Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
Bjørn

Re: Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av Bjørn »

DuncanE skrev: tir jun 06, 2023 2:50 am
InsVerderben skrev: man jun 05, 2023 8:59 pm Håper United har lært og skipper både Kane og Benzema (ikke aktuell uansett).
"Fresh meat" please, og med sikte stilt inn på suksess om 2-3 sesonger...
At vi har lært...å ikke hente spisser på 29 fra Londonlag? ;) Gikk jo greit sist. Hadde vi lurt til oss Kane sist sommer ville vi vært helt der oppe og lukta på seriegullet denne sesongen. Så god er han. Og vi skåra jo knapt nok mål sist sesong.
Tidenes beste kjøp/verste salg☹️

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

k9b skrev: tir jun 06, 2023 7:44 am
InsVerderben skrev: man jun 05, 2023 2:50 pm
qbah skrev: man jun 05, 2023 2:21 pm Et eller annet i meg sier at jeg ikke tror Kane er veldig lysten på noe eventyr utenfor PL. Kaptein på det engelske landslaget og kulthelg i egen liga. Ser ikke for meg han i RM. Men av erfaring kan de være ganske overbevisende de forbanna spanjolene.
Sitter med samme følelsen.
Kane er like spennende som fish&chips, forutsigbart, leverer alltid og man vet hva man får.
Har vært tilhenger av å hente ham men motviljen fra Levt og kostnadene skissert gjør det ikke verdt det og ingen sjanse for at United vinner PL med ham og uten massive forsterkninger i tillegg,

EtH kan&vet å utvikle spillere så gi det mer tid og hent skarpe unggutter som Højland, Muani, Oshimhen, e.l. glem Kane og bruk pengene mer fornuftig da vi trenger forsterkninger i flere posisjoner.
Osimhen blir nok dyrere enn Kane i overgangssum. Så syntes jeg det er litt gøy at du nevner 'skarpe ungguter' som Muani på 24, og Osimhen på 24. De kan sikkert utvikles, men det er ikke så langt fra ferdig vare som kommer der, og i Osimhens tilfelle så er det vel verdt det sånn sett.

Hadde jeg vært i en klubb som hadde blitt linket til spisser så ville jeg hatt Osimhen på 1. plass på ønskelisten, foran Kane. Selv om skadehistorikken hans trekker voldsomt ned imo. Det er et aspekt som er veldig vanskelig å komme unna. Han kan fort være utilgjengelig i de viktigste kampene.
Enig. Men jeg tror det blir Højlund. Og han virker som et veldig spennende alternativ. Litt risiko, men hjelper at man har Rashford som et alternativ.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

k9b skrev: tir jun 06, 2023 7:44 am
InsVerderben skrev: man jun 05, 2023 2:50 pm
qbah skrev: man jun 05, 2023 2:21 pm Et eller annet i meg sier at jeg ikke tror Kane er veldig lysten på noe eventyr utenfor PL. Kaptein på det engelske landslaget og kulthelg i egen liga. Ser ikke for meg han i RM. Men av erfaring kan de være ganske overbevisende de forbanna spanjolene.
Sitter med samme følelsen.
Kane er like spennende som fish&chips, forutsigbart, leverer alltid og man vet hva man får.
Har vært tilhenger av å hente ham men motviljen fra Levt og kostnadene skissert gjør det ikke verdt det og ingen sjanse for at United vinner PL med ham og uten massive forsterkninger i tillegg,

EtH kan&vet å utvikle spillere så gi det mer tid og hent skarpe unggutter som Højland, Muani, Oshimhen, e.l. glem Kane og bruk pengene mer fornuftig da vi trenger forsterkninger i flere posisjoner.
Osimhen blir nok dyrere enn Kane i overgangssum. Så syntes jeg det er litt gøy at du nevner 'skarpe ungguter' som Muani på 24, og Osimhen på 24. De kan sikkert utvikles, men det er ikke så langt fra ferdig vare som kommer der, og i Osimhens tilfelle så er det vel verdt det sånn sett.

Hadde jeg vært i en klubb som hadde blitt linket til spisser så ville jeg hatt Osimhen på 1. plass på ønskelisten, foran Kane. Selv om skadehistorikken hans trekker voldsomt ned imo. Det er et aspekt som er veldig vanskelig å komme unna. Han kan fort være utilgjengelig i de viktigste kampene.
Greit dét og mulig jeg var upresis, men yngre i det minste og ikke for gamle for en fortsatt mulig utvikling. (Våger ikke å definere grensen)

Jeg mener at EtH er god på realisering av potensiale, matching og managing (ivaretagelse, skadeforebygging, behandling, recovery) ved xempler som AWB, Dalot, Rash, Shaw, Varane, Sancho og gitt dét er jeg ikke avvisende til noen og tror det vil fungere uansett under hans ledelse.
Med det sagt må vi skule til Martial og hans situasjon, kanskje Sancho også for visse ting virker svært krevende å få noen orden på.

Vet ikke hvem av "kandidatene" som stiller sterkest ang disiplin, innstilling, vinnervilje/fighterinnstink, men EtH liker jo krigere og ledere og det blir selvfølgelig også et spørsmål om tilgjengelighet og pris...

Dubia

Legg inn av Dubia »

Om Greenwood kommer tilbake er jeg positiv til en kommende stjerne i form av f.eks. Højlund. Da mener jeg vi har ett veldig spennende angrep med god bredde. Da bør keeper og SM bli høyt prioritert

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ang. Mason Mount og Chelsea sitt (visstnok) forlangende på £70 mill.

Stats 2022/23:
PL- 1657 minutter/ 3 mål/ 2 målgivende.
CL- 439/ 0/ 2.
FA Cup - 73/ 0/ 0.
LC- 22/ 0/ 0.

Hmm, mulig kjøp og stiv pris (om enn intet avgjort) men om EtH vil ha ham så ser han vel mer en mange andre, undertegnede inkl, og har troen....

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Påstås at Man Utd er en av de tre klubbene med interesse for Caicedo og at man er interessert i Rice. Vil anta at det er en av disse som kan være aktuell.



Ville vært deilig å få på plass en god og langsiktig løsning på midtbanen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: man jun 05, 2023 11:06 am
Lezah skrev: man jun 05, 2023 8:25 am
peraleks skrev: søn jun 04, 2023 2:24 pm
Ser forresten at det kan bli litt konkurranse rundt Harry Kane i år, RM har for alvor meldt seg på nå etter at Benz takker for seg.
Når vi snakker om gamle RM-helter etc, så hadde jeg ikke vært imot at Benz tok et år hos oss hvis vi samtidig solgte Martial og hentet f.eks Højlund. Sistnevnte kunne da fått et år på å finne seg til rette, spille seg varm i trøya samt lære av KB. Det skjer jo åpenbart ikke ,men på i Career Mode på Fifa 21 hadde jeg vurdert det!
Hva med Messi?:)
Ok rotasjonsspiller!

:D

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

InsVerderben skrev: tir jun 06, 2023 3:24 pm Ang. Mason Mount og Chelsea sitt (visstnok) forlangende på £70 mill.

Stats 2022/23:
PL- 1657 minutter/ 3 mål/ 2 målgivende.
CL- 439/ 0/ 2.
FA Cup - 73/ 0/ 0.
LC- 22/ 0/ 0.

Hmm, mulig kjøp og stiv pris (om enn intet avgjort) men om EtH vil ha ham så ser han vel mer en mange andre, undertegnede inkl, og har troen....
Nå tror jeg du skal slite med å finne noen Chelsea-spillere med spesielt imponerende stats fra nylig avslutta sesong. Du kunne jo fulgt opp med hans stats fra sesongen før for å gi et noe mer nyansert bilde: 11 mål og 10 målgivende på 32 kamper i PL, og 13 mål og 16 målgivende på 53 kamper totalt. Det synes jeg er rimelig bra.

Bongis

Legg inn av Bongis »

DuncanE skrev: ons jun 07, 2023 12:06 am
InsVerderben skrev: tir jun 06, 2023 3:24 pm Ang. Mason Mount og Chelsea sitt (visstnok) forlangende på £70 mill.

Stats 2022/23:
PL- 1657 minutter/ 3 mål/ 2 målgivende.
CL- 439/ 0/ 2.
FA Cup - 73/ 0/ 0.
LC- 22/ 0/ 0.

Hmm, mulig kjøp og stiv pris (om enn intet avgjort) men om EtH vil ha ham så ser han vel mer en mange andre, undertegnede inkl, og har troen....
Nå tror jeg du skal slite med å finne noen Chelsea-spillere med spesielt imponerende stats fra nylig avslutta sesong. Du kunne jo fulgt opp med hans stats fra sesongen før for å gi et noe mer nyansert bilde: 11 mål og 10 målgivende på 32 kamper i PL, og 13 mål og 16 målgivende på 53 kamper totalt. Det synes jeg er rimelig bra.
Jeg blir egentlig bare mer og mer giret over en potensiell overgang. Perfekt spillerprofil. 24 år og engelsk, og kan potensielt spille i united over to kontraktsperioder. Han blir bare bedre og bedre, og Eriksen får den avlastningen han trenger, og ikke minst innflytelse fra benk! Og det gir oss flere alternativer. Bruno ned? kanskje ikke sannsynlig, men jeg kan se for meg en enda mer flytende trio der Mount og Bruno overlapper hverandre mens Casemiro forhåpentligvis fremdeles har et ugjennomtrengelig skjold en sesong til.

Priser klarer jeg bare ikke å forholde meg til. 60-70-80. samma det. Jeg husker jeg ble blåst av banen som barn da jeg hørte 20m overgangsrekorder osv.. Nå er det billige talenter som kanskje kan bli noe som hentes for de prisene.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Nå spør jeg bare. Har noen tall/analyser over det defensive arbeidet/rate til Mount? Luksusspiller eller arbeidshest? Gjerne tall fra 1-3 sesonger siden. Forrige sesong er kun en parantes med en vill eier. Jeg har ikke særlig oversikt over Chelsea.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: tir jun 06, 2023 4:50 pm Påstås at Man Utd er en av de tre klubbene med interesse for Caicedo og at man er interessert i Rice. Vil anta at det er en av disse som kan være aktuell.

Ville vært deilig å få på plass en god og langsiktig løsning på midtbanen.
Ja, veit du er rimelig heit på Rice ;) Leita rundt på diverse bookmakersider tidligere i kveld for å finne oddsen på at Knutsen blir ny Celtic-manager. Oddsen faller forøvrig som en stein. Da snubla jeg over oddsen på ulike potensielle overganger i sommer. Noen som forventa, andre litt mer overraskende. Bookmakere sitter, som kjent, ofte på litt mer informasjon enn folk flest (gjerne også journalister flest). Arsenal er store favoritter til Rice til 1,67. Vi er nestfavoritter til 6 i odds. Han ender nok opp i Arsenal.

Noen andre klare bookie-favoritter, hvor det peker seg ut en (evtl 2) klar favoritt, og de andre alternativene har tildels mye høyere odds:
Mount - United
Højlund - United (dog Arsenal aktuell)
Kim Min-Jae - United
Vlahovic - Bayern
Maguire - Villa og Spurs
Maddison - Newcastle
Gvardiol - City
Caicedo - Chelsea og Arsenal
Mane - Chelsea
Zaha - ett eller annet i Saudi
JWP - Newcastle og Westham
Bellingham - Real
McT - Newcastle
Tielemans - Villa
Havertz - Real (what?)

Spesielt skuffa over Gvardiol, om dette inntreffer. Tilnærmet "done deal" i følge bookies.

Ganske jevnt mellom oss og Real om Kane, forøvrig (2,75 Real vs 3,5 oss). Dog fortsatt såpass høy odds at oddsen for å bli i Spurs er klart lavere.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Eneste måten jeg ser Bruno, Casemiro og Mount som en balansert midtbane per idag er hvis det blir en 3-5-2 eller lignende med en back på enten høyre eller venstre side.

Costa
Timber/Min-Jae - Licha - Shaw
Frimpong - Mount - Casemiro - Bruno - Garnacho
Kane/Højlund - Rashford

Ser sterkt ut både defensivt og offensivt. Med en slik omlegging så bør dere nok muligens kjøpe to stoppere hvis Maguire går ut. Sliter også litt med å se at dere skal kjøpe to stjernestoppere, en ny keeper, et nytt førstevalg på høyrebacken, Mount OG en ny stjernespiss i ett og samme vindu. Timber+Kim Min-Jae er vel uansett drømmetenkning. Kanskje det heller blir en eldre, men solid stopper som kommer inn og én av dem?

Edit: Det har vel vært snakk om Sergio Ramos.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jolla skrev: ons jun 07, 2023 12:39 am Eneste måten jeg ser Bruno, Casemiro og Mount som en balansert midtbane per idag er hvis det blir en 3-5-2 eller lignende med en back på enten høyre eller venstre side.

Costa
Timber/Min-Jae - Licha - Shaw
Frimpong - Mount - Casemiro - Bruno - Garnacho
Kane/Højlund - Rashford

Ser sterkt ut både defensivt og offensivt. Med en slik omlegging så bør dere nok muligens kjøpe to stoppere hvis Maguire går ut. Sliter også litt med å se at dere skal kjøpe to stjernestoppere, en ny keeper, et nytt førstevalg på høyrebacken, Mount OG en ny stjernespiss i ett og samme vindu. Timber+Kim Min-Jae er vel uansett drømmetenkning. Kanskje det heller blir en eldre, men solid stopper som kommer inn og én av dem?

Edit: Det har vel vært snakk om Sergio Ramos.
Timber/Min-Jae - Varane - Martinez
Case - Shaw
Antony - Mount - Bruno - Garnacho/Rashford
Højlund/Rashford

Jeg tipper noe ala dette. Hvor Bruno og Rashford veksler på hvor bredt og høyt de skal gå. Vi kan helt sikkert få se 316 også i perioder (det fikk vi ved noen anledninger før VM).

Mulig at dette helt ideelt burde vært Kim for Varane og Timber/Pavard på høyre (mao salg av Maguire og Lindeløf).

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

DuncanE skrev: ons jun 07, 2023 12:37 am
tbb skrev: tir jun 06, 2023 4:50 pm Påstås at Man Utd er en av de tre klubbene med interesse for Caicedo og at man er interessert i Rice. Vil anta at det er en av disse som kan være aktuell.

Ville vært deilig å få på plass en god og langsiktig løsning på midtbanen.
Ja, veit du er rimelig heit på Rice ;) Leita rundt på diverse bookmakersider tidligere i kveld for å finne oddsen på at Knutsen blir ny Celtic-manager. Oddsen faller forøvrig som en stein. Da snubla jeg over oddsen på ulike potensielle overganger i sommer. Noen som forventa, andre litt mer overraskende. Bookmakere sitter, som kjent, ofte på litt mer informasjon enn folk flest (gjerne også journalister flest). Arsenal er store favoritter til Rice til 1,67. Vi er nestfavoritter til 6 i odds. Han ender nok opp i Arsenal.

Noen andre klare bookie-favoritter, hvor det peker seg ut en (evtl 2) klar favoritt, og de andre alternativene har tildels mye høyere odds:
Mount - United
Højlund - United (dog Arsenal aktuell)
Kim Min-Jae - United
Vlahovic - Bayern
Maguire - Villa og Spurs
Maddison - Newcastle
Gvardiol - City
Caicedo - Chelsea og Arsenal
Mane - Chelsea
Zaha - ett eller annet i Saudi
JWP - Newcastle og Westham
Bellingham - Real
McT - Newcastle
Tielemans - Villa
Havertz - Real (what?)

Spesielt skuffa over Gvardiol, om dette inntreffer. Tilnærmet "done deal" i følge bookies.

Ganske jevnt mellom oss og Real om Kane, forøvrig (2,75 Real vs 3,5 oss). Dog fortsatt såpass høy odds at oddsen for å bli i Spurs er klart lavere.
Ville vært rimelig happy med både Caicedo og Rice. Kanskje mest fornøyd med Frenkie, men jeg håper ikke vi bruker en kcal på det i sommer.

Men ja, en ballsikker midtbanespiller, helst med litt tempo/løpskapasitet og duellstyrke, som man følte var bankers de neste fem årene ville vært en god følelse.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kanskje dere må ha inn en ny høyrekant etterhvert også.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 9:18 am Kanskje dere må ha inn en ny høyrekant etterhvert også.
Han der Mudryk?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Megapixsel skrev: ons jun 07, 2023 10:00 am
Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 9:18 am Kanskje dere må ha inn en ny høyrekant etterhvert også.
Han der Mudryk?
Det hadde vært fint, men han operer først og fremst på venstresiden.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 10:02 am
Megapixsel skrev: ons jun 07, 2023 10:00 am
Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 9:18 am Kanskje dere må ha inn en ny høyrekant etterhvert også.
Han der Mudryk?
Det hadde vært fint, men han operer først og fremst på venstresiden.
Det er flytende formasjon

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 10:02 am
Megapixsel skrev: ons jun 07, 2023 10:00 am
Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 9:18 am Kanskje dere må ha inn en ny høyrekant etterhvert også.
Han der Mudryk?
Det hadde vært fint, men han operer først og fremst på venstresiden.
Han har vel, strengt tatt, ikke operert særlig mye siden han ble henta i januar.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

https://www.theguardian.com/football/20 ... are_btn_tw

Maguire og VdB skal selges, Henderson snart klar for Forest.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Marca og the Mirror melder at RM har klargjort et bud på 80 mill euro for Harry Kane.

"Harry Kane has given the thumbs up to a move to Real Madrid with the Spanish side launching their efforts to sign him."

"He has reportedly given his approval to their efforts, whilst Daniel Levy has priced a move at around €80m (£68.8m). Despite Kane’s approval, Real are apparently not expecting a deal to be easy by any means."

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-30171952

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »



Aner nøyaktig ingenting om denne karen. Ei heller sannhetsgehalt i dette.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mitten nevner FPL og midlene tilgjengelig denne sommeren, noe jeg også har grublet litt i. Mange tror nok at økonomien og lommeboka vår gror inn i himmelen, men så lett er det fort ikke. Betydningen av salg kan ikke overdrives. Burde være insentiv for å snuse på Bosman-spillere men er vi eeeegentlig linket til andre enn Rabiot?

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

mrmanutd skrev: ons jun 07, 2023 7:24 pm

Aner nøyaktig ingenting om denne karen. Ei heller sannhetsgehalt i dette.
Romano rapporterte vel tidligere at vi har Kim som pri èn, men at vi så til Ligue 1 for "plan B".

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

mrmanutd skrev: ons jun 07, 2023 7:24 pm

Aner nøyaktig ingenting om denne karen. Ei heller sannhetsgehalt i dette.
"I've seen this roughly 50 minutes of play of this guy between the world cup and europa league, in actual games so, i'm an expert on him, i know what i'm talking about here

This guy moves like Boris Karloff in Frankenstein, has two bricks for feet, the touch of a viking raider, the tactical awareness of Homer Simpson seeing a fluffy tailed squirrel, and his football IQ must be equal to Michael Owen's IQ"

:lol:

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: ons jun 07, 2023 7:37 pm Mitten nevner FPL og midlene tilgjengelig denne sommeren, noe jeg også har grublet litt i. Mange tror nok at økonomien og lommeboka vår gror inn i himmelen, men så lett er det fort ikke. Betydningen av salg kan ikke overdrives. Burde være insentiv for å snuse på Bosman-spillere men er vi eeeegentlig linket til andre enn Rabiot?
Vi må selvsagt selge for å kjøpe. Og det gir også mening mht størrelsen på stallen. Men det handler ikke om likviditet, men kostnad. Med andre ord, poenget er ikke at dersom man selger Maguire til £30 mill vil klubben kunne bruke £30 mill. Selger man Maguire vil man kunne hente en spiller som koster £80 mill og har en lønn på £200k (wild guess).

Spillere med høy kostnad (les avskrivning + lønn) som ikke spiller fast lever farlig. Maguire, AWB og Sancho feks. På en annen side, spillere som Fred, Elanga, Henderson og McT, med bokført verdi lik null gir også «ren» gevinst.

Derfor er ikke jeg veldig bekymret for FFP. Jeg tror Man Utd har et par spillere som skal selges og som det er interesse for. Da bør det være midler og handlingsrom tilgjengelig til å handle for betydelig mer enn hva man gjorde i fjor (ikke at man kommer til å gjøre det!).

Frykten er at man brenner inne med spillere man ønsker å bli kvitt. Enda en sommer. Da blir det vanskelig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: ons jun 07, 2023 7:56 pm
Derfor er ikke jeg veldig bekymret for FFP. Jeg tror Man Utd har et par spillere som skal selges og som det er interesse for. Da bør det være midler og handlingsrom tilgjengelig til å handle for betydelig mer enn hva man gjorde i fjor (ikke at man kommer til å gjøre det!).

Frykten er at man brenner inne med spillere man ønsker å bli kvitt. Enda en sommer. Da blir det vanskelig.
Frykt og frykt; det er et tema, men vi bør jo klare å få til noe. Men det syns jeg vi burde ha gjort også forrige sommer. Da endte vi med å selge Garner og ellers fortsette med utlån (EB, Telles) etc fremfor å selge. Så jeg kaller meg forsiktig optimist, men folk som bare ser for seg at vi elegant svir av 200 mill (uten eiere, hvordan ting faktisk gjøres nå vet jeg ikke helt) tror jeg blir skuffet. Men igjen: Vi BØR virkelig få til noen helt o ksalg. Som du sier er det masse muligheter her og enorme beløp i lønn som kan frigjøres.

Bongis

Legg inn av Bongis »

tbb skrev: ons jun 07, 2023 7:56 pm
Lezah skrev: ons jun 07, 2023 7:37 pm Mitten nevner FPL og midlene tilgjengelig denne sommeren, noe jeg også har grublet litt i. Mange tror nok at økonomien og lommeboka vår gror inn i himmelen, men så lett er det fort ikke. Betydningen av salg kan ikke overdrives. Burde være insentiv for å snuse på Bosman-spillere men er vi eeeegentlig linket til andre enn Rabiot?
Vi må selvsagt selge for å kjøpe. Og det gir også mening mht størrelsen på stallen. Men det handler ikke om likviditet, men kostnad. Med andre ord, poenget er ikke at dersom man selger Maguire til £30 mill vil klubben kunne bruke £30 mill. Selger man Maguire vil man kunne hente en spiller som koster £80 mill og har en lønn på £200k (wild guess).

Spillere med høy kostnad (les avskrivning + lønn) som ikke spiller fast lever farlig. Maguire, AWB og Sancho feks. På en annen side, spillere som Fred, Elanga, Henderson og McT, med bokført verdi lik null gir også «ren» gevinst.

Derfor er ikke jeg veldig bekymret for FFP. Jeg tror Man Utd har et par spillere som skal selges og som det er interesse for. Da bør det være midler og handlingsrom tilgjengelig til å handle for betydelig mer enn hva man gjorde i fjor (ikke at man kommer til å gjøre det!).

Frykten er at man brenner inne med spillere man ønsker å bli kvitt. Enda en sommer. Da blir det vanskelig.
Vi må slutte å gi 5 års kontrakter som normalen. Dalot for eksempel. Enig med forlengelse, men hvordan kan man vite hvor god han er om 3-4-5 år? Og med United sine lønninger så er det alltid vanskelig å selge til mindre klubber.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Bongis skrev: ons jun 07, 2023 8:40 pm Vi må slutte å gi 5 års kontrakter som normalen. Dalot for eksempel. Enig med forlengelse, men hvordan kan man vite hvor god han er om 3-4-5 år? Og med United sine lønninger så er det alltid vanskelig å selge til mindre klubber.
3-4 med frivillig opsjon på et år til hadde vært mer fornuftig ja.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Hetfield skrev: ons jun 07, 2023 8:54 pm
Bongis skrev: ons jun 07, 2023 8:40 pm Vi må slutte å gi 5 års kontrakter som normalen. Dalot for eksempel. Enig med forlengelse, men hvordan kan man vite hvor god han er om 3-4-5 år? Og med United sine lønninger så er det alltid vanskelig å selge til mindre klubber.
3-4 med frivillig opsjon på et år til hadde vært mer fornuftig ja.
Tviler på at særlig mange spillere av Dalots status godtar kortete kontrakter enn 5 år gitt den forhandlingsmakten de sitter på.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»