Toppserien 2023

Svar
One Tree Hill go

Re: Toppserien 2023

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk jakter sesongens første poeng «hjemme» mot LSK Kvinner:

I den femte og siste kampen i runde 2 av Toppserien 2023 møttes Stabæk og LSK Kvinner:


Stabæk vs LSK Kvinner
Sted: AJ Arena
Serierunde: 2
Dag: Lørdag
Dato: 01/04-23
Dommer: Marit Buhaug Folstad (Buvik IL - Fotball)
Ass.dommer 1: Erik Westrøm (Huk FK)
Ass.dommer 2: Haron Ali Mohamed Siad (Oppsal IF Fotball)
4. dommer: Satha Sejoohn Sritharan (Oppsal IF Fotball)
Klokkeslett: 16:45
Kanal: NRK 1 og nrk.no



Værmelding for kampen mellom Stabæk og LSK Kvinner finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... m/Sandvika


Stabæk ønsker nok å vinne på «hjemmebane» mot LSK Kvinner; kampen grå på AJ Arena fordi Nadderud stadion ikke er klar for spill ennå. Jeg tror nok at «hjemmelaget» vil komme til å slite litt mot LSK, men at det fort kan komme til å bli en jevn kamp, vi får bare vente å se. Stabæk kommer fra et 3-0 tap borte mot Rosenborg forrige serierunde, mens LSK Kvinner vant 4-0 hjemme i LSK-hallen mot Avaldsnes.


Oddsen for kampen mellom Stabæk og LSK Kvinner ser slik ut:
H: 3.00
U: 3.50
B: 2.00


Det er gås en jevn kamp ifølge odden også, men gjestene LSK Kvinner er litt mer favoritter enn Stabæk, men som vanlig så skal kampen også spilles først også da.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Mille Ivi Christensen på LSKK synes jeg er veldig god. Gledelig å se henne tilbake etter korsbåndskaden.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Seier for Rosenborg og Brann, uavgjort for Vålerenga og LSK Kvinner:

Da er serierunde 2 av toppserien 2023 ferdig spilt og i den første kampen møttes Arna-Bjørnar og Rosenborg:

Arna-Bjørnar (0) vs Rosenborg (1)

Mål Rosenborg: Emilie Nautnes 89 min

Det så egentlig ut til å bli uavgjort på Arna Idrettspark da Arna-Bjørnar tok imot Rosenborg til dyst på lørdag, men Rosenborg ville det annerledes og fikk vinnermålet sitt til slutt, etter 89 spilte minutter satte Emilie Nautnes i kampens eneste mål og dermed vinner Rosenborg 1-0. Rosenborg skal møtte Røa hjemme på Koteng lørdag 15. april, mens Arna-Bjørnar skal møtte Åsane til byderby i Bergen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Avaldsnes fikk sesongens første serier og trepoenger «hjemme» mot Lyn:

Da er serierunde 2 av toppserien 2023 ferdig spilt og i den andre kampen møttes Avaldsnes og Lyn:

Avaldsnes (2) vs Lyn (1)

Mål Avaldsnes: Maria Hovmark 18 min
Maria Hovmark 62 min

Mål Lyn: Anna Nerland Aahjem 41 min

Det ble en viktig seier og tre poeng for Jon Arne Riise og Avaldsnes da de møtte Lyn i helgen, kampes første mål kom etter 18 spilte minutter ved Maria Hovmark som dermed satte inn 1-0 for Avaldsnes, etter 41 spilte minutter utlignet Lyn og Anna Nerland Aahjem til 1-1, det var også pauseresultatet. Etter hvilen gikk Avaldsnes i ledelsen igjen etter 62 silte minutter og igjen ved Maria Hovmark tikl 2-1, denne gangen klarer Avaldsnes å beholde ledelsen, for flere mål blir det ikke i denne kampen. Avaldsnes skal ta turen til Intility Arena for å møte Vålerenga der i neste serierunde, mens Lyn får besøk av Stabæk på Grorud match kunstgress.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Serier til slutt for Brann hjemme mot Åsane:

Da er serierunde 2 av toppserien 2023 ferdig spilt og i den tredje kampen møttes Brann og Åsane:

Brann (3) vs Åsane (2)

Mål Brann: Marit Bratberg Lund (straffe) 24 min
Marit Bratberg Lund 32 min
Marthine Østenstad 76 min

Mål Åsane: Andrine Mo 5 min
Mathilde Sangolt 28 min


Det ble en sein seier for hjemmelaget Brann da nyopprykkede Åsane gjestet Stemmemyren på lørdag, men det var gjestene Åsane som kom best i gang, for etter bare 5 spilte minutter gikk Åsane opp i 1-0 ved Andrine Mo, før Brann utlignet da de fikk straffespark etter 23 spilte minutter, minutter sener satte Marit Bratberg Lund ballen i mål på straffespark,4 minutter senere gikk Åsane opp i 2-1 ved Mathilde Sangolt, før Brann og Marit Bratberg Lund utlignet igjen til 2-2 etter 32 spilte minutter. Det var også pauseresultatet. Etter hvilen tok det en liten sund før det kom et mål til, for det så ut til å bli 2-2, men Brann og Marthine Østenstad ville det annerledes og satte inn 3-2 etter 76 spilte minutter, flere mål blir det ikke i denne kampen. Brann skal ta turen til LSK-hallen for og møtte LSK Kviner der, mens Åsane får Besøk av Arna-Bjørnar til Bergens derby i neste runde.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort da Røa fikk besøk av Vålerenga:

Da er serierunde 2 av toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes Røa og Vålerenga:

Røa (3) vs Vålerenga (3)

Mål Røa: Martine Humlestøl Midtbø 24 min
Julie Elise Hoff Klæboe 38 min
Tuva Lotte Leschbrandt Espås 58 min

Mål Vålerenga: Thea Bjelde 21 min
Janni Bøgild Thomsen 35 min
Karina Sævik 53 min


Det endte altså uavgjort da Røa tok imot Vålerenga til dyst, og Vålerenga hadde nok håpet på at det skulle bli 3 poeng og ikke ett poeng, men det er gjestene som kommer best i gang, Thea Bjelde setter inn 1-0 for Vålerenga eter 21 spilte minutter, Røa svarer 3 minutter senere ved Martine Humlestøl Midtbø, før Vålerenga igjen tar ledelsen 2-1 etter 35 spilte minutter ved Janni Bøgild Thomsen, før Røa på nytt utligner til 2-2 tre minutter senere ved Julie Elise Hoff Klæboe, dette er også pauseresultatet. Etter hvilen skårer Vålerenga først til 3-2 ved Karina Sævik etter 53 spilte minutter, før Tuva Lotte Leschbrandt Espås og Røa på nytt utligner denne gang til 3-3 5 minutter senere, flere mål blir det ikke i denne kampen, Røa skal ta turen til Trondheim for å møte Rosenborg der i neste serierunde, mens Vålerenga får besøk av Avaldsnes i neste serierunde.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort også for LSK Kvinner:

Da er serierunde 2 av toppserien 2023 ferdig spilt og i den femte og siste kampen møttes Stabæk og LSK Kvinner:

Stabøk (0) vs LSK Kvinner (0)



Det endte uavgjort og målløst da Stabæk tok imot LSK Kvinner til «hjemme» kamp i toppserien 2023, LSK Kvinner følte vel at det vart litt urettferdig etter kamp, men når man ikke skårer mål blir det ofte slik. Stabæk skal møtte Lyn «borte» på Grorud i neste serierunde, mens LSK Kviker tar imot Brann til dyst i LSK-hallen i neste runde.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 2 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Rosenborg 6 poeng
2. Brann 6 poeng
3. Vålerenga 4 poeng
4. Røa 4 poeng
5. LSK Kvinner 4 poeng
6. Avaldsnes 3 poeng
7. Stabæk 1 poeng
8. Lyn 0 poeng
9. Åsane 0 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper Toppserien tredje serierunde:
Lørdag 15/04-23:
Rosenborg vs Røa 15:00 (TV 2 Play)
LSK Kvinner vs Brann 15:00 (TV 2 Sport 1)
Lyn vs Stabæk 15:00 (TV 2 Play)
Åsane vs Arna-Bjørnar 15:00 (TV 2 Play)
Vålerenga vs Avaldsnes 16:45 (NRK 1 og nrk.no)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Formsterke Røa møter Rosenborg:

Da er det klart for den tredje serierunden av Toppserien 2023 og i den første kampen møttes Rosenborg og Røa:

Rosenborg vs Røa
Sted: Koteng Arena
Runde: 3
Dag: lørdag
Dato: 15/04-23
Dommer: Sarah Fatemeh Zangeneh (Kongsberg IF)
Ass.dommer 1: Johannes Remøy (Rival, SK)
Ass.dommer 2: Ruben Skjelstad Dragland (Kurland)
4. dommer: Nathalie Støfringshaug (Verdal IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 PLAY



Værmelding for kampen mellom Rosenborg og Røa finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ettsanlegg


Det er altså serielederne Rosenborg som skal møte formsterke Røa som ligger bare 2 poeng bak Rosenborg, dette kommer til å bli en tøff og flott kamp vil jeg tippe. Rosenborg kommer fra en 1-0 seirer borte mot Arna-Bjørnar, mens Røa fikk uavgjort 3-3 hjemme mot Vålerenga sist serierunde, jeg tror nok at Rosenborg må finne seg i å være favoritter i denne kampen, jeg tror at de fort kan komme til å vinne denne kampen.

Oddsen for kampen mellom Rosenborg og Røa ser slik ut:
H: 1.12
U: 6.00
B: 18.00

Det er ingen tvil om at Rosenborg er favoritter ifølge oddsen også, men kampen skal jo spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Storkamp i LSK-hallen:

Da er det klart for den tredje serierunden av Toppserien 2023 og i den andre kampen møttes LSK Kvinner og Brann:

LSK Kvinner vs Brann
Sted: LSK-hallen
Runde: 3
Dag: lørdag
Dato: 15/04-23
Dommer: Herman Holthe (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 1: Torje Andreassen (Bossekop UL)
Ass.dommer 2: Andreas Flückiger (Langhus IL Fotball)
4. dommer: Arion Shaqiri (Rælingen)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Sport 1



Værmelding for kampen mellom LSK Kvinner og Brann er som vanlig unødvendig, når kampen spilles inne i en hall.



Det er altså LSK Kvinner som tar imot serietoer Brann, LSK Kvinner ligger 2 poeng bak Brann før kampen, dette blir nok en jevn kamp, jeg tør ikke helt å tippe kampen i noens favør. LSK Kvinner kommer fra et uavgjortresultat med 0-0 borte mot Stabæk, mens Brann vant 3-2 hjemme mot Åsane.

Oddsen for kampen mellom LSK Kvinner og Brann ser slik ut:
H: 4.70
U: 3.90
B: 1.55

Det er ingen tvil om at gjestene fra Bergen er favoritter ifølge oddsen, men kampen skal jo spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellnaboene møttes på Grorud:

Da er det klart for den tredje serierunden av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møttes Lyn og Stabæk:

Lyn vs Stabæk
Sted: Grorud match kunstgress
Runde: 3
Dag: lørdag
Dato: 15/04-23
Dommer: Satha Sejoohn Sritharan (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
Ass.dommer 2: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
4. dommer: Mariell Hatlelid Naustdal (Skodje IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 PLAY



Værmelding for kampen mellom Lyn og Stabæk finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... slo/Grorud



Det er rett og slett 2 lag med 2 poeng hver som møttes på Grorud i morgen klokken 15:00, nemlig Lyn og Stabæk, her kommer det til å bli jevnt tror jeg og det er vanskelig å si hvem som kan komme til å vinne. Lyn kommer fra et 2-1 tap borte mot Avaldsnes, mens Stabæk spilte 0-0 og uavgjort hjemme mot LSK Kvinner.

Oddsen for kampen mellom Lyn og Stabæk ser slik ut:
H: 2.40
U: 3.45
B: 2.45

Det er veldig jevnt i denne kampen ifølge oddsen også, selv om Lyn er bitte, bitte litt mer favoritter, men det er ikke mye med 0,5 bedre i odds, men kampen skal jo spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Det er også tabellnaboer som møttes i Bergen:

Da er det klart for den tredje serierunden av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møttes Åsane og Arna-Bjørnar:

Åsane vs Arna-Bjørnar
Sted: Åsane Arena
Runde: 3
Dag: lørdag
Dato: 15/04-23
Dommer: Marit Buhaug Folstad (Buvik IL - Fotball)
Ass.dommer 1: Andrè Frøseth Jønland (Sandviken, IL)
Ass.dommer 2: Benjamin Muranovic Abedinovski (Minde IL)
4. dommer: Markus Lille (Malvik IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 PLAY



Værmelding for kampen mellom Åsane og Arna-Bjørnar finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... estveggen


Det er rett og slett 2 lag med 0 poeng etter to serierunder som møttes i Bergen, nemlig 2 byrivaler med Åsane og Arna-Bjørnar, så her kan det komme til å bli veldig, veldig jevnt tror jeg, igjen tør jeg ikke tippe seier til noen av lagene i denne kampen. Åsane tapte 3-2 borte mot Brann i forrige serierunde, mens Arna-Bjørnar tapte 1-0 hjemme mot Rosenborg.

Oddsen for kampen mellom Åsane og Arna-Bjørnar ser slik ut:
H: 2.20
U: 3.45
B: 2.70

Det er veldig jevnt i denne kampen ifølge oddsen også, selv om hjemmelaget Åsane er litt mer favoritter ifølge oddsen, men kampen skal jo spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Et poeng skiller Vålerenga og Avaldsnes:

Da er det klart for den tredje serierunden av Toppserien 2023 og i den femte og siste kampen møttes Vålerenga og Avaldsnes:

Vålerenga vs Avaldsnes
Sted: Intility Arena
Runde: 3
Dag: lørdag
Dato: 15/04-23
Dommer: Henrikke Holm Nervik (Trygg/Lade, SK)
Ass.dommer 1: Monica Brun Løkkeberg (Freidig, SPK)
Ass.dommer 2: Linda Andresen (Hauerseter)
4. dommer: Abdulhadi Al-Fahad (Ekholt BK)
Klokkeslett: 16:45
Kanal: NRK 1 og nrk.no



Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Avaldsnes finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ty%20Arena



Det er et poeng som skiller lange fra hverandre når Vålerenga tar imot Avaldsnes, med 4 poeng til Vålerenga og 3 poeng til Avaldsnes før kampen, Jeg tror nok at det fort kan komme til å bli en jevn kamp og igjen tør jeg ikke å tippe seier til noen av lagene i denne kampen. Vålerenga kommer fra et skuffende uavgjortresultat med 3-3 borte mot Røa sist serierunde, mens Avaldsnes vant hjemme 2-1 mot Lyn.

Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.02
U: 11.50
B: 21.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Vålerenga er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men kampen skal jo spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: fre apr 14, 2023 5:34 pm Et poeng skiller Vålerenga og Avaldsnes:

Da er det klart for den tredje serierunden av Toppserien 2023 og i den femte og siste kampen møttes Vålerenga og Avaldsnes:

Vålerenga vs Avaldsnes
Sted: Intility Arena
Runde: 3
Dag: lørdag
Dato: 15/04-23
Dommer: Henrikke Holm Nervik (Trygg/Lade, SK)
Ass.dommer 1: Monica Brun Løkkeberg (Freidig, SPK)
Ass.dommer 2: Linda Andresen (Hauerseter)
4. dommer: Abdulhadi Al-Fahad (Ekholt BK)
Klokkeslett: 16:45
Kanal: NRK 1 og nrk.no



Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Avaldsnes finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ty%20Arena



Det er et poeng som skiller lagene fra hverandre når Vålerenga tar imot Avaldsnes, med 4 poeng til Vålerenga og 3 poeng til Avaldsnes før kampen, Jeg tror nok at det fort kan komme til å bli en jevn kamp og igjen tør jeg ikke å tippe seier til noen av lagene i denne kampen. Vålerenga kommer fra et skuffende uavgjort resultat med 3-3 borte mot Røa sist serierunde, mens Avaldsnes vant hjemme 2-1 mot Lyn.

Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.02
U: 11.50
B: 21.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Vålerenga er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men kampen skal jo spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Seier til Stabæk borte mot Lyn:

Da er serierunde 3 ferdig spilt og i den første kampen møttes Lyn og Stabæk:

Lyn (0) vs Stabæk (2)


Mål Stabæk: Melissa Linn Berman Bjånesøy 11 min
Melissa Linn Berman Bjånesøy 16 min


Det ble sier for gjestene Stabæk da Lyn var motstander i den tredje serierunden av Toppserien 2023, og det ble en tidlig avgjørelse, kampens første mål kom etter 11 spilte minutter da skåret Stabæk og Melissa Linn Berman Bjånesøy 1-0, etter 16 spilte minutter dobler Stabæk og igjen Melissa Linn Berman Bjånesøy ledelse til 2-0, flere mål blir det ikke i denne kampen, Lyn tar imot Røa i den fjerde serierunden allerede nå på onsdag, mens Stabæk skal ta turen til Intility Arena og møtte Vålerenga der, før kamp rapportene kommer i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort da LSK Kvinner møtte Brann:

Da er serierunde 3 ferdig spilt og i den andre kampen møttes LSK Kvinner og Brann:

LSK Kvinner (0) vs Brann (0)



Det ble målløst da LSK Kvinner tok imot Brann inne i LSK-hallen i den tredje serierunden av Toppserien 2023, og dermed ble det også poengdeling i denne kampen, LSK Kvinner skal møtte Arna-Bjørnar i LSK-hallen allerede på onsdag, mens Brann skal tas turen til Karmøy og møtte Avaldsnes der også på onsdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Åsane med sesongens førte trepoenger mot byrival Arna-Bjørnar:

Da er serierunde 3 ferdig spilt og i den tredje kampen møttes Åsane og Arna-Bjørnar:

Åsane (2) vs Arna-Bjørnar (0)

Mål Åsane: Synne Eide Bjørnebøle 69 min
Kaja Karlsen 81 min


Det ble om ikke akkurat overaskende, en seier hjemme på Åsane Arena får hjemmelaget Åsane, men det skulle ta litt tid får det første målet kom, for etter 69 spilte minutter setter Åsane og Synne Eide Bjørnebøle ballen i mål og 1-0 til Åsane, det ser ut som om det skal ende med 1-0, men etter 81 spilte minutter dobler Åsane og Kaja Karlsen ledelsen til 2-0, flere mål blir det ikke i denne kampen, Åsane får besøk av serieleder Rosenborg allerede på onsdag, mens Arna-Bjørnar skal til LSK-hallen og møtte LSK Kvinner der også på onsdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Seier og null baklengs for serieleder Rosenborg:

Da er serierunde 3 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes Rosenborg og Røa:

Rosenborg (1) vs Røa (0)

Mål Rosenborg: Emilie Marie Joramo 14 min


Det ble nok en seier og full pott og null baklengs på de første tre kampene i Toppserien for Rosenborg, som dermed leder Toppserien med 2 poeng foran Vålerenga og Brann, kampens eneste mål kom etter 14 spilte minutter da satte Rosenborg og Emilie Marie Joramo inn 1-0, flere mål blir det ikke i denne kampen, selv om sjansene er der for Rosenborg og noen få for Røa også, serieleder Rosenborg skal ta turen til Bergen for å møtte Åsane der allerede på onsdag, mens Røa skal møtte Lyn også på onsdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stor seier for Vålerenga:

Da er serierunde 3 ferdig spilt og i den femte og siste kampen møttes Vålerenga og Avaldsnes:

Vålerenga (4) vs Avaldsnes (0)

Mål Vålerenga: Ylinn Tennebø 4 min
Ylinn Tennebø 10 min
Karina Sævik 24 min
Elise Hove Thorsnes 28 min


Det ble 3 nye poeng til Vålerenga og avgjørelse før halvtimen va spilt, kampens første mål kom etter bare 4 spilte minutter ved Ylinn Tennebø og 1-0 til Vålerenga, etter 10 spilte minutter dobler Vålerenga ledelsen til 2-0 nok en gang ved Ylinn Tennebø, etter 24 spilte minutter øker Vålerenga ledelsen til 3-0 ved Karina Sævik og 4 minutter sener fastsetter Elise Hove Thorsnes og Vålerenga resultatet til 4-0, flere mål blir det ikke i denne kampen. Vålerenga får besøk av Stabæk allerede på onsdag, mens Avaldsnes får besøk av Brann også på onsdag.


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 3 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Rosenborg 9 poeng
2. Vålerenga 7 poeng
3. Brann 7 poeng
4. LSK Kvinner 5 poeng
5. Røa 4 poeng
6. Stabæk 4 poeng
7.Åsane 3 poeng
8. Avasldsnes 3 poeng
9. Lyn 0 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper Toppserien fjerde runde:
Onsdag 19/04-23:
Avaldsnes vs Brann 18:30 (Tv 2 Play)
Lyn vs Røa 18:30 (TV 2 Play)
Vålerenga vs Stabæk 19:00 (TV 2 Play)
Åsane vs Rosenborg 15:00 (NRK 2 og nrk.no)
LSK Kvinner vs Arna-Bjørnar 20:00 (TV 2 Play)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Avaldsnes tar imot Brann:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den første møtes Avaldsnes og Brann:


Avaldsnes vs Brann:
Sted: Avaldsnes 1
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: Ola Kellerhals (Vaulen IL- fotball)
Ass.dommer 1: Victoria Nilsen (Gruben IL)
Ass.dommer 2: Marie Enersgård (Hundvåg Idrettslag)
4. dommer: Johan Veland Kjellesvik (Haugar, SK)
Klokkeslett: 18:30
Kanal: TV 2 Play


Værmelding for kampen mellom Avaldsnes og Brann finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Avaldsnes



Det er altså et vestlandsoppgjør, når Avaldsnes tar imot Brann på Karmøy, her kan det fort bli jevnere enn en kanskje skulle tro. Jeg tror nok at det for blir en litt sånn første målet vinner type kamp, det blir spennende å se i hvert fall. Avaldsnes kommer fra et 4-0 tap borte mot Vålerenga, mens Brann spilte uavgjort mot LSK Kvinner i LSK-hallen.



Oddsen for kampen mellom Avaldsnes og Brann ser slik ut:
H:12.00
U: 7.20
B: 1.12


Det er ingen tvil om at gjestene Brann er favoritter ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Oslo derby, når Lyn tar imot Røa:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den andre møtes Lyn og Røa:


Lyn vs Røa:
Sted: Grorud match kunstgress
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Silje Elisabeth Thoresen (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 2: Helle Reiten (Sjetne IL)
4. dommer: Maren Hatletvedt (Fana Fotball)
Klokkeslett: 18:30
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Lyn og Røa finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... lo/Grorud



Det blir altså et Oslo derby når Lyn tar imot Røa på Grorud, dette er en kamp som fort kan ende med uavgjort, det kan altså fort bli en jevn kamp, jeg tror ikke jeg tør å tippe en vinner i denne kampen. Lyn tapte 2-0 hjemme mot Stabæk forrige runde, mens Røa tapte 1-0 borte mot serieleder Rosenborg.


Oddsen for kampen mellom Lyn og Røa ser slik ut:
H:1.85
U: 3.60
B: 3.35


Det er litt jevner i denne kampen, men Lyn har litt bedre odds enn Røa, men kampen skal spilles først også da.

Pga. at jeg kom senere i gang med å skriv enn det jeg tenkte, kommer de tre resterende før kamp rapportene i morgen formiddag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Vålerenga tar imot Stabæk it dyst:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den tredje møtes Vålerenga og Stabæk:


Våleerenga vs Stabæk:
Sted: Intility Arena
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: André Bjørgen Birkeland (Djerv 1919, SK)
Ass.dommer 1: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
Ass.dommer 2: Magnus Aaslund (Langhus IL Fotball)
4. dommer: Aylin Kalak (Høybråten og Stovner IL)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Stabæk finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... y%20Arena


Det blir serietoer mot nummer 6 på tabellen, når Vålerenga tar imot Stabæk til dyst på Intility Arena, det er 3 poeng som skiller langene før kampen i Vålerengas favør, og jeg torr nok at hovedstadslaget fort kan vinne denne kampen, de er avhengige av seier, dersom Rosenborg også skulle vinne mot Åsane i Bergen, det samme er Brann borte mot LSK Kvinner. Vålerenga kommer fra en sterk 4-0 seier hjemme på Intility Arena mot Avaldsnes forrige serierunde, mens Stabæk vant 2-0 borte mot Lyn.




Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Stabæk ser slik ut:
H:1.13
U: 6.90
B: 12.00


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Vålerenga er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: ons apr 19, 2023 8:19 am Vålerenga tar imot Stabæk it dyst:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den tredje kampen møtes Vålerenga og Stabæk:


Vålerenga vs Stabæk:
Sted: Intility Arena
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: André Bjørgen Birkeland (Djerv 1919, SK)
Ass.dommer 1: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
Ass.dommer 2: Magnus Aaslund (Langhus IL Fotball)
4. dommer: Aylin Kalak (Høybråten og Stovner IL)
Klokkeslett: 19:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Stabæk finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... y%20Arena


Det blir serietoer mot nummer 6 på tabellen, når Vålerenga tar imot Stabæk til dyst på Intility Arena, det er 3 poeng som skiller langene før kampen i Vålerengas favør, og jeg torr nok at hovedstadslaget fort kan vinne denne kampen, de er avhengige av seier, dersom Rosenborg også skulle vinne mot Åsane i Bergen, det samme er Brann borte mot LSK Kvinner. Vålerenga kommer fra en sterk 4-0 seier hjemme på Intility Arena mot Avaldsnes forrige serierunde, mens Stabæk vant 2-0 borte mot Lyn.




Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Stabæk ser slik ut:
H:1.13
U: 6.90
B: 12.00


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Vålerenga er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.
Sist redigert av One Tree Hill go den ons apr 19, 2023 10:23 am, redigert 1 gang totalt.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: tir apr 18, 2023 9:48 pm Oslo derby, når Lyn tar imot Røa:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den andre kampen møtes Lyn og Røa:


Lyn vs Røa:
Sted: Grorud match kunstgress
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Silje Elisabeth Thoresen (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 2: Helle Reiten (Sjetne IL)
4. dommer: Maren Hatletvedt (Fana Fotball)
Klokkeslett: 18:30
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Lyn og Røa finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... lo/Grorud



Det blir altså et Oslo derby når Lyn tar imot Røa på Grorud, dette er en kamp som fort kan ende med uavgjort, det kan altså fort bli en jevn kamp, jeg tror ikke jeg tør å tippe en vinner i denne kampen. Lyn tapte 2-0 hjemme mot Stabæk forrige runde, mens Røa tapte 1-0 borte mot serieleder Rosenborg.


Oddsen for kampen mellom Lyn og Røa ser slik ut:
H:1.85
U: 3.60
B: 3.35


Det er litt jevner i denne kampen, men Lyn har litt bedre odds enn Røa, men kampen skal spilles først også da.

Pga. at jeg kom senere i gang med å skriv enn det jeg tenkte, kommer de tre resterende før kamp rapportene i morgen formiddag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: tir apr 18, 2023 9:36 pm Avaldsnes tar imot Brann:

Da er det klart for fjerde serierunde i Toppserien 2023 og i den første kampen møtes Avaldsnes og Brann:


Avaldsnes vs Brann:
Sted: Avaldsnes 1
Runde: 4
Dag: onsdag
Dato: 19/04-23
Dommer: Ola Kellerhals (Vaulen IL- fotball)
Ass.dommer 1: Victoria Nilsen (Gruben IL)
Ass.dommer 2: Marie Enersgård (Hundvåg Idrettslag)
4. dommer: Johan Veland Kjellesvik (Haugar, SK)
Klokkeslett: 18:30
Kanal: TV 2 Play


Værmelding for kampen mellom Avaldsnes og Brann finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Avaldsnes



Det er altså et vestlandsoppgjør, når Avaldsnes tar imot Brann på Karmøy, her kan det fort bli jevnere enn en kanskje skulle tro. Jeg tror nok at det for blir en litt sånn første målet vinner type kamp, det blir spennende å se i hvert fall. Avaldsnes kommer fra et 4-0 tap borte mot Vålerenga, mens Brann spilte uavgjort mot LSK Kvinner i LSK-hallen.



Oddsen for kampen mellom Avaldsnes og Brann ser slik ut:
H:12.00
U: 7.20
B: 1.12


Det er ingen tvil om at gjestene Brann er favoritter ifølge oddsen, men kampen skal spilles først også da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»