Voldelig pågripelse i Aalesund - døde like etterpå

Svar
Texas_John

Re: Voldelig pågripelse i Aalesund - døde like etterpå

Legg inn av Texas_John »

greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 9:05 pm Fra Wikipedia kan man lese at politiet har løsnet skudd 3 ganger mellom 1975 og 2015.

Fra 2015 til 2022 - 13 ganger.

Eksplosiv økning altså.
Tilfeldig sammenheng med noe annet som også har økt eksplosivt de senere årene?

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Texas_John

Det er nok mye folk med kniv osv. som har blitt skutt av politiet.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 9:54 pm
greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 9:05 pm Fra Wikipedia kan man lese at politiet har løsnet skudd 3 ganger mellom 1975 og 2015.

Fra 2015 til 2022 - 13 ganger.

Eksplosiv økning altså.
Tilfeldig sammenheng med noe annet som også har økt eksplosivt de senere årene?
Skal du blande innvandrerhatet ditt inn i denne tråden også?
Har du kun den ene tanken i hodet?

12dd

Legg inn av 12dd »

Bantor skrev: tir jan 31, 2023 8:45 pm
Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:35 pm
Og skulle man mot formodning arrestere dem, så la være å ta på dem!
Det er fullt mulig å arrestere folk, uten å berøre dem.
Det er selvsagt ikke mulig å arrestere folk uten å ta på dem. Men for eksempel bryting kan være en mer skånsom måte å håndtere folk på, en låser og knep.

Det er selvsagt mer mandig og ærefullt å være sterk bryter, enn å være en som bruker knep.

Men politiet må nok bruke knep, dersom vi skal ansette mange...
Mener du de skal kaste lovbrytere i asfalten gjentatte ganger til de gir seg?
Man trenger forøvrig ikke å være sterk når man er 3.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@12dd Jeg har sett brytere holde folk fast. Der bruker ikke de mest spektakulare momentene.... Mere styrke og enkle, skånsomme grep.

12dd

Legg inn av 12dd »

Queenie skrev: tir jan 31, 2023 8:54 pm
12dd skrev: tir jan 31, 2023 5:51 pm
Bantor skrev: tir jan 31, 2023 9:20 am @Fordomsfull Det er selvsagt ikke lett å se om noen har kneet mot halsen av den korte videoen. Hvis vitnet sier det, er det en annen ting.

Men, jeg tror ikke politiet lærer forarm mot halsen, eller kne mot halsen, på Politihøyskolen. Derimot har mange politifolk sivil opplæring i grappling eller jiu-jitsu, i tillegg.
Disse hadde absolutt ikke det, da hadde det mest sannsynlig holdt med 1 person.
Du har ikke peiling på hva du snakker om.

Psykose og/eller rus kan kreve 4-5 mann i de verste tilfellene.
Tro meg, jeg har sloss med folk i psykose flere ganger. Noen ganger så virker ikke pepperspray engang. Tror strengt tatt ingen i denne tråden kan mer om dette emnet enn meg. Jeg driver opplæring i dette faget.

Og ja det krever litt folk, men da snakker vi om vanlige folk ikke kampsportutøvere.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1717

Legg inn av JauKaninen »

Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 9:56 pm
Skal du blande innvandrerhatet ditt inn i denne tråden også?
Har du kun den ene tanken i hodet?
Det er jo litt interessant at akkurat Greyserpeant drømmer tilbake til et samfunn før åpne europeiske grenser og innvandringen da :lol:

Politiet har ihvertfall ikke blitt mer brutale mer årene i Norge.
Sist redigert av JauKaninen den tir jan 31, 2023 10:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

12dd skrev: tir jan 31, 2023 10:01 pm
Queenie skrev: tir jan 31, 2023 8:54 pm
12dd skrev: tir jan 31, 2023 5:51 pm

Disse hadde absolutt ikke det, da hadde det mest sannsynlig holdt med 1 person.
Du har ikke peiling på hva du snakker om.

Psykose og/eller rus kan kreve 4-5 mann i de verste tilfellene.
Tro meg, jeg har sloss med folk i psykose flere ganger. Noen ganger så virker ikke pepperspray engang. Tror strengt tatt ingen i denne tråden kan mer om dette emnet enn meg. Jeg driver opplæring i dette faget.

Og ja det krever litt folk, men da snakker vi om vanlige folk ikke kampsportutøvere.
Politiet er heller ikke kampsportutøvere.

Fag og fag, fru Blom ;)

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 9:56 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 9:54 pm Tilfeldig sammenheng med noe annet som også har økt eksplosivt de senere årene?
Skal du blande innvandrerhatet ditt inn i denne tråden også?
Har du kun den ene tanken i hodet?
Foreløpig er det kun du som har nevnt innvandrere her, projisering av egen rasisme?

12dd

Legg inn av 12dd »

Bantor skrev: tir jan 31, 2023 10:00 pm @12dd Jeg har sett brytere holde folk fast. Der bruker ikke de mest spektakulare momentene.... Mere styrke og enkle, skånsomme grep.
Jaja, det funker det hvis man har styrken. Men hvis en person ligger på bakken setter man enkelt armlås på begge armer. Så benytter man benlås ved at man ligger på siden og holder beina nede ved anklene ved bruk av kroppsvekt. Meget skånsomt for alle parter. Man må være veldig forsiking med vekt på rygg og nakke på folk som ligger på magen. De klarer kanskje ikke si ifra engang. Jeg snakker da om 3-1 eller 4-1, noe politiet var her.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 10:04 pm
Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 9:56 pm
Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 9:54 pm Tilfeldig sammenheng med noe annet som også har økt eksplosivt de senere årene?
Skal du blande innvandrerhatet ditt inn i denne tråden også?
Har du kun den ene tanken i hodet?
Foreløpig er det kun du som har nevnt innvandrere her, projisering av egen rasisme?
For det var vel sikkert ikke det du siktet til...

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 9:54 pm
greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 9:05 pm Fra Wikipedia kan man lese at politiet har løsnet skudd 3 ganger mellom 1975 og 2015.

Fra 2015 til 2022 - 13 ganger.

Eksplosiv økning altså.
Tilfeldig sammenheng med noe annet som også har økt eksplosivt de senere årene?
De 2 seneste var hvite som snø. 16 kuler inn i cockpiten på en hjullaster, og den siste i et "basketak".

Rasisten du er, så må du jo dra inn innvandring i absolutt alt. Tipper du har et merkelig hat mot brunost. Skjorter i samme farge tror jeg dog du liker.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Kul_Djevel skrev: tir jan 31, 2023 3:58 pm
Guttorm123 skrev: tir jan 31, 2023 11:36 am
Kul_Djevel skrev: tir jan 31, 2023 5:56 am Ingen er trygge i Norges gater med politiet vandrende løs.
Er du redd for politiet?
Nei, men nå er ikke jeg syk og trenger helsehjelp. Det er tydeligvis de som trenger helsehjelp og forviller seg ut som kanskje bør frykte politiet :D
Fra VG-artikkelen:

"Han understreker at mannen ikke ble pågrepet av politiet, og at han ikke var mistenkt for en kriminell handling da han havnet i et basketak med dem. Ifølge Mikalsen trengte mannen åpenbart helsehjelp, og det var årsaken til at de grep inn fysisk."

Ingen pågripelse etter straffeprosessuelle regler pga mistanke om en straffbar handling, men et basketak under tvang pga behov for helsehjelp.

Med helsehjelp tenker de kanskje samfunnsøkonomisk for å få ned helsekøene? Det ble hvert fall konsekvensen. Medisinsk og psykologisk hjelp til å komme seg på fote ble det hvert fall ikke.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Hvis en blodig rabiat kar er så hardt skadet at han trenger livreddende hjelp skal man da få kontroll på han og gi ham det, eller skal man beskytte hans "rettigheter" ved å ikke å røre vedkommende og la han dø av skadene?

Milfern

Legg inn av Milfern »

B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 6:44 am Hvis en blodig rabiat kar er så hardt skadet at han trenger livreddende hjelp skal man da få kontroll på han og gi ham det, eller skal man beskytte hans "rettigheter" ved å ikke å røre vedkommende og la han dø av skadene?
Politiet i ett nøtteskal dette. Damned if you do and damned if you don't.

Mye mer interessant hva som skjedde før politiet ble involvert i denne saken.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Milfern skrev: ons feb 01, 2023 1:34 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 6:44 am Hvis en blodig rabiat kar er så hardt skadet at han trenger livreddende hjelp skal man da få kontroll på han og gi ham det, eller skal man beskytte hans "rettigheter" ved å ikke å røre vedkommende og la han dø av skadene?
Politiet i ett nøtteskal dette. Damned if you do and damned if you don't.

Mye mer interessant hva som skjedde før politiet ble involvert i denne saken.
Politiet har brukt vold mot et menneske, og i den forbindelse har dette mennesket dødd. Videre har politiet selv først avgjort at hendelsen ikke engang skulle undersøkes, før vitneforklaringer til SMP og ikke minst videoer tvang dem til å avslutte mørkleggingen. Om ikke det er interessant så blir jeg ærlig talt ganske skremt.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Brezjnev skrev: ons feb 01, 2023 2:39 pm
Milfern skrev: ons feb 01, 2023 1:34 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 6:44 am Hvis en blodig rabiat kar er så hardt skadet at han trenger livreddende hjelp skal man da få kontroll på han og gi ham det, eller skal man beskytte hans "rettigheter" ved å ikke å røre vedkommende og la han dø av skadene?
Politiet i ett nøtteskal dette. Damned if you do and damned if you don't.

Mye mer interessant hva som skjedde før politiet ble involvert i denne saken.
Politiet har brukt vold mot et menneske, og i den forbindelse har dette mennesket dødd.
Ganske fristende for dem som ønsker det å bruke politiet som skyteskive i denne saken. Men narkotikaen han må ha tatt forut er nok mer delaktig i dødsfallet enn politiet sine handlinger. Ingen dør av å bli lagt i bakken slik som vist på videoen.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Milfern skrev: ons feb 01, 2023 3:54 pm
Brezjnev skrev: ons feb 01, 2023 2:39 pm
Milfern skrev: ons feb 01, 2023 1:34 pm

Politiet i ett nøtteskal dette. Damned if you do and damned if you don't.

Mye mer interessant hva som skjedde før politiet ble involvert i denne saken.
Politiet har brukt vold mot et menneske, og i den forbindelse har dette mennesket dødd.
Ganske fristende for dem som ønsker det å bruke politiet som skyteskive i denne saken. Men narkotikaen han må ha tatt forut er nok mer delaktig i dødsfallet enn politiet sine handlinger. Ingen dør av å bli lagt i bakken slik som vist på videoen.
Jeg vet ikke hva som gjorde at mannen døde, det er absolutt godt mulig at det bare var tilfeldig at han døde rett etter at politiet utøvet vold mot ham. Det er imidlertid ikke mulig å slå fast uten en grundig undersøkelse. Det jeg påpeker burde derfor uansett være interessant; politiet skal ikke selv kunne bestemme om et slikt dødsfall i deres varetekt i det hele tatt skal undersøkes, og de skal ikke lyve til allmenheten om saken. Det er er faktisk ganske alvorlige saker selv om det skulle vise seg at de ikke forårsaket hans død.
Sist redigert av Brezjnev den ons feb 01, 2023 4:08 pm, redigert 2 ganger totalt.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Gjør man slik motstand mot politiet må man også selv ta ansvar for følgende.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Milfern skrev: ons feb 01, 2023 3:54 pm
Brezjnev skrev: ons feb 01, 2023 2:39 pm
Milfern skrev: ons feb 01, 2023 1:34 pm

Politiet i ett nøtteskal dette. Damned if you do and damned if you don't.

Mye mer interessant hva som skjedde før politiet ble involvert i denne saken.
Politiet har brukt vold mot et menneske, og i den forbindelse har dette mennesket dødd.
Men narkotikaen han må ha tatt forut
Er dette noe man vet med sikkerhet?

Milfern

Legg inn av Milfern »

Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 4:07 pm
Er dette noe man vet med sikkerhet?
[/quote]

Like lite som at vedkommende døde av politiet sin inngripen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Milfern skrev: ons feb 01, 2023 4:27 pm
Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 4:07 pm
Er dette noe man vet med sikkerhet?
Like lite som at vedkommende døde av politiet sin inngripen.
[/quote]

Man ser at politiet behandler mannen røfft, og at det kan ha ført til skader, som kan ha medført død.
Men jeg ser ikke noe narkotika, og ikke at det er skrevet om noe sted heller. Så det blir kun spekulasjon.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 4:04 pm Gjør man slik motstand mot politiet må man også selv ta ansvar for følgende.
Her inne er det jo til og med feil at politet skyter en som rammer politi inne i politibiler med hjullaster. Så jeg tror du taler for en del døve ører.

Problemet er jo at de samme hadde kritisert politiet om han i Ålesund hadde angrepet og drept et barn. Da hadde de fått kjeft for ikke å gjøre noe. Slik som på Kongsberg.

Jeg vil avvente obduksjonsrapporten først og fremst.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 4:30 pm
Milfern skrev: ons feb 01, 2023 4:27 pm
Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 4:07 pm
Er dette noe man vet med sikkerhet?
Like lite som at vedkommende døde av politiet sin inngripen.
Man ser at politiet behandler mannen røfft, og at det kan ha ført til skader, som kan ha medført død.
Men jeg ser ikke noe narkotika, og ikke at det er skrevet om noe sted heller. Så det blir kun spekulasjon.
[/quote]

Det er jo en eller annen psykose inne i bildet her. Så det er naturlig at man tenker narko selv om det ikke er bevist. Alt kommer med obduksjonsrapporten. Om den blir offentliggjort aner jeg derimot ikke.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

PapaSmurf skrev: ons feb 01, 2023 4:36 pm
Henningsen skrev: ons feb 01, 2023 4:30 pm
Milfern skrev: ons feb 01, 2023 4:27 pm

Er dette noe man vet med sikkerhet?
Like lite som at vedkommende døde av politiet sin inngripen.
Man ser at politiet behandler mannen røfft, og at det kan ha ført til skader, som kan ha medført død.
Men jeg ser ikke noe narkotika, og ikke at det er skrevet om noe sted heller. Så det blir kun spekulasjon.
Det er jo en eller annen psykose inne i bildet her. Så det er naturlig at man tenker narko selv om det ikke er bevist. Alt kommer med obduksjonsrapporten. Om den blir offentliggjort aner jeg derimot ikke.
[/quote]

Kan fort være en psykose dette ja. Jeg var egentlig mest nysgjerrig på om det var bekreftet at han var ruset, da jeg ikke har sett det sagt eller skrevet noe sted. Så jeg tenkte det kanskje var en antagelse fra denne debattanten.
Uten at jeg utelukker at det kan være en grunn selvfølgelig.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

PapaSmurf skrev: ons feb 01, 2023 4:34 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 4:04 pm Gjør man slik motstand mot politiet må man også selv ta ansvar for følgende.
Her inne er det jo til og med feil at politet skyter en som rammer politi inne i politibiler med hjullaster. Så jeg tror du taler for en del døve ører.

Problemet er jo at de samme hadde kritisert politiet om han i Ålesund hadde angrepet og drept et barn. Da hadde de fått kjeft for ikke å gjøre noe. Slik som på Kongsberg.

Jeg vil avvente obduksjonsrapporten først og fremst.
Det dumme er at hver gang en ny person kommer seilende inn i kommentarfeltet og helt tydelig ikke har snøring i hva saken gjelder - og fremmer de mest påtryne beskyldninger som nesten tenkes kan - så må 'vi' oppdatere vedkommende. Mens saken er jo gjort rede for mange ganger i kommentarfeltet allerede, med linker til vitner og videoer, til politiet som beklager osv osv.

Det vi vet er at politiet angriper/pågriper/yter hjelp til en person som virker 'ute' og de kjemper&slåss med han. Så må de gi mannen livreddende hjelp fordi mannen antageligviser sluttet å puste og fordi de har tilkalt ambulanse - overtar de. Men enten der på stedet, i ambulansen eller på sykehuset - erklæres mannen for død.
DESSUTEN vet vi, fordi et vitne - som attpåtil var en av de som er med i basketaket og forsøker å holde beina på denne mannen politiet slåss med/yter hjelp til - sier at de/politiet var borti halsen til den nå avdøde, med knærne og at mannen var blå i ansiktet og virket død - men så virket han som han levde igjen,
https://www.smp.no/nyheter/i/5Bjw4e/han ... i-ansiktet
I linken er det og link til videoen M/vitnet.

Noen tok video av slåsskampen og Sunnmørsposten mottok flere videoer av dette og skrev om det. Deretter blir avisen kontaktet av politiet og blir bedt om å endre innholdet/overskrift i artikkelen i Sunnmørsposten - fordi den var feil; De/politiet hadde ikke pågrepet noen person, men ytt hjelp til en person. Hvorvidt politiet da sa at mannen var død, vet jeg ikke. Men de ble spurt om det var riktig at de skulle etterforske saken og politiet mente det ikke var en sak; de hadde ytt hjelp, men livet stod ikke til å redde(Noe sånt). Avisen som jeg og sikkert andre, reagerte på at de politifolkene som hadde vært med i basketaket avsluttet saken og politiet ble spurt om Politiets Spesialtjeneste var kontaktet. De var ikke kontaktet fordi her hadde ikke skjedd en pågripelse, men det var bare blitt ytt hjelp.
NÅ er Politiets Spesialtjeneste kontaktet, manne blir antageligvis obdusert og om han døde av luftmangel som følge av vedvarende press av et kne eller lignende i halsregionen - så bør det bli en oppvask med siktelse som i Floyd-saken. Om mannen var smekkfull i et eller annet narkotisk middel, kan saken stille seg annerledes. Men i saken om drapet på George Floyd, skrev en her at han hadde narkotiske midler i kroppen, men han døde av et vedvarende press mot halsen og følgelig av mangel på luft/oksygen.
Mannen har ikke på noe tidspunkt, såvidt jeg har lest, opptrådt truende eller vært til skade/plage for/mot noen. Det er et bilde der mannen ligger/sitter på asfalten foran en bil.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Fordomsfull skrev: ons feb 01, 2023 6:01 pm
PapaSmurf skrev: ons feb 01, 2023 4:34 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 4:04 pm Gjør man slik motstand mot politiet må man også selv ta ansvar for følgende.
Her inne er det jo til og med feil at politet skyter en som rammer politi inne i politibiler med hjullaster. Så jeg tror du taler for en del døve ører.

Problemet er jo at de samme hadde kritisert politiet om han i Ålesund hadde angrepet og drept et barn. Da hadde de fått kjeft for ikke å gjøre noe. Slik som på Kongsberg.

Jeg vil avvente obduksjonsrapporten først og fremst.
Det dumme er at hver gang en ny person kommer seilende inn i kommentarfeltet og helt tydelig ikke har snøring i hva saken gjelder - og fremmer de mest påtryne beskyldninger som nesten tenkes kan - så må 'vi' oppdatere vedkommende. Mens saken er jo gjort rede for mange ganger i kommentarfeltet allerede, med linker til vitner og videoer, til politiet som beklager osv osv.
Hvem faen tror du du er?

Jeg forbeholder meg retten til å mene hva jeg vil uten at du skal komme og drive «opplæring».

Jeg sier og står ved at mange inne på FD som ved enhver anledning kritiserer politiet også ville kritisert politiet om de viste unnfallenhet og noe dramatisk skjedde.

Hva gjelder denne saken gjør jeg som ethvert fornuftig menneske ville gjort. Jeg avventer obduksjonsrapporten.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

PapaSmurf skrev: ons feb 01, 2023 6:05 pm
Fordomsfull skrev: ons feb 01, 2023 6:01 pm
PapaSmurf skrev: ons feb 01, 2023 4:34 pm

Her inne er det jo til og med feil at politet skyter en som rammer politi inne i politibiler med hjullaster. Så jeg tror du taler for en del døve ører.

Problemet er jo at de samme hadde kritisert politiet om han i Ålesund hadde angrepet og drept et barn. Da hadde de fått kjeft for ikke å gjøre noe. Slik som på Kongsberg.

Jeg vil avvente obduksjonsrapporten først og fremst.
Det dumme er at hver gang en ny person kommer seilende inn i kommentarfeltet og helt tydelig ikke har snøring i hva saken gjelder - og fremmer de mest påtryne beskyldninger som nesten tenkes kan - så må 'vi' oppdatere vedkommende. Mens saken er jo gjort rede for mange ganger i kommentarfeltet allerede, med linker til vitner og videoer, til politiet som beklager osv osv.
Hvem faen tror du du er?

Jeg forbeholder meg retten til å mene hva jeg vil uten at du skal komme og drive «opplæring».

Jeg sier og står ved at mange inne på FD som ved enhver anledning kritiserer politiet også ville kritisert politiet om de viste unnfallenhet og noe dramatisk skjedde.

Hva gjelder denne saken gjør jeg som ethvert fornuftig menneske ville gjort. Jeg avventer obduksjonsrapporten.
En med hukommelse;
"Legg inn av PapaSmurf » tir jan 31, 2023 12:27 am

Dette er ekle bilder.

Jeg vil verken forhåndsdømme eller frikjenne politiet før mer informasjon om hendelsesforløpet kommer.

Men det ser ikke bra ut basert på videoen. Virkelig ikke. Jeg har sett den flere ganger, men all sladdingen gjør at det er vanskelig å se hva slags «teknikker» politiet bruker.

Vitnene sier politiet ikke virket å bruke unødvendig makt.

Her vil jo obduksjonen fortelle mye om hva som skjer videre."
-------
Jeg og en annen, synes vi ser at den ene personen slår i begynnelsen av den usladdede videoen, men vi har begge uttrykt usikkerhet om dette. Ellers så VET vi fordi vitnet SOM SELV DELTAR I VDEOEN og altså helt sikkert var tilstede, sier han så kne mot halsen, at mannen ble blå i ansiktet og virket død - men som så levde igjen. Deretter dør mannen på ordentlig. og etter knær mot halsen og blir blå i ansiktet, så virker det like sannsynlig på meg som at det er slåsskampen som har tatt livet av mannen, som det er en påkjørsel som er skyld i dødsfallet når en person blir påkjørt og dør. Men, som jeg skrev; de skal vel obdusere mannen og da får vi vite hva han døde av.
En person som ikke gjør noen fortred, skal ikke bli drept fordi han ikke vil tvinges til å være med politiet.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:51 pm
Jhinx skrev: man jan 30, 2023 11:48 pm Jeg har sagt dette lenge. Snart vil norsk politi starte å drepe folk slik som i USA. Nå er det minst et drap eller en skyting fra politiet pr måned. Hvis ikke oftere.
Jeg trodde det var bevæpningen som var årsaken.
Men nå banker de opp folk til døde.
Norsk politi begynner å bli livsfarlige. Bokstavelig talt.
Ro deg ned, og begrens inntaket ulovelige substanser. Politiet er ikke interessert i småfisk som deg.

Oss andre som forholder oss til lover og regler, og ALDRI kommer i kontakt med politet - setter pris på at de er der.

Hvis noe, så er det norske politet alt for snille og altfor pinglete.
Det skremmer meg at stadig flere politidrap og unødvendig skyting ikke bekymrer deg. Men hør, folk så driver med personangrep gidder jeg ikke å diskutere med. Du klarer bedre enn det.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

Queenie skrev: tir jan 31, 2023 8:55 pm
Jhinx skrev: man jan 30, 2023 11:48 pm Jeg har sagt dette lenge. Snart vil norsk politi starte å drepe folk slik som i USA. Nå er det minst et drap eller en skyting fra politiet pr måned. Hvis ikke oftere.
Jeg trodde det var bevæpningen som var årsaken.
Men nå banker de opp folk til døde.
Norsk politi begynner å bli livsfarlige. Bokstavelig talt.
Yikes! Hvordan får du sove om natten? Glad jeg ikke
lever i den samme verdenen, høres stressende ut
Jeg sover godt. Men familien til ofrene her tenker jeg det er verre med.
Men du er ikke bekymret over at politiet har drept flere personer i den siste tiden? Eller skyter personer veldig ofte nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»