Skal vi danse 2021

Svar
Chromeback

Re: Skal vi danse 2021

Legg inn av Chromeback »

Simon og Royane klart best i dag, særlig Simon.

Magnus og Siri rett bak, mens Dennis fortsatt er i sin egen klasse bakerst. Skal sies at han har tatt noen store steg nå, men herregud, han er jo fortsatt langt i fra en danser.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvordan Dennis overlever det her uke etter uke er ganske sprøtt, selv om det nok er mange som stemmer på han etter den siste uken også.

Samtidig må man vel innse at det er folk som stemmer på sine uansett hva.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Helloween skrev: lør sep 25, 2021 7:55 pm Grusomt med coverversjonene de spiller, typisk TV2 gnitalus amatører.
Original låter hadde løftet programmet flere hakk.
Er det ikke live sang? Dyrt med originalartister i så fall.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Helloween skrev: lør sep 25, 2021 7:55 pm Grusomt med coverversjonene de spiller, typisk TV2 gnitalus amatører.
Original låter hadde løftet programmet flere hakk.
Styggen på ryggen hørtes ut som original vokalist i kveld, men samme det, Royane og Siri fremstår som to seriøse finalister

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

seriemester2013 skrev: søn sep 26, 2021 3:23 am
Helloween skrev: lør sep 25, 2021 7:55 pm Grusomt med coverversjonene de spiller, typisk TV2 gnitalus amatører.
Original låter hadde løftet programmet flere hakk.
Styggen på ryggen hørtes ut som original vokalist i kveld, men samme det, Royane og Siri fremstår som to seriøse finalister
Ja, disse vokalistene de bruker ga meg styggen på ryggen da jeg sist så på programmet i 2007. Fint å høre at ingenting endrer seg...

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Jeg heier på Magnus men ser jo at Simon blir vrien å slå, har er enormt dyktig.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: lør sep 25, 2021 8:55 pm Simon og Royane klart best i dag, særlig Simon.

Magnus og Siri rett bak, mens Dennis fortsatt er i sin egen klasse bakerst. Skal sies at han har tatt noen store steg nå, men herregud, han er jo fortsatt langt i fra en danser.
Royane og Siri var fantastiske! Og Maren var også bra!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Siri skuffer i dag, føler jeg. To åttere som hun får der veldig billig, i mine øyne.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blir alltid like overrasket over hvor flink Magnus faktisk er.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Simon, Magnus og Royane i en helt egen klasse i dag, blir særdeles overrasket om ikke disse ender opp som topp tre.

Siri er ikke en dårlig danser, men som i kveld så er det en laaaaang vei opp til de tre andre.

Dennis må jo snart ryke. Så står det mellom Maren og Vinni om den femte- og sjetteplassen. Tipper Maren tar den, synes hun har tatt gode steg de siste ukene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Royane blant bunn to? Dummeste jeg har sett i kveld.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Overrasket over at Royane var bunn 2, men helt fortjent at Dennis fekk minus 3 poeng. Dennis er nok den svakaste av dei som er igjen og bør ryke neste veke. Trur han ryk om han havner i danseduell.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Bra episode av Dansebobla (Episode 8). Simon og Vinni tar med seg dansepartnerne på Wakesurf. Syns de gjorde det meget bra med tanke på at 3 av dem aldri hadde prøvd dette. Og dæven hvilke flotte jenter Helen og Rikke er :D

https://play.tv2.no/programmer/serier/d ... layer=true

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Har tidligere skrevet, men tydeligvis ikke i denne tråden at jeg synes Maren virker litt chubby til å være verdens beste hopper.

Da var det altså ikke uten grunn.

Klart det er ikke lett, han japaneren på 50 som visstnok skal hoppe i 10 år til sa jo at å holde vekta var det jævligste innen sporten.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Få ut denne forferdelige skrulla fra VGTV!!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Bra danser av Royane og Maren

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

seriemester2013 skrev: lør okt 09, 2021 7:59 pm Bra danser av Royane og Maren
Sistenevnte vinner årets forbilde på Idrettgallaen. Lett.

Har de sluttet med livemusikk i Skal vi danse?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

chelsea8 skrev: lør okt 09, 2021 8:54 pm
Har de sluttet med livemusikk i Skal vi danse?
Det hadde i så fall vært årets beste nyhet!!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fortjent at Dennis rauk ut, men neste veke kan alle ryke. Alle 6 som er igjen kan både vinne og ryke ut neste helg. Skikkeleg jevnt år igjen

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Håper Simon vinner. Flink, sympatisk og og veldig pen :P

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Magnus er helt klart kveldens beste.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Der røyk min favoritt ut gitt, den suverent beste av dem alle

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Synd med Royane, hadde sett for meg henne blant de tre beste sammen med Magnus og Simon. Vinnie har virkelig hatt en fin utvikling, men ganske langt unna de resterende.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: lør okt 23, 2021 8:53 pm Magnus er helt klart kveldens beste.
Helt klart, slutten på den første dansen der han løftet begge jentene og brukte dem som propeller er noe av det råeste jeg har sett på Skal vi Danse :)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 9:52 pm Der røyk min favoritt ut gitt, den suverent beste av dem alle
Nja, hun var ikke den suverent beste. Dessuten dreier Skal vi Danse seg om utvikling. Royane kunne danse fra før, folk stemmer heller på de som startet med blanke ark.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 10:32 pm
Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.

Simon vinner (bør i alle fall det) med Magnus som et wild card (imponerer).

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
seriemester2013 skrev: lør okt 23, 2021 10:32 pm
Oslogg123 skrev: lør okt 23, 2021 9:55 pm Blir feil at de med masse fans danker ut de mindre kjente når disse er uendelig mye flinkere!
Når det først har gått så galt som det gikk i dag hadde det vært gøy å gjennomføre et kup mot skal vi danse.
Mobilisert alt vi kunne for å demonstrere med at alle stemte på Vinni, måtte jo blitt noen reaksjoner om han faktisk vant hele dritten nå
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.

Simon vinner (bør i alle fall det) med Magnus som et wild card (imponerer).
Vinni er en skikkelig gangster synes jeg.

kibby

Legg inn av kibby »

Oslogg123 skrev: søn okt 10, 2021 10:25 pm Håper Simon vinner. Flink, sympatisk og og veldig pen :P
Enig :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»