WC langrenn, Les Rousses (27-29/1)

Svar
Antitroll

Re: WC langrenn, Les Rousses (27-29/1)

Legg inn av Antitroll »

sertono skrev: lør jan 28, 2023 3:59 pm Gikk glipp av intervjuet med Skistad grunnet den f....reklamen.
For den som holder seg til radiolyd, så fikk vi hele intervjuet....

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Antitroll skrev: lør jan 28, 2023 4:01 pm
sertono skrev: lør jan 28, 2023 3:59 pm Gikk glipp av intervjuet med Skistad grunnet den f....reklamen.
For den som holder seg til radiolyd, så fikk vi hele intervjuet....
Ja, visste ikke at det ble sendt på NRK-radio, de prioriterer alt annet enn langrenn der for tiden har jeg inntrykk av. Ok, får spole tilbake å høre det etter guttefinalen.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Klæbo fikk bank gitt!

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Åi åi åi, Jouve er faen meg bra altså

Fjerde verdenscupseier, men i de 3 foregående så var ikke Klæbo med
Sist redigert av LBJ91 den lør jan 28, 2023 4:08 pm, redigert 1 gang totalt.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Rått med Jouve altså. Artig med en utfordrer til Klæbo, også på hjemmebane da, foran mange tilskuere. Dette er bra for langrennssporten!

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Fantastisk av Jouve, men skulle vært disket i kvarten. Han er sleip med skøytetak…

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Dæven, Jouve.

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

Jeg er virkelig imponert over Golberg at han kom seg på pallen fra den posisjonen

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ikke vits å bli skuffa, veldig moro at franskmannen vinner på hjemmebane. Er ikke veldig bekymret for Klæbo akkurat 😃

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

sertono skrev: lør jan 28, 2023 4:02 pm
Antitroll skrev: lør jan 28, 2023 4:01 pm
sertono skrev: lør jan 28, 2023 3:59 pm Gikk glipp av intervjuet med Skistad grunnet den f....reklamen.
For den som holder seg til radiolyd, så fikk vi hele intervjuet....
Ja, visste ikke at det ble sendt på NRK-radio, de prioriterer alt annet enn langrenn der for tiden har jeg inntrykk av. Ok, får spole tilbake å høre det etter guttefinalen.
På NRK radio får du med all idrett, nå har Skjerdigstad allerede gjort unna et flott intervju med Skistad

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

Og nå intervjues Jouve

lund

Legg inn av lund »

Det røk delvis på starten av oppløpet der i situasjonen med Anger. Klæbo er nok ikke toppet nå så jeg holder ham fortsatt som favoritt i VM, men det blir nok jevnere enn man hadde sett for seg. Bare gøy det.
Sist redigert av lund den lør jan 28, 2023 4:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Veldig kule renn i Les Rousses så langt. Voldsomt mye bedring stemning enn jeg hadde trodd. Var jo helt crazy nå da Jouve vant!

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

JHK har det så travelt med å komme seg opp i høyden at han ikke har tid til Pål Gordon:-)

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

Skraevadottir skrev: lør jan 28, 2023 4:18 pm Veldig kule renn i Les Rousses så langt. Voldsomt mye bedring stemning enn jeg hadde trodd. Var jo helt crazy nå da Jouve vant!
Jeg likte virkelig denne sprintløypa

anbessa

Legg inn av anbessa »

Slike steder som klarer å mobilisere publikum som bør prioriteres. Håper FIS tenker likedan.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kenrojo skrev: lør jan 28, 2023 4:19 pm JHK har det så travelt med å komme seg opp i høyden at han ikke har tid til Pål Gordon:-)
Haha, Pål Gordon tok ikke et hint der! Makan så mye han skulle spørre om.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Skraevadottir skrev: lør jan 28, 2023 4:18 pm Veldig kule renn i Les Rousses så langt. Voldsomt mye bedring stemning enn jeg hadde trodd. Var jo helt crazy nå da Jouve vant!
Dette var gøy! Hurra for Richard som slo selverste Klæbo! På hjemmebane!
Gratulerer til svenskene, som klarte å delta i finalen. Men en nydelig berserk slo dem alle.
Gratulerer til kristine!!!! Du er et monster.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

anbessa skrev: lør jan 28, 2023 4:21 pm Slike steder som klarer å mobilisere publikum som bør prioriteres. Håper FIS tenker likedan.
Umulig å si. De vil jo ikke la Ulricehamn arrangere WC og det er kanskje stedet utenom Kollen som samler mest publikum.

Les Rousses ligger ikke inne på neste års terminliste
Sist redigert av tartaglia2 den lør jan 28, 2023 4:26 pm, redigert 1 gang totalt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

anbessa skrev: lør jan 28, 2023 4:21 pm Slike steder som klarer å mobilisere publikum som bør prioriteres. Håper FIS tenker likedan.
Helt enig! De greide jo også å skape topp stemning i går, på en fredag, blant annet på grunn av et par tusen skolebarn som sprang rundt og heia. Det er helt supert å se at dette er noe som prioriteres.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Skistad og Fossesholm skulle bli de 2 neste store. Begge blir kjørt kraftig i senk av uvettige treningsopplegg, men nå er iallfall Skistad tilbake. Får håpe Fossesholm kommer neste år…

Hatleking

Legg inn av Hatleking »

Ekstremt bra av Skistad. Held ho på formen så seglar ho opp som eit veldig bra alternativ på sprintstafetten òg, litt avhengig av løypa, sjølvsagt.

daktari

Legg inn av daktari »

At KSS skulle komme tilbake hadde jeg faktisk ikke trodd. At Fossesholm går dårligere og dårligere med årene er ikke så rart egentlig. Må ikke glemme at hun fikk behandling med veksthormoner midt i tenårene og dro nok voldsom fordel av det. En effekt som varte noen år, men dabber av nå.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Herlig bilde :)

Bilde

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

sertono skrev: lør jan 28, 2023 5:27 pm Herlig bilde :)
Fantastisk dag for langrenn.
Skistad som meget overbevisende brøt opp i svensk totaldominans i sprint - og samme med Jouve som slo "uslåelige" Klæbo på hjemmebane.
En vitamininnsprøytning sporten virkelig trenger. Ingenting er bedre enn at en franskmann vinner på hjemmebane!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Neptun skrev: Fantastisk dag for langrenn.
Så absolutt :)

lund

Legg inn av lund »

daktari skrev: lør jan 28, 2023 5:05 pm At KSS skulle komme tilbake hadde jeg faktisk ikke trodd. At Fossesholm går dårligere og dårligere med årene er ikke så rart egentlig. Må ikke glemme at hun fikk behandling med veksthormoner midt i tenårene og dro nok voldsom fordel av det. En effekt som varte noen år, men dabber av nå.
Eventuelt så skyldes det feiltrening, som er et relativt vanlig fenomen innen langrenn.

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

Fine intervjuer med Wiig og de svenske jentene på radio. Men nå vil jeg ha et intervju med Anger snart. Der svenskene noe stort på gang. Sprint er interessant for tiden, men Johs slår fryktelig tilbake under VM. Også Pelle kommer tilbake med mer spisset sprintform.

anbessa

Legg inn av anbessa »

https://www.vg.no/sport/langrenn/i/bg74 ... kelig-ille

Det gjøres et poeng av at Golberg sang med på marseillasen. Så kommer man til Klæbo, som antyder at han kan vurdere å synge med om den spanske nasjonalsangen kommer. Kan det stemme at Klæbo faktisk har humor? En positiv overraskelse i så fall.

lund

Legg inn av lund »

anbessa skrev: lør jan 28, 2023 6:39 pm https://www.vg.no/sport/langrenn/i/bg74 ... kelig-ille

Det gjøres et poeng av at Golberg sang med på marseillasen. Så kommer man til Klæbo, som antyder at han kan vurdere å synge med om den spanske nasjonalsangen kommer. Kan det stemme at Klæbo faktisk har humor? En positiv overraskelse i så fall.
Synge med om det dukker opp en ny Johann Muhlegg da. Eller Juan Jesus Gutierrez for den saks skyld :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»