Biden-administrasjonen

Svar
MRSA
Innlegg: 2168

Re: Biden-administrasjonen

Legg inn av MRSA »

Texas_John skrev: man apr 11, 2022 11:47 pm
MRSA skrev: man apr 11, 2022 11:02 pm No fekk eg ein god latter. Trump maskulin? Han er rett og slett feminin. Han lure seg unna militærtenesta og han han hyller Putin. Han er rett og slett feig.
En idrettsskade gjorde at han ble avvist av militæret. Det er mange som har hyllet Putin opp gjennom. Å stå i den stormen han har gjort gjør han til en av de tøffeste mennene gjennom tidene.

Trump Wants to Make it Illegal for Employers to Fire Unvaccinated Workers https://www.breitbart.com/politics/2022 ... d-workers/ Er du uenig med Trump i dette og?
Vas, det var feigskap og faren sine pengar som gjorde til at han ikkje tenestegjorde.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

“USA er respektert internasjonalt igjen”….


Knaxern

Legg inn av Knaxern »


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Knaxern skrev: tor apr 14, 2022 4:53 pm
Biden skulle nok rettet pekefingeren mot Powell som kjørte økonomien too hot og ikke mot Putin.

Either way er det vanskelig å være president med høy (energi)inflasjon.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »


Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Biden er en katastrofe for USA og verden. Så enkelt er det. Han taper mellomvalget til høsten. Krig pg inflasjon er ikke populært.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

MatsEn89 skrev: tor apr 14, 2022 4:58 pm Biden skulle nok rettet pekefingeren mot Powell som kjørte økonomien too hot og ikke mot Putin.

Either way er det vanskelig å være president med høy (energi)inflasjon.
Jepp, mennesker er enkle. Ser at GOP utnytter det for fullt og legger skylda for inflasjonen på Biden og demokratene. Dette har vært retningen i lang tid, og tok bare mer fart pga covid.

Ser jo befolkningen her til lands også, som tror at strømkrisen, matvarepriser og slikt er pga sittende regjering.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Skeptisk til Biden fra dag 1. Dvs. alt er jo bedre enn Trump da, men om han i beste fall ikke har en eller annen grad av demens så syntes jeg han virker preget av alderen.

Og enda værre kan det jo bli hvis Trump blir president på nytt. Da er han jo enda eldre enn Biden var når han startet og hans vrangforestillinger blir neppe bedre når han blir eldre.
De har vel nedre aldersgrense for å bli president, men de burde seriøst også vurdere en øvre aldersgrense.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Knaxern skrev: lør apr 16, 2022 6:35 pm
MatsEn89 skrev: tor apr 14, 2022 4:58 pm Biden skulle nok rettet pekefingeren mot Powell som kjørte økonomien too hot og ikke mot Putin.

Either way er det vanskelig å være president med høy (energi)inflasjon.
Jepp, mennesker er enkle. Ser at GOP utnytter det for fullt og legger skylda for inflasjonen på Biden og demokratene. Dette har vært retningen i lang tid, og tok bare mer fart pga covid.

Ser jo befolkningen her til lands også, som tror at strømkrisen, matvarepriser og slikt er pga sittende regjering.
Strømprisen er sittende regjering medskyldige på. Og det er de som definitivt kunne ha gjort mye mer for å hjelpe befolkningen, enn det usle greiene de gjør nå.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Knaxern skrev: lør apr 16, 2022 6:35 pm Ser jo befolkningen her til lands også, som tror at strømkrisen, matvarepriser og slikt er pga sittende regjering.
Javel. Og hvem tjener titalls milliarder på strømprisene? Julenissen?

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

VivaLV skrev: man apr 18, 2022 12:19 am Skeptisk til Biden fra dag 1. Dvs. alt er jo bedre enn Trump da,
Rent objektivt så sliter jeg egentlig med å se hva som er bedre i USA (og verden for den saks skyld) kontra tiden under Trump. Inflasjon, kriminalitet og illegal innvandring skiller seg jo spesielt ut, samt Afghanistan katastrofen.

Corvus

Legg inn av Corvus »

bundetrente skrev: man apr 18, 2022 8:51 am
VivaLV skrev: man apr 18, 2022 12:19 am Skeptisk til Biden fra dag 1. Dvs. alt er jo bedre enn Trump da,
Rent objektivt så sliter jeg egentlig med å se hva som er bedre i USA (og verden for den saks skyld) kontra tiden under Trump. Inflasjon, kriminalitet og illegal innvandring skiller seg jo spesielt ut, samt Afghanistan katastrofen.
Er vel igrunnen ingenting som er bedre nå enn under Trump. Det meste er faktisk mye verre. Også derfor Biden er i ferd med å bli mektig upopulær

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Corvus skrev: man apr 18, 2022 7:53 pm
bundetrente skrev: man apr 18, 2022 8:51 am
VivaLV skrev: man apr 18, 2022 12:19 am Skeptisk til Biden fra dag 1. Dvs. alt er jo bedre enn Trump da,
Rent objektivt så sliter jeg egentlig med å se hva som er bedre i USA (og verden for den saks skyld) kontra tiden under Trump. Inflasjon, kriminalitet og illegal innvandring skiller seg jo spesielt ut, samt Afghanistan katastrofen.
Er vel igrunnen ingenting som er bedre nå enn under Trump. Det meste er faktisk mye verre. Også derfor Biden er i ferd med å bli mektig upopulær
Det er komisk hvordan folk sier at alt er bedre en Trump og når man spør 'hva mener du har blitt bedre siden Trump gikk av?', så er det ikke annet enn en ren sirkulær argumentasjon uten noen substans i seg du får servert.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Bakkus skrev: tir apr 19, 2022 9:49 pm
Corvus skrev: man apr 18, 2022 7:53 pm
bundetrente skrev: man apr 18, 2022 8:51 am

Rent objektivt så sliter jeg egentlig med å se hva som er bedre i USA (og verden for den saks skyld) kontra tiden under Trump. Inflasjon, kriminalitet og illegal innvandring skiller seg jo spesielt ut, samt Afghanistan katastrofen.
Er vel igrunnen ingenting som er bedre nå enn under Trump. Det meste er faktisk mye verre. Også derfor Biden er i ferd med å bli mektig upopulær
Det er komisk hvordan folk sier at alt er bedre en Trump og når man spør 'hva mener du har blitt bedre siden Trump gikk av?', så er det ikke annet enn en ren sirkulær argumentasjon uten noen substans i seg du får servert.
Nei, det går på autopilot, uten noe særlig med tankevirksomhet bak. Har fremdeles ikke hørt hva som er bedre i USA nå, enn da Trump var president.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »



Vi nærmer oss en clash jo mer tid som går.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Knaxern skrev: lør apr 23, 2022 9:28 pm
Interessant. Samme som Macron, mislikt av de yngre. Inflasjon er en skatt på alle, men spesielt de som har minst.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

MatsEn89 skrev: lør apr 23, 2022 9:31 pm Interessant. Samme som Macron, mislikt av de yngre. Inflasjon er en skatt på alle, men spesielt de som har minst.
Vi så det ved primærvalget for demokratene også. Biden hadde nesten ikke stemmer blant aldersgruppen 18-35. Ting går feil vei i de fleste land, og om ikke politikerne evner å ta tak i problemene, så vil de miste flere og flere stemmer. Det var slik Trump vant i 2016, og det ser ut til at han kommer til å vinne i 2024.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Elon Musk sluttfører overtakelsen av Twitter i dag, og det blir annonsert 22-tiden mest sannsynlig. Da ser vi nok The Donald på twitter igjen snart, spennende å se hvordan Biden administrasjonen også reagerer på dette, de har vært skikkelig på med å gå etter sosiale medier, slik som Joe Rogan og Spotify f.eks.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Knaxern skrev: man apr 25, 2022 6:53 pm Elon Musk sluttfører overtakelsen av Twitter i dag, og det blir annonsert 22-tiden mest sannsynlig. Da ser vi nok The Donald på twitter igjen snart, spennende å se hvordan Biden administrasjonen også reagerer på dette, de har vært skikkelig på med å gå etter sosiale medier, slik som Joe Rogan og Spotify f.eks.
Det er jo gode nyheter, da kommer jeg kanskje tilbake. Jeg fjernet min Twitter konto etter at liberals tok over styringen og sensureringen.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

ehall skrev: man apr 25, 2022 7:44 pm Det er jo gode nyheter, da kommer jeg kanskje tilbake. Jeg fjernet min Twitter konto etter at liberals tok over styringen og sensureringen.
Bekreftet nå.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

bundetrente skrev: ons apr 13, 2022 4:10 pm “USA er respektert internasjonalt igjen”….
Altfor overdrevent og dårlig laget. Som mye annen humor i disse dager. Ikke akkurat Tina Fey nivå over den der

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Litt av en type (Trump møter Piers Morgan)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Biden ansatte en Ministry of Truth etter at Musk kjøpte opp Twitter, og nå klikker GOP-gjengen.


bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Knaxern skrev: fre apr 29, 2022 4:50 pm Biden ansatte en Ministry of Truth etter at Musk kjøpte opp Twitter, og nå klikker GOP-gjengen.

Trenger ikke å være GOP-sympatisør for å bli bekymret over dette vel? Demokratene har jo heller ikke akkurat gjort seg fortjent til tillitt og troverdighet. Forstår de heller ikke at dette nye sannetsministriet fortsatt vil være der neste gang GOP vinner et valg? Er de klar over hva slags makt de potensielt kan servere deres motstandere?

Nei, ikke noe av dette hører hjemme i et fritt samfunn. Det er skikkelig stygt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

bundetrente skrev: fre apr 29, 2022 5:02 pm Nei, ikke noe av dette hører hjemme i et fritt samfunn. Det er skikkelig stygt.
Jeg er helt enig, Hitler sin regjering var den siste som hadde noe lignende som dette.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Dette sjarmtrollet skal definere hva disinformasjon er på vegne av hele USA. Jeg forstår ikke hva som kan gå galt.


Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

bundetrente skrev: lør apr 30, 2022 1:32 pm Dette sjarmtrollet skal definere hva disinformasjon er på vegne av hele USA. Jeg forstår ikke hva som kan gå galt.
Herregud, når vi ikke trodde demokratene kunne synke enda dypere. Både opprette et Sannhetsministeriet fra 1984, og dette kvinnemenneske skal lede det.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Verdens beste opsjons-trader er i Ukraina a.k.a. Nancy Pelosi.


For øvrig påfallende hvor mye Trump hamrer løs på The Big Lie. Blir veldig selvsentrert, burde bare angripe økonomien.

Mens Biden virker motivert for å stille i 2024. Basert på intervjuer gjort i går av folk med kjennskap.

William_S

Legg inn av William_S »

Abortspørsmålet har igjen tatt enorm fyr i USA . Det ville vært et enormt tilbakeskritt om disse lekkasjene stemmer
https://www.aftenposten.no/verden/i/8QM ... domsutkast

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»