Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Miga

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Miga »

HarryH skrev: fre mar 24, 2023 9:35 pm
Miga skrev: fre mar 24, 2023 9:13 pm
HarryH skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm

Det skal vi ikke se bort i fra. I nabolaget mitt har vi Hans Nordahls gate, oppkalt etter den legendariske Skeid-spilleren.
Interessant.
I Molde ligger ofte gater tema vis i den forstand at Ibsen og Kielland (svenskebyen) ligger parallelt.
I Nordbyen mye skog og mark - Lyngvegen - Rødstrupe osv.
Bergmo og Kviltorp med planeter.

Da er det vel et framtidig byggefelt med fotball navn som kan være aktuelt.
Kringstad er vel snart klar til oppstart på marka til tidligere MFK leder.

Da dukker jo Møller familien opp igjen med flere kandidater.
Noen andre?
God idé å ha fotballspillere som tema. Arne Legernes må helt klart med. Jeg tar med at han var Moldes første landslagsspiller, i tilfelle det skulle være noen under 70 her.
Gutta er vel på byen og forfrisker seg og senior senteret i seng.
Harry har rett jeg glemte helt at du må være død for å være kandidat, men Arne L er selvsagt første kandidat og han oppfyller kravet.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Korgutt skrev: fre mar 24, 2023 9:46 pm
HarryH skrev: fre mar 24, 2023 9:28 pm
Tinkler skrev: fre mar 24, 2023 9:16 pm

Noe sier meg at det ikke er en under 50 blant Molde-tilhengerne her inne
Stemmer. Vi rekrutterer nye medlemmer hovedsakelig på et hyggelig sted som heter Nobel seniorsenter. Seniorsenteret er et møtested for oss som har levd en stund. Her er det åpen kafe hver dag, og seniorsenteret tilbyr også et mangfoldig aktivitetsprogram. SuperGunners10 pusher 50, men må finne seg i å være vår representant blant ungdommen.
Er det her @PapaSmurf kan finne på å sovne med kaffikoppen i hånden isteden for denne omtalte kafeen?
Ja, men det er han ikke alene om.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Miga skrev: fre mar 24, 2023 9:13 pm
HarryH skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm
Miga skrev: fre mar 24, 2023 8:18 pm

Ibsen og Bjørnson setter dagens fotballkultur i et perspektiv.
De var datidens Solskjær og Haaland - folke heltene.
Vi får se om de to siste får noen gater oppkalt etter seg med tiden.
Det skal vi ikke se bort i fra. I nabolaget mitt har vi Hans Nordahls gate, oppkalt etter den legendariske Skeid-spilleren.
Interessant.
I Molde ligger ofte gater tema vis i den forstand at Ibsen og Kielland (svenskebyen) ligger parallelt.
I Nordbyen mye skog og mark - Lyngvegen - Rødstrupe osv.
Bergmo og Kviltorp med planeter.

Da er det vel et framtidig byggefelt med fotball navn som kan være aktuelt.
Kringstad er vel snart klar til oppstart på marka til tidligere MFK leder.
Der ute burde det bli en Professor Bjørn Andersens gate. Og - som en digresjon - burde man brukt jazzartister på Bolsøya.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Tinkler skrev: fre mar 24, 2023 9:16 pm
HarryH skrev: fre mar 24, 2023 7:50 pm Høyt nivå her nå. Molde-tilhengerne kan vel sies å være Eliteseriens kulturelle alibi.
Noe sier meg at det ikke er en under 50 blant Molde-tilhengerne her inne
Neida, vi er bare noen slike;

Federin

Legg inn av Federin »

HarryH skrev: fre mar 24, 2023 9:28 pm
Tinkler skrev: fre mar 24, 2023 9:16 pm
HarryH skrev: fre mar 24, 2023 7:50 pm Høyt nivå her nå. Molde-tilhengerne kan vel sies å være Eliteseriens kulturelle alibi.
Noe sier meg at det ikke er en under 50 blant Molde-tilhengerne her inne
Stemmer. Vi rekrutterer nye medlemmer hovedsakelig på et hyggelig sted som heter Nobel seniorsenter. Seniorsenteret er et møtested for oss som har levd en stund. Her er det åpen kafe hver dag, og seniorsenteret tilbyr også et mangfoldig aktivitetsprogram. SuperGunners10 pusher 50, men må finne seg i å være vår representant blant ungdommen.
Hey hey, du må ikke glemme at vi har en junioravdeling på Kneippen, for de litt yngre. Man ser dem stå utenfor Kneippen på hverdager og venter på at Kneippen skal åpne.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Har et blandet forhold til Kneippen-ungdommen. Greit med ungdommelig entusiasme, men det blir for mye klapping etter scoring. Har også hørt høylytte rop. De skjemmer oss ut.

Moist

Legg inn av Moist »

Må si at jeg årets drakt ikke får mer enn terningkast 2, synes det hvite på ermene ble helt horribelt.

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/g ... e-enn-foer

Visa

Legg inn av Visa »

Det der må være den styggeste drakten på en god god stund

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Enig med Eikrem. Synes drakta ser fin ut jeg.

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

Likte den, kan ikke være helt lik hvert år:)

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Synes den var kjempefin når man ser den på spillerne. Og så kommer det nok en Champions League versjon senere i sesongen som jeg skal kjøpe meg ;-)

Kyllingrekka

Legg inn av Kyllingrekka »

Meget svak drakt, dessverre. De helblå ermene bryter fullstendig mot det hvite. Veldig "feltete" drakt. Trekk også for ubrodert klubbmerke (som vanlig), samt farger på logoene på erme, shorts og strømper. Klubbmerke i nakken er også feil.

Bruker ikke 990 kr på den.

Visa

Legg inn av Visa »

På slutten av videoen til draktlanseringen la jeg merke til "alltid hvit og blå, alltid mfk", er dette en erstatning for "verdens beste klubb i Norge"? Det håper jeg.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Adidas og design går ikke alltid så godt ihop, dessverre. Blir for klattete og disharmonisk for meg. Men smak og behag.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Bryr meg vanligvis lite om draktversjonene som kommer, men dette.. Skulderpartiet ser jo helt jævlig ut.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Ser ut som det er forskjell på draktene til herrelaget og damelaget på bildene? Drakta til damelaget er finest. Gir et ryddigere inntrykk.

Federin

Legg inn av Federin »

HarryH skrev: lør mar 25, 2023 10:35 am Har et blandet forhold til Kneippen-ungdommen. Greit med ungdommelig entusiasme, men det blir for mye klapping etter scoring. Har også hørt høylytte rop. De skjemmer oss ut.
Haha

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

HarryH skrev: lør mar 25, 2023 10:35 am Har et blandet forhold til Kneippen-ungdommen. Greit med ungdommelig entusiasme, men det blir for mye klapping etter scoring. Har også hørt høylytte rop. De skjemmer oss ut.
Synes de kan holde seg til Trappekiosken og la de voksne nyte svelefreden.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Sendes kampen noe annet sted enn Rbnett? Plussabonnementet mitt har klikka (for andre gang på kampdag), og jeg tror det skal være vrient å få tak i teknisk anlagte i Romsdalsgata på en lørdag. Helsikes irriterende. (Hvis noen har kontakter på huset, blir jeg takknemlig for tips)

Visa

Legg inn av Visa »

Rhesus skrev: lør mar 25, 2023 1:22 pm Sendes kampen noe annet sted enn Rbnett? Plussabonnementet mitt har klikka (for andre gang på kampdag), og jeg tror det skal være vrient å få tak i teknisk anlagte i Romsdalsgata på en lørdag. Helsikes irriterende. (Hvis noen har kontakter på huset, blir jeg takknemlig for tips)
Har du prøvd:
- Å logge ut og inn igjen?
- Slette cookies og cache fra rbnett?
- Bruke en annen nettleser?
- Snylte på naboens abonnement?

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Visa skrev: lør mar 25, 2023 1:25 pm Har du prøvd:
- Å logge ut og inn igjen?
- Slette cookies og cache fra rbnett?
- Bruke en annen nettleser?
- Snylte på naboens abonnement?
Jeg fikk e-post om at abonnementet er stoppet, men det er det ingen grunn til.

Visa

Legg inn av Visa »

Rhesus skrev: lør mar 25, 2023 1:27 pm
Visa skrev: lør mar 25, 2023 1:25 pm Har du prøvd:
- Å logge ut og inn igjen?
- Slette cookies og cache fra rbnett?
- Bruke en annen nettleser?
- Snylte på naboens abonnement?
Jeg fikk e-post om at abonnementet er stoppet, men det er det ingen grunn til.
Personlig betaler jeg regninger før jeg drar på byen

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Visa skrev: lør mar 25, 2023 1:30 pm Personlig betaler jeg regninger før jeg drar på byen
Lett for deg med apanasje å si. Nei, det er betalt. Kjipt når halve poenget med Rbnett er treningskampene.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Meget god straffe av Eikrem.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Wolff Eikrem burde vært i Spania nå. To perler hittil!
Ståle Solbakken må være fotballblind som ikke ser hvilken X-faktor han representerer.

En 3-5-2 formasjon I Spania med Sørloth-Eikrem foran f.eks.
Sist redigert av Kaizen den lør mar 25, 2023 3:00 pm, redigert 1 gang totalt.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Eikrem skulle jo bare tatt alle straffene mot Stabæk!

HarryH

Legg inn av HarryH »

Det andre målet... For en kvalitetsspiller Eikrem er. Må bare krysse fingrene for at han unngår skader.

Albino

Legg inn av Albino »

Da fikk vi vel en skade på Berisha.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Albino skrev: lør mar 25, 2023 3:53 pm Da fikk vi vel en skade på Berisha.
Så sykt unødvendig

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

Skjedde? Virka alvorlig?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»