Mesternes Mester

Svar
Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Re: Mesternes Mester

Legg inn av sertono »

Hun Kristin er temmelig tøff.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Justice 97 skrev: fre jan 27, 2023 8:34 pm
sertono skrev: fre jan 27, 2023 8:32 pm Hun Kristin er temmelig tøff.
Ja, hun imponerer. Kan fort ende opp med å vinne hele greia.
Hun skiller seg ganske greit ut, blir overrasket om hun ikke vinner. Tufte er stor og sterk, men hun er mer allsidig.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Bare Olaf og Frode som ikke er prentert nå.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

KingKongHalvor skrev: fre jan 27, 2023 8:37 pm
Justice 97 skrev: fre jan 27, 2023 8:34 pm
sertono skrev: fre jan 27, 2023 8:32 pm Hun Kristin er temmelig tøff.
Ja, hun imponerer. Kan fort ende opp med å vinne hele greia.
Hun skiller seg ganske greit ut, blir overrasket om hun ikke vinner. Tufte er stor og sterk, men hun er mer allsidig.
Spørs om hun er god nok i ballkast og puslespill...

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

Kristin Holte er superrå, og et vanvittig godt trent kvinnemenneske! Men hun må jo unngå nattest for enhver pris! Hun er liten og rekker neppe å ta de fallende stengene før noe andre og har vel heller neppe ballteft som en god egenskap.

Min absolutte favoritt så langt i MM.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Starstruck skrev: fre jan 27, 2023 11:02 pm Kristin Holte er superrå, og et vanvittig godt trent kvinnemenneske! Men hun må jo unngå nattest for enhver pris! Hun er liten og rekker neppe å ta de fallende stengene før noe andre og har vel heller neppe ballteft som en god egenskap.

Min absolutte favoritt så langt i MM.
Dårligst så langt er 3. plass, blir nok en stund til nattest om ingen våger å velge noe utradisjonelt.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3113

Legg inn av MacanT »

sertono skrev: fre jan 27, 2023 8:32 pm Hun Kristin er temmelig tøff.
Hun er helt rå, liker henne veldig godt.

Normalt har jeg intet til overs for Crossfit folk. De som pleier å dukke opp i f.eks. Norges tøffeste tror de er ”hard as fuck” men ryker som oftest ut etter kort tid :lol:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3113

Legg inn av MacanT »

BioDex skrev: man jan 23, 2023 3:44 pm
KongOlav2 skrev: lør jan 14, 2023 12:00 am Er det blitt obligatorisk for NRK å ta med ei veldreid ung berte i en eller annen obskur eller liten idrett/aktivitet som egentlig ikke har lagt opp ennå. Skjer vel omtrent hver sesong?
De mener vel at litt eyecandy ikke er å forakte, noe jeg er helt enig i :mrgreen:
Skikkelig eye candy, Helene er definitivt en av Norges vakreste jenter.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vet ikke hvordan dere definerer utholdenhet - men ingen av disse øvelsene var vel dette?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

eppaen skrev: lør jan 28, 2023 10:20 pm Vet ikke hvordan dere definerer utholdenhet - men ingen av disse øvelsene var vel dette?
I så fall var ikke Tufte en utholdenhetsutøver. Konkurransetiden var vel omtrent på samme tider som Tufte konkurrerte, som var 6-7 minutter.

eppaen

Legg inn av eppaen »

netrebske skrev: søn jan 29, 2023 8:25 pm
eppaen skrev: lør jan 28, 2023 10:20 pm Vet ikke hvordan dere definerer utholdenhet - men ingen av disse øvelsene var vel dette?
I så fall var ikke Tufte en utholdenhetsutøver. Konkurransetiden var vel omtrent på samme tider som Tufte konkurrerte, som var 6-7 minutter.
Ja du må gjerne mene at det eneste Tufte trengte var utholdenhet.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

eppaen skrev: søn jan 29, 2023 8:52 pm
netrebske skrev: søn jan 29, 2023 8:25 pm
eppaen skrev: lør jan 28, 2023 10:20 pm Vet ikke hvordan dere definerer utholdenhet - men ingen av disse øvelsene var vel dette?
I så fall var ikke Tufte en utholdenhetsutøver. Konkurransetiden var vel omtrent på samme tider som Tufte konkurrerte, som var 6-7 minutter.
Ja du må gjerne mene at det eneste Tufte trengte var utholdenhet.
Det harr jeg aldri sagt eller skrevet. Hva er det du surrer med?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

jøss, Pølsa satt i 90 gradern i en time, enormt.

amazingrace

Legg inn av amazingrace »

kytec skrev: fre jan 27, 2023 11:12 pm
Starstruck skrev: fre jan 27, 2023 11:02 pm Kristin Holte er superrå, og et vanvittig godt trent kvinnemenneske! Men hun må jo unngå nattest for enhver pris! Hun er liten og rekker neppe å ta de fallende stengene før noe andre og har vel heller neppe ballteft som en god egenskap.

Min absolutte favoritt så langt i MM.
Dårligst så langt er 3. plass, blir nok en stund til nattest om ingen våger å velge noe utradisjonelt.
Var det ikke Magnus Moan som tok med Ingvill Måkestad Bovim selv om hun var høyt oppe på lista? Ble meget dårlig tatt i mot (naturlig nok) og var nesten ubehagelig å se på hvor dårlig stemning det ble.

Syns forøvrig at Helene har gjort en god figur etter at hun ble klart sist i de første programmene. Ola Vigen Hattestad har ikke vert like sterk som jeg hadde tenkt. Kristin og Andreas imponerer, og en finale mellom de to og Olaf Tufte ser jeg ikke på som lite sannsynlig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

amazingrace skrev: lør feb 04, 2023 12:08 am
kytec skrev: fre jan 27, 2023 11:12 pm
Starstruck skrev: fre jan 27, 2023 11:02 pm Kristin Holte er superrå, og et vanvittig godt trent kvinnemenneske! Men hun må jo unngå nattest for enhver pris! Hun er liten og rekker neppe å ta de fallende stengene før noe andre og har vel heller neppe ballteft som en god egenskap.

Min absolutte favoritt så langt i MM.
Dårligst så langt er 3. plass, blir nok en stund til nattest om ingen våger å velge noe utradisjonelt.
Var det ikke Magnus Moan som tok med Ingvill Måkestad Bovim selv om hun var høyt oppe på lista? Ble meget dårlig tatt i mot (naturlig nok) og var nesten ubehagelig å se på hvor dårlig stemning det ble.

Syns forøvrig at Helene har gjort en god figur etter at hun ble klart sist i de første programmene. Ola Vigen Hattestad har ikke vert like sterk som jeg hadde tenkt. Kristin og Andreas imponerer, og en finale mellom de to og Olaf Tufte ser jeg ikke på som lite sannsynlig.
Det er nok veldig sannsynlig. Husker ikke det med Moan, men han er jo typen som tør å velge utradisjonelt. Regner med han vant da, men kom vel ikke så veldig langt?

amazingrace

Legg inn av amazingrace »

kytec skrev: lør feb 04, 2023 12:46 am
amazingrace skrev: lør feb 04, 2023 12:08 am
kytec skrev: fre jan 27, 2023 11:12 pm

Dårligst så langt er 3. plass, blir nok en stund til nattest om ingen våger å velge noe utradisjonelt.
Var det ikke Magnus Moan som tok med Ingvill Måkestad Bovim selv om hun var høyt oppe på lista? Ble meget dårlig tatt i mot (naturlig nok) og var nesten ubehagelig å se på hvor dårlig stemning det ble.

Syns forøvrig at Helene har gjort en god figur etter at hun ble klart sist i de første programmene. Ola Vigen Hattestad har ikke vert like sterk som jeg hadde tenkt. Kristin og Andreas imponerer, og en finale mellom de to og Olaf Tufte ser jeg ikke på som lite sannsynlig.
Det er nok veldig sannsynlig. Husker ikke det med Moan, men han er jo typen som tør å velge utradisjonelt. Regner med han vant da, men kom vel ikke så veldig langt?
Skulle selvsagt stå «usannsynlig».

Moan tapte (heldigvis) for Ingvill.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Starstruck skrev: fre jan 27, 2023 11:02 pm Kristin Holte er superrå, og et vanvittig godt trent kvinnemenneske! Men hun må jo unngå nattest for enhver pris! Hun er liten og rekker neppe å ta de fallende stengene før noe andre og har vel heller neppe ballteft som en god egenskap.

Min absolutte favoritt så langt i MM.
Frode hadde nok gjort "lurt" om han valgte henne, men det hadde neppe gått ned som superpopulært.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Det var en svak gjeng i 90graderen denne episoden.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Veldig fin fyr godeste Frode.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: lør feb 04, 2023 2:31 pm Veldig fin fyr godeste Frode.
Hva med han kirurgen? Virker som empatien selv.

Abc1234561

Legg inn av Abc1234561 »

Synes Helene imponerer veldig. Hadde aldri trodd at hun hadde kommet så langt, hvertfall ikke etter det første temaet.

Tormund

Legg inn av Tormund »

kytec skrev: lør feb 04, 2023 2:38 pm
Queenie skrev: lør feb 04, 2023 2:31 pm Veldig fin fyr godeste Frode.
Hva med han kirurgen? Virker som empatien selv.
Ser ut som den empatien virker på Helene.

Abc1234561

Legg inn av Abc1234561 »

Og en annen ting jeg har lagt merke til er at Helene som vel ikke hadde så høye forhåpninger for 90-grader øvelsen, så sto hun bare 5 sek kortere enn Kristin, som jeg tenker hadde høyere forventninger enn Helene selv.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tormund skrev: lør feb 04, 2023 7:20 pm
kytec skrev: lør feb 04, 2023 2:38 pm
Queenie skrev: lør feb 04, 2023 2:31 pm Veldig fin fyr godeste Frode.
Hva med han kirurgen? Virker som empatien selv.
Ser ut som den empatien virker på Helene.
Var noen flørtende blikk ja, tipper Fru Kirurgen er Lynings! der hun sitter maktesløs i sofaen og ser at norges hotteste dame leggar an på mannen hennes.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Abc1234561 skrev: lør feb 04, 2023 7:38 pm Og en annen ting jeg har lagt merke til er at Helene som vel ikke hadde så høye forhåpninger for 90-grader øvelsen, så sto hun bare 5 sek kortere enn Kristin, som jeg tenker hadde høyere forventninger enn Helene selv.
Fasitsvaret på det er vel at små muskler behøver mindre oksygen enn store, det har vi sett gang på gang i bøtte.

Abc1234561

Legg inn av Abc1234561 »

kytec skrev: lør feb 04, 2023 7:55 pm
Abc1234561 skrev: lør feb 04, 2023 7:38 pm Og en annen ting jeg har lagt merke til er at Helene som vel ikke hadde så høye forhåpninger for 90-grader øvelsen, så sto hun bare 5 sek kortere enn Kristin, som jeg tenker hadde høyere forventninger enn Helene selv.
Fasitsvaret på det er vel at små muskler behøver mindre oksygen enn store, det har vi sett gang på gang i bøtte.
Ja det kan godt hende, men det jeg prøver å komme frem til er at Helene er ikke så dum som hun ser ut

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Abc1234561 skrev: lør feb 04, 2023 10:29 pm
kytec skrev: lør feb 04, 2023 7:55 pm
Abc1234561 skrev: lør feb 04, 2023 7:38 pm Og en annen ting jeg har lagt merke til er at Helene som vel ikke hadde så høye forhåpninger for 90-grader øvelsen, så sto hun bare 5 sek kortere enn Kristin, som jeg tenker hadde høyere forventninger enn Helene selv.
Fasitsvaret på det er vel at små muskler behøver mindre oksygen enn store, det har vi sett gang på gang i bøtte.
Ja det kan godt hende, men det jeg prøver å komme frem til er at Helene er ikke så dum som hun ser ut
Synes ikke hun ser dum ut, men demonstrerte krystallklart at det skorter på allmennkunnskap i "Alle mot Alle".

Abc1234561

Legg inn av Abc1234561 »

Hvertfall, holder en aldri så liten knapp på at Helene kommer til hvertfall semi-finalen. Koordinasjon er neste tema, og det trengs vel litt i dans?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Abc1234561 skrev: lør feb 04, 2023 10:34 pm Hvertfall, holder en aldri så liten knapp på at Helene kommer til hvertfall semi-finalen. Koordinasjon er neste tema, og det trengs vel litt i dans?
I så fall tror jeg det er stopp der. I ganske harde konkurranser i den doble semifinalerunden skal det bli vanskelig for Helene å gå unngå sisteplassen som sender henne ut. Siste nattest kommer førkommende fredag.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

netrebske skrev: søn feb 05, 2023 12:08 am
Abc1234561 skrev: lør feb 04, 2023 10:34 pm Hvertfall, holder en aldri så liten knapp på at Helene kommer til hvertfall semi-finalen. Koordinasjon er neste tema, og det trengs vel litt i dans?
I så fall tror jeg det er stopp der. I ganske harde konkurranser i den doble semifinalerunden skal det bli vanskelig for Helene å gå unngå sisteplassen som sender henne ut. Siste nattest kommer førkommende fredag.
Kommer hun blant de tre siste så taper hun klart, det er garantert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»