Herrer: VM 2023 (Polen/Sverige)

Svar
Folk_flesk

Re: Herrer: VM 2023 (Polen/Sverige)

Legg inn av Folk_flesk »

Grøndahl er et friskt pust. Kommende superstjerne det der?

Er en falsk kvinne-falsetto med skarre-dialekt som irriterer meg. Ellers er det lite å klage på akkurat nå.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Etter den patetisk svake kampen av Norge i dag frykter jeg blodbad mot Nederland. De kommer til å bli knust hvis de spiller like dårlig.

kibby

Legg inn av kibby »

Folk_flesk skrev: søn jan 15, 2023 9:53 pm Grøndahl er et friskt pust. Kommende superstjerne det der?
Vil si han er på god vei. Kåret til den beste unge spilleren i Champions League forrige sesong.

kibby

Legg inn av kibby »

God 2.omgang hvor Sæverås stod godt, og forsvaret satt tidvis veldig bra (var en periode der vi bare hadde sluppet inn 3-4 mål). Må dog opp flere hakk, og flere må være påskrudd fra start om vi skal slå Nederland på tirsdag.

kibbys VM-børs:
Kristian Sæverås 6
Torbjørn Bergerud -
Velte Eck Aga 5
Sander Sagosen 7
Sebastian Barthold 7
Petter Øverby 5
Erik Thorsteinsen Toft -
Kristian Bjørnsen 6
Magnus Gullerud 5
Gøran Johannessen 7
Christian O'Sullivan 6
Harald Reinkind 5
Tobias Grøndahl 6
Kevin Gulliksen 4
Alexander Blonz 5
Magnus Abelvik Rød 7 - BB

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Hva tror dere resultatet blir mot Nederland? Jeg gjetter på 30-20 til Nederland.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

TheBaseline skrev: man jan 16, 2023 7:59 pm Hva tror dere resultatet blir mot Nederland? Jeg gjetter på 30-20 til Nederland.
Har ingen tro på nårskerne.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Det koker i thread!

janesaj

Legg inn av janesaj »

Norge har ikke møtt opp til kamp så langt.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Floppge

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

TheBaseline skrev: man jan 16, 2023 7:59 pm Hva tror dere resultatet blir mot Nederland? Jeg gjetter på 30-20 til Nederland.
Ser jo litt skummelt ut nå. Men nederlenderne har ikke samme bredde som oss, så de kan bli sliten utover kampen.

kibby

Legg inn av kibby »

Ser litt bedre ut nå.

kibby

Legg inn av kibby »

Nok en omgang under pari av Sæverås og Bergerud. Jeg fatter ikke at Bergerud er førstemålvakt. Har ikke levert på landslaget på lang tid.

På tid med nye krefter; Imsgard, Heieren og Paulsen. Kan umulig være verre.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Dette går det an å reparere, men må opp i ringa i andre, spesielt defensivt.

janesaj

Legg inn av janesaj »

kibby skrev: tir jan 17, 2023 9:10 pm Nok en omgang under pari av Sæverås og Bergerud. Jeg fatter ikke at Bergerud er førstemålvakt. Har ikke levert på landslaget på lang tid.
For å si det sånn - Kolstad vinner ikke Champions League hvis de har tenkt at Bergerud skal være førstevalget bakerst...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Svak omgang, men Nederland mistet åpenbart litt av trøkket siste 10 og var heldige som fikk med seg 4-målsledelse til pause. Fortsetter kampen i samme spor som på slutten og keeperne redder litt mer så bør det kunne gå å komme seg foran. Kan liksom ikke slippe inn 34 mål i en slik kamp heller.

kibby

Legg inn av kibby »

Håper dommerne husker at Steins skal sitte på benken de to første angrepene i 2.omgang.

kibby

Legg inn av kibby »

Steins er på banen. Hva faen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Litt tettere bak nå iallefall.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Og der var vi foran :)

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Når ble Ronni Le Tekrø håndballtrener?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hva er greia med at vi mesterskap etter mesterskap ikke greier å ha noen som kan være sikker på straffekast?

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Borealis88 skrev: tir jan 17, 2023 9:44 pm Når ble Ronni Le Tekrø håndballtrener?
Fader, jeg skulle skrive det tidligere, men feiga ut fordi jeg var usikker på om han var lik nok!

janesaj

Legg inn av janesaj »

Er det åtte mål Nederland har scoret i andre? Virkelig helsprekk på dem offensivt.

kibby

Legg inn av kibby »

janesaj skrev: tir jan 17, 2023 9:58 pm Er det åtte mål Nederland har scoret i andre? Virkelig helsprekk på dem offensivt.
Åtte ja. De har for liten bredde i backrekka.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Heldigvis vant vi, men i dag vinner vi med ein del flaks. Sæverås med ein veldig god andreomgang med nokon fine redninger

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Borealis88 skrev: tir jan 17, 2023 9:44 pm Når ble Ronni Le Tekrø håndballtrener?
Det er jo 90-talls-legenden Staffan Olsson. Så akkurat slik ut da han spilte selv. Og vasket neppe håret da heller.

janesaj

Legg inn av janesaj »

ms_8 skrev: tir jan 17, 2023 10:04 pm Heldigvis vant vi, men i dag vinner vi med ein del flaks. Sæverås med ein veldig god andreomgang med nokon fine redninger
Dette holder ikke mot de bedre nasjonene, nei. Får håpe man bare trengte en oppvekker.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Da møter vi:

Serbia på torsdag
Qatar på lørdag
Tyskland på mandag

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Jeg var ikke helt på jordet med min predikasjon denne gangen. Etter første omgang så det dårlig ut. Heldigvis klarte de å snu det til en seier, men igjen spiller de en svært dårlig kamp, noe som gjør at jeg ikke tror Norge vinner VM. Det er rett og slett flere lag som er bedre enn oss.

kibby

Legg inn av kibby »

ulfarne skrev: tir jan 17, 2023 10:10 pm Da møter vi:

Serbia på torsdag
Qatar på lørdag
Tyskland på mandag
Bør være overkommelig. I hvert fall mot to av dem.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Håndball»