Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Visa

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Visa »

Fire og et halvt år mellom
Molde og mesterligamester.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

@PapaSmurf greier ikke å få noe innlegg på baksida av Budstikka. Viser bare hvor tafatt han er. Når en oppe i Narvik greier det, det må være flaut.













2@

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

nottimagiche skrev: lør jun 10, 2023 8:14 pm
HarryH skrev: lør jun 10, 2023 8:08 pm
izzet2015 skrev: lør jun 10, 2023 7:31 pm

Olsen bor i Narvik, Izzet bor i Trondheim. :roll:
Er det i Narvik han bor nå ja. Litt synd at han flyttet for han ble jo etter hvert en stor tilhenger av Molde Fotballklubb.
Vil tro at Mjølner også trenger støttespillere.
Han i Narvik hatet MFK!!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: lør jun 10, 2023 11:02 pm @PapaSmurf greier ikke å få noe innlegg på baksida av Budstikka. Viser bare hvor tafatt han er. Når en oppe i Narvik greier det, det må være flaut.













2@
Tom for medisin?

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Visa skrev: lør jun 10, 2023 10:55 pm Fire og et halvt år mellom
Molde og mesterligamester.
Spiller nr 2 Ex. Molde med mesterligatittel.

Molde: Ingen over, og ingen ved siden i Norsk fotball.

Gratulerer Erling Braut Haaland!
Trolig verdens beste fotballspiller denne sesongen.

Albino

Legg inn av Albino »

Kaizen skrev: lør jun 10, 2023 11:09 pm
Visa skrev: lør jun 10, 2023 10:55 pm Fire og et halvt år mellom
Molde og mesterligamester.
Spiller nr 2 Ex. Molde med mesterligatittel.

Molde: Ingen over, og ingen ved siden i Norsk fotball.

Gratulerer Erling Braut Haaland!
Trolig verdens beste fotballspiller denne sesongen.
Ikke bare mesterligatittel. Dette er andre ex MFK-er med The Treble! Gratulerer alle sammen!

De hadde ikke klart det uten vår konstante og sylskarpe kritikk og krav om trenerens umiddelbare oppsigelse!

God natt og feir med måte!

(Kanskje City mister en tittel eller to…)

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Rent personlig håper jeg at City mister alle titler og at Haaland finner seg en mer spiselig klubb å spille for. Ironien er jo at med hans markedsverdi blir det nesten umulig å få til.

Ser imidlertid frem til Moldes kamp senere i dag. Apropos spisser, så hadde det vært gøy om Berisha fikk notert seg for en scoring.

HarryH

Legg inn av HarryH »

izzet2015 skrev: lør jun 10, 2023 11:03 pm
nottimagiche skrev: lør jun 10, 2023 8:14 pm
HarryH skrev: lør jun 10, 2023 8:08 pm

Er det i Narvik han bor nå ja. Litt synd at han flyttet for han ble jo etter hvert en stor tilhenger av Molde Fotballklubb.
Vil tro at Mjølner også trenger støttespillere.
Han i Narvik hatet MFK!!
Nei, JOlsen ble etter hvert en stor Molde-supporter. Dette har jeg fra det jeg regner som sikre kilder. Kudos til JOlsen som så lyset.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

De fleste i Norge hater MFK. Det er noe alle vet..Izzet bor han i Molde og trives der? Hvem vet..

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

PapaSmurf skrev: lør jun 10, 2023 11:04 pm
izzet2015 skrev: lør jun 10, 2023 11:02 pm @PapaSmurf greier ikke å få noe innlegg på baksida av Budstikka. Viser bare hvor tafatt han er. Når en oppe i Narvik greier det, det må være flaut.













2@
Tom for medisin?
Mobber du folk som er avhengig av medisiner? Så dypt har du sunket når du er tom for argumenter. Du tror du kan mobbe alle og slippe unna med det.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Håper Molde vinner i dag, det hadde vært utrolig bra. De må vel det skal de henge med.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

izzet2015 skrev: søn jun 11, 2023 9:13 am
PapaSmurf skrev: lør jun 10, 2023 11:04 pm
izzet2015 skrev: lør jun 10, 2023 11:02 pm @PapaSmurf greier ikke å få noe innlegg på baksida av Budstikka. Viser bare hvor tafatt han er. Når en oppe i Narvik greier det, det må være flaut.













2@
Tom for medisin?
Mobber du folk som er avhengig av medisiner? Så dypt har du sunket når du er tom for argumenter. Du tror du kan mobbe alle og slippe unna med det.
Nå er det nok skjermtid på deg for i dag. Ta en tur ut og finn på noe annet.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Kaizen skrev: lør jun 10, 2023 11:09 pm
Spiller nr 2 Ex. Molde med mesterligatittel.
Er vel noen som har kommet til Molde etter å vinne mesterliga også. Treble også

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

slankebrusmannen skrev: søn jun 11, 2023 10:03 am
izzet2015 skrev: søn jun 11, 2023 9:13 am
PapaSmurf skrev: lør jun 10, 2023 11:04 pm

Tom for medisin?
Mobber du folk som er avhengig av medisiner? Så dypt har du sunket når du er tom for argumenter. Du tror du kan mobbe alle og slippe unna med det.
Nå er det nok skjermtid på deg for i dag. Ta en tur ut og finn på noe annet.
Den returnerer jeg til deg, du bør ta en pause nå!!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: søn jun 11, 2023 10:16 am
slankebrusmannen skrev: søn jun 11, 2023 10:03 am
izzet2015 skrev: søn jun 11, 2023 9:13 am

Mobber du folk som er avhengig av medisiner? Så dypt har du sunket når du er tom for argumenter. Du tror du kan mobbe alle og slippe unna med det.
Nå er det nok skjermtid på deg for i dag. Ta en tur ut og finn på noe annet.
Den returnerer jeg til deg, du bør ta en pause nå!!
Stikk av Izzet.

Det er ikke én tråd du besøker som ikke ender med at du ødelegger den. Du får heller plage dine egne i RBK-tråden.
De liker deg heller ikke, men det er bare rett og rimelig at de får den tyngste børen og må plages mest med deg.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Det er nok nå. Her er det både personfokus fra flere kanter og forsøpling av klubbtråden. Slutt! /mod

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Da går vi over til kampene i dag, regner med seier til både RBK og Molde. Bodø/Glimt vinner nok også. Mange fine oppgjør i dag.

Visa

Legg inn av Visa »

Enda en person som driter seg ut i avisen. Dette banneret har gjort underverker. De som ikke vil ha stemning og heller ha kyss klapp og klem melder seg ut mens TIFO-gjengen har blitt mer gira.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Man skal få lov å mene at banneret er over streken, men derfra å gjør det til en sånn voldsom sak er urkomisk for min del :lol:

Og det evinnelige gnålet om at det er så mange som misliker "hater molde by" er trøttende. Det er jo de samme folka som blir krenka av det på samme måte som med banneret nå. Bra TK og tifo-gruppa svarer som de gjør og fortsetter arbeidet de holder på med. Synd at folk melder seg ut, men om det er en slik grunn som skal gjøre at de melder seg ut så får det bare være.

Storm i vannglass og andre uttrykk kan legges vekk, for nå er det "banner i krattet" som er det nye uttrykket for å blåse opp en sak til ville dimensjoner.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Når barn mobbes på fotballturneringer, og det synges Hate Molde by over en lav list. Så er det det vi trenger og ta et oppgjør med. Da er "Knark og Trygd" bannere det siste vi trenger.

Det Tornekrattet og Molde Tifo bedriver om dagen får konsekvenser som går langt utover stadion dessverre.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 5:50 pm Når barn mobbes på fotballturneringer, og det synges Hate Molde by over en lav list. Så er det det vi trenger og ta et oppgjør med. Da er "Knark og Trygd" bannere det siste vi trenger.

Det Tornekrattet og Molde Tifo bedriver om dagen får konsekvenser som går langt utover stadion dessverre.
Ja, da får vi legge ned Tornekrattet da. Om det ikke skal være lov å ha litt edge så er det meningsløst å drive en supporterklubb.

Men jeg håper de driter i kritikken og kommer opp med enda sterkere lut neste gang for å vise at de gir faen i krenkehysteriet.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 5:57 pm
Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 5:50 pm Når barn mobbes på fotballturneringer, og det synges Hate Molde by over en lav list. Så er det det vi trenger og ta et oppgjør med. Da er "Knark og Trygd" bannere det siste vi trenger.

Det Tornekrattet og Molde Tifo bedriver om dagen får konsekvenser som går langt utover stadion dessverre.
Ja, da får vi legge ned Tornekrattet da. Om det ikke skal være lov å ha litt edge så er det meningsløst å drive en supporterklubb.

Men jeg håper de driter i kritikken og kommer opp med enda sterkere lut neste gang for å vise at de gir faen i krenkehysteriet.
Jeg vet at du føler deg forpliktet til å svare på mine innlegg Papa. Men jeg er er drittlei dine holdninger og hvordan du oppfører deg på dette forumet. Så vennligst respekter at jeg også har rett til å ha en mening.

Visa

Legg inn av Visa »

Molde FK er stolte av å presentere Kaizen Polizei, et stadionpoliti som skal bøtelegge og bortvise de som er slem. De som lager lyder over 65 Hz får prikk på sesongkortet, og må på bake boller til motstanderne ved fire prikker sier en fornøyd dupporter.
Men seriøst, jeg er enig at barn ikke skal mobbes, men det er ikke Tornekrattet sin feil. Å være sure på banter og fyring gjør det bare verre. Om man heller slutter å være så voldsom stolt av seg selv så blir det bedre.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 5:50 pm Når barn mobbes på fotballturneringer, og det synges Hate Molde by over en lav list. Så er det det vi trenger og ta et oppgjør med. Da er "Knark og Trygd" bannere det siste vi trenger.

Det Tornekrattet og Molde Tifo bedriver om dagen får konsekvenser som går langt utover stadion dessverre.
Mener du seriøst det her?

Vi trenger å ta et oppgjør med mobbing generelt, ikke at det ropes hater molde by. Eller forsåvidt, der kan man ta et oppgjør med seg selv om man blir så jævlig krenka.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 6:02 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 5:57 pm
Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 5:50 pm Når barn mobbes på fotballturneringer, og det synges Hate Molde by over en lav list. Så er det det vi trenger og ta et oppgjør med. Da er "Knark og Trygd" bannere det siste vi trenger.

Det Tornekrattet og Molde Tifo bedriver om dagen får konsekvenser som går langt utover stadion dessverre.
Ja, da får vi legge ned Tornekrattet da. Om det ikke skal være lov å ha litt edge så er det meningsløst å drive en supporterklubb.

Men jeg håper de driter i kritikken og kommer opp med enda sterkere lut neste gang for å vise at de gir faen i krenkehysteriet.
Jeg vet at du føler deg forpliktet til å svare på mine innlegg Papa. Men jeg er er drittlei dine holdninger og hvordan du oppfører deg på dette forumet. Så vennligst respekter at jeg også har rett til å ha en mening.
Haha, komikveld. Virkelig komikveld. Nesten på nivå med fyren i budstikka.

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

At det her er blitt en så stor sak er nesten sjokkerende. Endelig har vi litt fyr og blest i supportermiljøet så skal det pinade legges lokk på det også.
Vi får kose oss med 1500 besøkende og et ikke-eksisterende TK, smile, le og elske laget vårt hånd i hånd.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

TheRealArt_Verified skrev: søn jun 04, 2023 8:47 pm Jeg tror Moes tid er over. Det kan godt være at han kan snu det om han fortsetter, og at neste sesong blir en suksess, men noe forteller meg at man trenger nye stemmer inn for å få en ny giv. Denne sesongen tror jeg går i vasken om man fortsetter i samme spor. Så skal man ofre en sesong, og gi Moe en sjanse med ny frisk neste år? Om ikke må man agere nå før Europa blir ødelagt..

Håper dette innlegget blir latterliggjort av Moe om 15 min og 1-2 i Skien.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 6:02 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 5:57 pm
Kaizen skrev: søn jun 11, 2023 5:50 pm Når barn mobbes på fotballturneringer, og det synges Hate Molde by over en lav list. Så er det det vi trenger og ta et oppgjør med. Da er "Knark og Trygd" bannere det siste vi trenger.

Det Tornekrattet og Molde Tifo bedriver om dagen får konsekvenser som går langt utover stadion dessverre.
Ja, da får vi legge ned Tornekrattet da. Om det ikke skal være lov å ha litt edge så er det meningsløst å drive en supporterklubb.

Men jeg håper de driter i kritikken og kommer opp med enda sterkere lut neste gang for å vise at de gir faen i krenkehysteriet.
Jeg vet at du føler deg forpliktet til å svare på mine innlegg Papa. Men jeg er er drittlei dine holdninger og hvordan du oppfører deg på dette forumet. Så vennligst respekter at jeg også har rett til å ha en mening.
Kan du lære meg å strikke Kaizen?

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Hvor har det blitt av det offensive kombinasjonsspillet, og hvor er den defensive soliditeten? Meget svakt det Molde har levert i år.

Visa

Legg inn av Visa »

Bare å kvitte seg med Moe og la Mæland ta over til man finner en erstatter

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»