Toppserien 2023

Svar
One Tree Hill go

Re: Toppserien 2023

Legg inn av One Tree Hill go »

Rosenborg vant i LSK-hallen:


Da er runde 13 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den første kampen møttes LSK Kvinner og Rosenborg:


LSK Kvinner (1) vs Rosenborg (2)


Mål LSK Kvinner: Rugile Maria Rulyte (Selvmål) 48 min


Mål Rosenborg: Synne Skinnes Hansen 35 min
Synne Skinnes Hansen 44 min


Det ble til slutt Rosenborg som trakk det lengste strået da de vant 2-1 i LSK-hallen mot LSK Kvinner på tirsdag, Kampens første mål var en klabb og babb skåring som Rosenborg og Synne Skinnes Hansen til slutt setter ballen i mål etter 35 spilte minutter, etter 44 spilte minutter dobler Rosenborg ledelsen til 2-0 nok en gang ved Synne Skinnes Hansen, et flott mål, dette er også pauseresultatet. Etter hvilen er Rugile Maria Rulyte uheldig og får ballen inn i egget nett etter 48 spilte minutter flere mål blir det ikke i denne kampen, hovedtrener for Rosenborg Steinar Lein får et gult kort etter 90 spilte minutter, da syntes dommeren at det fikk være nok klaging fra benken til Rosenborg. Rosenborg skal møtte Arna-Bjørnar hjemme på Koteng arena allerede nå på lørdag, mens LSK Kvinner skal til Karmøy og møtte Avaldsnes der også på lørdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa vinner byderbyet mot Lyn:


Da er runde 13 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den andre kampen møttes Røa og Lyn:


Røa (1) vs Lyn (0)


Mål Røa: Kristin Haugstad 90 min




Det ble til slutt seier for Røa da byrival Lyn var på besøk, men det så lenge ut lit og ende med 0-0 og poengdeling, for etter em målløs første omgang og nesten en målløs andre omgang også, satte Røa og Kristin Haugstad inn 1-0 etter 90 spilte minutter, flere mål blir det nær sagt selvsagt ikke, Røa skal møtte Stabæk på Nadderud i neste serierunde på lørdag, mens Lyn skal til Bergen og møtte Åsane også på lørdag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Avaldsnes klarte uavgjort mot serielederne Vålerenga:


Da er runde 13 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den tredje kampen møttes Avaldsnes og Vålerenga:


Avaldsnes (1) vs Vålerenga (1)


Mål Avaldsnes: Maria Hovmark 65 min


Mål Vålerenga: Susan Ama Duah (selvmål) 16 min

Det ble uavgjort 1-1 og poengdeling da Avaldsnes tok imot serielederne Vålerenga til dyst på Karmøy, kampens første mål kom etter 16 spilte minutter da er Avaldsnes og Susan Ama Duah uheldige og setter ballen inn i eget mål, dette er også pauseresultatet, etter hvilen utligner Avaldsnes etter 65 spilte minutter til 1-1 ved Maria Hovmark, flere mål blir det ikke og Avaldsnes klarer og få ett poeng mot serielederne Vålerenga, Avaldsnes får besøk av LSK Kvinner på lørdag, mens Vålerenga får besøk av Brann.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Resten av etter kamp rapportene kommer senere i dag, da kommer tabellen og linker til statistikk.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort da Arna-Bjørnar tok imot Åsane til byderby:


Da er runde 13 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes Arna-Bjørnar og Åsane:


Arna-Bjørnar (1) vs Åsane (1)


Mål Arna-Bjørnar: Sofie Bjørnsen 21 min


Mål Åsane: Karen Kraft Vistnes 90 min

Det ble til slutt poengdeling da Arna-Bjørnar tok imot Åsane til byderby i Bergen, kampens første mål kom etter 21 spilte minutter da satte hjemmelaget Arna-Bjørnar inn 1-0 ved Sofie Bjørnsen , dette var også pauseresultatet, og det så lenge ut til å skulle blir sluttresultatet også, men etter 90 spilte minutter utligner Åsane til 1-1 ved Karen Kraft Vistnes, flere mål blir det selvsagt ikke i denne kampen, Arna-Bjørnar skal til Trondheim og møtte Rosenborg der til helgen, mens Åsane får besøk av Lyn i Bergen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort og målløst da Brann tok imot Stabæk:


Da er runde 13 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den femte og siste kampen møttes Brann og Stabæk:


Brann (0) vs Stabæk (0)



Det ble altså uavgjort og målløst da Brann tok imot Stabæk til dyst på Stemmemyren kunstgress, dermed måtte lagene nøye seg med poengdeling, det ble skapt 3 skudd på mål av begge lag sånn sett skulle kampen ha endt 3-3, Brann hadde 8 skudd utenfor mål mens Stabæk hadde 5, Brann skal møtte Vålerenga på Intility Arena på lørdag, mens Stabæk får besøk av Røa på Nadderud stadion.



Tabellen i Toppserien etter (14 runder for Vålerenga og Røa, 13 runder for alle de andre lagene bortsett ifra Avaldsnes, LSK Kvinner, Åsane og Stabæk som har 12 spilte runder) av 27 serierunder ser slik ut:


1. Vålerenga 36 poeng
2. Rosenborg 28 poeng
3. LSK Kvinner 24 poeng
4. Røa 19 poeng
5. Brann 18 poeng
6. Stabæk 15 poeng
7. Lyn 11 poeng
8. Åsane 11 poeng
9. Arna-Bjørnar 9 poeng
10.Avaldsnes 9 poeng


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Her er link til forrige rundes rundens lag:
https://www.instagram.com/p/CtHlVo2I-oN/

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Før kamp rapportene for lørdag kommer i morgen ettermiddag/kveld.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: tor jun 08, 2023 9:05 pm Før kamp rapportene for lørdag kommer i morgen ettermiddag/kveld.
Skal prøve å få de ut før 23:00

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Her er oversikten over alle kampene som spilles i runde 14 av Toppserien 2023:
Lørdag 10/06-23:
Stabæk vs Røa 15:00 (TV 2 Play)
Rosenborg vs Arna-Bjørnar 15:00 (TV 2 Play)
Vålerenga vs Brann 19:00 (TV 2 Sport 1 og TV 2 Play)
Åsane vs Lyn 15:00 (TV 2 Play)
Avaldsnes vs LSK Kvinner 16:45 (NRK 1 og nrk.no/sport)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk tar imot Røa til dyst:

Da er det klart for serierunde 14 av Toppserien 2023, og i den første kampen møtes Stabæk og Røa:



Stabæk vs Røa
Sted: Nadderud stadion
Runde: 14
Dag: lørdag
Dato: 10/06-23
Dommer: Herman Holthe (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 1: Bjørn Andreas Johnsen Laugerud (Skrim, IL)
Ass.dommer 2: Magnus Aaslund (Langhus IL Fotball)
4. dommer: Mariell Hatlelid Naustdal (Skodje IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Stabæk og Røa finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... %20stadion



Det er altså Stabæk og Røa som møtes på Nadderud stadion i morgen klokken 15:00, dette er en kamp jeg tror blir jevn, og jeg tør ikke tippe på noen vinner her, Stabæk kommer fra 0-0 og uavgjort borte mot Brann, mens Røa vant 1-0 hjemme mot Lyn i forrige serierunde.

Oddsen for kampen mellom Stabæk og Lyn ser slik ut:
H: 1.90
U: 3.50
B: 3.30


Det er ingen tvil om at hjemmelaget er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles før også da.

Resten av før kamp rapportene kommer i morgen tidlig, beklager dette, men man må nyte det finne været når man først har det. kommer før 10:00 i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: fre jun 09, 2023 8:39 pm Stabæk tar imot Røa til dyst:

Da er det klart for serierunde 14 av Toppserien 2023, og i den første kampen møtes Stabæk og Røa:



Stabæk vs Røa
Sted: Nadderud stadion
Runde: 14
Dag: lørdag
Dato: 10/06-23
Dommer: Herman Holthe (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 1: Bjørn Andreas Johnsen Laugerud (Skrim, IL)
Ass.dommer 2: Magnus Aaslund (Langhus IL Fotball)
4. dommer: Mariell Hatlelid Naustdal (Skodje IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Stabæk og Røa finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... %20stadion



Det er altså Stabæk og Røa som møtes på Nadderud stadion i morgen klokken 15:00, dette er en kamp jeg tror blir jevn, og jeg tør ikke tippe på noen vinner her, Stabæk kommer fra 0-0 og uavgjort borte mot Brann, mens Røa vant 1-0 hjemme mot Lyn i forrige serierunde.

Oddsen for kampen mellom Stabæk og Røa ser slik ut:
H: 1.90
U: 3.50
B: 3.30


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Stabæk er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles før også da.

Resten av før kamp rapportene kommer i morgen tidlig, beklager dette, men man må nyte det finne været når man først har det. kommer før 10:00 i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Storkamp på Intility Arena:

Da er det klart for serierunde 14 av Toppserien 2023, og i den andre kampen møtes Vålerenga og Brann:



Vålerenga vs Brann
Sted: Intility Arena
Runde: 14
Dag: lørdag
Dato: 10/06-23
Dommer: Haakon Arve Pedersen Bue (Raumnes & Årnes)
Ass.dommer 1: Silje Elisabeth Thoresen (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Nathalie Støfringshaug (Verdal IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Sport 1 og TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Brann finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ty%20Arena



Serielederne tar imot et Brannlag som har hatt svingene resultater så langt i år, dette er en kamp jeg tror Vålerenga fort kan komme til å vinne, men vi får vente å se. Vålerenga kommer fra et uavgjort resultat borte mot Avaldsnes med 1-1, mens Brann også spilte uavgjort med 0-0 hjemme i Bergen mot Stabæk.


Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Brann ser slik ut:
H: 1.35
U: 4.60
B: 6.50


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Vålerenga er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles før også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Storkamp på Intility Arena:

Da er det klart for serierunde 14 av Toppserien 2023, og i den tredje kampen møtes Rosenborg og Arna-Bjørnar:



Rosenborg vs Arna-Bjørnar
Sted: Koteng Arena
Runde: 14
Dag: lørdag
Dato: 10/06-23
Dommer: Mats Thorsø Hansen (Charlottenlund Sportsklubb)
Ass.dommer 1: Nils Myrvang (Batnfjord IL )
Ass.dommer 2: Jonas Sandnes Herje (Malvik IL)
4. dommer: Håkon Rinaldo (Trond, IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Rosenborg og Arna-Bjørnar finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ttsanlegg



Det er altså topp mot bunn når serietoer Rosenborg tar imot Arna-Bjørnar som ligger på nestsiste plass til dyst, dette er en kamp jeg tror hjemmelaget Rosenborg fort kan komme til å vinne, men vi får vente å se. Rosenborg kommer fra en 2-1 seier borte mot LSK Kvinner i forrige serierunde, mens Arna-Bjørnar Spilte uavgjort 1-1 hjemme mot byrival Åsane.




Oddsen for kampen mellom Rosenborg og Arna-Bjørnar ser slik ut:
H: 1.03
U: 10.50
B: 20.00


Det er ingen tvil om at hjemmelaget Rosenborg er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles før også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabell nabo oppgjør i Bergen:

Da er det klart for serierunde 14 av Toppserien 2023, og i den fjerde og nest siste kampen møtes Åsane og Lyn:



Åsane vs Lyn
Sted: Åsane Arena
Runde: 14
Dag: lørdag
Dato: 10/06-23
Dommer: Martin Nessestrand Mjøs (Osterøy IL)
Ass.dommer 1: Daniel Fagerlid Andreasson (Os Turnforening)
Ass.dommer 2: Eirik Fjellanger (Trott, IL)
4. dommer: Bjørn Tore Tvedt (Eidsvåg IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Åsane og Lyn finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... Vestveggen




Det er altså tabell naboene som møtes til dyst, når Åsane tar imot Lyn på Åsane Arena, dette er en kamp jeg tror kan bli jevn og jeg tør ikke tippe på noen vinner her. Lagene har like mange poeng før dette oppgjøret med 11 poeng hver. Åsane spilte uavgjort i forrige runde mot Arna-Bjørnar i byderbyet med 1-1, mens Lyn tapte 1-0 borte mot Røa.





Oddsen for kampen mellom Åsane og Lyn ser slik ut:
H: 3.40
U: 3.25
B: 1.95


Det er ingen tvil om at gjestene Lyn er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles før også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Avaldsnes tar imot LSK Kvinner:


Da er det klart for serierunde 14 av Toppserien 2023, og i den femte og siste kampen møtes Avaldsnes og LSK Kvinner:



Avaldsnes vs LSK Kvinner
Sted: Avaldsnes 1
Runde: 14
Dag: lørdag
Dato: 10/06-23
Dommer: Amir Ajjour (Fotballklubben Vidar )
Ass.dommer 1: Bjørn Reidar Klingenberg Schaal (Forus og Gausel Idrettslag)
Ass.dommer 2: Dawid Markussen (Midtbygdens IL - fotball)
4. dommer: Kaspar Austad Kummeneje (Flatås Idrettslag)
Klokkeslett: 16:45
Kanal: NRK 1 og nrk.no




Værmelding for kampen mellom Avaldsnes og LSK Kvinner finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... Avaldsnes



Det er altså et Avaldsnes lag som sliter og ligger på siste plass før oppgjøret, som tar imot et godt LSK Kvinner lag, dette er en kamp jeg tror gjestene LSK Kvinner fort kan komme til å vinne, men vi får vente å se. Avaldsnes kommer fra et sterkt uavgjort resultat hjemme mot Vålerenga i forrige runde med 1-1, mens LSK Kvinner tapte 2-1 hjemme i LSK-hallen mot Rosenborg.





Oddsen for kampen mellom Avaldsnes og LSK Kvinner ser slik ut:
H: 6.40
U: 4.60
B: 1.35


Det er ingen tvil om at gjestene LSK Kvinner er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles før også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Åsane vant da Lyn besøkte Bergen:



Da er runde 14 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den første kampen møttes Åsane og Lyn:


Åsane (4) vs Lyn (0)



Mål Åsane: Andrine Mo 44 min
Andrine Mo 48 min
Kaja Karlsen 55 min
Andrine Mo 80 min

Rødt kort Lyn: Kristin Holmen (2 gule kort)



Det ble seier til hjemmelaget Åsane da Lyn kom på besøk, men det så ut til å blir 0—0 til pause, men etter 44 spilte minutter setter Åsane og Andrine Mo inn 1-0, detter er altså pause resultatet, men etter hvilen fortsetter Åsane og skåre mål, etter 48 spilte minutter dobler Åsane ledelsen til 2-0 nok en gang ved Andrine Mo, etter 55 spilte minutter øker Åsane ledelsen til 3-0 ved Kaja Karlsen, det ser ut til å ende med 3-0, men etter 80 spilte minutter øker Åsane ledelsen til 4-0 ved Andrine Mo som setter inn sitt tredje mål i kampen. Lyn får for øvrig en spiller utvist med 2 gule kort nemlig Kristin Holmen, Åsane skal til Oslo og møtte Røa der til Helgen, mens Lyn får besøk av Rosenborg.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Rosenborg klart best i Trondheim da Arna-Bjørnar var på besøk:


Da er runde 14 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den andre kampen møttes Rosenborg og Arna-Bjørnar:


Rosenborg (4) vs Arna-Bjørnar (0)



Mål Rosenborg: Anna Langås Jøsendal 9 min
Elin Åhgren Sørum (straffe) 14 min
Matilde Alsaker Rogde 40 min
Emilie Nautnes 45 min




Det var ingen tvil om at alle 3 poengene skulle bli igjen i Trondheim på lørdag, kampens første mål kom etter 9 spilte minutter da satte Rosenborg og Anna Langås Jøsendal inn 1-0, etter 14 spilte minutter dobler Rosenborg og Elin Åhgren Sørum ledelsen til 2-0 på et straffespark, etter 40 spilte minutter øke Rosenborg ledelsen til 4-0 ved Matilde Alsaker Rogde, det så ut til å ende 3-0 men rett før pause øker Rosenborg til 4-0 ved Emilie Nautnes dette er altså både pause resultatet og slutt resultatet, for flere mål blir det ikke i denne kampen. Rosenborg skal til Oslo og møter Lyn der til helgen, mens Arna-Bjørnar får besøk av Vålerenga.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Andre uavgjort for Vålerenga på rad:


Da er runde 14 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den tredje kampen møttes Vålerenga og Brann:

Vålerenga (1) vs Brann (1)


Mål Vålerenga: Ingibjörg Sigurdardottir 48 min


Mål Brann: Rakel Engesvik 72 min



Det ble en jevn kamp hvis man ser på resultatet i hvert fall, etter en målløs første omgang, fikk vi 2 mål i andre omgang, kampens første mål kom etter 48 spilte minutter, da satte Vålerenga og Ingibjörg Sigurdardottir inn 1-0, etter 72 spilte minutter utligner Brann til 1-1 ved Rakel Engesvik, flere mål blir det ikke i denne kampen, Branns assistenttrener Thomas Anders Skutle Lyngbø fikk gult kort etter 78 spilte minutter, Vålerenga skal til Bergen og møtte Arna-Bjørnar der, mens Brann får besøk av Avaldsnes til helgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk og Røa spilte uavgjort på Nadderud:

Da er runde 14 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes Stabæk og Røa:

Stabæk (2) vs Røa (2)


Mål Stabæk: Melissa Linn Berman Bjånesøy 10 min
Meryll Krysteen Rosales Serrano 30 min


Mål Røa: Julie Elise Hoff Klæboe 12 min
Kristin Haugstad (straffe) 90 min


Det ble en jevn kamp hvis man ser på resultatet i hvert fall, det var hjemmelaget Stabæk som kom best i gang, etter 10 spilte minutter satte de inn 1-0 ved Melissa Linn Berman Bjånesøy, men bare 2 minutter senere utligner Røa og Julie Elise Hoff Klæboe til 1-1, etter 30 spilte minutter tar Stabæk tilbake ledelsen til 2-1 ved Meryll Krysteen Rosales Serrano, dette er også pause resultatet. Det så lenge ut til at det skulle ende med 2-1 til Stabæk, men etter 90 spilte minutter skårer Røa og Kristin Haugstad på et straffespark og de utligner til 2-2, ferle mål blir det ikke i denne kampen, Stabæk skal til LSK-hallen og møtte LSK Kvinner der i neste runde til helgen, mens Røa får besøk av Åsane til helgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Opptur for Avaldsnes og Riise:

Da er runde 14 av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den femte og siste kampen møttes Avaldsnes og LSK Kvinner:

Avaldsnes (1) vs LSK Kvinner (0)


Mål Avaldsnes: Maria Hovmark 66 min



Det ble altså seier og en opptur for Avaldsnes og hovedtrener John Arne Riise, men etter en målløs første omgang, kom kampens første og eneste mål etter 66 spilte minutter da satte Avaldsnes og Maria Hovmark inn 1-0, flere mål ble det altså ikke i denne kampen, Avaldsnes skal til Bergen og møtte Brann der til helgen, mens LSK Kvinner får besøk av Stabæk til helgen.

Tabell og link til rundens lag fra forrige runde og linker til statistikk kommer i løpet av morgen dagen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter (15 runder for Vålerenga og Røa, 14 runder for alle de andre lagene bortsett ifra Avaldsnes og Stabæk som har 13 spilte runder) av 27 serierunder ser slik ut:


1. Vålerenga 37 poeng
2. Rosenborg 31 poeng
3. LSK Kvinner 24 poeng
4. Røa 20 poeng
5. Brann 19 poeng
6. Stabæk 16 poeng
7. Åsane 14 poeng
8.Avaldsnes 12 poeng
9. Lyn 11 poeng
10. Arna-Bjørnar 9 poeng


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Her er linker til både rundens lag i runde 13 og 14:
https://www.instagram.com/p/CtQzAhiobjh/
https://www.instagram.com/p/CtbFEpfotAm/

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Her er oversikten over alle kampene som spilles i runde 15 av Toppserien 2023:
søndag 18/06-23:
LSK Kvinner vs Stabæk 15:00 (TV 2 Play)
Arna-Bjørnar vs Vålerenga 15:00 (TV 2 Sport Premium 2 og TV 2 Play)
Brann vs Avaldsnes 15:00 (TV 2 Sport 1 og TV 2 Play)
Røa vs Åsane 15:00 (TV 2 Play)
Lyn vs Rosenborg 16:45 (NRK 1 og nrk.no/sport)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

LSK Kvinner møter Stabæk:


Da er det klart for serierunde 15 av Toppserien 2023 og i den første kampen møtes LSK Kvinner og Stabæk:



LSK Kvinner vs Stabæk
Sted: LSK-hallen
Runde: 15
Dag: søndag
Dato: 18/06-23
Dommer: Sarah Fatemeh Zangeneh (Kongsberg IF)
Ass.dommer 1: Marit Hamel (Skaun BK)
Ass.dommer 2: Tomke Kathrin Poppen (Åssiden IF)
4. dommer: Hakan Catalgøl (Løvenstad)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom LSK Kvinner og Stabæk er som vanlig ikke nødvendig når kampen spilles inne i en hall.



Da er det altså klart for serierunde 15 av Toppserien 2023, og det er LSK Kvinner og Stabæk som møtes i LSK-hallen på søndag, dette er en kamp jeg tror hjemmelaget LSK Kvinner fort kan vinne dette, men vi får vente å se. LSK Kvinner kommer fra et 1-0 tap borte mot Avaldsnes, mens Stabæk spilte uavgjort 2-2 hjemme mot Røa forrige runde.



LSK Kvinners 5 siste kamper:
LSK Kvinner (2) vs Lyn (0)
Fredrikstad (0) vs LSK Kvinner (3) (NM)
Åsane (0) vs LSK Kvinner (3)
LSK Kvinner (1) vs Rosenborg (2)
Avaldsnes (1) vs LSK Kvinner (0)



Stabæks 5 siste kamper:
Arna-Bjørnar (4) vs Stabæk (2)
Arendal (0) vs Stabæk (3)
Stabæk (1) Avaldsnes (0)
Brann (0) vs Stabæk (0)
Stabæk (2) vs Røa (2)




Oddsen for kampen mellom LSK Kvinner og Stabæk ser slik ut:
H: 1.30
U: 4.60
B: 8.00



Det er ingen tvil om at hjemmelaget er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Resten av før kamp rapportene kommer i morgen tidlig.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Arna-Bjørnar tar imot serielederne Vålerenga:


Da er det klart for serierunde 15 av Toppserien 2023 og i den andre kampen møtes Arna-Bjørnar og Vålerenga:



Arna-Bjørnar vs Vålerenga
Sted: Arna Idrettspark
Runde: 15
Dag: søndag
Dato: 18/06-23
Dommer: Aleksander Skjold Vermundsen (Hundvåg Idrettslag)
Ass.dommer 1: Khalid Emad Al-Rantisi (Flaktveit Idrettsklubb)
Ass.dommer 2: Ruben Føllesdal (Flaktveit Idrettsklubb)
4. dommer: Andreas Bjørklund (Sotra Sportsklubb)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Sport Premium 2 og TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Arna-Bjørnar og Vålerenga finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ergen/Arna




Det er altså klart for Bergen mot Oslo, plass 7 mot plass 1 på tabellen, når Arna-Bjørnar tar imot Vålerenga til dyst, dette er en kamp jeg i utgangspunktet tror gjestene Vålerenga fort kan vinne, men vi får vente å se, Arna-Bjørnar kommer fra et 4-0 tap borte mot Rosenborg, mens Vålerenga spilte uavgjort 1-1 hjemme mot Brann.





Arna-Bjørnars 5 siste kamper:
Lyn (2) vs Arna-Bjørnar (2)
Arna-Bjørnar (4) vs Stabæk (2)
Røa (4) vs Arna-Bjørnar (1)
Arna-Bjørnar (1) vs Åsane (1)
Rosenborg (4) vs Arna-Bjørnar (0)



Vålerengas 5 siste kamper:
Vålerenga (3) vs Rosenborg (1)
Porsanger (0) vs Vålerenga (6) (NM)
Lyn (0) Vålerenga (2)
Avaldsnes (1) vs Vålerenga (1)
Vålerenga (1) vs Brann (1)



Oddsen for kampen mellom Arna-Bjørnar og Vålerenga ser slik ut:
H: 19.00
U: 10.00
B: 1.04



Det er ingen tvil om at gjestene Vålerenga er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Jeg sa at resten kommer i dag, men jeg tror det kommer 3 i morgen før 20:00.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa tar imot Åsane til dyst:


Da er det klart for serierunde 15 av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møtes Røa og Åsane:



Røa vs Åsane
Sted: Røa kunstgress
Runde: 15
Dag: søndag
Dato: 18/06-23
Dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Linda Andresen (Hauerseter)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Jonas Johnsen (Bækkelagets SK)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Røa og Åsane finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Oslo/Røa



Det er klart for at Røa og Åsane skal møtes på Røa kunstgress i morgen, dette er en kamp jeg tror Røa fort kan vinne, men vi får vente å se. Røa kommer fra uavgjort og 2-2 borte mot Stabæk, mens Åsane vant 4-0 hjemme mot Lyn.







Røas 5 siste kamper:
Brann (5) vs Røa (2)
Grand Bodø (0) vs Røa (10)
Røa (4) vs Arna-Bjørnar (1)
Røa (1) vs Lyn (0)
Stabæk (2) vs Røa (2)



Åsanes 5 siste kamper:
Avaldsnes (0) vs Åsane (1)
Viking (0) vs Åsane (2) (NM)
Åsane (0) LSK Kvinner (3)
Arna-Bjørnar (1) vs Åsane (1)
Åsane (4) vs Brann (0)




Oddsen for kampen mellom Røa og Åsane ser slik ut:
H: 1.80
U: 3.45
B: 3.75



Det er ingen tvil om at hjemmelaget Røa er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Brann tar imot Avaldsnes til dyst:


Da er det klart for serierunde 15 av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møtes Brann og Avaldsnes:



Brann vs Avaldsnes
Sted: Brann stadion
Runde: 15
Dag: søndag
Dato: 18/06-23
Dommer: Karoline Marie Jensen (Furuflaten Idrettslag)
Ass.dommer 1: Helle Reiten (Sjetne IL)
Ass.dommer 2: Shahad Emad Al-Rantisi (Trane, SK)
4. dommer: Anders Bjerk Hansen (Bjarg IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Sport 1 og TV 2 Play





Værmelding for kampen mellom Brann og Avaldsnes finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... 20stadion




Det er altså Brann og Avaldsnes som møtes på Brann stadion i morgen, dette er en kamp jeg tror Brann fort kan vinne, men vi får bare vente å se. Brann kommer fra 1-1 og uavgjort borte mot Vålerenga, mens Avaldsnes vant 1-0 hjemme mot LSK Kvinner.







Branns 5 siste kamper:
Brann (5) vs Røa (2)
Fyllingsdalen (0) vs Brann (6)
Rosenborg (2) vs Brann (0)
Brann (0) vs Stabæk (0)
Vålerenga (1) vs Brann (1)



Avaldsnes 5 siste kamper:
Avaldsnes (0) vs Åsane (1)
Start (1) vs Avaldsnes (2) (NM)
Stabæk (1) Avaldsnes (0)
Avaldsnes (1) vs Vålerenga (1)
Avaldsnes (1) vs LSK Kvinner (0)




Oddsen for kampen mellom Brann og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.13
U: 7.00
B: 11.50



Det er ingen tvil om at hjemmelaget Brann er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»