Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
Guarnere

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av Guarnere »

Første signering i boks

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Legendag skrev: tir mai 30, 2023 10:43 am
Folk_flesk skrev: man mai 29, 2023 10:20 pm
Legendag skrev: man mai 29, 2023 6:03 pm Ønsker Barella.
Barella koster 100 millioner euro, så det gir ingen mening i forhold til Liverpools prioriteringer rundt Bellingham eller ambisjonen om å signere mer enn 2 spillere.
Hva Bellingham og Barella koster i overgangssum gir ikke korrekt sammenligningsgrunnlag, men totalpakken hvor jeg mistenker at Barella hadde vært betydelig rimeligere.
Barella blir uansett såpass dyr at hvis man virkelig skal forsterke med 3-4 mann så vil neppe han være en av dem. En annen sak er at vi ikke engang vet om han ønsker seg til England. Han er italiener og kan kjempe i Europa-toppen med et italiensk lag. Kanskje er det nettopp dette han helst ønsker?

Legendag

Legg inn av Legendag »

Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 11:16 am
Legendag skrev: tir mai 30, 2023 10:43 am
Folk_flesk skrev: man mai 29, 2023 10:20 pm

Barella koster 100 millioner euro, så det gir ingen mening i forhold til Liverpools prioriteringer rundt Bellingham eller ambisjonen om å signere mer enn 2 spillere.
Hva Bellingham og Barella koster i overgangssum gir ikke korrekt sammenligningsgrunnlag, men totalpakken hvor jeg mistenker at Barella hadde vært betydelig rimeligere.
Barella blir uansett såpass dyr at hvis man virkelig skal forsterke med 3-4 mann så vil neppe han være en av dem. En annen sak er at vi ikke engang vet om han ønsker seg til England. Han er italiener og kan kjempe i Europa-toppen med et italiensk lag. Kanskje er det nettopp dette han helst ønsker?
Trenger ikke å forsterke med 3-4 mann på midten om man får tak i Barella.
Så bare synsing fra din side, nemlig.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Schmadtke om rollen sin denne sommeren. Ikke noe banebrytende greier, men interessant nok. Lurer på hvor detaljerte Klopps ønsker er.


Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Legendag skrev: tir mai 30, 2023 11:56 am
Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 11:16 am
Legendag skrev: tir mai 30, 2023 10:43 am

Hva Bellingham og Barella koster i overgangssum gir ikke korrekt sammenligningsgrunnlag, men totalpakken hvor jeg mistenker at Barella hadde vært betydelig rimeligere.
Barella blir uansett såpass dyr at hvis man virkelig skal forsterke med 3-4 mann så vil neppe han være en av dem. En annen sak er at vi ikke engang vet om han ønsker seg til England. Han er italiener og kan kjempe i Europa-toppen med et italiensk lag. Kanskje er det nettopp dette han helst ønsker?
Trenger ikke å forsterke med 3-4 mann på midten om man får tak i Barella.
Så bare synsing fra din side, nemlig.
Jeg snakket om spillere totalt, ikke kun på midten. Det er ikke gitt av Liverpool vil bruke 1 mrd på en enkeltspiller. Og det er gitt at Barella selv ønsker å forlate Inter.

Synsing? Er det noen innlegg her som IKKE er synsing?
Sist redigert av Folk_flesk den tir mai 30, 2023 2:44 pm, redigert 5 ganger totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: tir mai 30, 2023 2:15 pm Schmadtke om rollen sin denne sommeren. Ikke noe banebrytende greier, men interessant nok. Lurer på hvor detaljerte Klopps ønsker er.

Opplysende tråd. Virker å være en helt naturlig og riktig måte å gjøre ting på.

Selv om vi ikke får klarlagt Lijnders sin rolle. Det er tross alt han som bestemmer...

Legendag

Legg inn av Legendag »

Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 2:39 pm
Legendag skrev: tir mai 30, 2023 11:56 am
Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 11:16 am

Barella blir uansett såpass dyr at hvis man virkelig skal forsterke med 3-4 mann så vil neppe han være en av dem. En annen sak er at vi ikke engang vet om han ønsker seg til England. Han er italiener og kan kjempe i Europa-toppen med et italiensk lag. Kanskje er det nettopp dette han helst ønsker?
Trenger ikke å forsterke med 3-4 mann på midten om man får tak i Barella.
Så bare synsing fra din side, nemlig.
Jeg snakket om spillere totalt, ikke kun på midten. Det er ikke gitt av Liverpool vil bruke 1 mrd på en enkeltspiller. Og det er gitt at Barella selv ønsker å forlate Inter.

Synsing? Er det noen innlegg her som IKKE er synsing?
Jeg pratet kun om Barella. Hva en Manutd-supporter måtte mene her inne i en Liverpooltråd er jo egentlig svært lite interessant.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Legendag skrev: tir mai 30, 2023 3:46 pm
Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 2:39 pm
Legendag skrev: tir mai 30, 2023 11:56 am

Trenger ikke å forsterke med 3-4 mann på midten om man får tak i Barella.
Så bare synsing fra din side, nemlig.
Jeg snakket om spillere totalt, ikke kun på midten. Det er ikke gitt av Liverpool vil bruke 1 mrd på en enkeltspiller. Og det er gitt at Barella selv ønsker å forlate Inter.

Synsing? Er det noen innlegg her som IKKE er synsing?
Jeg pratet kun om Barella. Hva en Manutd-supporter måtte mene her inne i en Liverpooltråd er jo egentlig svært lite interessant.
Inter-supporter også. Så har en viss Interesse for Barella. Men siden du er så grinete så skal jeg ta det i Inter-tråden. Er vel sikkert her en eller annen plass..

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Kephren Thuram. Kjenner det er mye kjedelig ute å går nå.

Knax

Legg inn av Knax »



Bra pris det. Sett opp mot Mount for 70mill£ med ett år av kontrakten igjen og en Bellingham for 130mill£.

Knax

Legg inn av Knax »

ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:45 pm Kephren Thuram. Kjenner det er mye kjedelig ute å går nå.
Mye bra rapporter om han denne sesongen hvertfall, så får man se om det er det man trenger. Hadde dog tatt Ugarte fremfor han, men han går enten til PSG eller Chelsea virker det som.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Knax skrev: tir mai 30, 2023 7:52 pm
ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:45 pm Kephren Thuram. Kjenner det er mye kjedelig ute å går nå.
Mye bra rapporter om han denne sesongen hvertfall, så får man se om det er det man trenger. Hadde dog tatt Ugarte fremfor han, men han går enten til PSG eller Chelsea virker det som.
Er sånn langbein som får en tå på ballen i siste sekund. Ligger mye langflat i tackling. Tenker han sliter når nivået øker fra fransk til engelsk liga.
Ønsker meg en mer ryddig spiller som kan bringe mer stabilitet til midtbanen, ikke mer kaos.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:45 pm Kephren Thuram. Kjenner det er mye kjedelig ute å går nå.
Overhodet ikke begeistret for denne linken.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Thuram-Ulien i siktet er altså det siste.
Lanserte trioen Ugarte, Kone, Thuram-Ulien i januar. Litt overraskende at linken til sistnevnte er så avmålt. Dette er en veldig god spiller, med mye uforløst potensiale også.

Et lite gjensyn:
Thuram, Kone og Ugarte er iallfall tre temmelig like spillertyper. Thuram den mest offensive av de kanskje, og Ugarte den mest defensive. Teknisk meget solide. robuste, leser spillet godt. Har pasningsrange også. Og rekkevidden i dueller er imponerende. Det er vanskelig å passere disse gutta med ball. Ingen av de er helt ferdig utviklet i en rolle, og kan nok tilpasses flere roller på midten. Ingen av de er veldig kjent med det mest ekstreme presspillet til Klopp, men det er ingen grunn til å tro at de ikke vil tilpasse seg det. De er veldig aggressive i de rollene de har i klubblaget. De har ikke mye mål i seg, men det starter mange angrep som ender med mål.

Thuram:

Ugarte:

Kone:


Jeg synes kanskje Kone er seigest i draget, og liker de to litt bedre av den grunn. Samtidig er kanskje Kone den som funker best først. De to andre er et år etter i utvikling, kanskje. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg har veldig lyst til å se alle disse tre i rødt. Selv om Ugarte kjøpes fra Portugal, og har Mendes som agent.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 8:21 pm
Litt overraskende at linken til sistnevnte er så avmålt. Dette er en veldig god spiller, med mye uforløst potensiale også.
Hvis det er noe som beskriver Thuram så er det absolutt dette. Han har såååå mye utviklingspotensiale, men er veldig uferdig og mangler mye, og bør drilles intensivt på de enkleste (eller mest standard) delene av spillet til en sentral midtbanespiller.

Han gjør noen ganger noen helt briljante manøvre (veldig ambisiøs), har veldig god forståelse for rom og hvor medspillerne bør bevege seg, og lese når en motspiller er stresset. Men han er til tider også uortodoks i sitt eget bevegelsesmønster (hvis jeg skal være snill - kaotisk/idiotisk er andre adjektiv som kan passe), og gjør det av og til litt vanskelig for medspillere i forsvar hvis han stoler for mye på deres ferdigheter, ikke følger det løpet som det virker opplagt for ham å følge men heller prøver å være ett steg foran motstander og ta og blokkere det løpet som ingen enda har sett. Litt som det som var Ronaldinho sin svakhet i storhetstiden, hvor han forventet at medspillerne skulle ha like god teknikk som ham selv og han dermed spilte laget inn i problemer med enkelte av pasningene sine - bare at i Thuram sitt tilfelle så ser man det mer defensivt.

Edit: Jeg har forøvrig et ønske om at den klubben som henter Thuram den yngre også henter Thuram den eldre i sommer, slik at de gjenforenes.

Legendag

Legg inn av Legendag »

Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 4:48 pm
Legendag skrev: tir mai 30, 2023 3:46 pm
Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 2:39 pm

Jeg snakket om spillere totalt, ikke kun på midten. Det er ikke gitt av Liverpool vil bruke 1 mrd på en enkeltspiller. Og det er gitt at Barella selv ønsker å forlate Inter.

Synsing? Er det noen innlegg her som IKKE er synsing?
Jeg pratet kun om Barella. Hva en Manutd-supporter måtte mene her inne i en Liverpooltråd er jo egentlig svært lite interessant.
Inter-supporter også. Så har en viss Interesse for Barella. Men siden du er så grinete så skal jeg ta det i Inter-tråden. Er vel sikkert her en eller annen plass..
Manutd- OG Inter-supporter? :roll: :lol:

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Legendag skrev: tir mai 30, 2023 9:11 pm
Folk_flesk skrev: tir mai 30, 2023 4:48 pm
Legendag skrev: tir mai 30, 2023 3:46 pm

Jeg pratet kun om Barella. Hva en Manutd-supporter måtte mene her inne i en Liverpooltråd er jo egentlig svært lite interessant.
Inter-supporter også. Så har en viss Interesse for Barella. Men siden du er så grinete så skal jeg ta det i Inter-tråden. Er vel sikkert her en eller annen plass..
Manutd- OG Inter-supporter? :roll: :lol:
Ja, får jo se begge i CL neste år.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jolla skrev: tir mai 30, 2023 9:07 pm
markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 8:21 pm
Litt overraskende at linken til sistnevnte er så avmålt. Dette er en veldig god spiller, med mye uforløst potensiale også.
Hvis det er noe som beskriver Thuram så er det absolutt dette. Han har såååå mye utviklingspotensiale, men er veldig uferdig og mangler mye, og bør drilles intensivt på de enkleste (eller mest standard) delene av spillet til en sentral midtbanespiller.

Han gjør noen ganger noen helt briljante manøvre (veldig ambisiøs), har veldig god forståelse for rom og hvor medspillerne bør bevege seg, og lese når en motspiller er stresset. Men han er til tider også uortodoks i sitt eget bevegelsesmønster (hvis jeg skal være snill - kaotisk/idiotisk er andre adjektiv som kan passe), og gjør det av og til litt vanskelig for medspillere i forsvar hvis han stoler for mye på deres ferdigheter, ikke følger det løpet som det virker opplagt for ham å følge men heller prøver å være ett steg foran motstander og ta og blokkere det løpet som ingen enda har sett. Litt som det som var Ronaldinho sin svakhet i storhetstiden, hvor han forventet at medspillerne skulle ha like god teknikk som ham selv og han dermed spilte laget inn i problemer med enkelte av pasningene sine - bare at i Thuram sitt tilfelle så ser man det mer defensivt.

Edit: Jeg har forøvrig et ønske om at den klubben som henter Thuram den yngre også henter Thuram den eldre i sommer, slik at de gjenforenes.
Den eldste er ikke helt på samme nivå. Så vi står over. Er ikke helt sikker på om jeg følger deg helt på fokuset på minusene, eller at de er så store. Men litt tynt grunnlag. Det store plusset er penetrering av ledd, enten med eller uten ball. Klopp fikk ikke helt det han hadde håpet på fra Keita, la oss håpe han får det nå. Om det blir noe kjøp da.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 9:28 pm Den eldste er ikke helt på samme nivå. Så vi står over. Er ikke helt sikker på om jeg følger deg helt på fokuset på minusene, eller at de er så store. Men litt tynt grunnlag. Det store plusset er penetrering av ledd, enten med eller uten ball. Klopp fikk ikke helt det han hadde håpet på fra Keita, la oss håpe han får det nå. Om det blir noe kjøp da.
Hvor god er han på andre ting enn å føre ball forbi ledd? Verken videoer eller stats viser f.eks at han er en spesielt god distributør. Og i tillegg jobben som gjøres uten ball, både når Liverpool og motstanderlaget har ballen. Det er kanskje heller ikke lett å plukke opp vha stats. Jeg blir veldig lite begeistret for en spiller bare fordi han er ekstremt god til å føre ball i høyt tempo og dra seg forbi motstanderledd.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Thuram,22 år,up and coming og ekstremt lovende; må jo bare bifalle om han blir en vi henter. Med ham og Mac Allister inn så er vi godt på vei synes jeg.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tir mai 30, 2023 9:30 pm
markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 9:28 pm Den eldste er ikke helt på samme nivå. Så vi står over. Er ikke helt sikker på om jeg følger deg helt på fokuset på minusene, eller at de er så store. Men litt tynt grunnlag. Det store plusset er penetrering av ledd, enten med eller uten ball. Klopp fikk ikke helt det han hadde håpet på fra Keita, la oss håpe han får det nå. Om det blir noe kjøp da.
Hvor god er han på andre ting enn å føre ball forbi ledd? Verken videoer eller stats viser f.eks at han er en spesielt god distributør. Og i tillegg jobben som gjøres uten ball, både når Liverpool og motstanderlaget har ballen. Det er kanskje heller ikke lett å plukke opp vha stats. Jeg blir veldig lite begeistret for en spiller bare fordi han er ekstremt god til å føre ball i høyt tempo og dra seg forbi motstanderledd.
Han har vel ikke akkurat Lovro Majer tall offensivt, men har nok tall som står seg bra mot de fleste du ønsker deg. Det defensive er sterkt om man sammenligner med feks Barella, som har lignende tall offensivt. (Gidder ikke dypdykke, men sånn cirka).

Men Klopp er godfot-manager. Han skal ikke ha spillere som kan alt. Han skal ha spillere med forcer han kan dyrke.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 9:50 pm Han har vel ikke akkurat Lovro Majer tall offensivt, men har nok tall som står seg bra mot de fleste du ønsker deg. Det defensive er sterkt om man sammenligner med feks Barella, som har lignende tall offensivt. (Gidder ikke dypdykke, men sånn cirka).

Men Klopp er godfot-manager. Han skal ikke ha spillere som kan alt. Han skal ha spillere med forcer han kan dyrke.
Synes egentlig flere av de spillerne vi hentet før Klopp og som vi hentet tidlig har vært svært viktige systemspillere under Klopp og også var gode allroundere uten de ekstremferdighetene man nå kanskje i større grad er ute etter. Det gjelder spesielt Hendo, Firmino, Wijnaldum og Milner. Jeg er i så måte klart mer begeistret for linken mot Mac Allister enn jeg er for Thruam-Ulien som jeg virkelig ikke klarer å se greia med. Skulle heller sett at man hadde råd til å supplere med f.eks. Rice. Han lukter veldig mye mer fugl enn franskmannen. En type som Gravenberch til en klart lavere pris (om Bayern vil selge) er også mer interessant.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tir mai 30, 2023 9:56 pm
markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 9:50 pm Han har vel ikke akkurat Lovro Majer tall offensivt, men har nok tall som står seg bra mot de fleste du ønsker deg. Det defensive er sterkt om man sammenligner med feks Barella, som har lignende tall offensivt. (Gidder ikke dypdykke, men sånn cirka).

Men Klopp er godfot-manager. Han skal ikke ha spillere som kan alt. Han skal ha spillere med forcer han kan dyrke.
Synes egentlig flere av de spillerne vi hentet før Klopp og som vi hentet tidlig har vært svært viktige systemspillere under Klopp og også var gode allroundere uten de ekstremferdighetene man nå kanskje i større grad er ute etter. Det gjelder spesielt Hendo, Firmino, Wijnaldum og Milner. Jeg er i så måte klart mer begeistret for linken mot Mac Allister enn jeg er for Thruam-Ulien som jeg virkelig ikke klarer å se greia med. Skulle heller sett at man hadde råd til å supplere med f.eks. Rice. Han lukter veldig mye mer fugl enn franskmannen. En type som Gravenberch til en klart lavere pris (om Bayern vil selge) er også mer interessant.
Ja, alle de du nevner er minst like interessante som Thuram-Ulien. Akkurat det er det ikke så vanskelig å være enig med deg i. Men det betyr heldigvis ikke at Thuram-Ulien ikke er interessant og veldig spennende.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Wa11in skrev: tir mai 30, 2023 10:10 pm
Men Klopp blir tydeligvis det. Hans to virkelig store midtbanekjøp har begge vært spillere med dette som sin største force, selv om Klopp stort sett har måttet komponere lagene sine uten at disse ble så viktige som man helt sikkert så for seg.

Har sett veldig lite av Thuram, så har virkelig null peiling på hva vi har med å gjøre her. Studentlivet med tid til fotball fra alle mulige slags ligaer kjennes som en svunnen tid :lol:
Sant det, men spesielt Keita var jo iallfall tilsynelatende en fullstendig komplett sentral midtbanespiller basert på den første sesongen i Leipzig. Det kan jeg ikke se om Thuram-Ulien.

Uansett er jeg veldig mye mer gira ang Mac Allister.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Og der kom Manu Kone-ryktene også😉

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

KongOlav2 skrev: tir mai 30, 2023 10:12 pm
Wa11in skrev: tir mai 30, 2023 10:10 pm
Men Klopp blir tydeligvis det. Hans to virkelig store midtbanekjøp har begge vært spillere med dette som sin største force, selv om Klopp stort sett har måttet komponere lagene sine uten at disse ble så viktige som man helt sikkert så for seg.

Har sett veldig lite av Thuram, så har virkelig null peiling på hva vi har med å gjøre her. Studentlivet med tid til fotball fra alle mulige slags ligaer kjennes som en svunnen tid :lol:
Sant det, men spesielt Keita var jo iallfall tilsynelatende en fullstendig komplett sentral midtbanespiller basert på den første sesongen i Leipzig. Det kan jeg ikke se om Thuram-Ulien.

Uansett er jeg veldig mye mer gira ang Mac Allister.
Irriterende smertefritt den overgangen skulle gå for dere. Litt overrasket over at Man City ikke har meldt seg på (eller andre steder?!). De mister Gundogan, det er stadig rykter om Bernardo Silva ut og KdB blir ikke yngre. Jeg hadde gjettet at de ville dunke til med minst et heavy midtbanekjøp. Sikter de seg kanskje inn på en av de unge Barcelonaspillerne?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

tbb skrev: tir mai 30, 2023 10:19 pm Irriterende smertefritt den overgangen skulle gå for dere. Litt overrasket over at Man City ikke har meldt seg på (eller andre steder?!). De mister Gundogan, det er stadig rykter om Bernardo Silva ut og KdB blir ikke yngre. Jeg hadde gjettet at de ville dunke til med minst et heavy midtbanekjøp. Sikter de seg kanskje inn på en av de unge Barcelonaspillerne?
Er jo stadig rykter om Silva ut (er dette tredje sommeren på rad?), men han forblir jo stadig der og har masse tillit.

Mulig de andre toppklubbene er mer ute etter andre spillere og Liverpool har siktet seg inn på og sikret Mac Allisters "lovnad" allerede for en god stund siden.

Knax

Legg inn av Knax »

tbb skrev: tir mai 30, 2023 10:19 pm Irriterende smertefritt den overgangen skulle gå for dere. Litt overrasket over at Man City ikke har meldt seg på (eller andre steder?!). De mister Gundogan, det er stadig rykter om Bernardo Silva ut og KdB blir ikke yngre. Jeg hadde gjettet at de ville dunke til med minst et heavy midtbanekjøp. Sikter de seg kanskje inn på en av de unge Barcelonaspillerne?
Visstnok en klausul der, og virker som om konkurransen kun var Chelsea. Man City håpet nok på Bellingham, men der fikk de blankt avslag.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tir mai 30, 2023 10:12 pm
Wa11in skrev: tir mai 30, 2023 10:10 pm
Men Klopp blir tydeligvis det. Hans to virkelig store midtbanekjøp har begge vært spillere med dette som sin største force, selv om Klopp stort sett har måttet komponere lagene sine uten at disse ble så viktige som man helt sikkert så for seg.

Har sett veldig lite av Thuram, så har virkelig null peiling på hva vi har med å gjøre her. Studentlivet med tid til fotball fra alle mulige slags ligaer kjennes som en svunnen tid :lol:
Sant det, men spesielt Keita var jo iallfall tilsynelatende en fullstendig komplett sentral midtbanespiller basert på den første sesongen i Leipzig. Det kan jeg ikke se om Thuram-Ulien.

Uansett er jeg veldig mye mer gira ang Mac Allister.
Jeg også. Men ser noen snakke om Thuram-Ulien som Yaya Toure regen. Om alt spiller på lag de neste åra er ikke det helt feil.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Knax skrev: tir mai 30, 2023 10:25 pm Visstnok en klausul der, og virker som om konkurransen kun var Chelsea. Man City håpet nok på Bellingham, men der fikk de blankt avslag.
Man kan jo håpe (og jeg gjør det), at etablerte spillere er skeptiske til å signere for City før dom er avgitt i saken. Og at klubber også vil være skeptiske til å selge til dem pga. usikkerheten med å motta summene i framtiden ved en eventuell fellelse.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»