Farmen kjendis 2023

Svar
Queenie

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: tir jan 10, 2023 10:43 pm Det var ekstremt lite drama drama.
Hadde vært unormalt om det beste kom i første episode

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: tir jan 10, 2023 10:44 pm
Queenie skrev: tir jan 10, 2023 10:40 pm Morsomt med babyen på Torpet, håper han kommer inn på Farmen. Tror det kan smelle greit i år
Kari Jakkeson nivå?
Mira var vel hakket bedre

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Ingen slår Mira...ever.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 10:45 pm Ingen slår Mira...ever.
Det var jo bare trist det der
Produksjonen skyldte på en skade og kjørte hun hjem :shock:

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 10:49 pm
B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 10:45 pm Ingen slår Mira...ever.
Det var jo bare trist det der
Produksjonen skyldte på en skade og kjørte hun hjem :shock:
Det var vel på torpet, de fleste tenker nok på da hun var utfordrer på farmen?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

netrebske skrev: tir jan 10, 2023 11:02 pm
Elgen skrev: tir jan 10, 2023 10:49 pm
B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 10:45 pm Ingen slår Mira...ever.
Det var jo bare trist det der
Produksjonen skyldte på en skade og kjørte hun hjem :shock:
Det var vel på torpet, de fleste tenker nok på da hun var utfordrer på farmen?
Var det verre enn da hun var på Torpet?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er vel ingen av gutta der inne som er spesielt sterke? Kanskje utenom Høyer selv og Christopher som vel er ganske godt trent. Lervaag er vel fort sterk, men eier jo ikke utholdenhet.

Alex og Aslak er jo noen fliser. Moi aner jeg ikke.

Adampour er jeg sliten av allerede. Har hyggelige brødre riktignok, men dette slår meg ikke som arenaen for henne.

Spent på å se mer av Sofie fremover, tipper hun fort er årets positive overraskelse.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Chromeback skrev: tir jan 10, 2023 11:17 pm Det er vel ingen av gutta der inne som er spesielt sterke? Kanskje utenom Høyer selv og Christopher som vel er ganske godt trent. Lervaag er vel fort sterk, men eier jo ikke utholdenhet.

Alex og Aslak er jo noen fliser. Moi aner jeg ikke.

Adampour er jeg sliten av allerede. Har hyggelige brødre riktignok, men dette slår meg ikke som arenaen for henne.

Spent på å se mer av Sofie fremover, tipper hun fort er årets positive overraskelse.
Blir nok greit med syting ja

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 11:16 pm
netrebske skrev: tir jan 10, 2023 11:02 pm
Elgen skrev: tir jan 10, 2023 10:49 pm

Det var jo bare trist det der
Produksjonen skyldte på en skade og kjørte hun hjem :shock:
Det var vel på torpet, de fleste tenker nok på da hun var utfordrer på farmen?
Var det verre enn da hun var på Torpet?
Vet ikke, har aldri sett torpet.
Så kan hende jeg bommer, når jeg sier de fleste..

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Dette med å være med i kjendisbegrepet i 2023, er tydeligvis ikke lengre hva det en gang var. Men nok om det. Sesongens første episode synes jeg var underholdende. Og i år som i fjor, kan en "stille stoppeklokken" på 4 minutter ekstra reklame, etter oppsatt programstart. :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ormen den lange skrev: tir jan 10, 2023 11:40 pm Dette med å være med i kjendisbegrepet i 2023, er tydeligvis ikke lengre hva det en gang var. Men nok om det. Sesongens første episode synes jeg var underholdende. Og i år som i fjor, kan en "stille stoppeklokken" på 4 minutter ekstra reklame, etter oppsatt programstart. :D
Har du fått noen favoritter allerede?

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Elgen skrev: tir jan 10, 2023 11:42 pm
Ormen den lange skrev: tir jan 10, 2023 11:40 pm Dette med å være med i kjendisbegrepet i 2023, er tydeligvis ikke lengre hva det en gang var. Men nok om det. Sesongens første episode synes jeg var underholdende. Og i år som i fjor, kan en "stille stoppeklokken" på 4 minutter ekstra reklame, etter oppsatt programstart. :D
Har du fått noen favoritter allerede?
Av dyrene? He he. Dyrene er de på Farmen jeg bestandig liker best. Men nei, ingen favoritter enda etter første episode. :lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 10:23 pm Der så du vanskelig kjerring, ganske usosialt uintelligent.

*korrigert til uintelligent* 8-)
Forsatt feil 😆

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

5 av de jag aldri har hørt om 4 jeg kjenner mer eller mindre godt til.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons jan 11, 2023 12:00 am 5 av de jag aldri har hørt om 4 jeg kjenner mer eller mindre godt til.
Samme her faktisk
Kjenner jo til moren til Aslak men det teller vel ikke

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 10:44 pm Dramaet er vist utsatt til i morgen.
Leste først nå jeg at det skal ha tiltet der inne.
Men slik de bygget det opp i kveld er det vel liten tvil om at den kvinnelige medhjelperen jeg ikke kan navnet på er den som leder an til bråket.
Forundrer meg ikke om frisøren har del i det også

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Jadda, da er nyheten ute på Nettavisen. Krangelen skal ha oppstått i en diskusjon mellom Lina, Høyer Og Christopher.

37-åringen hevder at Høyer skal ha sagt «som en pakkis jobbet du», og at han og Mørch Husby lo av hendelsen. Dette skal ha skjedd under et møte mellom de tre. Det får imidlertid stor motstand fra Høyer, som hevder hendelsen aldri har funnet sted og er direkte løgn. Christopher kan heller ikke huske at det ble sagt.

Det er krangelen hun tar inn blant alle deltakerne, og hun får tydeligvis ikke støtte av noen. Men kan det være sant? Det er en enkel kommentar å glippe ut med, men er det noen som vil stå for den i ettertid? Ville Christopher "huske" dette i ettertid når det blir et tema? Stå opp for Lina over en bagatell som vil være ødeleggende for gudfaren i moteverden han selv lever av? Sorry, tror ikke Christopher har så mye integritet.

Men dette ble nok ikke arenaen for Lina, her går hun på en smell og kjendisstatusen hennes går nok fra livlig morsom til slitsom gærning.

https://www.nettavisen.no/livsstil/far- ... -95-846620

kibby

Legg inn av kibby »

Herregud, kan man ikke bare
► Show Spoiler

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: ons jan 11, 2023 12:02 am
kytec skrev: ons jan 11, 2023 12:00 am 5 av de jag aldri har hørt om 4 jeg kjenner mer eller mindre godt til.
Samme her faktisk
Kjenner jo til moren til Aslak men det teller vel ikke
Trist å høre at du aldri har sett Hvite gutter, Basic Bitch eller Sigurd fåkke pult :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

VG og andre aviser burde brenne med disse spoiler-tittelene sine på forsiden. Det er ikke noe poeng å merke med SPOILER når de allikevel spoiler halvparten i resten av overskriften.

Greyjoy

Legg inn av Greyjoy »

kibby skrev: ons jan 11, 2023 8:16 am Herregud, kan man ikke bare
► Show Spoiler
Tenkte akkurat det samme når jeg så det der. Tipper det var så enkelt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

kibby skrev: ons jan 11, 2023 8:16 am Herregud, kan man ikke bare
► Show Spoiler
Ikke så enkelt, samtalen ble ikke filmet.

kibby

Legg inn av kibby »

Sodajr skrev: ons jan 11, 2023 12:36 pm
kibby skrev: ons jan 11, 2023 8:16 am Herregud, kan man ikke bare
► Show Spoiler
Ikke så enkelt, samtalen ble ikke filmet.
Ja, jeg leste også det, etter at jeg skrev det.

Men de viste jo den i gårsdagens episode? De filmet jo til og med til Lina og Christopher la seg til å sove. Merkelig. Kanskje det var dagen etter.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 6:52 pm Årets deltakere:
► Show Spoiler
Bortsett fra kanskje noen mer perifere kjendisprogrammer må dette være tidenes svakeste "line-up" i en norsk kjendisreality. Elin Tvedt og Trond Moi er de eneste jeg i særlig grad har hørt om tidligere. Hele fire influensere. Og den tidligere boy-toyen til Jan Thomas. Her har de gravd virkelig dypt i bøtta for å få finne "kjendiser" til å stille opp.

lund

Legg inn av lund »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 1:01 pm
B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 6:52 pm Årets deltakere:
► Show Spoiler
Bortsett fra kanskje noen mer perifere kjendisprogrammer må dette være tidenes svakeste "line-up" i en norsk kjendisreality. Elin Tvedt og Trond Moi er de eneste jeg i særlig grad har hørt om tidligere. Hele fire influensere. Og den tidligere boy-toyen til Jan Thomas. Her har de gravd virkelig dypt i bøtta for å få finne "kjendiser" til å stille opp.
Ørnulf Høyer må da sies å være en relativt stor kjendis.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

lund skrev: ons jan 11, 2023 1:03 pm Ørnulf Høyer må da sies å være en relativt stor kjendis.
Jeg har hørt om bedriften han leder, men kjenner minimalt til mannen selv.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: ons jan 11, 2023 8:19 am
Elgen skrev: ons jan 11, 2023 12:02 am
kytec skrev: ons jan 11, 2023 12:00 am 5 av de jag aldri har hørt om 4 jeg kjenner mer eller mindre godt til.
Samme her faktisk
Kjenner jo til moren til Aslak men det teller vel ikke
Trist å høre at du aldri har sett Hvite gutter, Basic Bitch eller Sigurd fåkke pult :lol:
Har nok unngått disse seriene med vilje

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 1:01 pm
B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 6:52 pm Årets deltakere:
► Show Spoiler
Bortsett fra kanskje noen mer perifere kjendisprogrammer må dette være tidenes svakeste "line-up" i en norsk kjendisreality. Elin Tvedt og Trond Moi er de eneste jeg i særlig grad har hørt om tidligere. Hele fire influensere. Og den tidligere boy-toyen til Jan Thomas. Her har de gravd virkelig dypt i bøtta for å få finne "kjendiser" til å stille opp.
Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

netrebske skrev: ons jan 11, 2023 2:07 pm Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)
Jeg ville ikke sett det uansett. En eneste gang har jeg sett (litt) på kjendisreality. Og det var den sesongen av Farmen hvor Øde Nerdrum var med. Han er virkelighetsfjern og lett provokativ på et virkelig morsomt nivå. Ellers er jo de aller fleste av den nye generasjonen kjendiser bare dumme. Spesielt alle disse influenserne.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

netrebske skrev: ons jan 11, 2023 2:07 pm
KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 1:01 pm
B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 6:52 pm Årets deltakere:
► Show Spoiler
Bortsett fra kanskje noen mer perifere kjendisprogrammer må dette være tidenes svakeste "line-up" i en norsk kjendisreality. Elin Tvedt og Trond Moi er de eneste jeg i særlig grad har hørt om tidligere. Hele fire influensere. Og den tidligere boy-toyen til Jan Thomas. Her har de gravd virkelig dypt i bøtta for å få finne "kjendiser" til å stille opp.
Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)
Så lenge ikke klysa som leder ordinære Farmen er på tv, driter jeg litt i om jeg vet hvem deltagerne er eller ikke, blir som regel noe bra tv uansett.
Så denne skal jeg se, og såpass drama fra første stund gir jo muligheten for noen å godte seg over videre, vi normale imellom 😂

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»