Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
MoldeMoldeMolde

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Er det ikke litt rart at Breivik ikke er med u21 mesterskap?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

MoldeMoldeMolde skrev: ons mai 31, 2023 4:22 pm Er det ikke litt rart at Breivik ikke er med u21 mesterskap?
Jeg syns det. Han har virkelig tatt steg. I tillegg er han en slik spillertype som alle lag trenger. En spiller som driver opp tempo. Jeg syns han minner mer og mer om Mostrøm. Bare med bedre mottak og avslutninger :)

Jeg syns i det store og hele laguttaket var litt rart. Tobias Christensen er med. Mange inkl Breivik er milevis bedre.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

nottimagiche skrev: ons mai 31, 2023 3:44 pm Kom til å tenke på at tidligere MFK-ere i vår har blitt seriemestere i England, Italia, Nederland og Portugal. Det er ganske utrolig og meget bra for klubbens omdømme.
De tok opp dette i RBs podcast. Og så avsluttet de med at de skulle sette av 5 minutter til å snakke om seriegullene de som har forlatt Glimt har vunnet. Da lo jeg.

Federin

Legg inn av Federin »

PapaSmurf skrev: ons mai 31, 2023 4:35 pm
nottimagiche skrev: ons mai 31, 2023 3:44 pm Kom til å tenke på at tidligere MFK-ere i vår har blitt seriemestere i England, Italia, Nederland og Portugal. Det er ganske utrolig og meget bra for klubbens omdømme.
De tok opp dette i RBs podcast. Og så avsluttet de med at de skulle sette av 5 minutter til å snakke om seriegullene de som har forlatt Glimt har vunnet. Da lo jeg.
Skal sies at det ligger ann til at mange av disse vil ta seriegull denne sesongen, riktignok for Bodø/Glimt :-P

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Federin skrev: ons mai 31, 2023 4:58 pm
PapaSmurf skrev: ons mai 31, 2023 4:35 pm
nottimagiche skrev: ons mai 31, 2023 3:44 pm Kom til å tenke på at tidligere MFK-ere i vår har blitt seriemestere i England, Italia, Nederland og Portugal. Det er ganske utrolig og meget bra for klubbens omdømme.
De tok opp dette i RBs podcast. Og så avsluttet de med at de skulle sette av 5 minutter til å snakke om seriegullene de som har forlatt Glimt har vunnet. Da lo jeg.
Skal sies at det ligger ann til at mange av disse vil ta seriegull denne sesongen, riktignok for Bodø/Glimt :-P
Teller ikke. Men det er helt utrolig hvor mange gode spillere vi har sendt utenlands.

Forren har endelig suksess som utenlandsproff også. Samme med Sivert Gussiås.

Federin

Legg inn av Federin »

PapaSmurf skrev: ons mai 31, 2023 5:03 pm
Federin skrev: ons mai 31, 2023 4:58 pm
PapaSmurf skrev: ons mai 31, 2023 4:35 pm

De tok opp dette i RBs podcast. Og så avsluttet de med at de skulle sette av 5 minutter til å snakke om seriegullene de som har forlatt Glimt har vunnet. Da lo jeg.
Skal sies at det ligger ann til at mange av disse vil ta seriegull denne sesongen, riktignok for Bodø/Glimt :-P
Teller ikke. Men det er helt utrolig hvor mange gode spillere vi har sendt utenlands.

Forren har endelig suksess som utenlandsproff også. Samme med Sivert Gussiås.
Blir spennende å se hvordan de gjør det i Europa.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »


Visa

Legg inn av Visa »

Jeg har troa på at Ødegård scorer hatrick.

Federin

Legg inn av Federin »

Korgutt skrev: tor jun 01, 2023 4:49 pm
Spennende duo på topp. Og blir interessant å se Zekhnini på vingback.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Kjører de buss til Melhus? Lang kjøretur!

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

HarryH skrev: tor jun 01, 2023 5:03 pm Kjører de buss til Melhus? Lang kjøretur!
Husker hvordan det gikk når dere tok buss til Stjørdal i alle fall, skummelt med slike langturer.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:16 pm
HarryH skrev: tor jun 01, 2023 5:03 pm Kjører de buss til Melhus? Lang kjøretur!
Husker hvordan det gikk når dere tok buss til Stjørdal i alle fall, skummelt med slike langturer.
Hva var det de sa i Vazelina Hjulkalender?

Dette går bra, aldri i væla.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

PapaSmurf skrev: tor jun 01, 2023 5:47 pm
thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:16 pm
HarryH skrev: tor jun 01, 2023 5:03 pm Kjører de buss til Melhus? Lang kjøretur!
Husker hvordan det gikk når dere tok buss til Stjørdal i alle fall, skummelt med slike langturer.
Hva var det de sa i Vazelina Hjulkalender?

Dette går bra, aldri i væla.
Skal sies at jeg er ikke trygg på at kveldens bortelag på Stjørdal kommer til å stikke av med seieren heller da. Men blir litt overrasket om man taper allikevel.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:49 pm
PapaSmurf skrev: tor jun 01, 2023 5:47 pm
thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:16 pm

Husker hvordan det gikk når dere tok buss til Stjørdal i alle fall, skummelt med slike langturer.
Hva var det de sa i Vazelina Hjulkalender?

Dette går bra, aldri i væla.
Skal sies at jeg er ikke trygg på at kveldens bortelag på Stjørdal kommer til å stikke av med seieren heller da. Men blir litt overrasket om man taper allikevel.
Jeg er aldri trygg på cupkamper. Kommer til å ryke noen i dag og.

HarryH

Legg inn av HarryH »

thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:49 pm
PapaSmurf skrev: tor jun 01, 2023 5:47 pm
thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:16 pm

Husker hvordan det gikk når dere tok buss til Stjørdal i alle fall, skummelt med slike langturer.
Hva var det de sa i Vazelina Hjulkalender?

Dette går bra, aldri i væla.
Skal sies at jeg er ikke trygg på at kveldens bortelag på Stjørdal kommer til å stikke av med seieren heller da. Men blir litt overrasket om man taper allikevel.
Personlig er jeg ubeseiret på Øverlands Minde, men det er kanskje ikke der de spiller lenger nå.

Visa

Legg inn av Visa »

I dag får vi kanskje svaret på om Petersen muligens er et bedre valg enn Karlstrøm eller ikke.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Dette er et lag vi skal slå.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

HarryH skrev: tor jun 01, 2023 6:00 pm
thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 5:49 pm
PapaSmurf skrev: tor jun 01, 2023 5:47 pm
Hva var det de sa i Vazelina Hjulkalender?

Dette går bra, aldri i væla.
Skal sies at jeg er ikke trygg på at kveldens bortelag på Stjørdal kommer til å stikke av med seieren heller da. Men blir litt overrasket om man taper allikevel.
Personlig er jeg ubeseiret på Øverlands Minde, men det er kanskje ikke der de spiller lenger nå.
Noen år siden de spilte der ja, i alle fall fast. Brukte vel kunstgressbanen ved siden av en del år før de fikk egen bane, før de rykket opp til OBOS å fikk ny stadion.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Er ikke så veldig imponerende å ha så dårlig presisjon og balltempo at det er komfortabelt for et lag fra 4.div å forsvare seg.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Blir ikke mye kveldsmat i pausen her.

Visa

Legg inn av Visa »

Dæven for en strøken sølv Hiace bak mål!

Hmm

Legg inn av Hmm »

Jaja, må si meg imponert hvordan klubbens nest beste prøver å spille seg inn i førsterekka.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Hagelskjær har vel knapt truffet med en pasning.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Har vi forbud mot å avslutte fra utenfor 5 meteren?

Visa

Legg inn av Visa »

Dæven for en pauseunderholdning!

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Hmm skrev: tor jun 01, 2023 6:45 pm Jaja, må si meg imponert hvordan klubbens nest beste prøver å spille seg inn i førsterekka.
Håpløst.

be2mel

Legg inn av be2mel »

Hvor ser dere kampen?

HarryH

Legg inn av HarryH »

be2mel skrev: tor jun 01, 2023 6:57 pm Hvor ser dere kampen?
Jeg ser den på TV2 Play.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: tor jun 01, 2023 6:51 pm Har vi forbud mot å avslutte fra utenfor 5 meteren?
Nei, forbudet er generelt :arrow:

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Lærer Molde aldri. Dette er ett lag en er blitt slått gundig av i 1992. Her burde en toppet laget. For dette er nok det eneste en kan vinne i år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»