Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
TerryMcDermott

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av TerryMcDermott »

peraleks skrev: ons jun 07, 2023 4:46 pm
Knax skrev: ons jun 07, 2023 4:33 pm Lønnen er ganske ekstrem. Ble en ganske dyr totalpakke, jeg skjønner at man ikke gadd å strekke seg så langt.
Nja, han plasseres i andre lønnstrinn hos RM noe som vil si ca. £ 300-350 K uken(Samme som Vinicius Jr.).
Hazard, Kroos og Benzema er/var generelt sett de best betalte med henholdsvis £ 520 K, £ 400 K, £ 400 K.

Real Madrid vil altså skildre med en top class midtbane de neste årene på 19 år(Bell), 20 år(Cama), 24 år(Val), 23 år(Tchou).
--- Pappa skal nok også ha fett betalt så det blir jo på toppen av dette igjen.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hardy-guttene skrev: ons jun 07, 2023 6:45 pm
ElChivato skrev: ons jun 07, 2023 6:19 pm Det mest interessante med denne Bellingham-vendingen er å se hvor tette Trent og Hendo er med Bellingham nå.
Det morsomste er hvor mange som var sikre på at Liverpool skulle få ham, hvor mange forklaringer de hadde på at Liverpool ikke ville gi 150m og at han nå går til RM for 100m. Sannheten er vel at det kun var de aller største klubbene som var aktuelle.
Pool ville ikke ha Bellingham uansett. Mbappe er tross alt snart klar.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Vi tar Bellingham om 6 år på bosman. Det har vært Schmadtkes plan all along. Han er en slugger på bosmans.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

peraleks skrev: ons jun 07, 2023 4:46 pm
Knax skrev: ons jun 07, 2023 4:33 pm Lønnen er ganske ekstrem. Ble en ganske dyr totalpakke, jeg skjønner at man ikke gadd å strekke seg så langt.
Nja, han plasseres i andre lønnstrinn hos RM noe som vil si ca. £ 300-350 K uken(Samme som Vinicius Jr.).
Hazard, Kroos og Benzema er/var generelt sett de best betalte med henholdsvis £ 520 K, £ 400 K, £ 400 K.

Real Madrid vil altså skildre med en top class midtbane de neste årene på 19 år(Bell), 20 år(Cama), 24 år(Val), 23 år(Tchou).
Fytti helsike så råe! Deilig å være Real Madrid/Man United supportær, hæ?

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

ElChivato skrev: ons jun 07, 2023 6:19 pm Det mest interessante med denne Bellingham-vendingen er å se hvor tette Trent og Hendo er med Bellingham nå.
Oh no :shock:

peraleks

Legg inn av peraleks »

WaltonBR skrev: ons jun 07, 2023 10:33 pm
peraleks skrev: ons jun 07, 2023 4:46 pm
Knax skrev: ons jun 07, 2023 4:33 pm Lønnen er ganske ekstrem. Ble en ganske dyr totalpakke, jeg skjønner at man ikke gadd å strekke seg så langt.
Nja, han plasseres i andre lønnstrinn hos RM noe som vil si ca. £ 300-350 K uken(Samme som Vinicius Jr.).
Hazard, Kroos og Benzema er/var generelt sett de best betalte med henholdsvis £ 520 K, £ 400 K, £ 400 K.

Real Madrid vil altså skildre med en top class midtbane de neste årene på 19 år(Bell), 20 år(Cama), 24 år(Val), 23 år(Tchou).
Fytti helsike så råe! Deilig å være Real Madrid/Man United supportær, hæ?
Er sykt deilig ass.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Retnuh skrev: ons jun 07, 2023 8:39 pm
Hardy-guttene skrev: ons jun 07, 2023 6:45 pm
ElChivato skrev: ons jun 07, 2023 6:19 pm Det mest interessante med denne Bellingham-vendingen er å se hvor tette Trent og Hendo er med Bellingham nå.
Det morsomste er hvor mange som var sikre på at Liverpool skulle få ham, hvor mange forklaringer de hadde på at Liverpool ikke ville gi 150m og at han nå går til RM for 100m. Sannheten er vel at det kun var de aller største klubbene som var aktuelle.
Pool ville ikke ha Bellingham uansett. Mbappe er tross alt snart klar.
Barella signerer også neste uke.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Da er han offisielt rød han Mac! Velkommen :)

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

10 Mac Allister

Nå videre!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Godt å få denne i boks. I dagens ville marked vet man aldri..

Jack

Legg inn av Jack »

£35m + £20m melder Sky Sports, BBC og denne fyren som har stålkontroll på Brighton. Det er uansett en strålende pris.

Tydeligvis ingen andre som var interesserte heller. Snedig! Har flere sovet i timen her?!


Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

JÜRGEN SAID I’VE SEEN YA, WINNING WITH ARGENTINA

I NEED A CENTRE MID TOO, AND SO HE SENT A BID THROUGH

AND NOW WE’VE GOT ALEXIS, ALEXIS IS MAJESTIC

MAC ALLISTER IS MAGIC, HE’S A RED AND IT’S FANTASTIC

For en nydelig signering!! Ellevil start på vinduet😍

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Viktig å glede seg over signeringen!
Men når man ser ryggen på drakta til Macca må man lure på hva de røyker i kreativ avd hos Nike.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- PL-fonten er heldigvis mere normal
https://store.liverpoolfc.com/lfc-nike- ... 5/font-ewa

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: tor jun 08, 2023 4:06 pm --- PL-fonten er heldigvis mere normal
https://store.liverpoolfc.com/lfc-nike- ... 5/font-ewa
Takk og pris!

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wa11in skrev: tor jun 08, 2023 12:10 pm Joyce bekrefter at summen ligger på £35M.
Fatter og begriper ikke at prisen er så lav i dagens marked, når man sammenligner med spillere som Bellingham, Rice, Caicedo, osv.

Tror han er et kjempekjøp (dessverre :lol: ). Synes han er mye nærmere i kvalitet de andre jeg nevner enn det prisen tilsier, og forstod aldri hvorfor Arsenal ikke var på banen.

Mulig man blir litt lurt av at Brighton har et kanonbra spillesystem, men han har sett bunnsolid ut, og kan ikke huske å ha sett ham ha en dårlig kamp hverken i Brigthon eller for Argentina. Reliable som det heter på nynorsk.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

markantovertak skrev: tor jun 08, 2023 3:43 pm Viktig å glede seg over signeringen!
Men når man ser ryggen på drakta til Macca må man lure på hva de røyker i kreativ avd hos Nike.
Er det bare meg eller er navnene plassert for langt ned på drakten? Synes det er noe med det som er helt “off” og det irriterer meg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Syvende argentiner i klubben, noen som tar de seks foregående på strak arm?

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Leto, Paletta kjapt hvertfall.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Insua, Maxi, pellegrino og masch

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Deilig :D

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Machine_Head skrev: tor jun 08, 2023 4:28 pm
markantovertak skrev: tor jun 08, 2023 3:43 pm Viktig å glede seg over signeringen!
Men når man ser ryggen på drakta til Macca må man lure på hva de røyker i kreativ avd hos Nike.
Er det bare meg eller er navnene plassert for langt ned på drakten? Synes det er noe med det som er helt “off” og det irriterer meg.
Ja det også. Men det er langt i fra det verste.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

God signering! Ser ut som en veldig solid spiller som kan løse flere roller på midtbanen. Det er for øvrig verdens mest overvurderte egenskap å være god på ”langskudd” (hei Maniche!), du kan som regel bare gi bort ballen i stedet for å prøve, men det er allikevel litt spennende å få inn en ny midtbanespiller som har deng i dojan. Lukter kremmerhus mot Everton dette.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Wa11in skrev: tor jun 08, 2023 6:12 pm
silkyglenjohnson skrev: tor jun 08, 2023 6:00 pm Det er for øvrig verdens mest overvurderte egenskap å være god på ”langskudd” (hei Maniche!), du kan som regel bare gi bort ballen i stedet for å prøve, men det er allikevel litt spennende å få inn en ny midtbanespiller som har deng i dojan.
Ikke sånn umiddelbart enig her, synes skuddtrussel fra langt hold er verdifullt på flere sett jeg!
  • Man får et par fine mål som kan bidra til litt ekstra publisitet
  • Om det ikke blir scoring, så kan det like fullt gi verdifulle returer eller dødballer
  • Det er en verdi i det å få avsluttet angrep, hindrer overganger i mot bl.a.
Pluss enda en god dødballfot og straffeskytter inn i laget, det er også nice :)

Meget godt fornøyd kjenner jeg at jeg er!
Til dels enig i dette, altså. Tenkte mer på spellere som fyrer av fra 25-30 meter, det kan du få billig av meg.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: tor jun 08, 2023 6:21 pm
Wa11in skrev: tor jun 08, 2023 6:12 pm
silkyglenjohnson skrev: tor jun 08, 2023 6:00 pm Det er for øvrig verdens mest overvurderte egenskap å være god på ”langskudd” (hei Maniche!), du kan som regel bare gi bort ballen i stedet for å prøve, men det er allikevel litt spennende å få inn en ny midtbanespiller som har deng i dojan.
Ikke sånn umiddelbart enig her, synes skuddtrussel fra langt hold er verdifullt på flere sett jeg!
  • Man får et par fine mål som kan bidra til litt ekstra publisitet
  • Om det ikke blir scoring, så kan det like fullt gi verdifulle returer eller dødballer
  • Det er en verdi i det å få avsluttet angrep, hindrer overganger i mot bl.a.
Pluss enda en god dødballfot og straffeskytter inn i laget, det er også nice :)

Meget godt fornøyd kjenner jeg at jeg er!
Til dels enig i dette, altså. Tenkte mer på spellere som fyrer av fra 25-30 meter, det kan du få billig av meg.
Som man altså gjorde her

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: tor jun 08, 2023 6:46 pm
silkyglenjohnson skrev: tor jun 08, 2023 6:21 pm
Wa11in skrev: tor jun 08, 2023 6:12 pm

Ikke sånn umiddelbart enig her, synes skuddtrussel fra langt hold er verdifullt på flere sett jeg!
  • Man får et par fine mål som kan bidra til litt ekstra publisitet
  • Om det ikke blir scoring, så kan det like fullt gi verdifulle returer eller dødballer
  • Det er en verdi i det å få avsluttet angrep, hindrer overganger i mot bl.a.
Pluss enda en god dødballfot og straffeskytter inn i laget, det er også nice :)

Meget godt fornøyd kjenner jeg at jeg er!
Til dels enig i dette, altså. Tenkte mer på spellere som fyrer av fra 25-30 meter, det kan du få billig av meg.
Som man altså gjorde her
Tja, mulig. Vil påstå at 20 meter er relativt langt hold, men innnafor avhengig av situasjonen. Stor forskjell på det og Maniche-hodemist fra 28 meter.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Gode skyttere er perfekt når man møter på en buss og man sliter med å skape åpenbare målsjanser.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Tenk at vi kan få Khephren Thuram-Ulien, Kone og Van de Ven!
Tre spillere jeg har vært særdeles tidlig på. Her risikerer jeg å hovere så mye at jeg kommer til å gå fra å være forumets mest populære debattant til å bli en utålelig dritt. Jaja, det er det verdt.

Re: **Liverpool Sommertransfer 2022/23**
Legg inn man mai 23, 2022 2:14 pm

En liten favoritt om Tchouameni skulle traske til Madrid er Nice spilleren Khephren Thuram-Ulien. Har ikke sett nok av Nice til å være sikker på at han er god nok, men han har dominert veldig det jeg har sett. Nå er han svær og synes godt, men det er sjelden man ser spillere ta så stor plass som det han gjør når Nice spiller.
Nå er han vel en spiller som typisk Klopp/Edwards må ha et par sesonger til før man eventuelt henter ham, men jeg synes ikke det er så mange spillere som har så stort register og som kan gjøre såpass mye forskjellig som Tchouameni og Thuram-Ulien.

Klaumb

Legg inn av Klaumb »

markantovertak skrev: tor jun 08, 2023 7:39 pm Tenk at vi kan få Khephren Thuram-Ulien, Kone og Van de Ven!
Tre spillere jeg har vært særdeles tidlig på. Her risikerer jeg å hovere så mye at jeg kommer til å gå fra å være forumets mest populære debattant til å bli en utålelig dritt. Jaja, det er det verdt.

Re: **Liverpool Sommertransfer 2022/23**
Legg inn man mai 23, 2022 2:14 pm

En liten favoritt om Tchouameni skulle traske til Madrid er Nice spilleren Khephren Thuram-Ulien. Har ikke sett nok av Nice til å være sikker på at han er god nok, men han har dominert veldig det jeg har sett. Nå er han svær og synes godt, men det er sjelden man ser spillere ta så stor plass som det han gjør når Nice spiller.
Nå er han vel en spiller som typisk Klopp/Edwards må ha et par sesonger til før man eventuelt henter ham, men jeg synes ikke det er så mange spillere som har så stort register og som kan gjøre såpass mye forskjellig som Tchouameni og Thuram-Ulien.
Nå får i alle fall alle her inne som er frustrert over at man henter spillerne først etter at de har spilt for en annen PL klubb først og har blitt dyrere viljen sin. Dette er jo den typiske spilleren man ellers henter fra West Ham for £85 mill etter en god sesong i PL. Så får man eventuelt se om han gjør seg fortjent til nok tillit i Liverpool trøya allerede i sitt første år i England. Tror du han er såpass sterk mentalt at han takler å gå rett til en storklubb i PL uten å gå via en mindre PL klubb først?

Må si du har overbevist meg om denne spilleren. Kjente lite til han før, men sett et par kamper i opptak etter at jeg ble kjent med interessen, og det første som slo meg også er det du skrev. At han er veldig synlig utpå der. For det meste i positiv retning, men blir også veldig synlig de gangene han gjør feil. Ser uansett veldig spennende ut.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»