Overgangstråd sommer 23 - Arsenal

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Overgangstråd sommer 23 - Arsenal

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: tor jun 08, 2023 3:15 pm
Enzino skrev: tor jun 08, 2023 2:58 pm
Wellé skrev: tor jun 08, 2023 1:40 pm Snakk om at Jorginho er ønsket tilbake i Italia. Syns vi bare skal godta det hvis det er en reell sum og at vi ikke subsidierer noe lønninger.
Jorginho ut er helt ok så lenge vi får handlet det vi skal på midtbanen i sommer. Han var uten tvil en nødløsning i vinter.

Da gir det også sense at klubben jakter både Rice og Caicedo.

Jeg tror mer og mer på at vi får inn 2 spillere på midten i sommer, hvor Rice mest sannsynlig er den ene. Og hvor Caicedo antakelig er det andre førstevalget, men at vi går for noen andre hvis han velger Chelsea.

Hvem er gode kandidater hvis Caicedo velger feil klubb? :lol:
I mitt hodet så er Rice inn for Xhaka og spiller X (Caicedo?) inn for Jorginho. Xhaka ut og Rice inn ser begge veldig sannsynlig ut, mens Jorginho selges kun hvis man ikke finner spiller X.

Mest sannsynlige andrevalget for spiller X er Lavia vil jeg tro. Mulig man ser på spillere som Thuram-Ulian, Koné, Tielemans, Tyler Adams, osv.
En av de to som kommer inn må kunne spille 6er. Er Rice ballsikker nok til å spille 6er i Arteta-ball? Jeg er usikker. Vil tro Caicedo er bedre i den rollen.

Lavia trodde jeg var Anfield bound. Han finner jeg ingen odds på klubbytte.

Thuram-Ulian har det feteste navnet, men han har jeg knapt sett.

Tielemans har vi vel konkludert ikke har kvalitetene for 6er, og han føler jeg er veldig 2021. Yesterdays news. Jeg var positiv til ham før, men føler at han er over toppen kvalitetsmessig. Kan jo for så vidt være at han har vært litt offer for å spille i et lag som ikke har fungert. Men han har vært veldig lite imponerende de få gangene jeg har sett ham de siste sesongene.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Caicedo og Rice betyr vel raskt ca 200 mill£, noe som virker veldig usannsynlig mtp vi er ute etter en venstreback, midtstopper og kanskje en spiss. Vi har ikke veldig mange gode salg på hånd heller. Kanskje 30 mill for Tierney, ellers ganske skrint.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Vike4 skrev: tor jun 08, 2023 7:14 pm Caicedo og Rice betyr vel raskt ca 200 mill£, noe som virker veldig usannsynlig mtp vi er ute etter en venstreback, midtstopper og kanskje en spiss. Vi har ikke veldig mange gode salg på hånd heller. Kanskje 30 mill for Tierney, ellers ganske skrint.
Balogun, Nketiah, Xhaka, Patino, Trusty (årets spiller i Birmingham) og Holding er jo alle spillere som vi fort får litt penger for.

I tillegg så har man jo avtalt en (beskjeden) overgang for Mari, får mer i overgangssum fra Fulham for Leno, samt at man kanskje selger spillere som Brooke Norton-Cuffy og andre akademispillere som ikke har det nødvendige nivået.

Usikker på hvor mye man kan få for alle disse, og hvor mange man selger selvfølgelig, men er jo fort £100m minst.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: tor jun 08, 2023 7:26 pm
Vike4 skrev: tor jun 08, 2023 7:14 pm Caicedo og Rice betyr vel raskt ca 200 mill£, noe som virker veldig usannsynlig mtp vi er ute etter en venstreback, midtstopper og kanskje en spiss. Vi har ikke veldig mange gode salg på hånd heller. Kanskje 30 mill for Tierney, ellers ganske skrint.
Balogun, Nketiah, Xhaka, Patino, Trusty (årets spiller i Birmingham) og Holding er jo alle spillere som vi fort får litt penger for.

I tillegg så har man jo avtalt en (beskjeden) overgang for Mari, får mer i overgangssum fra Fulham for Leno, samt at man kanskje selger spillere som Brooke Norton-Cuffy og andre akademispillere som ikke har det nødvendige nivået.

Usikker på hvor mye man kan få for alle disse, og hvor mange man selger selvfølgelig, men er jo fort £100m minst.
Vi kjøper neppe venstre back hvis vi ikke selger Tierney. Og det blir uansett enn backup til Zinchenko, så blir neppe veldig dyr. Kan vel også selge Tavares og få litt for ham. Han har vel gjort det bra på utlån?

Midtstopper er vi nok ute etter, men da selges antakelig holding.

Spiss tviler jeg sterkt på at vi skal kjøpe i sommer, siden Flo tydeligvis er til salgs. Jesus synes å være soleklart førstevalg i systemet, og det er faktisk ikke sånn superenkelt finne bedre spisser enn Ed som er villig til å risikere å sitte på benken i 80-90% av kampene i en sesong.

Jeg tror det er mye mer sannsynlig at vi handler en venstrebeint høyreving til å avlaste Saka. Men da selges fort Nelson.

Hvor mye kan vi få for Xhaka da? Han er fortsatt en god spiller, bevares, men alderen tilsier ikke veldig høy sum.

Og så er det viktig å huske på at etter FFP så kan en overganssum på 100 mill på 5 års kontrakt avskrives over kontraktslengden, så det blir bare 20 mill i året. Mens ved salg gjelder hele beløpet på spillere som har fornyet og er forbi første kontakt eller er fra egen stall. Så hvis man får avbetalinger eller finansiering fra Yankeene av cash flowen, så er det ikke noe problem å holde seg innenfor reglene. Når Chelsea kan kjøpe halve Europa, så klarer vi fint kjøpe to dyre spillere, selv om vi ikke gir dem 10 årskontrakter (jada, satt humoristisk på spissen). Så neppe det økonomiske som stopper oss. Ornstein har jo bekreftet at de to spillerne ikke utelukker hverandre. Han pleier å ha kontroll.

Dog er det viktigste klubben gjør i sommer, i tillegg til å forsterke midtbanen, å få Saliba til å signere på ny kontrakt.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Enzino skrev: fre jun 09, 2023 12:37 am
Wellé skrev: tor jun 08, 2023 7:26 pm
Vike4 skrev: tor jun 08, 2023 7:14 pm Caicedo og Rice betyr vel raskt ca 200 mill£, noe som virker veldig usannsynlig mtp vi er ute etter en venstreback, midtstopper og kanskje en spiss. Vi har ikke veldig mange gode salg på hånd heller. Kanskje 30 mill for Tierney, ellers ganske skrint.
Balogun, Nketiah, Xhaka, Patino, Trusty (årets spiller i Birmingham) og Holding er jo alle spillere som vi fort får litt penger for.

I tillegg så har man jo avtalt en (beskjeden) overgang for Mari, får mer i overgangssum fra Fulham for Leno, samt at man kanskje selger spillere som Brooke Norton-Cuffy og andre akademispillere som ikke har det nødvendige nivået.

Usikker på hvor mye man kan få for alle disse, og hvor mange man selger selvfølgelig, men er jo fort £100m minst.
Vi kjøper neppe venstre back hvis vi ikke selger Tierney. Og det blir uansett enn backup til Zinchenko, så blir neppe veldig dyr. Kan vel også selge Tavares og få litt for ham. Han har vel gjort det bra på utlån?

Midtstopper er vi nok ute etter, men da selges antakelig holding.

Spiss tviler jeg sterkt på at vi skal kjøpe i sommer, siden Flo tydeligvis er til salgs. Jesus synes å være soleklart førstevalg i systemet, og det er faktisk ikke sånn superenkelt finne bedre spisser enn Ed som er villig til å risikere å sitte på benken i 80-90% av kampene i en sesong.

Jeg tror det er mye mer sannsynlig at vi handler en venstrebeint høyreving til å avlaste Saka. Men da selges fort Nelson.

Hvor mye kan vi få for Xhaka da? Han er fortsatt en god spiller, bevares, men alderen tilsier ikke veldig høy sum.

Og så er det viktig å huske på at etter FFP så kan en overganssum på 100 mill på 5 års kontrakt avskrives over kontraktslengden, så det blir bare 20 mill i året. Mens ved salg gjelder hele beløpet på spillere som har fornyet og er forbi første kontakt eller er fra egen stall. Så hvis man får avbetalinger eller finansiering fra Yankeene av cash flowen, så er det ikke noe problem å holde seg innenfor reglene. Når Chelsea kan kjøpe halve Europa, så klarer vi fint kjøpe to dyre spillere, selv om vi ikke gir dem 10 årskontrakter (jada, satt humoristisk på spissen). Så neppe det økonomiske som stopper oss. Ornstein har jo bekreftet at de to spillerne ikke utelukker hverandre. Han pleier å ha kontroll.

Dog er det viktigste klubben gjør i sommer, i tillegg til å forsterke midtbanen, å få Saliba til å signere på ny kontrakt.
Tore André?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ulfarne skrev: fre jun 09, 2023 12:48 am
Enzino skrev: fre jun 09, 2023 12:37 am
Wellé skrev: tor jun 08, 2023 7:26 pm
Balogun, Nketiah, Xhaka, Patino, Trusty (årets spiller i Birmingham) og Holding er jo alle spillere som vi fort får litt penger for.

I tillegg så har man jo avtalt en (beskjeden) overgang for Mari, får mer i overgangssum fra Fulham for Leno, samt at man kanskje selger spillere som Brooke Norton-Cuffy og andre akademispillere som ikke har det nødvendige nivået.

Usikker på hvor mye man kan få for alle disse, og hvor mange man selger selvfølgelig, men er jo fort £100m minst.
Vi kjøper neppe venstre back hvis vi ikke selger Tierney. Og det blir uansett enn backup til Zinchenko, så blir neppe veldig dyr. Kan vel også selge Tavares og få litt for ham. Han har vel gjort det bra på utlån?

Midtstopper er vi nok ute etter, men da selges antakelig holding.

Spiss tviler jeg sterkt på at vi skal kjøpe i sommer, siden Flo tydeligvis er til salgs. Jesus synes å være soleklart førstevalg i systemet, og det er faktisk ikke sånn superenkelt finne bedre spisser enn Ed som er villig til å risikere å sitte på benken i 80-90% av kampene i en sesong.

Jeg tror det er mye mer sannsynlig at vi handler en venstrebeint høyreving til å avlaste Saka. Men da selges fort Nelson.

Hvor mye kan vi få for Xhaka da? Han er fortsatt en god spiller, bevares, men alderen tilsier ikke veldig høy sum.

Og så er det viktig å huske på at etter FFP så kan en overganssum på 100 mill på 5 års kontrakt avskrives over kontraktslengden, så det blir bare 20 mill i året. Mens ved salg gjelder hele beløpet på spillere som har fornyet og er forbi første kontakt eller er fra egen stall. Så hvis man får avbetalinger eller finansiering fra Yankeene av cash flowen, så er det ikke noe problem å holde seg innenfor reglene. Når Chelsea kan kjøpe halve Europa, så klarer vi fint kjøpe to dyre spillere, selv om vi ikke gir dem 10 årskontrakter (jada, satt humoristisk på spissen). Så neppe det økonomiske som stopper oss. Ornstein har jo bekreftet at de to spillerne ikke utelukker hverandre. Han pleier å ha kontroll.

Dog er det viktigste klubben gjør i sommer, i tillegg til å forsterke midtbanen, å få Saliba til å signere på ny kontrakt.
Tore André?
Nei, men ryktes at han skal ha fotballskule i pre season, så forvent mange spektakulære bom neste sesong.

Dog var dette den fjerne femmennigen Flo Balogun. Han blir faktisk kalt Flo av alle andre spillere.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Enzino skrev: fre jun 09, 2023 12:37 am
Wellé skrev: tor jun 08, 2023 7:26 pm
Vike4 skrev: tor jun 08, 2023 7:14 pm Caicedo og Rice betyr vel raskt ca 200 mill£, noe som virker veldig usannsynlig mtp vi er ute etter en venstreback, midtstopper og kanskje en spiss. Vi har ikke veldig mange gode salg på hånd heller. Kanskje 30 mill for Tierney, ellers ganske skrint.
Balogun, Nketiah, Xhaka, Patino, Trusty (årets spiller i Birmingham) og Holding er jo alle spillere som vi fort får litt penger for.

I tillegg så har man jo avtalt en (beskjeden) overgang for Mari, får mer i overgangssum fra Fulham for Leno, samt at man kanskje selger spillere som Brooke Norton-Cuffy og andre akademispillere som ikke har det nødvendige nivået.

Usikker på hvor mye man kan få for alle disse, og hvor mange man selger selvfølgelig, men er jo fort £100m minst.
Vi kjøper neppe venstre back hvis vi ikke selger Tierney. Og det blir uansett enn backup til Zinchenko, så blir neppe veldig dyr. Kan vel også selge Tavares og få litt for ham. Han har vel gjort det bra på utlån?

Midtstopper er vi nok ute etter, men da selges antakelig holding.

Spiss tviler jeg sterkt på at vi skal kjøpe i sommer, siden Flo tydeligvis er til salgs. Jesus synes å være soleklart førstevalg i systemet, og det er faktisk ikke sånn superenkelt finne bedre spisser enn Ed som er villig til å risikere å sitte på benken i 80-90% av kampene i en sesong.

Jeg tror det er mye mer sannsynlig at vi handler en venstrebeint høyreving til å avlaste Saka. Men da selges fort Nelson.

Hvor mye kan vi få for Xhaka da? Han er fortsatt en god spiller, bevares, men alderen tilsier ikke veldig høy sum.

Og så er det viktig å huske på at etter FFP så kan en overganssum på 100 mill på 5 års kontrakt avskrives over kontraktslengden, så det blir bare 20 mill i året. Mens ved salg gjelder hele beløpet på spillere som har fornyet og er forbi første kontakt eller er fra egen stall. Så hvis man får avbetalinger eller finansiering fra Yankeene av cash flowen, så er det ikke noe problem å holde seg innenfor reglene. Når Chelsea kan kjøpe halve Europa, så klarer vi fint kjøpe to dyre spillere, selv om vi ikke gir dem 10 årskontrakter (jada, satt humoristisk på spissen). Så neppe det økonomiske som stopper oss. Ornstein har jo bekreftet at de to spillerne ikke utelukker hverandre. Han pleier å ha kontroll.

Dog er det viktigste klubben gjør i sommer, i tillegg til å forsterke midtbanen, å få Saliba til å signere på ny kontrakt.
Balogun bør gi mer enn 30 mill for at et salg skal være forsvarlig
Holding tror jeg ikke vi kan forvente mer enn rundt 10 for
Tierney bør også hente inn minst det vi ga, helst mer.
Patino er et megatalent, så bør være mye å hente her.
Trusty tipper jeg ikke gir veldig mye. Kanskje noe ala det vi kan få for Holding.
Xhaka kan vi kanskje tippe 15-20?
Tavares startet solid, men har så falt helt fra.. Virker ikke som om Marseilles er gira på å forlenge. Tipper han ender i Tyrkia.
Brooke Norton-Cuffy vil jeg helst beholde. Mulig et utlån til.

Jeg tror vi nå har mange attraktive "fringe-spillere" som vil gi oss mulighet til å endre stallen.

Men tipper det ikke blir mer enn 5 inn, der en av de er et ungt talent ala Marquinhos.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Rart om Jorginho selges etter 6 mnd. Da må det nesten vært planen hele tiden og kanskje noe han også var klar over. Bra mann i garderoben sies det også.

Klart vi har råd til å handle for mye penger, lønnsbudsjettet er egentlig viktigere enn selve innkjøpsprisene.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: tor jun 08, 2023 3:15 pm I mitt hodet så er Rice inn for Xhaka og spiller X (Caicedo?) inn for Jorginho. Xhaka ut og Rice inn ser begge veldig sannsynlig ut, mens Jorginho selges kun hvis man ikke finner spiller X.

Mest sannsynlige andrevalget for spiller X er Lavia vil jeg tro. Mulig man ser på spillere som Thuram-Ulian, Koné, Tielemans, Tyler Adams, osv.
Tielemans klar for Villa. Så han er helt ute av diskusjonen, i den grad han reelt sett var inne.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Blir linket til Castagne nå. Ikke akkurat en drømmesignering.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 2:07 pm Blir linket til Castagne nå. Ikke akkurat en drømmesignering.
Litt som kjøpet av Debuchy.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 4:57 pm
Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 2:07 pm Blir linket til Castagne nå. Ikke akkurat en drømmesignering.
Litt som kjøpet av Debuchy.
En back til som knappest klarer 10 kamper pr sesong er vel kanskje det siste vi trenger akkurat nå. Forstår vi sikter billig her, men første bud når vi er ute etter en back, må være helse. Ben er vel eneste backen vi har som klarer spille kamp etter kamp, de 3 andre har helsen til en 90 åring.
Leste en plass 23 mill £, noe som er galskap. La det forbli et rykte.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Når det er sagt: Arteta og Edu har gjort mye riktig. Får stole på dem.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 6:17 pm
Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 4:57 pm
Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 2:07 pm Blir linket til Castagne nå. Ikke akkurat en drømmesignering.
Litt som kjøpet av Debuchy.
En back til som knappest klarer 10 kamper pr sesong er vel kanskje det siste vi trenger akkurat nå. Forstår vi sikter billig her, men første bud når vi er ute etter en back, må være helse. Ben er vel eneste backen vi har som klarer spille kamp etter kamp, de 3 andre har helsen til en 90 åring.
Leste en plass 23 mill £, noe som er galskap. La det forbli et rykte.
Spilte ikke Castagne nesten alle kampene til Leicester denne sesongen? :shock:

Vike4

Legg inn av Vike4 »

MentalM skrev: søn jun 11, 2023 7:27 pm
Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 6:17 pm
Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 4:57 pm

Litt som kjøpet av Debuchy.
En back til som knappest klarer 10 kamper pr sesong er vel kanskje det siste vi trenger akkurat nå. Forstår vi sikter billig her, men første bud når vi er ute etter en back, må være helse. Ben er vel eneste backen vi har som klarer spille kamp etter kamp, de 3 andre har helsen til en 90 åring.
Leste en plass 23 mill £, noe som er galskap. La det forbli et rykte.
Spilte ikke Castagne nesten alle kampene til Leicester denne sesongen? :shock:
Finner ikke annet enn 20/21 sesongen, og da mistet han 19 kamper i PL. Ser bare flere skriver han har vært en del skadet.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 10:15 pm
MentalM skrev: søn jun 11, 2023 7:27 pm
Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 6:17 pm

En back til som knappest klarer 10 kamper pr sesong er vel kanskje det siste vi trenger akkurat nå. Forstår vi sikter billig her, men første bud når vi er ute etter en back, må være helse. Ben er vel eneste backen vi har som klarer spille kamp etter kamp, de 3 andre har helsen til en 90 åring.
Leste en plass 23 mill £, noe som er galskap. La det forbli et rykte.
Spilte ikke Castagne nesten alle kampene til Leicester denne sesongen? :shock:
Finner ikke annet enn 20/21 sesongen, og da mistet han 19 kamper i PL. Ser bare flere skriver han har vært en del skadet.
"The problem with internet quotes is that you cannot always depend on their accuracy"

- Abraham Lincoln

MentalM

Legg inn av MentalM »

Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 10:15 pm Finner ikke annet enn 20/21 sesongen, og da mistet han 19 kamper i PL. Ser bare flere skriver han har vært en del skadet.
Han spilte i hvert fall 37 kamper i PL i år :mrgreen:

Vike4

Legg inn av Vike4 »

MentalM skrev: søn jun 11, 2023 10:59 pm
Vike4 skrev: søn jun 11, 2023 10:15 pm Finner ikke annet enn 20/21 sesongen, og da mistet han 19 kamper i PL. Ser bare flere skriver han har vært en del skadet.
Han spilte i hvert fall 37 kamper i PL i år :mrgreen:
Da er det oppklart. Ble plutselig veldig giret på å signere han😜

LeCoq

Legg inn av LeCoq »



Oioioi!

LeCoq

Legg inn av LeCoq »



Skjønner ikke helt denne. Men jeg har tatt feil mange ganger før.

Wellé

Legg inn av Wellé »

LeCoq skrev: ons jun 14, 2023 3:03 pm

Skjønner ikke helt denne. Men jeg har tatt feil mange ganger før.
Leste bloggen til Arseblog og er litt på samme sted som han. En signering av Havertz er litt meh. Jeg klarer ikke helt å se hvor han passer inn i laget og hvilken posisjon han skal ha. På sitt beste så spilte han som en offensiv midtbanespiller for BL, men vi har ikke den rollen i laget, og den mest offensive av indreløperrollene har Ødegaard og kan ikke se at han er en oppgradering der. På spissplass så vil han være noe annet enn det vi har i Jesus, Trossard og Nketiah, i den grad at han er høy, men hvis det er en høy spiss vi er ute etter så ville jeg trodd at det var bedre/billigere alternativer der ute.
Kant kan jeg ikke se at han vil være en god match når vi allerede har mer enn nok høyrebente kantspillere.

Men som du "indirekte" sier, Arteta og Edu har en del tillit for å gå for alternativer som jeg ikke nødvendigvis er frelst på.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Hadde vi fått han for 20-30 mill er det kanskje verdt en gambling, men vi har ikke akkurat lykkes veldig ofte med kjøp fra Chelsea.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Nå melder både Romano og Ornstein at vi interessert i Havertz. Ser ikke helt hvordan han skal passe inni laget og for den prisen Boehly krever så burde det være uaktuelt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Vike4 skrev: ons jun 14, 2023 5:07 pm Hadde vi fått han for 20-30 mill er det kanskje verdt en gambling, men vi har ikke akkurat lykkes veldig ofte med kjøp fra Chelsea.
For meg er Arsenal sin interesse for Havertz med en prislapp på 75mEUR like uforståelig som United sin interesse for Mount i samme prissjikte. Kanskje et lite mønster i at andre klubber har identifisert et potensial eller kvaliteter i Chelsea-spillere som Chelsea ikke har klart å utnytte?

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Chelsea må tydeligvis få inn en del penger på spillersalg før en viss dato pga FFP, så det er klart ingen kommer til å overby på disse chelsea spillerne.

RamsherE

Legg inn av RamsherE »

Wellé skrev: ons jun 14, 2023 3:25 pm
LeCoq skrev: ons jun 14, 2023 3:03 pm

Skjønner ikke helt denne. Men jeg har tatt feil mange ganger før.
Leste bloggen til Arseblog og er litt på samme sted som han. En signering av Havertz er litt meh. Jeg klarer ikke helt å se hvor han passer inn i laget og hvilken posisjon han skal ha. På sitt beste så spilte han som en offensiv midtbanespiller for BL, men vi har ikke den rollen i laget, og den mest offensive av indreløperrollene har Ødegaard og kan ikke se at han er en oppgradering der. På spissplass så vil han være noe annet enn det vi har i Jesus, Trossard og Nketiah, i den grad at han er høy, men hvis det er en høy spiss vi er ute etter så ville jeg trodd at det var bedre/billigere alternativer der ute.
Kant kan jeg ikke se at han vil være en god match når vi allerede har mer enn nok høyrebente kantspillere.

Men som du "indirekte" sier, Arteta og Edu har en del tillit for å gå for alternativer som jeg ikke nødvendigvis er frelst på.
Er ikke Kai venstrebeint a? Men det kiler ikke akkurat i niplene nei, enig i det.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Se der ja, det var han visst. Takk for korrigering

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: ons jun 14, 2023 3:25 pm
En signering av Havertz er litt meh. Jeg klarer ikke helt å se hvor han passer inn i laget og hvilken posisjon han skal ha.
Enig i at det er litt meh.

Men kan være cover for Saka på høyre kant og kanskje en vesentlig mer spillende back-up spiss enn Ed? Problemet er jo at han er en enda dårligere avslutter.

Men blir vel fort dyrere enn det han er verdt?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Vike4 skrev: ons jun 14, 2023 5:46 pm Chelsea må tydeligvis få inn en del penger på spillersalg før en viss dato pga FFP, så det er klart ingen kommer til å overby på disse chelsea spillerne.
Hvis jeg har forstått riktig, må de selge en god del allerede før 30.06. Så i såfall har de dårlig tid.

Snakk om å selge høns i regnvær. Haha...

Sånne ting gjør jo at det kan være mulig å gjøre et kupp. Men klarer fortsatt ikke å se at Havertz kan være et kupp.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »



£60m, ja. Jeg er meget skeptisk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»