Skal vi danse 2021

Svar
kibby

Skal vi danse 2021

Legg inn av kibby »

Årets cast er sluppet, og sesongen blir historisk da deltaker Joakim Kleven skal danse med en mannlig partner (altså i Norge, dette har allerede vært gjort i andre land). Årets deltakere:
  • Øyvind "Vinni" Sauvik (45), artist
  • Anniken "Annijor" Jørgensen (24), influencer
  • Magnus Moan (37), kombinertløper og TV-kommentator
  • Siri Nilminie Avlesen-Østli (37), programleder
  • Royane Harkati (28), artist
  • Dennis Vareide (31), YouTuber
  • Simon Nitsche (29), sportsanker i TV2
  • Elin Ørjasæter (59), kommentator, forfatter og dosent ved Høyskolen Kristiania
  • Joakim Kleven (28), filmskaper og influencer
  • Iselin Guttormsen (34), influencer og sexolog
  • Maren Lundby (26), skihopper
  • Alejandro Fuentes (33), artist og personlig trener
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/z70Ew9/ ... l-vi-danse

Litt usikker på om jeg skal følge med i år. Det er litt for mange jeg ikke liker enn motsatt dessverre :roll:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

I år er første gang jeg skal følge med - tror jeg. Har bare kikket innom prg dann og vann tidligere, uten at det har fenget meg.
Men i år er det flere "interessante" for min del som: Vinni, Annijor, Vareide og Fuentes. Så får vi se om jeg henger med, eller om jeg syntes dansingen blir for kjedelig i år også :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tir aug 10, 2021 12:43 pm
  • Royane Harkati (28), artist
Eneste jeg aldri har hørt om før. Vinni og Elin Ørjasæter er vel de to jeg gleder meg mest til å se, av ganske forskjellige årsaker.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Ja, må følge med på dama til Øde og The Ski Jumping Queen, resten driter jeg i.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tir aug 10, 2021 6:16 pm
kibby skrev: tir aug 10, 2021 12:43 pm
  • Royane Harkati (28), artist
Eneste jeg aldri har hørt om før.
Samme her.

kibby

Legg inn av kibby »

Kan ikke skjønne hvorfor flere av dere vil se på grunn av Vinni. Jeg begynte å se Kompani Lauritzen fra i fjor mens jeg så årets sesong, men jeg måtte stoppe halvveis pga Vinni. Makan til uspiselig fyr skal du lete lenge etter. Bare kjefter og klager over at han vil hjem. Ber de andre tape med vilje fordi han vil i dimmekamp. Banner og sverter. Skikkelig "lagspiller". NOT :evil: Æsj, for en fyr. Og i tillegg gir befalet han "over norm" fordi han er så positiv og behjelpelig ovenfor de andre deltakerne. Jeg måtte le :lol:

Kan ikke skjønne hvordan han ender opp med å vinne. Han er grunn nok alene til å ikke følge med på årets Skal vi danse dessverre. Sist var det Kristin Gjelsvik :roll:

MrPets

Legg inn av MrPets »

Ingen aktivitet her i kveld?

Elin er klasse.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er ikke helt fan av Hegseth som dommer. Gir meg veldig lite, skjønner lite av hva han gjør der.

Greit nivå på mange av de før pause, men det er vel kanskje to som er i en helt egen liga. Dennis og Elin er noe for seg selv.

Spent på Maren Lundby nå.

MrPets

Legg inn av MrPets »

Ganske stusselig med to stykk fra TV2-sporten.

MrPets

Legg inn av MrPets »

Selv kollegene fra TV2 kaller han Simen. Så flaut.

MrPets

Legg inn av MrPets »

De sparte det beste, rå avslutning og kveldens beste dans for min del.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Synes både Magnus og Royane var på nivå med Joachim. Ikke noen tier-dans, men ble litt forventet fra Morten sin side når det var det nivået på dansen.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Neitakk.
Ser hvor dette går og hvem som vinner pga at det er så PK som overhodet mulig. Og ikke minst «historisk».

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Det blir for dumt med to gutter som danser sammen i en konkurranse, liker det ikke.

Ellers var det en meget fin start på Skal Vi Danse 2021. Alle unntatt Elin og Dennis imponerte meg.

Har alltid likt hu voksne dama Ewa, men hun har tidligere alltid fått “no hopers” som partnere, denne sesongen ser det dog ut som hun har fått skikkelig materiale å jobbe med :D

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Fringegirl skrev: lør aug 28, 2021 11:11 pm Neitakk.
Ser hvor dette går og hvem som vinner pga at det er så PK som overhodet mulig. Og ikke minst «historisk».
At dommeren i midten gav 10: det stod vel til 0,99 i odds 😜

Og sånn kommer det sikkert til å fortsette- om det ikke akkurat blir tier hver gang så blir det nok litt ekstra pga dette historiske 🥴

Gjerne etterfulgt av artikler om hvor modig han er- hvor stort forbilde han er, og ikke minst: at der er mange "nett-troll" og "hatere" på sosiale medier 😀


Nok om dette (er jo bare et underholdningsprogram)- godt å se at Magnus Moan var så god som han var! Håper han blir med lenge mtp. hvor utadvendt og sprudlende fyr han er :D

kibby

Legg inn av kibby »

Mine topp 3 i kveld:

1. Joakim og Benjamin
2. Simon og Helene
3. Alejandro og Maria

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: lør aug 28, 2021 9:26 pm Er ikke helt fan av Hegseth som dommer. Gir meg veldig lite, skjønner lite av hva han gjør der.
Enig. Det kan blitt "too much" utover i sesongen merker jeg :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Det som irriterer meg litt er medias og sosiale medias latterlige kraft.

Er det to menn som danser sammen så skal det være stående trampeklapp og det er ikke måte på hvor mye det skal klemmes mellom en heterofil og homofil mann.

Er det noen som synger samisk på Stjernekampen så skal det gråtes og bejubles.

Er det noen (en fjerdedommer) som sier svart om en fotballspiller på sitt eget språk (negro eller noe lignende) så skal kampen avlyses og millioner i ekstra kostnader.

Få det av!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

JODDEMM skrev: søn aug 29, 2021 1:29 am
Fringegirl skrev: lør aug 28, 2021 11:11 pm Neitakk.
Ser hvor dette går og hvem som vinner pga at det er så PK som overhodet mulig. Og ikke minst «historisk».
At dommeren i midten gav 10: det stod vel til 0,99 i odds 😜

og ikke minst: at der er mange "nett-troll" og "hatere" på sosiale medier 😀
Sånn som meg :-) Har allerede fått passet påskrevet på OT for å si det sånn :-)

kibby

Legg inn av kibby »

Mye har skjedd på 16 år si :lol: Nå ser vi Ali i Skal vi danse? og Jorun i (Stjerne)kamp samme høst... <3


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ikke sjokk at Kleven ryker, 99% sikker på at Morten er grunnen til at han ryker før Dennis.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Helt feil at Kleiven rauk ut i dag. Dennis var på bunn kvar sending og burde gå ut.

Dog så har Kleiven sine presentasjonar falt etter første sending og når du heller ikkje er veldig kjent namn. Så blir det fort slik

Men ser vi på danseferdigheter så er det helt feil par som rauk i dag

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ms_8 skrev: lør sep 18, 2021 10:06 pm Helt feil at Kleiven rauk ut i dag. Dennis var på bunn kvar sending og burde gå ut.

Dog så har Kleiven sine presentasjonar falt etter første sending og når du heller ikkje er veldig kjent namn. Så blir det fort slik

Men ser vi på danseferdigheter så er det helt feil par som rauk i dag
Som sagt, Kleven faller garantert ved Morten sitt feilsteg ved første sending. Første sending burde aldri inneholde en 10er.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

ms_8 skrev: lør sep 18, 2021 10:06 pm Helt feil at Kleiven rauk ut i dag. Dennis var på bunn kvar sending og burde gå ut.

Dog så har Kleiven sine presentasjonar falt etter første sending og når du heller ikkje er veldig kjent namn. Så blir det fort slik

Men ser vi på danseferdigheter så er det helt feil par som rauk i dag
Spiller liten rolle, Dennis ryker neste uke hvis ikke hele youtube gjengen hiver seg på telefonen da :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Mine favoritter fremover er
På herresiden: Magnus
På damesiden: Siri

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Chromeback skrev: lør sep 18, 2021 10:08 pm
ms_8 skrev: lør sep 18, 2021 10:06 pm Helt feil at Kleiven rauk ut i dag. Dennis var på bunn kvar sending og burde gå ut.

Dog så har Kleiven sine presentasjonar falt etter første sending og når du heller ikkje er veldig kjent namn. Så blir det fort slik

Men ser vi på danseferdigheter så er det helt feil par som rauk i dag
Som sagt, Kleven faller garantert ved Morten sitt feilsteg ved første sending. Første sending burde aldri inneholde en 10er.
Enig i dette og trur Kleven kan ha tapt litt på det. Uansett så er det berre eit tv program :D

ms_8

Legg inn av ms_8 »

MacanT skrev: lør sep 18, 2021 10:10 pm
ms_8 skrev: lør sep 18, 2021 10:06 pm Helt feil at Kleiven rauk ut i dag. Dennis var på bunn kvar sending og burde gå ut.

Dog så har Kleiven sine presentasjonar falt etter første sending og når du heller ikkje er veldig kjent namn. Så blir det fort slik

Men ser vi på danseferdigheter så er det helt feil par som rauk i dag
Spiller liten rolle, Dennis ryker neste uke hvis ikke hele youtube gjengen hiver seg på telefonen da :D
Blir ikkje overrasket om han klarer å gå videre minst 1 veke til. Mannen har mange fans og mange barn/ unge voksne vil sikkert bruke litt penger på å berge han

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

MacanT skrev: lør sep 18, 2021 10:13 pm Mine favoritter fremover er
På herresiden: Magnus
På damesiden: Siri
Nesten enig, Magnus for guttene, men Royane for jentene. Siri seckond runner up.
Eller var det helt ok at manneparret røk ut, stilmessig ser det bedre ut med tokjønnet på parketten, men jeg har full forståelse for, akseptere og godtar homofile rettigheter, og hater trakassering av legning.
Likevel i et slikt program gir det meg mer å se stereotype par

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kytec skrev: søn aug 29, 2021 4:11 am Det som irriterer meg litt er medias og sosiale medias latterlige kraft.

Er det to menn som danser sammen så skal det være stående trampeklapp og det er ikke måte på hvor mye det skal klemmes mellom en heterofil og homofil mann.
De kan jo klappe så mye de vil for meg. For jeg reagerer nå mest på disse "ekspertene" i dommerpanelet.
Merkelig fyr han som satt der i midten med et stort hundehalsbånd på seg. Hvem er det, og reklamerer han for noe sånn bondage-(sex) greier eller?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

seriemester2013 skrev: lør sep 18, 2021 11:42 pm
MacanT skrev: lør sep 18, 2021 10:13 pm Mine favoritter fremover er
På herresiden: Magnus
På damesiden: Siri
Nesten enig, Magnus for guttene, men Royane for jentene. Siri seckond runner up.
Eller var det helt ok at manneparret røk ut, stilmessig ser det bedre ut med tokjønnet på parketten, men jeg har full forståelse for, akseptere og godtar homofile rettigheter, og hater trakassering av legning.
Likevel i et slikt program gir det meg mer å se stereotype par
Ja Royane er flink, men hun er artist og sikkert ikke helt ny på dette med dans. Siri startet med blanke kort derfor liker jeg å holde på henne. Hun imponerte meg også når hun var med i Kompani Lauritzen, skikkelig tøff dame det der.

Jeg er glad for at manneparet røk ut, syns sånne greier passer bedre i Pride Parader enn i program som Skal vi danse.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»