mer til fellesskapet enn By ved Nav.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Noen i klubbtråden til Bodø/Glimt ønsker hjemmekamp mot Molde for da kan man få de fort ut av cupen.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: ons jun 07, 2023 9:05 pm Noen i klubbtråden til Bodø/Glimt ønsker hjemmekamp mot Molde for da kan man få de fort ut av cupen.
De hadde jo voldsom selvtillit hjemme mot oss i fjor og i 2021 og. For ikke å snakke om cupfinalen.

Bring em on!

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Blir vel trekt først og må spille borte mot..... Brattvåg!

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

TheRealArt_Verified skrev: ons jun 07, 2023 9:12 pm Blir vel trekt først og må spille borte mot..... Brattvåg!
David Sissoko sendte Brattvåg videre i cupen. Vet han var i Molde-systemet en stund, i tillegg til at han var på U16 og U17 landslag.

Vet ikke når eller hvorfor han havnet i Brattvåg, men håper Molde følger med der. Viser kvaliteter i dag som kunne tatt seg bra ut på høyere nivå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»