Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
TerryMcDermott

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Vel,det var dette med homegrownkvoten også,da.....

eppaen

Legg inn av eppaen »

Knax skrev: ons mai 24, 2023 8:28 pm Ser ut som om Man Utd redder oss fra Mount, strålende greier. Bare å gå for Barella.
Man kan godt linke hvis det er så klink.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

eppaen skrev: ons mai 24, 2023 9:41 pm
Knax skrev: ons mai 24, 2023 8:28 pm Ser ut som om Man Utd redder oss fra Mount, strålende greier. Bare å gå for Barella.
Man kan godt linke hvis det er så klink.
Kilden er selveste Ornstein.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Mount foretrekker United? Heh. Penger er jo alltid fint.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

eppaen skrev: ons mai 24, 2023 9:41 pm Man kan godt linke hvis det er så klink.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Money talks! Sportslig sett ville det jo vært klart bedre for Mount å gå til oss, men kan se for meg at vi ikke har muskler/vilje til å strekke oss noe lenger enn opprinnelig vurdering for han.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Machine_Head skrev: ons mai 24, 2023 10:05 pm Money talks! Sportslig sett ville det jo vært klart bedre for Mount å gå til oss, men kan se for meg at vi ikke har muskler/vilje til å strekke oss noe lenger enn opprinnelig vurdering for han.
Det er jo aldri noe tap dersom pengene velges fremfor klubben. Mount er nok rimelig lei av å være litt underbetalt.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Machine_Head skrev: ons mai 24, 2023 10:05 pm Money talks! Sportslig sett ville det jo vært klart bedre for Mount å gå til oss, men kan se for meg at vi ikke har muskler/vilje til å strekke oss noe lenger enn opprinnelig vurdering for han.
Tja, er det egentlig så åpenbart? Man United med nye eiere vil helt sikkert gjøre ytterligere investeringer for å forsterke det sportslige de kommende årene og om de henter Kane + et par gode forsterkninger kan det fort være en interessant destinasjon for en spiller med lenge igjen av karrieren. Om man ser på andre aktuelle klubber satser jo Arsenal tungt på det sportslige mens City og Newcastle vil åpenbart benytte det kommende vinduet til å forsterke troppene uten å tenke på det økonomiske aspektet. LFCs komparative fortrinn vs. resten av lagene rundt er Klopp, men vi står også foran et generasjonsskifte og eiere som har fokus på en selvdrevet klubb med de økonomiske begrensninger det medfører. For et par år siden ville "alle" til LFC og vi var best i verden mens situasjonen er en ganske annen i dag.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Sjefan skrev: tor mai 25, 2023 10:28 am
Machine_Head skrev: ons mai 24, 2023 10:05 pm Money talks! Sportslig sett ville det jo vært klart bedre for Mount å gå til oss, men kan se for meg at vi ikke har muskler/vilje til å strekke oss noe lenger enn opprinnelig vurdering for han.
Tja, er det egentlig så åpenbart? Man United med nye eiere vil helt sikkert gjøre ytterligere investeringer for å forsterke det sportslige de kommende årene og om de henter Kane + et par gode forsterkninger kan det fort være en interessant destinasjon for en spiller med lenge igjen av karrieren. Om man ser på andre aktuelle klubber satser jo Arsenal tungt på det sportslige mens City og Newcastle vil åpenbart benytte det kommende vinduet til å forsterke troppene uten å tenke på det økonomiske aspektet. LFCs komparative fortrinn vs. resten av lagene rundt er Klopp, men vi står også foran et generasjonsskifte og eiere som har fokus på en selvdrevet klubb med de økonomiske begrensninger det medfører. For et par år siden ville "alle" til LFC og vi var best i verden mens situasjonen er en ganske annen i dag.
Ikke noe sånt snakk i denne tråden takk. Liverpool>United.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Vi trenger jo noe engelsk, og fortrinnsvis en engelskmann som kan være en solid bidragsyter og med relativt lav alder. Mount tikker veldig godt på de boksene.

Merkbart stille fra de journalistene med såkalt «inside information» de siste ukene, i forhold til 1-2 måneder tilbake i tid, noe som selvfølgelig får min konspiratoriske hjerne til å jobbe. Smokescreen?

Kan det tenkes… kan det være… at vi bare plutselig annonserer Bellingham og Mac Allister, ikke helt ulikt tidligere kjøp? :D

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Ministeren skrev: tor mai 25, 2023 12:09 pm Vi trenger jo noe engelsk, og fortrinnsvis en engelskmann som kan være en solid bidragsyter og med relativt lav alder. Mount tikker veldig godt på de boksene.

Merkbart stille fra de journalistene med såkalt «inside information» de siste ukene, i forhold til 1-2 måneder tilbake i tid, noe som selvfølgelig får min konspiratoriske hjerne til å jobbe. Smokescreen?

Kan det tenkes… kan det være… at vi bare plutselig annonserer Bellingham og Mac Allister, ikke helt ulikt tidligere kjøp? :D
--- Om ikke Bellingham så kan det jo fort bli noen "ut av det blå". Det var jo ikke mange som så Gakpo komme,samme var det jo med Fabinho,Jota og til dels Diaz (selv om O Jogo var fryktelig tidlig ute der)
Blir ikke fryktelig overrasket om det plutselig lanseres en spiller klar som omtrent ikke har vært linket men som det viser seg vi har fulgt siden 2015.....

Ser forøvrig ut som at PSG henter Ugarte nå

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

..tja kanskje Kudus er inne i bildet??

The Kwames

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

The Kwames skrev: tor mai 25, 2023 1:19 pm ..tja kanskje Kudus er inne i bildet??

The Kwames
Synes Kudus ser for svak ut. Jo mer jeg ser, jo mer skeptisk blir jeg.

Juiced

Legg inn av Juiced »

Jaque Talbot melder at man er interessert i Lavia hos Southampton. De skal være interessert i Taylor Morton, så mulig man kan ordne noe der.

Lavia er øverst på min ønskeliste, om jeg måtte plukket noen spillere fra nedrykkslagene.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Nei Kudus skal ikke være noe svak spiller,han er temposterk
og løper skoa av seg,det er alt hvordan Klopp finner plass til han
så det går bra

The Kwames

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Juiced skrev: tor mai 25, 2023 4:41 pm Jaque Talbot melder at man er interessert i Lavia hos Southampton. De skal være interessert i Taylor Morton, så mulig man kan ordne noe der.

Lavia er øverst på min ønskeliste, om jeg måtte plukket noen spillere fra nedrykkslagene.
En spiller jeg ikke forstår hypen rundt. Men han er da ung og lovende og en Klopp kan gjøre noe ut av.

Ugarte er på et helt annet nivå. Tipper også Bajcetic hadde blitt valgt foran ham om de var i samme klubb.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Her er det mye som skurrer.


Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Merkelig, dette er jo nesten en halv mrd lavere enn forventet.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Folk_flesk skrev: fre mai 26, 2023 11:59 am Merkelig, dette er jo nesten en halv mrd lavere enn forventet.
Enten er add-ons'ene enorme, eller så er lønnskravet til Jude for stort.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Her er det nok mange faktorer. Add-ons, lønn, manglende CL m.m

Uansett, jeg tror ikke siste ordet i denne saken er sagt. Ikke at Liverpool nødvendigvis er med videre i kampen, men blir ikke overrasket om Man Utd, City eller for den saks skyld Arsenal melder interesse

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Knax skrev: fre mai 26, 2023 12:01 pm
Folk_flesk skrev: fre mai 26, 2023 11:59 am Merkelig, dette er jo nesten en halv mrd lavere enn forventet.
Enten er add-ons'ene enorme, eller så er lønnskravet til Jude for stort.
Dette virker sannsynlig. Altså at det Real Madrid er villig til å betale Jude er vesentlig høyere enn det Liverpool ønsker å betale. I tilfelle er kanskje beskrivelsen til mcd her inne tidligere korrekt. Jude ønsket seg ikke til Liverpool. Hvertfall ikke nok til å ta seg dårligere betalt.

Men nå er vel heller ingenting spikret? Kun noe som er meldt i Marca. Men det har aldri virket sannsynlig at Real Madrid skulle betale noen av summene det ble pratet om til Dortmund. At de kunne betale vesentlig mer i lønn er derimot en annen sak.

Enig med siste taler. Tror ikke siste ord er sagt.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Knax skrev: fre mai 26, 2023 11:51 am Her er det mye som skurrer.

Ja det er et eller annet som ikke stemmer. Selvfølgelig hadde Liverpool prøvd seg på den prisen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Som sagt; trenger ikke være mere komplisert enn at Liverpool trakk seg fordi de fikk signaler om at Real uansett var førstevalget. Jude ville til Real,ikke Liverpool.
Og vi har jo strengt tatt ikke fått noen som helst signaler underveis fra Jude & Co at Liverpool noen gang har vært høyt oppe på listen over alternativer, alt har dreid seg om at Bellingham har vært et prirotert mål for Liverpool.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: fre mai 26, 2023 1:33 pm --- Som sagt; trenger ikke være mere komplisert enn at Liverpool trakk seg fordi de fikk signaler om at Real uansett var førstevalget. Jude ville til Real,ikke Liverpool.
Og vi har jo strengt tatt ikke fått noen som helst signaler underveis fra Jude & Co at Liverpool noen gang har vært høyt oppe på listen over alternativer, alt har dreid seg om at Bellingham har vært et prirotert mål for Liverpool.
Sjøl jeg vil jo mene at det da ville være særdeles klønete å gå ut offentlig å si at det handlet om hvor dyr Jude ble. Det er jo ikke slik at folk ikke ville oppdage den bløffen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

markantovertak skrev: fre mai 26, 2023 2:11 pm
TerryMcDermott skrev: fre mai 26, 2023 1:33 pm --- Som sagt; trenger ikke være mere komplisert enn at Liverpool trakk seg fordi de fikk signaler om at Real uansett var førstevalget. Jude ville til Real,ikke Liverpool.
Og vi har jo strengt tatt ikke fått noen som helst signaler underveis fra Jude & Co at Liverpool noen gang har vært høyt oppe på listen over alternativer, alt har dreid seg om at Bellingham har vært et prirotert mål for Liverpool.
Sjøl jeg vil jo mene at det da ville være særdeles klønete å gå ut offentlig å si at det handlet om hvor dyr Jude ble. Det er jo ikke slik at folk ikke ville oppdage den bløffen.
--- Men det fremstår jo like klønete at prisen nå er på samme nivå som det angivelige budet Liverpool la inn. Har virkelig Dortmund senket kravet med £ 30 mill, for jeg forstår jo Bascombe sin rapport som at det var snakk om £115 + eventuelle add ons.......
The Telegraph‘s Chris Bascombe is among those to report the news, saying that Liverpool have withdrawn due to “the prohibitive cost of a deal” – which would see an initial fee in excess of £115 million.

Må jo spørre da om Liverpool ga seg for tidlig, at man rett og slett ikke gikk inn i en forhandlingsrunde som da muligens Real har gjort for det er jo det man sitter igjen med nå om man skal tro at Bellingham egentlig hadde oss som førstevalg.
Kan jo forklare hvorfor Schmadtke blir hentet inn, man har rett og slett vært fryktelig uproffe og ikke klart jobben.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: fre mai 26, 2023 2:32 pm
markantovertak skrev: fre mai 26, 2023 2:11 pm
TerryMcDermott skrev: fre mai 26, 2023 1:33 pm --- Som sagt; trenger ikke være mere komplisert enn at Liverpool trakk seg fordi de fikk signaler om at Real uansett var førstevalget. Jude ville til Real,ikke Liverpool.
Og vi har jo strengt tatt ikke fått noen som helst signaler underveis fra Jude & Co at Liverpool noen gang har vært høyt oppe på listen over alternativer, alt har dreid seg om at Bellingham har vært et prirotert mål for Liverpool.
Sjøl jeg vil jo mene at det da ville være særdeles klønete å gå ut offentlig å si at det handlet om hvor dyr Jude ble. Det er jo ikke slik at folk ikke ville oppdage den bløffen.
--- Men det fremstår jo like klønete at prisen nå er på samme nivå som det angivelige budet Liverpool la inn. Har virkelig Dortmund senket kravet med £ 30 mill, for jeg forstår jo Bascombe sin rapport som at det var snakk om £115 + eventuelle add ons.......
The Telegraph‘s Chris Bascombe is among those to report the news, saying that Liverpool have withdrawn due to “the prohibitive cost of a deal” – which would see an initial fee in excess of £115 million.

Må jo spørre da om Liverpool ga seg for tidlig, at man rett og slett ikke gikk inn i en forhandlingsrunde som da muligens Real har gjort for det er jo det man sitter igjen med nå om man skal tro at Bellingham egentlig hadde oss som førstevalg.
Kan jo forklare hvorfor Schmadtke blir hentet inn, man har rett og slett vært fryktelig uproffe og ikke klart jobben.
Det kan tenkes at Real var førstevalget pga lønnen. Mao at forskjellen i preferanse ikke var større enn at lønnsnivået kunne vippe det.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

tbb skrev: fre mai 26, 2023 2:34 pm
TerryMcDermott skrev: fre mai 26, 2023 2:32 pm
markantovertak skrev: fre mai 26, 2023 2:11 pm

Sjøl jeg vil jo mene at det da ville være særdeles klønete å gå ut offentlig å si at det handlet om hvor dyr Jude ble. Det er jo ikke slik at folk ikke ville oppdage den bløffen.
--- Men det fremstår jo like klønete at prisen nå er på samme nivå som det angivelige budet Liverpool la inn. Har virkelig Dortmund senket kravet med £ 30 mill, for jeg forstår jo Bascombe sin rapport som at det var snakk om £115 + eventuelle add ons.......
The Telegraph‘s Chris Bascombe is among those to report the news, saying that Liverpool have withdrawn due to “the prohibitive cost of a deal” – which would see an initial fee in excess of £115 million.

Må jo spørre da om Liverpool ga seg for tidlig, at man rett og slett ikke gikk inn i en forhandlingsrunde som da muligens Real har gjort for det er jo det man sitter igjen med nå om man skal tro at Bellingham egentlig hadde oss som førstevalg.
Kan jo forklare hvorfor Schmadtke blir hentet inn, man har rett og slett vært fryktelig uproffe og ikke klart jobben.
Det kan tenkes at Real var førstevalget pga lønnen. Mao at forskjellen i preferanse ikke var større enn at lønnsnivået kunne vippe det.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Sjefan skrev: fre mai 26, 2023 2:52 pm
tbb skrev: fre mai 26, 2023 2:34 pm
TerryMcDermott skrev: fre mai 26, 2023 2:32 pm

--- Men det fremstår jo like klønete at prisen nå er på samme nivå som det angivelige budet Liverpool la inn. Har virkelig Dortmund senket kravet med £ 30 mill, for jeg forstår jo Bascombe sin rapport som at det var snakk om £115 + eventuelle add ons.......
The Telegraph‘s Chris Bascombe is among those to report the news, saying that Liverpool have withdrawn due to “the prohibitive cost of a deal” – which would see an initial fee in excess of £115 million.

Må jo spørre da om Liverpool ga seg for tidlig, at man rett og slett ikke gikk inn i en forhandlingsrunde som da muligens Real har gjort for det er jo det man sitter igjen med nå om man skal tro at Bellingham egentlig hadde oss som førstevalg.
Kan jo forklare hvorfor Schmadtke blir hentet inn, man har rett og slett vært fryktelig uproffe og ikke klart jobben.
Det kan tenkes at Real var førstevalget pga lønnen. Mao at forskjellen i preferanse ikke var større enn at lønnsnivået kunne vippe det.
Helt enig!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Gvardiol,Neuhaus,Gravenberch og Kamada er det BILD spekulerer i
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... kes-liste/

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Ikke en dum kvartett det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»