71 grader nord 23

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: 71 grader nord 23

Legg inn av Elgen »

Litt gøy episode i kveld

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:21 pm
Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:19 pm Den motiverende stilen til Frank begynner å virke mot sin hensikt :D
Rikke blir jo dratt rundt i hele Norge som et lite barn i bånd :lol: :lol:
Herlig når hun begynner å dra på med bodødialekta. Man høres ikke direkte beskjeden ut da.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Forstår ikke hvorfor de har castet Jorun og han gutten, de er jo som to fisk på land.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:28 pm Forstår ikke hvorfor de har castet Jorun og han gutten, de er jo som to fisk på land.
Gutten? Det er jo selveste Idol-Ali!

Jeg er kanskje en av veldig få? som elsker dialekten til Jorun, fascinerende å høre på

Tormund

Legg inn av Tormund »

Elgen skrev: søn feb 05, 2023 9:32 pm
Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:28 pm Forstår ikke hvorfor de har castet Jorun og han gutten, de er jo som to fisk på land.
Gutten? Det er jo selveste Idol-Ali!

Jeg er kanskje en av veldig få? som elsker dialekten til Jorun, fascinerende å høre på
Klarte ikke å komme på hva han het, husker han selvsagt fra Idol :)
Jorun er søt og sjarmerende, selv om hun høres ut som en bryggesjauer til tider.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Imponert over Rikke, men hun veldig blond da hun mente det var kortere å ligge nær land og ro rundt nesene :lol:

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Imponert over Rikke?! Hvorfor det? HUn blir båret, dratt og dyttet opp hver eneste bakke. Tåler ikke motgang, og nå klarer hun ikke sykle nedover heller. Frank imponerer som bærer ryggsekkene og sykkelen hennes på ryggen mens han bærer og dytter sin egen sykkel oppover fjellet. Ennå går hun bak og klager.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Tormund skrev: søn feb 05, 2023 9:28 pm Forstår ikke hvorfor de har castet Jorun og han gutten, de er jo som to fisk på land.
Da får vi sett hvor råe de andre lagene er...

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Rart de ikke har fått utdelt hjelmer med beskytelse foran ansikt. Lett å dra ut alle tenna ned en slik løype.

Brukeravatar
Dundersalt
Innlegg: 471

Legg inn av Dundersalt »

Alt for mye sykkel i denne sesongen, er jo sykkel i nesten hver eneste etappe

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dundersalt skrev: tor feb 09, 2023 9:15 pm Alt for mye sykkel i denne sesongen, er jo sykkel i nesten hver eneste etappe
Har da ikke vert så mye sykkel, var sykkel på slutten av forrige etappe og sykkel på denne etappen. det er det.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Løke er klein (bruker egentlig ikke dette uttrykket men tror det passer på denne figuren)

Brukeravatar
Dundersalt
Innlegg: 471

Legg inn av Dundersalt »

Sodajr skrev: tor feb 09, 2023 9:26 pm
Dundersalt skrev: tor feb 09, 2023 9:15 pm Alt for mye sykkel i denne sesongen, er jo sykkel i nesten hver eneste etappe
Har da ikke vert så mye sykkel, var sykkel på slutten av forrige etappe og sykkel på denne etappen. det er det.
Mulig jeg har glemt fort, men tre episoder på rad med nesten bare sykkel. Blir fort kjedelig

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Så et øyeblikk på feil episode (hadde den liggende dekoderen)
-Jorun sier noe (litt lav lyd)
Ali: Hva sa du? Hvor er tik token?
Jorun: Hvor er kikkårten, ikkje tik token

Kikkerten der altså :lol: :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hvem er det som drite så svært?
Går forbi en kuruke
Det er Frank

Gullkornene hagler i dette programmet

Queenie

Legg inn av Queenie »

Evv skrev: søn jan 29, 2023 9:06 pm Action-Frank er helt rå mann ass.
Vel, det kommer vel an på øyet som ser. Posører er faktisk ikke så mandige, i mine øyne.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3113

Legg inn av MacanT »

B.O.B. skrev: tor feb 09, 2023 8:42 pm Imponert over Rikke?! Hvorfor det? HUn blir båret, dratt og dyttet opp hver eneste bakke. Tåler ikke motgang, og nå klarer hun ikke sykle nedover heller. Frank imponerer som bærer ryggsekkene og sykkelen hennes på ryggen mens han bærer og dytter sin egen sykkel oppover fjellet. Ennå går hun bak og klager.
Tullprat, Rikke gjør det veldig bra.

Hun er en tøff jente, det så vi ikke minst i Kompani Lauritzen der hun til slutt endte på tredjeplass i finalen, hvis jeg ikke husker helt feil.

Syns ikke hun klager spesielt mye, selv ikke når Løke holdt på å drepe henne i forrige episode.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Fortjent mat og litt hvile i dag på gjengen

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Er det "71 grader nord" eller "Hver gang vi møtes"?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: søn feb 12, 2023 8:49 pm Er det "71 grader nord" eller "Hver gang vi møtes"?
Hver gang vi 4-stjerners middag
Myhrvold med terningkast og gode greier

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Litt rart at det er så stor forskjell på hva dem er redde for på Johanne og Kristine

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: man jan 30, 2023 6:07 pm
Tormund skrev: man jan 30, 2023 5:18 pm
Elgen skrev: man jan 30, 2023 4:15 pm

Kristine er hun som skal gifte seg, Johanne er hun andre :D
Det er sånn du ser forskjell? :lol:
Dette er korrekt!
Kristine hat jo et synlig arr som skiller henne fra Johanne. Visstnok en hjemmeulykke i fireårsalderen som kunne gått adskillig verre.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3113

Legg inn av MacanT »

Tidligere har jeg ikke hatt sansen for Frank Løke, men syns han har gjort et godt inntrykk her i 71 grader.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

MacanT skrev: lør feb 11, 2023 1:24 pm
B.O.B. skrev: tor feb 09, 2023 8:42 pm Imponert over Rikke?! Hvorfor det? HUn blir båret, dratt og dyttet opp hver eneste bakke. Tåler ikke motgang, og nå klarer hun ikke sykle nedover heller. Frank imponerer som bærer ryggsekkene og sykkelen hennes på ryggen mens han bærer og dytter sin egen sykkel oppover fjellet. Ennå går hun bak og klager.
Tullprat, Rikke gjør det veldig bra.

Hun er en tøff jente, det så vi ikke minst i Kompani Lauritzen der hun til slutt endte på tredjeplass i finalen, hvis jeg ikke husker helt feil.

Syns ikke hun klager spesielt mye, selv ikke når Løke holdt på å drepe henne i forrige episode.
Jepp, hun imponerte i kompani Lauritzen, hadde jeg aldri trodd før det begynte, da trodde jeg hun var nok et loffhue av en pærra (som kibby sier) deltager. Men hun var jo tøff og smart.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

netrebske skrev: man feb 13, 2023 12:38 am
Elgen skrev: man jan 30, 2023 6:07 pm
Tormund skrev: man jan 30, 2023 5:18 pm

Det er sånn du ser forskjell? :lol:
Dette er korrekt!
Kristine hat jo et synlig arr som skiller henne fra Johanne. Visstnok en hjemmeulykke i fireårsalderen som kunne gått adskillig verre.
Selv om vi ser bort i fra arret så synes jeg at det er mulig å se at Johanne er penere.

Artig at de snakker så ofte om kjønnsorganet sitt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

kytec skrev: man feb 13, 2023 4:23 pm
netrebske skrev: man feb 13, 2023 12:38 am
Elgen skrev: man jan 30, 2023 6:07 pm

Dette er korrekt!
Kristine hat jo et synlig arr som skiller henne fra Johanne. Visstnok en hjemmeulykke i fireårsalderen som kunne gått adskillig verre.
Selv om vi ser bort i fra arret så synes jeg at det er mulig å se at Johanne er penere.
Ja er det i Førde hun bor, det er vel ikke så langt unna deg :D

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Imponert over Jeger tvillingene, men har de sluttet å røyke? Rikke er også veldig sterk og henge på Frank Løke er ikke enkelt. Sørlendingene er det ikke mulig å forstå.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

izzet2015 skrev: tir feb 14, 2023 8:29 pm Imponert over Jeger tvillingene, men har de sluttet å røyke? Rikke er også veldig sterk og henge på Frank Løke er ikke enkelt. Sørlendingene er det ikke mulig å forstå.


Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Queenie skrev: tor feb 09, 2023 10:55 pm
Evv skrev: søn jan 29, 2023 9:06 pm Action-Frank er helt rå mann ass.
Vel, det kommer vel an på øyet som ser. Posører er faktisk ikke så mandige, i mine øyne.
Løke er virkelig en aktion man! Han er helt rå, må ha enorm kondis.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

izzet2015 skrev: ons feb 15, 2023 7:37 pm
Queenie skrev: tor feb 09, 2023 10:55 pm
Evv skrev: søn jan 29, 2023 9:06 pm Action-Frank er helt rå mann ass.
Vel, det kommer vel an på øyet som ser. Posører er faktisk ikke så mandige, i mine øyne.
Løke er virkelig en aktion man! Han er helt rå, må ha enorm kondis.
Utrolig sexy er han også !

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»