Farmen kjendis 2023

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av seriemester2013 »

Jaja tenker jeg, der var mamma ute.
Så lite villighet til å sabotere har jeg aldri sett.
Ja, jentene la ned arbeidet, men at ingen, heller ikke en av gutta saboterte så ikke Ugglulf skulle få sin andre kniv, det skjønner jeg ikke.
Har det for godt i det virkelige liv disse kjendisene, normalt ville jeg trodde flere ville kjempet for bilen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Sodajr skrev: søn feb 05, 2023 10:08 pm
kytec skrev: søn feb 05, 2023 10:07 pm Spilleren med færrest trekk vinner sa programlederen, burde det ikke blitt uavgjort da?
Nei for Marit startet
Å ja, takk for info.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Hadde vert gøy vis Trond ble storbonde neste uke :P

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

kytec skrev: søn feb 05, 2023 10:07 pm Spilleren med færrest trekk vinner sa programlederen, burde det ikke blitt uavgjort da?
Mor startet, så da hadde hun hatt et trekk ekstra når hun flyttet ut siste tønne

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Torpet går på markedet, hallo i luken
Marit kommer inn, Ingeborg må ut nå, vær så snill!
Ikke det nei, Ingeborg bestemmer at Marit skal møte Aurora

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Sodajr skrev: søn feb 05, 2023 10:09 pm Hadde vert gøy vis Trond ble storbonde neste uke :P
Jeg tror faktisk det er gode muligheter for at det blir Trond.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Nå kan det jo hende at klippingen er noe kreativ, men damene kommer jo ikke godt ut av denne sesongen. Skulle nesten tro de ville gått ut i pressen og klaget på måten de er fremstilt på hvis de mente dette blir feil. Men kan det hende de synes TV2 gir et godt bilde av hva som skjedde, men ar de ikke selv skjønner hvor dårlig de kommer ut?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

MacanT skrev: søn feb 05, 2023 10:26 pm
Sodajr skrev: søn feb 05, 2023 10:09 pm Hadde vert gøy vis Trond ble storbonde neste uke :P
Jeg tror faktisk det er gode muligheter for at det blir Trond.
Hadde vært morsomt. TV2 annonserer med et stort ukesoppdrag som det er blandet motivasjon for å fullføre og en «uventet konflikt» som får store konsekvenser for en av deltakerne.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den søn feb 05, 2023 10:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MacanT skrev: søn feb 05, 2023 10:26 pm
Sodajr skrev: søn feb 05, 2023 10:09 pm Hadde vert gøy vis Trond ble storbonde neste uke :P
Jeg tror faktisk det er gode muligheter for at det blir Trond.
Mulig, i så fall har han garantert lovet å ta guttekamp, det vil han jo selv også, kan det bli klesgrunderen?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Det må jo bli guttekamp i neste uke?
Kanskje en liten tvist om torpet-vinneren kommer inn på Farmen?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Trond blir nok storbonde neste uke. Og velger Ørnulf som førstekjempe. Tror det vil stemme godt.

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: søn feb 05, 2023 10:08 pm Jeg spår at Sofie blir Storbonde i neste uke.
Jeg spår at det blir Ingrid.

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 10:25 pm Torpet går på markedet, hallo i luken
Marit kommer inn, Ingeborg må ut nå, vær så snill!
Ikke det nei, Ingeborg bestemmer at Marit skal møte Aurora
Orker ikke. Aurora MÅ bare vinne den kampen, slik hun kommer til finalen med Ingeborg og Erik. Raust av Ingeborg å bare la Erik spasere inn i finalen.

kibby

Legg inn av kibby »

oddvar_kjempebra skrev: søn feb 05, 2023 10:27 pm Nå kan det jo hende at klippingen er noe kreativ, men damene kommer jo ikke godt ut av denne sesongen. Skulle nesten tro de ville gått ut i pressen og klaget på måten de er fremstilt på hvis de mente dette blir feil. Men kan det hende de synes TV2 gir et godt bilde av hva som skjedde, men ar de ikke selv skjønner hvor dårlig de kommer ut?
Jeg syns det "guttenklubben grei" som ikke kommer godt ut jeg da. Særs Uggluf.

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 10:31 pm Det må jo bli guttekamp i neste uke?
Kanskje en liten tvist om torpet-vinneren kommer inn på Farmen?
Torpet har finale i morgen, så vinneren kommer nok inn i tirsdagens episode.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

kibby skrev: søn feb 05, 2023 10:34 pm
kytec skrev: søn feb 05, 2023 10:08 pm Jeg spår at Sofie blir Storbonde i neste uke.
Jeg spår at det blir Ingrid.
Jeg spår at det blir Trond.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: søn feb 05, 2023 10:35 pm
Elgen skrev: søn feb 05, 2023 10:25 pm Torpet går på markedet, hallo i luken
Marit kommer inn, Ingeborg må ut nå, vær så snill!
Ikke det nei, Ingeborg bestemmer at Marit skal møte Aurora
Orker ikke. Aurora MÅ bare vinne den kampen, slik hun kommer til finalen med Ingeborg og Erik. Raust av Ingeborg å bare la Erik spasere inn i finalen.
Åja, torpet-finalen er inne på Farmen?
Har ikke sett på noen sesonger nå men har hørt om noe slikt
Synes det er veldig rart at Ingeborg kan bare bestemme ditt og datt. Hun kan ikke bli noe fullverdig deltaker på Farmen.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: søn feb 05, 2023 10:35 pm
oddvar_kjempebra skrev: søn feb 05, 2023 10:27 pm Nå kan det jo hende at klippingen er noe kreativ, men damene kommer jo ikke godt ut av denne sesongen. Skulle nesten tro de ville gått ut i pressen og klaget på måten de er fremstilt på hvis de mente dette blir feil. Men kan det hende de synes TV2 gir et godt bilde av hva som skjedde, men ar de ikke selv skjønner hvor dårlig de kommer ut?
Jeg syns det "guttenklubben grei" som ikke kommer godt ut jeg da. Særs Uggluf.
Ganske godt gjort å påstå at damene kommer bedre ut av det

4200570

Legg inn av 4200570 »

Kudos til castinga i Tv2 som hyret inn Ørnulf. Aldri før har en deltaker portrettert det årstallet de skal leve i på en identisk lik måte. Tenker de andre deltakerne på det? Ørnulf tåler ikke kritikk eller bli irettesatt. Hvordan er det å jobbe i selskapet hans?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: søn feb 05, 2023 10:40 pm
kibby skrev: søn feb 05, 2023 10:35 pm
oddvar_kjempebra skrev: søn feb 05, 2023 10:27 pm Nå kan det jo hende at klippingen er noe kreativ, men damene kommer jo ikke godt ut av denne sesongen. Skulle nesten tro de ville gått ut i pressen og klaget på måten de er fremstilt på hvis de mente dette blir feil. Men kan det hende de synes TV2 gir et godt bilde av hva som skjedde, men ar de ikke selv skjønner hvor dårlig de kommer ut?
Jeg syns det "guttenklubben grei" som ikke kommer godt ut jeg da. Særs Uggluf.
Ganske godt gjort å påstå at damene kommer bedre ut av det
Det er fail.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

4200570 skrev: søn feb 05, 2023 11:13 pm Kudos til castinga i Tv2 som hyret inn Ørnulf. Aldri før har en deltaker portrettert det årstallet de skal leve i på en identisk lik måte. Tenker de andre deltakerne på det? Ørnulf tåler ikke kritikk eller bli irettesatt. Hvordan er det å jobbe i selskapet hans?
Vel du kan snakke så mye dritt om han som du vil, men han kan i alle fall jobbe.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

4200570 skrev: søn feb 05, 2023 11:13 pm Kudos til castinga i Tv2 som hyret inn Ørnulf. Aldri før har en deltaker portrettert det årstallet de skal leve i på en identisk lik måte. Tenker de andre deltakerne på det? Ørnulf tåler ikke kritikk eller bli irettesatt. Hvordan er det å jobbe i selskapet hans?
Det lurer jeg også på. Han må ha en hel hær av HR-sjefer som ordner opp der han har vært på ferde

4200570

Legg inn av 4200570 »

Vil se en spinoff av Borettslaget med Marit som halvsøsteren til Linda Johansen, og den nye vinneren av 84 (Svolvær - Vesterålen)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Det blir sikkert mannekamp med Ugglulf som førstekjempe neste uke, siste sjanse til å få ut den med to kniver.
Tror faktisk han vinner den kampen.
Ellers har jeg en større og større magefølelse for at Sofie blir vinner av FK.
Hun virker å være god i mye, og ser ut til å lese flittig i gårdsboka

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

seriemester2013 skrev: søn feb 05, 2023 11:32 pm Det blir sikkert mannekamp med Ugglulf som førstekjempe neste uke, siste sjanse til å få ut den med to kniver.
Tror faktisk han vinner den kampen.
Ellers har jeg en større og større magefølelse for at Sofie blir vinner av FK.
Hun virker å være god i mye, og ser ut til å lese flittig i gårdsboka
Herlig om dumhøna, som muligens ikke er dum, vinner hele dritten.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

seriemester2013 skrev: søn feb 05, 2023 11:32 pm Det blir sikkert mannekamp med Ugglulf som førstekjempe neste uke, siste sjanse til å få ut den med to kniver.
Tror faktisk han vinner den kampen.
Ellers har jeg en større og større magefølelse for at Sofie blir vinner av FK.
Hun virker å være god i mye, og ser ut til å lese flittig i gårdsboka
Han kan tape i flere disipliner tror jeg, velger han Christopher?

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 10:38 pm
kibby skrev: søn feb 05, 2023 10:35 pm
Elgen skrev: søn feb 05, 2023 10:25 pm Torpet går på markedet, hallo i luken
Marit kommer inn, Ingeborg må ut nå, vær så snill!
Ikke det nei, Ingeborg bestemmer at Marit skal møte Aurora
Orker ikke. Aurora MÅ bare vinne den kampen, slik hun kommer til finalen med Ingeborg og Erik. Raust av Ingeborg å bare la Erik spasere inn i finalen.
Åja, torpet-finalen er inne på Farmen?
Har ikke sett på noen sesonger nå men har hørt om noe slikt
Synes det er veldig rart at Ingeborg kan bare bestemme ditt og datt. Hun kan ikke bli noe fullverdig deltaker på Farmen.
Nei, finalen er på Torpet. Siste ordinære kamp er mellom Aurora og Marit. Erik og Ingeborg er klare for finalen.

kibby

Legg inn av kibby »

4200570 skrev: søn feb 05, 2023 11:13 pm Kudos til castinga i Tv2 som hyret inn Ørnulf. Aldri før har en deltaker portrettert det årstallet de skal leve i på en identisk lik måte. Tenker de andre deltakerne på det? Ørnulf tåler ikke kritikk eller bli irettesatt. Hvordan er det å jobbe i selskapet hans?
Spot on!!

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: fre feb 03, 2023 8:13 pm
Et meget godt innlegg
Men der han påpeker at det ikke var greit det Ørnulf gjorde nede ved brygga.
Det med arbeidsoppgavene er jo så logisk at det er rart ikke Ingrid eller noen andre ser det.
Skrevet av... en MANN. Now, there's a shock :lol:

Nei, jeg syns definitivt jentene kommer best ut av dette.

Hilsen mann 40.

kibby

Legg inn av kibby »

Som Sofie prøvde å si i dag da Jan Tore faktisk klarte syoppgaven: Kanskje andre er bedre på oppgaver man ikke har prøvd. Guttene måååå vel på død og liv ikke bare gjøre "gutteoppgavene". Se, Jan Tore var jo kjempeflink til å sy. Og det hadde ingen gjettet om ikke jentene hadde sluttet å jobbe da Marit ble førstekjempe.

Nei, Ingrid FTW.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»