Farmen kjendis 2023

Svar
Stjerten

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av Stjerten »

Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:43 pm
netrebske skrev: ons feb 15, 2023 10:32 pm
Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:17 pm

En av dem skal vel ut før selve finalen?
Er vel da Sofie skal stå i 9 minutter i melkespann :lol:
Angående deltakerstemmer, så går den garantert ikke til Ørnulf, men vil allikevel ha 1 poeng å gå på om haner i finalen.
Om det skulle bli Sofie og Trond i finalen, så tror jeg muliigens får flest stemmer. Lina, Malin, Aurora og Ingeborg vil ikke være det å stemme, siden to trakk seg og de to siste aldri var fullverdige farmendeltakere. Mens det er usikkert om Marit dukker opp. Men gjør hun det, så kan hun stemme, siden hun i likhet med Espen trakk seg fra Torpet og ikke Farmen.
Hvem tror du får flest stemmer?
Noe falt ut her
Sofie er relativt dyktig, synes jeg.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Stjerten skrev: tor feb 16, 2023 5:21 pm
Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:43 pm
netrebske skrev: ons feb 15, 2023 10:32 pm

Er vel da Sofie skal stå i 9 minutter i melkespann :lol:
Angående deltakerstemmer, så går den garantert ikke til Ørnulf, men vil allikevel ha 1 poeng å gå på om haner i finalen.
Om det skulle bli Sofie og Trond i finalen, så tror jeg muliigens får flest stemmer. Lina, Malin, Aurora og Ingeborg vil ikke være det å stemme, siden to trakk seg og de to siste aldri var fullverdige farmendeltakere. Mens det er usikkert om Marit dukker opp. Men gjør hun det, så kan hun stemme, siden hun i likhet med Espen trakk seg fra Torpet og ikke Farmen.
Hvem tror du får flest stemmer?
Noe falt ut her
Sofie er relativt dyktig, synes jeg.
Ikke bare relativt men meget dyktig!

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Ghost skrev: tor feb 16, 2023 8:52 am
Ale skrev: ons feb 15, 2023 11:13 pm Trond vinner Farmen pga. sin kjøkkentjeneste. Smart fyr.
Han skal prise seg lykkelig over at Jarl Goli ikke har vært der inne. Han skjønte i uke to at kokken må ut
Han skjønte ikke det. Det var bare en av de mange tilgjorte og patetiske forklaringene han hadde. Rablende gal mann.

Ghost

Legg inn av Ghost »

bønna1/2 skrev: fre feb 17, 2023 12:00 am
Ghost skrev: tor feb 16, 2023 8:52 am
Ale skrev: ons feb 15, 2023 11:13 pm Trond vinner Farmen pga. sin kjøkkentjeneste. Smart fyr.
Han skal prise seg lykkelig over at Jarl Goli ikke har vært der inne. Han skjønte i uke to at kokken må ut
Han skjønte ikke det. Det var bare en av de mange tilgjorte og patetiske forklaringene han hadde. Rablende gal mann.
Ingen tvil om det, det var ment som humor fra min side. Det toppet seg med håndbak og LAVRAN for min del.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: søn feb 19, 2023 3:06 pm Blir det seperator, bøtte og snekring i dag?

Så får vi e om Sofie er en 9 minutters jente som hun påstår eller at hun bare har klart å sette frykten i de andre damene med en bløff.

Husker jegertvillingene ga seg på rundt 13 min. men da gav den ene seg frivillig og det var planlagt på forhånd, hun savnet k...k sa hun (med litt andre ord).

Men de hadde fordelen med ekstremt kort vektarm.
Flyttet den hit jeg

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ghost skrev: lør feb 18, 2023 2:23 am
bønna1/2 skrev: fre feb 17, 2023 12:00 am
Ghost skrev: tor feb 16, 2023 8:52 am

Han skal prise seg lykkelig over at Jarl Goli ikke har vært der inne. Han skjønte i uke to at kokken må ut
Han skjønte ikke det. Det var bare en av de mange tilgjorte og patetiske forklaringene han hadde. Rablende gal mann.
Ingen tvil om det, det var ment som humor fra min side. Det toppet seg med håndbak og LAVRAN for min del.
Husker den pute-TV eposoden Lavran ble vel mer eller mindre tvunget til det.

Skulle tro Goli var betalt for å spille mest mulig gal, men så god skuespiller er han neppe.

Husker ikke sikkert hvem som vant, men tror det var Lavran.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: søn feb 19, 2023 3:14 pm
kytec skrev: søn feb 19, 2023 3:06 pm Blir det seperator, bøtte og snekring i dag?

Så får vi e om Sofie er en 9 minutters jente som hun påstår eller at hun bare har klart å sette frykten i de andre damene med en bløff.

Husker jegertvillingene ga seg på rundt 13 min. men da gav den ene seg frivillig og det var planlagt på forhånd, hun savnet k...k sa hun (med litt andre ord).

Men de hadde fordelen med ekstremt kort vektarm.
Flyttet den hit jeg
Veldig greit og fra nå av forventer jeg at du flytter alle innlegg om fotball inn på deres respektive tråder.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: søn feb 19, 2023 3:27 pm
Elgen skrev: søn feb 19, 2023 3:14 pm
kytec skrev: søn feb 19, 2023 3:06 pm Blir det seperator, bøtte og snekring i dag?

Så får vi e om Sofie er en 9 minutters jente som hun påstår eller at hun bare har klart å sette frykten i de andre damene med en bløff.

Husker jegertvillingene ga seg på rundt 13 min. men da gav den ene seg frivillig og det var planlagt på forhånd, hun savnet k...k sa hun (med litt andre ord).

Men de hadde fordelen med ekstremt kort vektarm.
Flyttet den hit jeg
Veldig greit og fra nå av forventer jeg at du flytter alle innlegg om fotball inn på deres respektive tråder.
Here we go agian
Hvor mange svar fikk du på det innlegget i safe space-thread?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Håper Trond vinner, den eneste verdige vinner. Ingrid som røyk ut, hun var vel ikke høyere en 140 cm? Men hun var blid og grei da. :shock:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Håper hun med de faste fine ungpikebrystene vinner hele greia, eller i det minste kommer til finalen sammen med kokken.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Ungpikebryst? Hva har det med Farmen å gjøre? :cry:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: søn feb 19, 2023 7:16 pm Ungpikebryst? Hva har det med Farmen å gjøre? :cry:
Regner med at de sitter på en av deltagerne.
Vi har visst alle våre ulike motiv for å se på, kan det se ut til. 😅

Blir spennende å se hvem som vinner.
Jeg tipper Trond tar det

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

izzet2015 skrev: søn feb 19, 2023 7:16 pm Ungpikebryst? Hva har det med Farmen å gjøre? :cry:
Håper det ikke ble for hard kost at jeg nevnte ungpikebryst ;)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

MacanT skrev: søn feb 19, 2023 7:25 pm
izzet2015 skrev: søn feb 19, 2023 7:16 pm Ungpikebryst? Hva har det med Farmen å gjøre? :cry:
Håper det ikke ble for hard kost at jeg nevnte ungpikebryst ;)
Virket bare veldig rart....

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Frykter at Trond lar Sofie vinne..Virket fornøyd nå.. :shock:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Nå skal jeg teste hvor sterk kraften min er og utnevne Trond som vinner av Kjendisfarmen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: søn feb 19, 2023 8:44 pm Nå skal jeg teste hvor sterk kraften min er og utnevne Trond som vinner av Kjendisfarmen.
Jeg tipper du har helt rett.

The force is strong with this one ;)

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Ørnulf er virkelig glad i den Stone Island-jakken sin.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

LeSorcier skrev: søn feb 19, 2023 8:49 pm Ørnulf er virkelig glad i den Stone Island-jakken sin.
Kanskje han selger den selv?
I Høyer-kjeden altså

kibby

Legg inn av kibby »

Nå som sesongen er ferdig, er vel egentlig det mest spennende... HVEM blir ny programleder for Farmen kjendis? Innspillingen begynner vel allerede i mai som vanlig.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Henningsen skrev: søn feb 19, 2023 8:48 pm
kytec skrev: søn feb 19, 2023 8:44 pm Nå skal jeg teste hvor sterk kraften min er og utnevne Trond som vinner av Kjendisfarmen.
Jeg tipper du har helt rett.

The force is strong with this one ;)
Tror Trond vinner ganske klart i kunnskap. Hadde Sofie skulle opp mot Ørnulf hadde det vært jevnt tror jeg.
Det Trond har vist så langt gjør han til en stor favoritt i kunnskap for min del.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Typisk Ørnulf å ikke innrømme der og da at han tapte ”fair and square”

Neida, han kunne stått sååå mye lengre hvis det ikke var for at han muligens gjorde en liten feil. Sannsynligvis var det vel også noe gale med utstyret som målte om bøtta var borti noe :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: søn feb 19, 2023 9:49 pm Typisk Ørnulf å ikke innrømme der og da at han tapte ”fair and square”

Neida, han kunne stått sååå mye lengre hvis det ikke var for at han muligens gjorde en liten feil. Sannsynligvis var det vel også noe gale med utstyret som målte om bøtta var borti noe :lol:
Var jo ikke måte på hvor avansert det utstyret var med sensorer og allting
Like greit at han ikke kom til finalen

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

izzet2015 skrev: søn feb 19, 2023 8:25 pm
MacanT skrev: søn feb 19, 2023 7:25 pm
izzet2015 skrev: søn feb 19, 2023 7:16 pm Ungpikebryst? Hva har det med Farmen å gjøre? :cry:
Håper det ikke ble for hard kost at jeg nevnte ungpikebryst ;)
Virket bare veldig rart....
Da har du tydeligvis ikke fulgt med på tidligere Farmen tråder ;)

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Utrolig lavt nivå her. Bør nesten trekke tilbake premien..

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

izzet2015 skrev: søn feb 19, 2023 5:53 pm Håper Trond vinner, den eneste verdige vinner. Ingrid som røyk ut, hun var vel ikke høyere en 140 cm? Men hun var blid og grei da. :shock:
140cm, hva har det med farmen å gjøre?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

3 minutter på 3 nagler. Rekorden til Halvor Sveen er vel under 40 sekunder på 5 nagler?

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Er ufattelig lei av at Trond hele tiden har et voldsomt behov for å vise for "et fantastisk menneske" han er. Det blir rett og slett for mye for meg. Men han er ikke værre på det enn at han favoriserer og snakker bak ryggen på andre når sjansen byr seg.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Fy flate, den trodde jeg ikke Sofie skulle klare etter første skjeve nagle og så dårlige slag.
Hadde likevel trodd Trond skulle få flere kniver enn han har fått til nå.
Og så lett siste spørsmål da, den må jo begge klare

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Sofie har imponert meg stort, vært den mest reale der inne og faktisk overraskende klok i fremtreden og det hun sier og gjør.

Trond har for meg fremstått mer og mer som en slu spiller, og jeg tror han har fått puslespillet til å gå opp akkurat slik han ønsket det til slutt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»