Farmen kjendis 2023

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av izzet2015 »

Sodajr skrev: ons feb 15, 2023 10:26 am Jan Tore tapte hinderløypa med vilje
Hvorfor det? Hadde katta død? Gjorde det han kunne, så det ut som.

Mia

Legg inn av Mia »

Jan Tore hadde fått telefon om at noen i familien hadde fått korona, samtidig var en bekjent eller noe kommet på sykehus. Han svarer ikke feil på alle spørsmålene, det gjorde han med vilje.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

izzet2015 skrev: ons feb 15, 2023 11:24 am
Sodajr skrev: ons feb 15, 2023 10:26 am Jan Tore tapte hinderløypa med vilje
Hvorfor det? Hadde katta død? Gjorde det han kunne, så det ut som.
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/mQ3VG0/ ... aa-mer-bak

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Er ikke god nok grunn, men han var vel veldig lei og savnet kjerringa. Flott kar, noe annet en pinglen fra Bergen.

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: ons feb 15, 2023 12:10 am
Elgen skrev: ons feb 15, 2023 12:04 am
kytec skrev: ons feb 15, 2023 12:00 am

For kleint, det er en forskjell.
Ja, den krangelen som endte med at hun reiste hjem var bare vond å se på.
Var veldig vanskelig for Ørnulf (og de andre) å forstå hva Adampour reagerte på
Hun påstod at han hadde sagt pakkis, vitsene hans kunne jo tyde på at det er mulig, men Christoffer som var der sa nei og da velger jeg å tro på det.

Uansett synes jeg ikke det er så alvorlig at man bør trekke seg, tipper hun hadde vikarierende grunner.

Virket rar den damen (unngår å si noe mer spesifikt), men at hun var gung-ho for bråk er det liten tvil om.

Hun rakk å si hvor sterk hun var mange ganger da og lot ikke Høyer slippe til med sine argument.
Tror fortsatt hun misforstod, og at han sa hun jobbet så bra som et pakkesel. Og hun bare hørte feil.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Et flott innspill fra Ida Wulf her, bare bagateller det krangles om inne på Farmen Kjendis

https://www.tv2.no/underholdning/god-kv ... /15503236/

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Gleder meg til kveldens sending. Hvor mange blir sendt hjem i dag?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Velfortjent til Trond, slapt av ungguttene, de burde vunnet det der lett

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Queenie skrev: ons feb 15, 2023 8:21 pm Velfortjent til Trond, slapt av ungguttene, de burde vunnet det der lett
Fordi?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Queenie skrev: ons feb 15, 2023 8:21 pm Velfortjent til Trond, slapt av ungguttene, de burde vunnet det der lett
Tja, ikke så stor fordel å være ung å rask, mer å være god å ro og beherske hest. Nå gjør han alt for at Ørnulf ikke skal vinne smiing, taktisk lurt samtidig som at han da blir sett på som en hjelpsom kjernekar. Tidligere har dem jo ikke fått tid til å forberede seg, nå fikk de en halv dag på å øve seg.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Ser stygt ut for Ingrid og Aleksander nå. Bra at Trond greide det. Flott mann. Unggutta sliter.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

netrebske skrev: ons feb 15, 2023 8:39 pm
Queenie skrev: ons feb 15, 2023 8:21 pm Velfortjent til Trond, slapt av ungguttene, de burde vunnet det der lett
Tja, ikke så stor fordel å være ung å rask, mer å være god å ro og beherske hest. Nå gjør han alt for at Ørnulf ikke skal vinne smiing, taktisk lurt samtidig som at han da blir sett på som en hjelpsom kjernekar. Tidligere har dem jo ikke fått tid til å forberede seg, nå fikk de en halv dag på å øve seg.
God å ro, beherske hest best

Flotte rim!

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Og så var det bare tre igjen..... :)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Ble de to som er blitt spådd størst sjanse til å vinne i semifinalen, mot nettopp henne jeg har tenkt er den største utfordreren, blir spennende finale

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

seriemester2013 skrev: ons feb 15, 2023 10:00 pm Ble de to som er blitt spådd størst sjanse til å vinne i semifinalen, mot nettopp henne jeg har tenkt er den største utfordreren, blir spennende finale
En av dem skal vel ut før selve finalen?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

seriemester2013 skrev: ons feb 15, 2023 10:00 pm Ble de to som er blitt spådd størst sjanse til å vinne i semifinalen, mot nettopp henne jeg har tenkt er den største utfordreren, blir spennende finale
Ble Sofie som knep den siste plassen på målfoto foran Christofer, som finaleuka sett under ett kubbe fortjent en semifinaleplass. Knepent slått av Trond i spikern, vant hinderløypa, eneste som var i nærheten av Trond i steinløypa og Ørnulf i smiinga. Hadde det vært sammenlagt som ville vært mere rettferdig, så hadde Christoffer lett gått videre.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:17 pm
seriemester2013 skrev: ons feb 15, 2023 10:00 pm Ble de to som er blitt spådd størst sjanse til å vinne i semifinalen, mot nettopp henne jeg har tenkt er den største utfordreren, blir spennende finale
En av dem skal vel ut før selve finalen?
Er vel da Sofie skal stå i 9 minutter i melkespann :lol:
Angående deltakerstemmer, så går den garantert ikke til Ørnulf, men vil allikevel ha 1 poeng å gå på om haner i finalen.
Om det skulle bli Sofie og Trond i finalen, så tror jeg muliigens får flest stemmer. Lina, Malin, Aurora og Ingeborg vil ikke være det å stemme, siden to trakk seg og de to siste aldri var fullverdige farmendeltakere. Mens det er usikkert om Marit dukker opp. Men gjør hun det, så kan hun stemme, siden hun i likhet med Espen trakk seg fra Torpet og ikke Farmen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

netrebske skrev: ons feb 15, 2023 10:32 pm
Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:17 pm
seriemester2013 skrev: ons feb 15, 2023 10:00 pm Ble de to som er blitt spådd størst sjanse til å vinne i semifinalen, mot nettopp henne jeg har tenkt er den største utfordreren, blir spennende finale
En av dem skal vel ut før selve finalen?
Er vel da Sofie skal stå i 9 minutter i melkespann :lol:
Angående deltakerstemmer, så går den garantert ikke til Ørnulf, men vil allikevel ha 1 poeng å gå på om haner i finalen.
Om det skulle bli Sofie og Trond i finalen, så tror jeg muliigens får flest stemmer. Lina, Malin, Aurora og Ingeborg vil ikke være det å stemme, siden to trakk seg og de to siste aldri var fullverdige farmendeltakere. Mens det er usikkert om Marit dukker opp. Men gjør hun det, så kan hun stemme, siden hun i likhet med Espen trakk seg fra Torpet og ikke Farmen.
Hvem tror du får flest stemmer?
Noe falt ut her

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:43 pm
netrebske skrev: ons feb 15, 2023 10:32 pm
Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:17 pm

En av dem skal vel ut før selve finalen?
Er vel da Sofie skal stå i 9 minutter i melkespann :lol:
Angående deltakerstemmer, så går den garantert ikke til Ørnulf, men vil allikevel ha 1 poeng å gå på om haner i finalen.
Om det skulle bli Sofie og Trond i finalen, så tror jeg muliigens får flest stemmer. Lina, Malin, Aurora og Ingeborg vil ikke være det å stemme, siden to trakk seg og de to siste aldri var fullverdige farmendeltakere. Mens det er usikkert om Marit dukker opp. Men gjør hun det, så kan hun stemme, siden hun i likhet med Espen trakk seg fra Torpet og ikke Farmen.
Hvem tror du får flest stemmer?
Noe falt ut her
Trond.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Trond Moi virker falsk synes jeg. Artig at han hadde smiekurs da, Ørnulf ble lang i maska og kokken var nær ved å lykkes i sin slue taktikk.

kibby

Legg inn av kibby »

Xpoolman skrev: ons feb 15, 2023 9:43 pm Og så var det bare tre igjen..... :)
Nå MÅ Sofie dra dette i land. Drømmefinale mellom henne og Trond hadde vært perfekt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Heia Trond

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

kibby skrev: man feb 13, 2023 1:02 am
kytec skrev: søn feb 12, 2023 11:58 pm
Elgen skrev: søn feb 12, 2023 11:47 pm

Har det vært matlaging hver sesong?
Har ikke fulgt med de siste sesongene (ordinær og kjendis)
Kan ikke huske at det ikke har vært det og jeg har sett alt siden ca 2015.

Smiing, hinderløype og separator er vel også fast?
Husker det var det i fjor. Sophie Elise lagde noen rart
Ja, det var noe pulvergreier

kibby

Legg inn av kibby »

oddvar_kjempebra skrev: tor feb 16, 2023 8:14 am
kibby skrev: man feb 13, 2023 1:02 am
kytec skrev: søn feb 12, 2023 11:58 pm

Kan ikke huske at det ikke har vært det og jeg har sett alt siden ca 2015.

Smiing, hinderløype og separator er vel også fast?
Husker det var det i fjor. Sophie Elise lagde noen rart
Ja, det var noe pulvergreier
Lol, tror det var mer i form av kjøttkaker enn pølser. Slik som Aleks i går.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ale skrev: ons feb 15, 2023 11:13 pm Trond vinner Farmen pga. sin kjøkkentjeneste. Smart fyr.
Han skal prise seg lykkelig over at Jarl Goli ikke har vært der inne. Han skjønte i uke to at kokken må ut

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

I Melkespann tror jeg Sofie og Trond greier det, Ørnulf ryker nok. Han hadde ikke fått mange stemmer fra de andre deltakerne. I finalen tror jeg Trond vinner lett.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ghost skrev: tor feb 16, 2023 8:52 am
Ale skrev: ons feb 15, 2023 11:13 pm Trond vinner Farmen pga. sin kjøkkentjeneste. Smart fyr.
Han skal prise seg lykkelig over at Jarl Goli ikke har vært der inne.
Jeg tror alle skal prise seg lykkelige over at Jarl Goli ikke er der inne.

storpeder

Legg inn av storpeder »

izzet2015 skrev: tor feb 16, 2023 9:00 am I Melkespann tror jeg Sofie og Trond greier det, Ørnulf ryker nok. Han hadde ikke fått mange stemmer fra de andre deltakerne. I finalen tror jeg Trond vinner lett.
Ørnulf har to kniver, så om Trond får "deltakerkniven", så vil Ørnulf lede 2-1 i en ev. finale mellom dem. Under spoiler om hvem jeg mener når finalen:
► Show Spoiler

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

storpeder skrev: tor feb 16, 2023 12:07 pm
izzet2015 skrev: tor feb 16, 2023 9:00 am I Melkespann tror jeg Sofie og Trond greier det, Ørnulf ryker nok. Han hadde ikke fått mange stemmer fra de andre deltakerne. I finalen tror jeg Trond vinner lett.
Ørnulf har to kniver, så om Trond får "deltakerkniven", så vil Ørnulf lede 2-1 i en ev. finale mellom dem. Under spoiler om hvem jeg mener når finalen:
► Show Spoiler

Trond tar dette lett. Musa fra Finnmark ryker nok. Men ei flott jente. Hun har vært flink.

kibby

Legg inn av kibby »

netrebske skrev: ons feb 15, 2023 10:32 pm
Elgen skrev: ons feb 15, 2023 10:17 pm
seriemester2013 skrev: ons feb 15, 2023 10:00 pm Ble de to som er blitt spådd størst sjanse til å vinne i semifinalen, mot nettopp henne jeg har tenkt er den største utfordreren, blir spennende finale
En av dem skal vel ut før selve finalen?
Er vel da Sofie skal stå i 9 minutter i melkespann :lol:
Angående deltakerstemmer, så går den garantert ikke til Ørnulf, men vil allikevel ha 1 poeng å gå på om haner i finalen.
Om det skulle bli Sofie og Trond i finalen, så tror jeg muliigens får flest stemmer. Lina, Malin, Aurora og Ingeborg vil ikke være det å stemme, siden to trakk seg og de to siste aldri var fullverdige farmendeltakere. Mens det er usikkert om Marit dukker opp. Men gjør hun det, så kan hun stemme, siden hun i likhet med Espen trakk seg fra Torpet og ikke Farmen.
VG skriver at verken Lina eller Malin er med og gir stemme, siden de trakk seg. I tillegg var både Lervaag og Marit forhindret til å delta, men avgir sin stemme via produksjonen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»