Skal vi danse 2021

Svar
Chromeback

Re: Skal vi danse 2021

Legg inn av Chromeback »

Royane var jo den beste danseren der inne, burde stått i semifinalen på lørdag.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Ale skrev: man nov 08, 2021 5:13 pm Håper Simon vinner. Han er så ufattelig kjekk.
Ja skikkelig digg :P

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Magnus og Ewa sin siste dans var så vakker at jeg fikk tårer i øynene, håper de vinner hele greia 👍

storpeder

Legg inn av storpeder »

Magnus Moan er ikke akkurat kjent for å vinne ting, så dette utfallet var vel ingen bombe.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

...og typisk kombinert (fram til Riiber entret arenaen)- så var det en "tysker" som vant 😉

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Tror Helene har falt litt for Simon :)

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Ser aldri på Skal vi danse, men Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
Eller et kult sitat han har pugget. Det er lov til å være kynisk når det kommer til imagebygging.

Det er jo millioner av middelaldrende kvinner i Norge nå som tror at Tix bryr seg om andre.

Han gjorde et godt innsalg på fredagskvelden.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

JODDEMM skrev: søn nov 14, 2021 10:04 am ...og typisk kombinert (fram til Riiber entret arenaen)- så var det en "tysker" som vant 😉
Eller en finne.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: man nov 15, 2021 6:28 pm
Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
Eller et kult sitat han har pugget. Det er lov til å være kynisk når det kommer til imagebygging.

Det er jo millioner av middelaldrende kvinner i Norge nå som tror at Tix bryr seg om andre.

Han gjorde et godt innsalg på fredagskvelden.
Tix er manipulativ, Vinni slår meg ikke som det samme. Han sa vel at han lærte det hos parterapeuten og kilden er egentlig uvesentlig, sant er det uansett.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:35 pm
kytec skrev: man nov 15, 2021 6:28 pm
Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
Eller et kult sitat han har pugget. Det er lov til å være kynisk når det kommer til imagebygging.

Det er jo millioner av middelaldrende kvinner i Norge nå som tror at Tix bryr seg om andre.

Han gjorde et godt innsalg på fredagskvelden.
Tix er manipulativ, Vinni slår meg ikke som det samme. Han sa vel at han lærte det hos parterapeuten og kilden er egentlig uvesentlig, sant er det uansett.
Diu har nok rett i begge deler, Vinni virker som ein knakande trivelig kar.

Triveligheten kom dog ikke tidsnok til å redde kjærligheten.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Har vel ikke nubbesjanse om de stiller mot proffe dansere, ender nok på hundre og ørtendeplass SI.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kongemannen skrev: man nov 15, 2021 6:42 pm Har vel ikke nubbesjanse om de stiller mot proffe dansere, ender nok på hundre og ørtendeplass SI.
Selvsagt ikke et snøfnuggs sjanse i helvete.

Det blir som å slå Klæbo etter 3 mnd med skal vi gå på ski eller som å slå Magnus Carlsen etter skal vi sjakke.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: man nov 15, 2021 6:39 pm
Triveligheten kom dog ikke tidsnok til å redde kjærligheten.
Tillitsbrudd har som regel den virkningen, noe annet hadde vært rart. Men det står respekt av hvordan de løser det.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: man nov 08, 2021 5:07 pm Royane var jo den beste danseren der inne, burde stått i semifinalen på lørdag.
Tommel.

kibby

Legg inn av kibby »

Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Ser aldri på Skal vi danse, men Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
En flott mann som er utro mot kona og kjefter på alle rundt seg fordi han vil ut av Kompani? Tja, vi har nok ikke samme definisjon av en "flott mann" :lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: tir nov 16, 2021 5:10 pm
Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 1:38 am
Vinni er en kul og likandes kar, men så populær er han ikke.
Ser aldri på Skal vi danse, men Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
En flott mann som er utro mot kona og kjefter på alle rundt seg fordi han vil ut av Kompani? Tja, vi har nok ikke samme definisjon av en "flott mann" :lol:
Han vant vel KL, gjorde han ikke? Stod respekt av det han gjorde der.

Nå nevnte jeg ikke utroskapen, men han tar i det minste ansvar for det han har gjort og barnet. Tror det er rimelig åpenlyst hva jeg mener om førstnevnte.

kibby

Legg inn av kibby »

Queenie skrev: tir nov 16, 2021 7:44 pm
kibby skrev: tir nov 16, 2021 5:10 pm
Queenie skrev: man nov 15, 2021 6:24 pm

Ser aldri på Skal vi danse, men Vinni er et flott mann som har utviklet seg mye. Dukket opp en video på fb i dag: "Hvis ikke kjærlighet er betingelsesløst er det business, da er det en byttehandel. Jeg har noe å gi deg fordi jeg vil ha noe fra deg. Det er ikke noe galt i en god deal, men det er ikke kjærlighet. Hvis man elsker noen vil man den andre godt." Fint nivå av bevissthet som vi alle bør minnes på
En flott mann som er utro mot kona og kjefter på alle rundt seg fordi han vil ut av Kompani? Tja, vi har nok ikke samme definisjon av en "flott mann" :lol:
Han vant vel KL, gjorde han ikke? Stod respekt av det han gjorde der.

Nå nevnte jeg ikke utroskapen, men han tar i det minste ansvar for det han har gjort og barnet. Tror det er rimelig åpenlyst hva jeg mener om førstnevnte.
Han gjorde visst det - jeg orket ikke se lenger enn halvveis fordi han oppførte seg så motbydelig og forkastelig mot de andre deltakerne - og fikk over norm. Æsj, for en fyr.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: tir nov 16, 2021 7:51 pm
Queenie skrev: tir nov 16, 2021 7:44 pm
kibby skrev: tir nov 16, 2021 5:10 pm

En flott mann som er utro mot kona og kjefter på alle rundt seg fordi han vil ut av Kompani? Tja, vi har nok ikke samme definisjon av en "flott mann" :lol:
Han vant vel KL, gjorde han ikke? Stod respekt av det han gjorde der.

Nå nevnte jeg ikke utroskapen, men han tar i det minste ansvar for det han har gjort og barnet. Tror det er rimelig åpenlyst hva jeg mener om førstnevnte.
Han gjorde visst det - jeg orket ikke se lenger enn halvveis fordi han oppførte seg så motbydelig og forkastelig mot de andre deltakerne - og fikk over norm. Æsj, for en fyr.
Så fint at du ikke har definisjonsmakt da. Jeg syntes det han sa var fint.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»