Farmen kjendis 2023

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av Elgen »

Såpass ja!
Da er det godt gjort at jeg har unngått henne

Hedning

Legg inn av Hedning »

Elgen skrev: ons jan 18, 2023 6:13 pm Såpass ja!
Da er det godt gjort at jeg har unngått henne
Tror det var hun som skaffet seg en tatovering av en enhjørning på en Charterfebertur fordi enhjørning var et skikkelig "sjeldent dyr".

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hedning skrev: ons jan 18, 2023 7:20 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 6:13 pm Såpass ja!
Da er det godt gjort at jeg har unngått henne
Tror det var hun som skaffet seg en tatovering av en enhjørning på en Charterfebertur fordi enhjørning var et skikkelig "sjeldent dyr".
Halloen!!
Har sett minimalt på det programmet, kun på det som har blitt linket til på gamle VGD eller andre plasser :D

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hedning skrev: ons jan 18, 2023 7:20 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 6:13 pm Såpass ja!
Da er det godt gjort at jeg har unngått henne
Tror det var hun som skaffet seg en tatovering av en enhjørning på en Charterfebertur fordi enhjørning var et skikkelig "sjeldent dyr".
😳😅😅😅😅

Queenie

Legg inn av Queenie »

MacanT skrev: ons jan 18, 2023 5:01 pm
kytec skrev: tir jan 17, 2023 10:02 pm Det er virkelig 0.00 i odds for at dette ukesoppdraget går åt skogen.

Det hadde vært vanskelig med en gjeng med flinke folk også og nå har de en Storbonde som kan null og nix og som ikke bryr seg nevneverdig om kniven.

Kokken må steppe opp om de skal få litt til.
Man får i hvert fall ikke et krevende ukesoppdrag i havn hvis man innleder med å ligge i loppekassa helt til lunsjtid :lol:

De eldre, Ørnulf og Trond er jo de eneste som virkelig står på inne på den gården.
De er vel de eneste som kan og ikke minst gidder.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Elgen skrev: ons jan 18, 2023 7:27 pm
Hedning skrev: ons jan 18, 2023 7:20 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 6:13 pm Såpass ja!
Da er det godt gjort at jeg har unngått henne
Tror det var hun som skaffet seg en tatovering av en enhjørning på en Charterfebertur fordi enhjørning var et skikkelig "sjeldent dyr".
Halloen!!
Har sett minimalt på det programmet, kun på det som har blitt linket til på gamle VGD eller andre plasser :D
Ja,regnet kanskje ikke med du hadde sett det. Men føler den handlingen hun gjorde beskriver henne på en måte,så du vet litt hva du har i vente hvis du skulle se henne på Farmen Kjendis.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hedning skrev: ons jan 18, 2023 8:13 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 7:27 pm
Hedning skrev: ons jan 18, 2023 7:20 pm

Tror det var hun som skaffet seg en tatovering av en enhjørning på en Charterfebertur fordi enhjørning var et skikkelig "sjeldent dyr".
Halloen!!
Har sett minimalt på det programmet, kun på det som har blitt linket til på gamle VGD eller andre plasser :D
Ja,regnet kanskje ikke med du hadde sett det. Men føler den handlingen hun gjorde beskriver henne på en måte,så du vet litt hva du har i vente hvis du skulle se henne på Farmen Kjendis.
Jeg har sett dagens episoder så jeg skjønner hva du mener

Hedning

Legg inn av Hedning »

Elgen skrev: ons jan 18, 2023 8:16 pm
Hedning skrev: ons jan 18, 2023 8:13 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 7:27 pm

Halloen!!
Har sett minimalt på det programmet, kun på det som har blitt linket til på gamle VGD eller andre plasser :D
Ja,regnet kanskje ikke med du hadde sett det. Men føler den handlingen hun gjorde beskriver henne på en måte,så du vet litt hva du har i vente hvis du skulle se henne på Farmen Kjendis.
Jeg har sett dagens episoder så jeg skjønner hva du mener
:lol: :lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

De damene må ta seg sammen, herregud for et syt

Tormund

Legg inn av Tormund »

Queenie skrev: ons jan 18, 2023 8:43 pm De damene må ta seg sammen, herregud for et syt
Virker som de ikke skjønner at de er i 1923.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

:lol: :lol: Fy faen, har de spist fleinsopp hele gjengen? (damene) :lol: :lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

Få ut feministen Marit, hun er slitsom

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: ons jan 18, 2023 5:30 pm
MacanT skrev: ons jan 18, 2023 4:55 pm
kibby skrev: ons jan 18, 2023 8:02 am Da var utfordrerne sluppet: https://www.tv2.no/underholdning/arets- ... /15431921/

Visste om den ene.

Kommer visst en uke tidligere i år - det blir nok en overraskelse for de der inne.
Aurora er grei, men Jan Tore Kjær er en dust som jeg vil se minst mulig av.
Hvor er Aurora kjent fra?
Paradise Hotel (hun vant), Charterfeber x 3, Camp Kulinaris, Drømmehytta, 71 grader nord kjendis, 24 stjerners julekalender mm.

kibby

Legg inn av kibby »

Hedning skrev: ons jan 18, 2023 7:20 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 6:13 pm Såpass ja!
Da er det godt gjort at jeg har unngått henne
Tror det var hun som skaffet seg en tatovering av en enhjørning på en Charterfebertur fordi enhjørning var et skikkelig "sjeldent dyr".
Stemmer :lol:

Hun er en av to Classy Girls.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Haha. Ørnulf minner meg om den ene gamlingen jeg vet om som ble anklaget for seksuell trakassering

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det ville vel vært en fordel å bli kvitt en av de yngre? Hvilken trussel utgjør denne gamle, grå dama? Det må da være gunstig å få med seg de eldre litt til. Jeg ville sendt den sterkeste ut i ilden først som sist, og satset på at andrekjempen tok et taktisk lurt valg mtp. tvekampen.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Kumbaya! Haha. Han er jo helt nek, sikkert snill som dagen er lang men, herregud

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ser ikke ut som Strbonden evner å ta valg av førstekjempe som gagner hans sjanse til å vinne.

Mulig han ser ting jeg ikke ser. Mine evner til å lese fremtiden i Farmen er sterkt begrenset.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Dårlig filming av TV2. Kjører reprise på geitenes lek hele tiden. Har de så lite materiale?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ørnulf er veldig gammeldags og realistisk.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Dersom de klarer dette ukesoppdraget så må de ha fått hjelp i det skjulte.

Høyer er flink, men veldig pirkete og nøyaktig. Det er veldig fint om du bygger et nice vaskehus utenfor hytta, men ikke når du må bygge et "hus" på noen dager.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

VIF-duden sin approach er å jobbe knallhardt for å prøve å få en fot inn, men er det ikke slik at de historisk velger bort de som gruppa mener er flinke og kan bli en stor konkurrent?

I så fall er Aurora golden.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons jan 18, 2023 10:35 pm Ørnulf er veldig gammeldags og realistisk.
Har forandret seg litt siden 2020:
Bilde

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: ons jan 18, 2023 10:48 pm
kytec skrev: ons jan 18, 2023 10:35 pm Ørnulf er veldig gammeldags og realistisk.
Har forandret seg litt siden 2020:
Bilde
Ups, dem sier alderdommen kommer snikende, men den kan tydeligvis også komme fort.

Synes de overdriver hvor sterk og muskuløs han er, det tror jeg ikke på.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons jan 18, 2023 10:56 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 10:48 pm
kytec skrev: ons jan 18, 2023 10:35 pm Ørnulf er veldig gammeldags og realistisk.
Har forandret seg litt siden 2020:
► Show Spoiler
Ups, dem sier alderdommen kommer snikende, men den kan tydeligvis også komme fort.

Synes de overdriver hvor sterk og muskuløs han er, det tror jeg ikke på.
Jeg mistenker at avisen har brukt et bilde fra arkivet og at det er eldre enn 2020
Litt rar type han der, men en ressurs for resten av gjengen det er det ingen tvil om.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: ons jan 18, 2023 11:01 pm
kytec skrev: ons jan 18, 2023 10:56 pm
Elgen skrev: ons jan 18, 2023 10:48 pm

Har forandret seg litt siden 2020:
► Show Spoiler
Ups, dem sier alderdommen kommer snikende, men den kan tydeligvis også komme fort.

Synes de overdriver hvor sterk og muskuløs han er, det tror jeg ikke på.
Jeg mistenker at avisen har brukt et bilde fra arkivet og at det er eldre enn 2020
Litt rar type han der, men en ressurs for resten av gjengen det er det ingen tvil om.
Ingen tvil.

Jeg stilte jo spm om Storbonden kom til å trekke seg i lovnaden til Espen om å velge han, men er usikker på hvorfor.

Aleksander kan jo fort finne seg som kjempe mot ham. Da bør Alek være andrekjempe, for å si det sånn.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Skulle likt meg å se Ingrid smække opp den "boden" på en uke med den hammer-teknikken hun framviste.

Virker som hun mener det hadde gått ganske greit.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons jan 18, 2023 11:22 pm Skulle likt meg å se Ingrid smække opp den "boden" på en uke med den hammer-teknikken hun framviste.

Virker som hun mener det hadde gått ganske greit.
Så litt klønete ut, men jeg synes hun er en tøff dame som står på.
Den vanlige "damene mot mennene" får vi hver eneste sesong virker det som.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

LeSorcier skrev: ons jan 18, 2023 9:54 pm Det ville vel vært en fordel å bli kvitt en av de yngre? Hvilken trussel utgjør denne gamle, grå dama? Det må da være gunstig å få med seg de eldre litt til. Jeg ville sendt den sterkeste ut i ilden først som sist, og satset på at andrekjempen tok et taktisk lurt valg mtp. tvekampen.
Storbonden lovde vel Espen at han skulle ta vare for Marit og velje Ørnulf som førstekjempe. I staden for gjer han det helt motsatte. Sorry å sei det, men Aleksander gir ikkje akkurat eit godt inntrykk av Paradise Hotel deltakere.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

ms_8 skrev: tor jan 19, 2023 8:48 am
LeSorcier skrev: ons jan 18, 2023 9:54 pm Det ville vel vært en fordel å bli kvitt en av de yngre? Hvilken trussel utgjør denne gamle, grå dama? Det må da være gunstig å få med seg de eldre litt til. Jeg ville sendt den sterkeste ut i ilden først som sist, og satset på at andrekjempen tok et taktisk lurt valg mtp. tvekampen.
Storbonden lovde vel Espen at han skulle ta vare for Marit og velje Ørnulf som førstekjempe. I staden for gjer han det helt motsatte. Sorry å sei det, men Aleksander gir ikkje akkurat eit godt inntrykk av Paradise Hotel deltakere.
Sjokkerende!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»