Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Kalle73

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Kalle73 »

Tjaaah skrev: ons jan 04, 2023 3:44 pm
Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 3:41 pm Det er ene og alene fordi en dau føggel ikke faller ut av reiret....
God dag, mann. økseskaft?
Snyteskaft, min gode mann. Snyteskaft.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 3:45 pm Snyteskaft, min gode mann. Snyteskaft.
Mer tulleskaft, på det du skriver.

Kort oppsumert.

VIF-supporterne raver ikke rundt, klare for å fekte med kuken, som du hevdet, fordi LSK gjør det bedre enn de? Om man skal være velvillig og tolke det du skriver som noe med faktisk mening, da. Så du tar feil, men det er igjen LSK sin feil?

Og alle Glimtspillerne som tilsynelatende har floppet, har bare gjort det på grunn av en rekke merkelige omstendigheter? Så de feiler stort sett, men det er alle andre sin feil?

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Tjaaah skrev: ons jan 04, 2023 3:48 pm
Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 3:45 pm Snyteskaft, min gode mann. Snyteskaft.
Mer tulleskaft, på det du skriver.

Kort oppsumert.

VIF-supporterne raver ikke rundt, klare for å fekte med kuken, som du hevdet, fordi LSK gjør det bedre enn de? Om man skal være velvillig og tolke det du skriver som noe med faktisk mening, da. Så du tar feil, men det er igjen LSK sin feil?

Og alle Glimtspillerne som tilsynelatende har floppet, har bare gjort det på grunn av en rekke merkelige omstendigheter? Så de feiler stort sett, men det er alle andre sin feil?
Let nå ikke etter mening overalt, frøken.

Og nei, det er grunner til at ikke unge spillere når opp, ikke utelukkende BARE nivåforskjeller.
Hvor lenge holdt ikke Wolf Eikrem på med nomadeliv før han kom hjem til Molde? En flopp? Tja, jeg vil ikke akkurat si det.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 3:52 pm Let nå ikke etter mening overalt, frøken.

Og nei, det er grunner til at ikke unge spillere når opp, ikke utelukkende BARE nivåforskjeller.
Hvor lenge holdt ikke Wolf Eikrem på med nomadeliv før han kom hjem til Molde? En flopp? Tja, jeg vil ikke akkurat si det.
Nei, jeg mistenkte jo at du bare skriver noe tullete, for å vri vekk oppmerksomheten, når du er litt på viddene med det du prøver å skrive som faktisk har innhold.

Det er mange faktorer som spiller inn, når spillere ikke når opp. Men det er fortsatt sånn at man må regnes som en flopp, når man etter kort tid er tilbake i klubben som solgte spilleren. Det er bare sånn det er. Og når fellesnevneren er at de alle har prestert i en klubb som har gjort seg bemerket gjennom en glimrende trener, og et veldig samkjørt lag, med tydelig system, så skal det ikke så veldig mye til, for å se hva som muligens foregår her.

Wolff Eikrem, som du sammenligner med her, var vekke fra Molde i 5 år. Det er det ikke mange av disse Glimterne som har klart. I Cardiff floppet han jo, sammen med Solskjær. I Malmø vant han serien to ganger, så ikke en flopp der. Poenget er uansett at det blir vanskelig å sammenligne en som er i utlandet i 5 år, med spillere som har klart alt fra noen måneder, til kanskje noen sesonger.

Wallez

Legg inn av Wallez »

PapaSmurf skrev: ons jan 04, 2023 9:46 am
RickGrimes skrev: ons jan 04, 2023 9:40 am
Jobs99 skrev: tir jan 03, 2023 7:19 pm Bodø Glimt jakter Bjørtuft fra Odd. Skulle ikke han til oss?
Høibråten, Moe, Amundsen og Lode, samt et par andre..Enten er de veldig glade i å samle på midtstoppere, eller så skal de over på tre stoppere i nord og..?
Tror uansett jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg dro dit, kan fort bli mye benk for Odin.
Hører jo kilder i MFK si at Glimt er så ræva på speiding at deres speiding er å sondere markedet for spillere andre klubber lukter på og så gå etter dem.

Det er jo en del gentlemans agreements som brytes, men Glimt er notorisk kjent for å gi faen i kutyme og etikette. Glimts ledelse er ikke spesielt godt likt av de andre lagene. Er det en snarvei som kan tas eller en kynisk løsning som kan benyttes i norsk fotball kan du banne på at det er Frode Thomassen som er arkitekt.
Glimt har absolutt null behov for Bjørntuft, jeg hadde i hvert fall blitt utrolig skuffet om han hadde blitt hentet til Bodø nå. Regner med at dette er rykter som er satt ut enten av Odd eller Bjørntuft sine folk for å skape interesse rundt han.

Per i dag er Glimt og Molde de to eneste lagene i Norge som har mulighet til å bruke store summer på spillere, og i Eliteserien er det bare en håndfull spillere som er gode nok til å styrke lagene våre. Slik sett er det vel ikke noen sensasjon at vi sloss om de samme spillerne noen ganger? Spesielt hvis man skal sluke alle overgangsrykter rått i tillegg. Glimt henter jo stort sett bare tilbake tidligere spillere for tiden, men de har kanskje støttet seg på Molde sitt speiderapparat her også?

Det krever da heller ikke noe særlig speiderapparat for å identifisere Eriksen som et overgangsobjekt, han tok jo Eliteserien med storm hele vårsesongen. Da kan man heller hylle Rekdal og RBK som lå langflate etter han for et år siden, uten at de klarte å lande avtalen. Er det Molde som har kopiert RBK sitt speiderapparat her? Er det forresten bare de som så spilleren først som har enerett på å signere han? I så fall trenger man ikke speiderapparat, da må man jo kontakte jordmødre rundt om i landet som først tok imot de søte små.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Tjaaah skrev: ons jan 04, 2023 4:01 pm
Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 3:52 pm Let nå ikke etter mening overalt, frøken.

Og nei, det er grunner til at ikke unge spillere når opp, ikke utelukkende BARE nivåforskjeller.
Hvor lenge holdt ikke Wolf Eikrem på med nomadeliv før han kom hjem til Molde? En flopp? Tja, jeg vil ikke akkurat si det.
Nei, jeg mistenkte jo at du bare skriver noe tullete, for å vri vekk oppmerksomheten, når du er litt på viddene med det du prøver å skrive som faktisk har innhold.

Det er mange faktorer som spiller inn, når spillere ikke når opp. Men det er fortsatt sånn at man må regnes som en flopp, når man etter kort tid er tilbake i klubben som solgte spilleren. Det er bare sånn det er. Og når fellesnevneren er at de alle har prestert i en klubb som har gjort seg bemerket gjennom en glimrende trener, og et veldig samkjørt lag, med tydelig system, så skal det ikke så veldig mye til, for å se hva som muligens foregår her.

Wolff Eikrem, som du sammenligner med her, var vekke fra Molde i 5 år. Det er det ikke mange av disse Glimterne som har klart. I Cardiff floppet han jo, sammen med Solskjær. I Malmø vant han serien to ganger, så ikke en flopp der. Poenget er uansett at det blir vanskelig å sammenligne en som er i utlandet i 5 år, med spillere som har klart alt fra noen måneder, til kanskje noen sesonger.
Nå er det 3 Glimtspillere som er tilbake, mens de som fortsatt er i utlendighet, Evjen, Zinkernagel og Hauge, også omtales som flopper. Jeg er som sagt enig i at Lode og Bjørkan har floppet. Berg kan man ikke si det like klart om, siden Lens tross alt krevde en del penger for å slippe han. Da er det snakk om at de så på han som verdifull og ikke bare et tapsprosjekt.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Meget bra at Molde FK ansetter en utlending og da fra en stor og flott fotballnasjon som Portugal. Nytt blod og ny giv for den fantastiske junior avd i MFK.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 4:21 pm
Tjaaah skrev: ons jan 04, 2023 4:01 pm
Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 3:52 pm Let nå ikke etter mening overalt, frøken.

Og nei, det er grunner til at ikke unge spillere når opp, ikke utelukkende BARE nivåforskjeller.
Hvor lenge holdt ikke Wolf Eikrem på med nomadeliv før han kom hjem til Molde? En flopp? Tja, jeg vil ikke akkurat si det.
Nei, jeg mistenkte jo at du bare skriver noe tullete, for å vri vekk oppmerksomheten, når du er litt på viddene med det du prøver å skrive som faktisk har innhold.

Det er mange faktorer som spiller inn, når spillere ikke når opp. Men det er fortsatt sånn at man må regnes som en flopp, når man etter kort tid er tilbake i klubben som solgte spilleren. Det er bare sånn det er. Og når fellesnevneren er at de alle har prestert i en klubb som har gjort seg bemerket gjennom en glimrende trener, og et veldig samkjørt lag, med tydelig system, så skal det ikke så veldig mye til, for å se hva som muligens foregår her.

Wolff Eikrem, som du sammenligner med her, var vekke fra Molde i 5 år. Det er det ikke mange av disse Glimterne som har klart. I Cardiff floppet han jo, sammen med Solskjær. I Malmø vant han serien to ganger, så ikke en flopp der. Poenget er uansett at det blir vanskelig å sammenligne en som er i utlandet i 5 år, med spillere som har klart alt fra noen måneder, til kanskje noen sesonger.
Nå er det 3 Glimtspillere som er tilbake, mens de som fortsatt er i utlendighet, Evjen, Zinkernagel og Hauge, også omtales som flopper. Jeg er som sagt enig i at Lode og Bjørkan har floppet. Berg kan man ikke si det like klart om, siden Lens tross alt krevde en del penger for å slippe han. Da er det snakk om at de så på han som verdifull og ikke bare et tapsprosjekt.
Forventer også at Solbakken kommer til å slite med å spille seg inn på laget til Roma. Etter min mening har en litt «enkel» spillestil som jeg ikke kan se for meg passer særlig godt i Italia. Litt for mye rett fram. Legg til at Botheim sitter på benken i Salernitana, så er ikke proffeventyrene til tidligere Glimt-gutter særlig imponerende. Vetlesen tror jeg imidlertid kan ta nivået i mange land, han har svært bra individuelle ferdigheter. Beste spilleren i Eliteserien i fjor, etter min mening.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

nottimagiche skrev: ons jan 04, 2023 4:30 pm
Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 4:21 pm
Tjaaah skrev: ons jan 04, 2023 4:01 pm

Nei, jeg mistenkte jo at du bare skriver noe tullete, for å vri vekk oppmerksomheten, når du er litt på viddene med det du prøver å skrive som faktisk har innhold.

Det er mange faktorer som spiller inn, når spillere ikke når opp. Men det er fortsatt sånn at man må regnes som en flopp, når man etter kort tid er tilbake i klubben som solgte spilleren. Det er bare sånn det er. Og når fellesnevneren er at de alle har prestert i en klubb som har gjort seg bemerket gjennom en glimrende trener, og et veldig samkjørt lag, med tydelig system, så skal det ikke så veldig mye til, for å se hva som muligens foregår her.

Wolff Eikrem, som du sammenligner med her, var vekke fra Molde i 5 år. Det er det ikke mange av disse Glimterne som har klart. I Cardiff floppet han jo, sammen med Solskjær. I Malmø vant han serien to ganger, så ikke en flopp der. Poenget er uansett at det blir vanskelig å sammenligne en som er i utlandet i 5 år, med spillere som har klart alt fra noen måneder, til kanskje noen sesonger.
Nå er det 3 Glimtspillere som er tilbake, mens de som fortsatt er i utlendighet, Evjen, Zinkernagel og Hauge, også omtales som flopper. Jeg er som sagt enig i at Lode og Bjørkan har floppet. Berg kan man ikke si det like klart om, siden Lens tross alt krevde en del penger for å slippe han. Da er det snakk om at de så på han som verdifull og ikke bare et tapsprosjekt.
Forventer også at Solbakken kommer til å slite med å spille seg inn på laget til Roma. Etter min mening har en litt «enkel» spillestil som jeg ikke kan se for meg passer særlig godt i Italia. Litt for mye rett fram. Legg til at Botheim sitter på benken i Salernitana, så er ikke proffeventyrene til tidligere Glimt-gutter særlig imponerende.
Botheim og Solbakken er vel de tydeligste fotballhorene fra Glimt, der er det åpenbart at KUN penga teller. Størst mulig klubb. Fintene og hælklakkene til Solbakken er ikke så imponerende.

Vetlesen er jo halvt fransk, så går han til en fransk klubb eller sydlige Belgia så har han allerede en stor fordel med at språket er på plass.
Sist redigert av Kalle73 den ons jan 04, 2023 4:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Ville mye heller hatt Mikkelsen enn Berisha til Molde. Men, ser ut til at Hammarby vinner denne kampen https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-833404

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Utenlandsoppholdet til Wolff Eikrem ble preget av at han ofte ble satt i roller der spisskompetansen hans ikke kom til rette. I Seattle var han mest benyttet som ving..

Spill i blant annet PL/CL, rekord i antall assists på en sesong og årets spiller i Allsvenskan 2016 er ikke halvgærn’t.

Ble ikke sett på som noe flopp da han kom hjem.

Wallez

Legg inn av Wallez »

Siden denne tråden utrolig nok stort sett består av Glimt-relaterte ting kan jeg like gjerne følge opp. Ja, Glimt sine spillersalg til utlandet de siste årene har i stor grad lykkes veldig dårlig, to strek under svaret. Grunnen til dette er at Glimt har et veldig bestemt spillemønster som dyrker veldig spesifikke ferdigheter og instruksjoner til sine spillere. Man henter spillere som har store mangler men også noen ekstremferdigheter, også dyrker man ekstremferdighetene og setter de sammen i et spillemønster som fungerer. Dette har gjort det mulig å sette både scoringsrekord og poengrekord i Eliteserien med en tropp sammensatt av spillere som har vært avskiltet andre plasser og kommet gratis til Glimt.

Problemet oppstår når spillerne blir tatt ut av systemet og satt i et annet system som utfordrer dem på andre områder enn der de har ekstremferdigheter, da faller de rett og slett igjennom. Solbakken kommer selvfølgelig til å bli en kjempeflopp i Roma, da han har alt for begrensede ferdigheter utenom fysikken sin. Dette har man sett mange eksempler på i andre klubber som har "overprestert" med en spillergruppe som egentlig ikke burde være god nok til å kjempe på nivået de lykkes på. Se for eksempel på de beste årgangene til Leicester, Ajax og Dortmund de siste årene. Alle 3 klubbene har plutselig prestert veldig godt i perioder, noe som har gjort spillerne deres veldig attraktive og de har blitt solgt. Men hvor mange av disse har levert like godt i sine nye klubber? Veldig få, for de er ikke gode nok individuelt når de blir tatt ut av de ekstreme kollektivene de kom fra.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Wallez skrev: ons jan 04, 2023 4:48 pm Siden denne tråden utrolig nok stort sett består av Glimt-relaterte ting kan jeg like gjerne følge opp. Ja, Glimt sine spillersalg til utlandet de siste årene har i stor grad lykkes veldig dårlig, to strek under svaret. Grunnen til dette er at Glimt har et veldig bestemt spillemønster som dyrker veldig spesifikke ferdigheter og instruksjoner til sine spillere. Man henter spillere som har store mangler men også noen ekstremferdigheter, også dyrker man ekstremferdighetene og setter de sammen i et spillemønster som fungerer. Dette har gjort det mulig å sette både scoringsrekord og poengrekord i Eliteserien med en tropp sammensatt av spillere som har vært avskiltet andre plasser og kommet gratis til Glimt.

Problemet oppstår når spillerne blir tatt ut av systemet og satt i et annet system som utfordrer dem på andre områder enn der de har ekstremferdigheter, da faller de rett og slett igjennom. Solbakken kommer selvfølgelig til å bli en kjempeflopp i Roma, da han har alt for begrensede ferdigheter utenom fysikken sin. Dette har man sett mange eksempler på i andre klubber som har "overprestert" med en spillergruppe som egentlig ikke burde være god nok til å kjempe på nivået de lykkes på. Se for eksempel på de beste årgangene til Leicester, Ajax og Dortmund de siste årene. Alle 3 klubbene har plutselig prestert veldig godt i perioder, noe som har gjort spillerne deres veldig attraktive og de har blitt solgt. Men hvor mange av disse har levert like godt i sine nye klubber? Veldig få, for de er ikke gode nok individuelt når de blir tatt ut av de ekstreme kollektivene de kom fra.
Kan dere lage en egen tråd for dette Glimt gnålet? Jeg er interessert i Molde. Skal jeg melde noe om Glimt skriver jeg i den tråden

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Jobs99 skrev: ons jan 04, 2023 4:50 pm
Wallez skrev: ons jan 04, 2023 4:48 pm Siden denne tråden utrolig nok stort sett består av Glimt-relaterte ting kan jeg like gjerne følge opp. Ja, Glimt sine spillersalg til utlandet de siste årene har i stor grad lykkes veldig dårlig, to strek under svaret. Grunnen til dette er at Glimt har et veldig bestemt spillemønster som dyrker veldig spesifikke ferdigheter og instruksjoner til sine spillere. Man henter spillere som har store mangler men også noen ekstremferdigheter, også dyrker man ekstremferdighetene og setter de sammen i et spillemønster som fungerer. Dette har gjort det mulig å sette både scoringsrekord og poengrekord i Eliteserien med en tropp sammensatt av spillere som har vært avskiltet andre plasser og kommet gratis til Glimt.

Problemet oppstår når spillerne blir tatt ut av systemet og satt i et annet system som utfordrer dem på andre områder enn der de har ekstremferdigheter, da faller de rett og slett igjennom. Solbakken kommer selvfølgelig til å bli en kjempeflopp i Roma, da han har alt for begrensede ferdigheter utenom fysikken sin. Dette har man sett mange eksempler på i andre klubber som har "overprestert" med en spillergruppe som egentlig ikke burde være god nok til å kjempe på nivået de lykkes på. Se for eksempel på de beste årgangene til Leicester, Ajax og Dortmund de siste årene. Alle 3 klubbene har plutselig prestert veldig godt i perioder, noe som har gjort spillerne deres veldig attraktive og de har blitt solgt. Men hvor mange av disse har levert like godt i sine nye klubber? Veldig få, for de er ikke gode nok individuelt når de blir tatt ut av de ekstreme kollektivene de kom fra.
Kan dere lage en egen tråd for dette Glimt gnålet? Jeg er interessert i Molde. Skal jeg melde noe om Glimt skriver jeg i den tråden
Molde har trolig signert en ganske god midtbanespiller, selv om det ikke er offisielt. Så jobber de med å erstatte det som kanskje er den beste spilleren klubben har hatt med en ganske begrenset og veldig dyr spiss.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Havrebukken skrev: ons jan 04, 2023 4:40 pm Utenlandsoppholdet til Wolff Eikrem ble preget av at han ofte ble satt i roller der spisskompetansen hans ikke kom til rette. I Seattle var han mest benyttet som ving..

Spill i blant annet PL/CL, rekord i antall assists på en sesong og årets spiller i Allsvenskan 2016 er ikke halvgærn’t.

Ble ikke sett på som noe flopp da han kom hjem.
Ironisk nok så " fucka" Solskjær opp en del av utenlandskarrieren til Eikrem. Eikrem fikk en meget god start i Herenveen, og ble på bakgrunn av det hentet til Cardiff og Premier League. Det ble dessverre ikke noe lykkelig eventyr for noen av nordmennene. Heldigvis dro Eikrem videre til Malmø hvor han fikk karrieren på plass igjen.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ser Abidjan enda en gang prøver seg på at Molde stjal Fofana fra dem med en falsk kontrakt.

Lov å prøve seg si.

Her er saken i avisa fra sist gang de begynte å bjeffe:

Påstanden blir blankt avvist av MFK-direktør Ole Erik Stavrum og agent Atta Aneke. De viser til at spilleren, som fylte 18 år i desember, ikke har hatt en profesjonell kontrakt. Spillerlisensen er frigitt fra det ivorianske fotballforbundet, overgangen er godkjent av det norske fotballforbundet og Fofana er registrert for spill i Europa League hos Uefa.

Tsunami

Legg inn av Tsunami »

Jo Inge Berget er kicka ut fra Malmø.
Er han noe Molde kunne hatt bruk for?

Federin

Legg inn av Federin »

PapaSmurf skrev: ons jan 04, 2023 12:20 pm
Federin skrev: ons jan 04, 2023 12:15 pm https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/x ... de-fotball

Ny markedsansvarlig. En ekte supporter, ingen tvil om det :-)
Salgssjef mot bedriftsmarkedet.

Per Eikrem er fortsatt markedsansvarlig.

Men Jorill er utvilsomt en engasjert og driftig person. Jeg tror hun vil lykkes godt.
Takk! Viktig presisering! :-)

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Tsunami skrev: ons jan 04, 2023 6:26 pm Jo Inge Berget er kicka ut fra Malmø.
Er han noe Molde kunne hatt bruk for?
Blir 33 i år.
Men han har en helt rå utholdenhet, fotballsmart, teknisk og en lagspiller. Hadde hatt mer bruk for han enn f.eks Ulland.

Visa

Legg inn av Visa »

Må si at jeg trodde Berget hadde lagt opp.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Henter vi Berget blir jeg dritsur.

Han er en OK spiller, men på nedadgående. Det er ikke noe vi skal se på.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: ons jan 04, 2023 6:42 pm Henter vi Berget blir jeg dritsur.

Han er en OK spiller, men på nedadgående. Det er ikke noe vi skal se på.
32 år gammel, her tipper jeg VIF trekker det lengste strået.

Visa

Legg inn av Visa »

Neida, få opp hypen rundt Berget. Han fortjener en saftig SOF og lønn i Bodø.

Fusion

Legg inn av Fusion »

https://twitter.com/sanniedaara/status/ ... 64YOF4l4Dg

Oioi. Rart hvordan de først reagerer på dette etter Fofana er blitt solgt for store penger.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Fusion skrev: ons jan 04, 2023 6:53 pm https://twitter.com/sanniedaara/status/ ... 64YOF4l4Dg

Oioi. Rart hvordan de først reagerer på dette etter Fofana er blitt solgt for store penger.
Da har du ikke fulgt med. Ser du hva jeg skrev litt lenger oppe kl 17.29 ser du at de kom med akkurat det samme da han gikk til Molde også. Men de hadde ingen sak.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Fusion skrev: ons jan 04, 2023 6:53 pm https://twitter.com/sanniedaara/status/ ... 64YOF4l4Dg

Oioi. Rart hvordan de først reagerer på dette etter Fofana er blitt solgt for store penger.
Ja, du verden. VELDIG rart.... men så korrupt som både FIFA og enkelte fotballforbund er så forundrer det meg ikke om man klarer å lage et lite helvete før det klappes lokk på saken, i bytte mot noen millioner. Ingen storklubb vil ha sånn type oppmerksomhet.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Vil tro Berget ender opp på Østlandet. Godset, S08 eller lignende.

Sikkert en bra spiller enda men ikke noe som passer profilen til dagens Moldelag.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kalle73 skrev: ons jan 04, 2023 7:02 pm
Fusion skrev: ons jan 04, 2023 6:53 pm https://twitter.com/sanniedaara/status/ ... 64YOF4l4Dg

Oioi. Rart hvordan de først reagerer på dette etter Fofana er blitt solgt for store penger.
Ja, du verden. VELDIG rart.... men så korrupt som både FIFA og enkelte fotballforbund er så forundrer det meg ikke om man klarer å lage et lite helvete før det klappes lokk på saken, i bytte mot noen millioner. Ingen storklubb vil ha sånn type oppmerksomhet.
De ble kjapt avfeid av det ivorianske forbundet og FIFA sist. De ble bedt om å presentere en signert kontrakt. Da ble det stille.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Havrebukken skrev: ons jan 04, 2023 7:04 pm Vil tro Berget ender opp på Østlandet. Godset, S08 eller lignende.

Sikkert en bra spiller enda men ikke noe som passer profilen til dagens Moldelag.
Han er jo fra Hadeland, så da er jo både VIF, LSK, Godset og sågar Kamma i "pendleravstand" om han vil hemmat.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jo Inge holder fortsatt meget god ES-standard, men har dessverre begynt å bli veldig skadeplaget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»