Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
SuperGunners10

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av SuperGunners10 »

nottimagiche skrev: tor jan 26, 2023 11:01 pm
SuperGunners10 skrev: tor jan 26, 2023 10:53 pm 30 tap I serien og ut mot Skeid, samt tap i første cuprunde i år altså. Det var jo litt synd.
Ja, det var en tøff dom å få allerede i januar. Vi får satse hardt på opprykk fra Obos i 2024.
Hadde fått med seg at Molde kommune har brukt 300 millioner på sjøfronten også, i en annen tråd. Fire innlegg, Molde nevnt i tre av dem allerede.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Gråter meg i søvn jeg nå. Jeg er fullstendig knust.

Nå som vi var så gode i 2022 og så kollapset vi i 2023. Faen ta asså!

Kommer det klaging på sexliv og homohets i tillegg så er det JOlsen som har gjenoppstått fra de døde.

Belzone

Legg inn av Belzone »

izzet2015 skrev: tor jan 26, 2023 10:48 pm I år vinner ikke MFK noen ting, det blir nok Bodø/Glimt eller Rosenborg.
Ok.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Velkommen tilbake, Olsen. Godt å se at du holder koken.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

HarryH skrev: fre jan 27, 2023 2:14 am Velkommen tilbake, Olsen. Godt å se at du holder koken.
Jeg heter nok ikke Olsen, nå surrer du fælt.

HarryH

Legg inn av HarryH »

izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 9:23 am
HarryH skrev: fre jan 27, 2023 2:14 am Velkommen tilbake, Olsen. Godt å se at du holder koken.
Jeg heter nok ikke Olsen, nå surrer du fælt.
Da sier vi det slik. Uansett, velkommen skal du være. Fint at du fant tilbake til oss.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

HarryH skrev: fre jan 27, 2023 9:43 am
izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 9:23 am
HarryH skrev: fre jan 27, 2023 2:14 am Velkommen tilbake, Olsen. Godt å se at du holder koken.
Jeg heter nok ikke Olsen, nå surrer du fælt.
Da sier vi det slik. Uansett, velkommen skal du være. Fint at du fant tilbake til oss.
Verdens letteste detektivjobb dette Harry

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

PapaSmurf skrev: fre jan 27, 2023 10:46 am
HarryH skrev: fre jan 27, 2023 9:43 am
izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 9:23 am

Jeg heter nok ikke Olsen, nå surrer du fælt.
Da sier vi det slik. Uansett, velkommen skal du være. Fint at du fant tilbake til oss.
Verdens letteste detektivjobb dette Harry
Jeg heter nok noe annet, og har aldri vært på noe forum før. Så dette blir spennende :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 12:17 pm
PapaSmurf skrev: fre jan 27, 2023 10:46 am
HarryH skrev: fre jan 27, 2023 9:43 am

Da sier vi det slik. Uansett, velkommen skal du være. Fint at du fant tilbake til oss.
Verdens letteste detektivjobb dette Harry
Jeg heter nok noe annet, og har aldri vært på noe forum før. Så dette blir spennende :)
Jeg sier som Blodstrupmoen. Time will show.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Du har ikke peiling på hvem du diskuterer med. Det er rein gjetting. Debuterer på dette forumet. Og du vil aldri finne navnet på alle som er på forumet her.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 12:24 pm Du har ikke peiling på hvem du diskuterer med. Det er rein gjetting. Debuterer på dette forumet. Og du vil aldri finne navnet på alle som er på forumet her.
I detect anger building. :lol:
Sist redigert av PapaSmurf den fre jan 27, 2023 12:45 pm, redigert 1 gang totalt.

HarryH

Legg inn av HarryH »

izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 12:17 pm
PapaSmurf skrev: fre jan 27, 2023 10:46 am
HarryH skrev: fre jan 27, 2023 9:43 am

Da sier vi det slik. Uansett, velkommen skal du være. Fint at du fant tilbake til oss.
Verdens letteste detektivjobb dette Harry
Jeg heter nok noe annet, og har aldri vært på noe forum før. Så dette blir spennende :)
Ja, helt i orden. God helg!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

HarryH skrev: fre jan 27, 2023 12:41 pm
izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 12:17 pm
PapaSmurf skrev: fre jan 27, 2023 10:46 am

Verdens letteste detektivjobb dette Harry
Jeg heter nok noe annet, og har aldri vært på noe forum før. Så dette blir spennende :)
Ja, helt i orden. God helg!
God helg !

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

PapaSmurf skrev: fre jan 27, 2023 12:36 pm
izzet2015 skrev: fre jan 27, 2023 12:24 pm Du har ikke peiling på hvem du diskuterer med. Det er rein gjetting. Debuterer på dette forumet. Og du vil aldri finne navnet på alle som er på forumet her.
I detect anger building. :lol:
Hvem er du? Lurer du på noe ? :mrgreen:

Visa

Legg inn av Visa »

Bilde

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: fre jan 27, 2023 12:58 pm Bilde
Skratter

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Alt det finurlige som kommer inn i tråden om klubben «ingen» bryr seg om :lol:

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

PapaSmurf skrev: tor jan 26, 2023 12:52 pm
RickGrimes skrev: tor jan 26, 2023 12:27 pm
PapaSmurf skrev: tor jan 26, 2023 11:49 am

Hvilke egenskaper har Kitolano som tilsier at han skal kunne omskoleres til defensiv midtbane?

Men Mannsverk blir ikke solgt nå. Det blir eventuelt i sommer, og problemet med det er at Moldes vindu ikke passer med det internasjonale. Så man må forberede seg på at Mannsverk drar, og da må man ha backup klar. Helst nå, men hvis man ikke får til det så må de bruke mye tid på å finsikte erstattere denne våren.
Enig. Erstatter til Mannsverk bør hentes nå. Fordi, Mannsverk drar, og jeg tror ikke vi kan håpe på å ha han noe lengre enn sommeren om han fortsetter progresjonen fra forrige sesong. Han kommer til å etterlate seg et sort hull på midtbanen på lik linje med Aursnes, og alle vet hvordan det gikk. Vet ikke hvem som kan være aktuelle, men om vi ser innad i Norge, kanskje Christos Zafeiris, Filip Rønningen Jørgensen eller Sander Kartum?
Zafeiris eller Krygård er åpenbare spillere som kan gå rett inn i rollen, men de er ikke like gode. Jeg ville først gått etter Bell og sett hva som skulle til for å få hentet han. Nye 30 millioner hadde ikke vært noe problem.





Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
Follow
Slavia Praha are closing in on deal to sign U-21 Norway midfielder Christos Zafeiris after multiple offers — fee will be around €3m. 🇳🇴🤝🏻 #transfers

FK Haugesund and Slavia Praha are set to reach full agreement, deal brokered by First Access Sport

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

TorVarhaug skrev: fre jan 27, 2023 1:28 pm
PapaSmurf skrev: tor jan 26, 2023 12:52 pm
RickGrimes skrev: tor jan 26, 2023 12:27 pm

Enig. Erstatter til Mannsverk bør hentes nå. Fordi, Mannsverk drar, og jeg tror ikke vi kan håpe på å ha han noe lengre enn sommeren om han fortsetter progresjonen fra forrige sesong. Han kommer til å etterlate seg et sort hull på midtbanen på lik linje med Aursnes, og alle vet hvordan det gikk. Vet ikke hvem som kan være aktuelle, men om vi ser innad i Norge, kanskje Christos Zafeiris, Filip Rønningen Jørgensen eller Sander Kartum?
Zafeiris eller Krygård er åpenbare spillere som kan gå rett inn i rollen, men de er ikke like gode. Jeg ville først gått etter Bell og sett hva som skulle til for å få hentet han. Nye 30 millioner hadde ikke vært noe problem.





Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
Follow
Slavia Praha are closing in on deal to sign U-21 Norway midfielder Christos Zafeiris after multiple offers — fee will be around €3m. 🇳🇴🤝🏻 #transfers

FK Haugesund and Slavia Praha are set to reach full agreement, deal brokered by First Access Sport
Svært god spiller. Synd vi ikke var på ballen i fjor.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

TorVarhaug skrev: fre jan 27, 2023 1:28 pm
PapaSmurf skrev: tor jan 26, 2023 12:52 pm
RickGrimes skrev: tor jan 26, 2023 12:27 pm

Enig. Erstatter til Mannsverk bør hentes nå. Fordi, Mannsverk drar, og jeg tror ikke vi kan håpe på å ha han noe lengre enn sommeren om han fortsetter progresjonen fra forrige sesong. Han kommer til å etterlate seg et sort hull på midtbanen på lik linje med Aursnes, og alle vet hvordan det gikk. Vet ikke hvem som kan være aktuelle, men om vi ser innad i Norge, kanskje Christos Zafeiris, Filip Rønningen Jørgensen eller Sander Kartum?
Zafeiris eller Krygård er åpenbare spillere som kan gå rett inn i rollen, men de er ikke like gode. Jeg ville først gått etter Bell og sett hva som skulle til for å få hentet han. Nye 30 millioner hadde ikke vært noe problem.





Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
Follow
Slavia Praha are closing in on deal to sign U-21 Norway midfielder Christos Zafeiris after multiple offers — fee will be around €3m. 🇳🇴🤝🏻 #transfers

FK Haugesund and Slavia Praha are set to reach full agreement, deal brokered by First Access Sport
Joe Bell var meget god i Viking, men vet ikke hva som har skjedd med Bell i Brøndby. Har ikke spilt en hel kamp siden August ser det ut til. Kanskje en overgang til Molde kunne vært bra for alle parter her.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: fre jan 27, 2023 1:39 pm
TorVarhaug skrev: fre jan 27, 2023 1:28 pm
PapaSmurf skrev: tor jan 26, 2023 12:52 pm

Zafeiris eller Krygård er åpenbare spillere som kan gå rett inn i rollen, men de er ikke like gode. Jeg ville først gått etter Bell og sett hva som skulle til for å få hentet han. Nye 30 millioner hadde ikke vært noe problem.





Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
Follow
Slavia Praha are closing in on deal to sign U-21 Norway midfielder Christos Zafeiris after multiple offers — fee will be around €3m. 🇳🇴🤝🏻 #transfers

FK Haugesund and Slavia Praha are set to reach full agreement, deal brokered by First Access Sport
Joe Bell var meget god i Viking, men vet ikke hva som har skjedd med Bell i Brøndby. Har ikke spilt en hel kamp siden August ser det ut til. Kanskje en overgang til Molde kunne vært bra for alle parter her.
Hadde vært gull. Bokstavelig talt.

Visa

Legg inn av Visa »

Joe Bell og Berisha på laget. Da kommer tyfon-alarmen i Stavanger til å ule.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Visa skrev: fre jan 27, 2023 1:45 pm Joe Bell og Berisha på laget. Da kommer tyfon-alarmen i Stavanger til å ule.
Har ikke vi sendt Sander Svendsen som fredsmegler dit da? :-)

Visa

Legg inn av Visa »

Kaizen skrev: fre jan 27, 2023 1:47 pm
Visa skrev: fre jan 27, 2023 1:45 pm Joe Bell og Berisha på laget. Da kommer tyfon-alarmen i Stavanger til å ule.
Har ikke vi sendt Sander Svendsen som fredsmegler dit da? :-)
De kan få kjøpe Zek99 for 15 millioner kroner, ingen klausuler.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

The Guardian 100 beste fotballspillere i verden 2022.
1. Messi
2. Mbappe
3. Benzema
4. Braut Haaland
5. Modric
6. De Bruyne
7. Lewandowski
8. Vinicius Junior
9. Courtois
10. Salah

35 Ødegaard

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: fre jan 27, 2023 4:57 pm The Guardian 100 beste fotballspillere i verden 2022.
1. Messi
2. Mbappe
3. Benzema
4. Braut Haaland
5. Modric
6. De Bruyne
7. Lewandowski
8. Vinicius Junior
9. Courtois
10. Salah

35 Ødegaard
Ødegaard og Haaland kommer til å klatre i 2023.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Haaland den fjerde beste i verden? Aldri i livet heller. Han scorer mye mål og er veldig god til det, men eksempelvis Ødegaard er en mye bedre fotballspiller totalt sett i mine øyne, og jeg imponeres mye mer av det han leverer. Og ikke en eneste forsvarsspiller blant topp 10. Hvis Messi er den beste i verden, så lurer jeg på hvor eksempelvis Thiago Silva skal være på en slik liste - som har vært helt sjef i europeisk toppfotball siden 2009.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

nottimagiche skrev: fre jan 27, 2023 6:13 pm Haaland den fjerde beste i verden? Aldri i livet heller. Han scorer mye mål og er veldig god til det, men eksempelvis Ødegaard er en mye bedre fotballspiller totalt sett i mine øyne, og jeg imponeres mye mer av det han leverer. Og ikke en eneste forsvarsspiller blant topp 10. Hvis Messi er den beste i verden, så lurer jeg på hvor eksempelvis Thiago Silva skal være på en slik liste - som har vært helt sjef i europeisk toppfotball siden 2009.
The Guardian topp 100 er en meget anerkjent liste i sportsverdenen basert på 219 Spillere, trenere og journalister fra hele verden som angir sine favoritter fra 1-40. Hvor nr 1 får 40 poeng, nr 2 får 39 poeng osv. Tilslutt legges alle poengsummene sammen og blir en topp 100 liste. Alt for å få en mest mulig relevant liste, slik at ikke alt blir basert på en person sin synsing, men at man istedet oppnår en konsensus over hvem de beste spillerne er fra et stort antall fotballkyndige.

Ved at alle må oppgi 40 spillere hver så får man også et stort antall spillere totalt. De 100 med mest poeng kommer på lista.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Dewaz skrev: fre jan 27, 2023 6:21 pm Er så fryktelig lav fotball IQ å hevde at Ødegaard er en bedre fotballspiller enn Haaland bare fordi han har et bredere sett av ferdigheter osv. Fotball er et spill med forskjellige roller, og ingen i verden er bedre enn Haaland til å gjøre det vanskeligste i fotball - å score mål. Det er hans rolle.
Nettopp, fotball er et spill med ulike roller, men på en slik liste over de «beste» er det stort sett bare spillere med offensive ferdigheter. Med det gjennomgående svake forsvarsspillet vi blant annet så i VM, så er kunsten å forsvare seg godt noe som undervurderes i altfor stor grad. Og du kan prøve deg med litt bedre hersketeknikk neste gang, helt bedrøvelig opplegg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»