Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
Megapixsel

Re: Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av Megapixsel »

Harduetforslag skrev: ons jun 14, 2023 10:25 am
Megapixsel skrev: ons jun 14, 2023 10:11 am Om noen hadde takket nei til Mbappe lurer jeg seriøst på hvilken planet man er på.
Bare fordi han får styre sjappa i PSG er ikke det automatikk i at det skjer i andre klubber. Han hadde naturligvis tilpasset seg.
Skjer jo aldri at vi skulle få råd til han, men i helvete for en drøm det hadde vært å få verdens beste spiller inn døren.
Jeg tipper man er på en planet hvor man i det minste er litt realistisk, hvor man har forhåpninger om at Manchester United skal vokse i en positiv retning. Mbappe er en av de største stjernespillerne uavhengig av liga, tror du virkelig en spiller med den historikken fra PSG kommer til å endre seg i en alder av 24? Galskap å skulle tro at det er en god ide å hente inn en 24-åring, som har gått etter pengene i bondeligaen i Frankrike, med et ego større enn Ronaldo
De beste er ofte cunts. De tar plass. De drar laget og higer etter trofeer. Om ETH hadde fått muligheten til å signere han tror jeg ikke han hadde stusset. Faktisk!

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Megapixsel skrev: ons jun 14, 2023 10:50 am
Harduetforslag skrev: ons jun 14, 2023 10:25 am
Megapixsel skrev: ons jun 14, 2023 10:11 am Om noen hadde takket nei til Mbappe lurer jeg seriøst på hvilken planet man er på.
Bare fordi han får styre sjappa i PSG er ikke det automatikk i at det skjer i andre klubber. Han hadde naturligvis tilpasset seg.
Skjer jo aldri at vi skulle få råd til han, men i helvete for en drøm det hadde vært å få verdens beste spiller inn døren.
Jeg tipper man er på en planet hvor man i det minste er litt realistisk, hvor man har forhåpninger om at Manchester United skal vokse i en positiv retning. Mbappe er en av de største stjernespillerne uavhengig av liga, tror du virkelig en spiller med den historikken fra PSG kommer til å endre seg i en alder av 24? Galskap å skulle tro at det er en god ide å hente inn en 24-åring, som har gått etter pengene i bondeligaen i Frankrike, med et ego større enn Ronaldo
De beste er ofte cunts. De tar plass. De drar laget og higer etter trofeer. Om ETH hadde fått muligheten til å signere han tror jeg ikke han hadde stusset. Faktisk!
Høres mer ut som en utbredt misforståelse enn noe annet. Hvis det er en ting vi definitivt ikke har manglet i årene etter Ferguson så er det spillere med store egoer, cunts. Hvis det er en ting vi definitivt har manglet, så er det at nettopp de spillerne drar laget i riktig retning. Derimot så har hardtarbeidende og oppofrende spillere vært mangelvare

taknina

Legg inn av taknina »

Megapixsel har selvsagt de beste poengene her. Om Erik ten Hag mener at Mbappe er rett bit til hans puslespill for å øke lagets kvaliteter sånn som han ønsker de skal opptre på banen for å vinne ting så er det samtidig liten tvil om at han har den rette personligheten og rette lederegenskapene til å integrere samme spiller i sitt maskineri.

Og det er dette det at the end of the day handler om, rett kjemi mellom leder og spillere og innen spillergruppa. At alle kjenner sin plass i maskineriet.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Megapixsel skrev: ons jun 14, 2023 10:50 am
Harduetforslag skrev: ons jun 14, 2023 10:25 am
Megapixsel skrev: ons jun 14, 2023 10:11 am Om noen hadde takket nei til Mbappe lurer jeg seriøst på hvilken planet man er på.
Bare fordi han får styre sjappa i PSG er ikke det automatikk i at det skjer i andre klubber. Han hadde naturligvis tilpasset seg.
Skjer jo aldri at vi skulle få råd til han, men i helvete for en drøm det hadde vært å få verdens beste spiller inn døren.
Jeg tipper man er på en planet hvor man i det minste er litt realistisk, hvor man har forhåpninger om at Manchester United skal vokse i en positiv retning. Mbappe er en av de største stjernespillerne uavhengig av liga, tror du virkelig en spiller med den historikken fra PSG kommer til å endre seg i en alder av 24? Galskap å skulle tro at det er en god ide å hente inn en 24-åring, som har gått etter pengene i bondeligaen i Frankrike, med et ego større enn Ronaldo
De beste er ofte cunts. De tar plass. De drar laget og higer etter trofeer. Om ETH hadde fått muligheten til å signere han tror jeg ikke han hadde stusset. Faktisk!
Jeg tror det først og fremst er litt overdrevet rundt Mbappe, er nok enkelte historier der som neppe er spesielt troverdig.
Bemerker meg f.eks. at han og en fantastisk Neymar dro PSG til CL-finale i 2020, samtidig som at han spiller på et landslag som generelt sett har vært spekket av mye drama, uten at Mbappe har vært utslagsgivende der.

Kan jo se tilbake til CR og når det stormet rundt Madrid-overgangen, var enkelte kommentarer der husker jeg uten at det påvirket hvor god han faktisk var på banen.

Mbappe er en av få signeringer jeg mener er en no-brainer, man lager ganske enkelt plass til en sånn spiller.
Han er en muligens den eneste som minner om prime CR/Messi/Neymar i dagens fotball med en tilnærmet fullkommen offensiv pakke.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Mbappe har hatt Henry som sitt forbilde også, og den karen var jaggu meg et monster..

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Folk må gjerne komme med konkrete eksempler der Mbappe har vært et problem i garderoben eller på banen. Slår meg heller som en ledertype. Hvor skadd er ikke det han gjør i VM finalen mot Argentina. Verdens beste spiller. Hadde glidd rett inn som spiss uten å stjele minutter fra Rashford/Garnacho.

Men men, tror aldri han kommer altså. Men at noen oppriktig hadde takket nei, da har man stukket hodet for langt under jorda etter min mening.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: ons jun 14, 2023 12:03 pm
Megapixsel skrev: ons jun 14, 2023 10:11 am Om noen hadde takket nei til Mbappe lurer jeg seriøst på hvilken planet man er på.
Bare fordi han får styre sjappa i PSG er ikke det automatikk i at det skjer i andre klubber. Han hadde naturligvis tilpasset seg.
Skjer jo aldri at vi skulle få råd til han, men i helvete for en drøm det hadde vært å få verdens beste spiller inn døren.
Jeg hadde fint takket nei til Mbappe. Som andre her er inne på så tror jeg du får med en god del bagasje på kjøpet. Å hente de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess, det ser man jo nettopp fra PSG. Hans beste posisjon er der vi har nok spillere blant annet Rashford og Garnacho. Skal vi først punge ut bør det være for en klar spiss, som kan supplere målene vi får fra venstresiden og ikke erstatte med en annen spiller. Vi har mange nok spillere som kan bekle flere posisjoner og der man ikke har en klar formening om hvor deres beste posisjon er, trenger ikke mer av det.
Nei, det er nok en bedre oppskrift på suksess å ikke hente de beste spillerne. La oss heller gå for middelmådighetene, det har vi jo så god erfaring med.

Ellers blir det vanskelig å ta seriøst dine betraktninger rundt posisjon. Mbappe er en "klar spiss". Han er også om nødvendig en "klar venstrekant", "klar høyrekant" og en "klar 10ér". Han kan bekle alle disse posisjonene bedre enn noen annen spillere i verden. Så god er han. Men han vil i utgangspunktet fungere glimrende som midtspiss for oss. Om EtH likevel mener at han skal spille til venstre, så flytter vi noen av de andre vi har. Så god er han.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »



For øvrig fette irriterende at vi ikke får en avklaring rundt eierskapet. Jeg greier ikke finne engasjement med muligheten for Qatar hengende..

Jack

Legg inn av Jack »

mrmanutd skrev: ons jun 14, 2023 2:39 pm
► Show Spoiler
For øvrig fette irriterende at vi ikke får en avklaring rundt eierskapet. Jeg greier ikke finne engasjement med muligheten for Qatar hengende..
Skulle nesten trodd at rasshøla gjør dette med vilje. Helt utrolig at det skal ta så jævla lang tid.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Eddie skrev: ons jun 14, 2023 2:35 pm
DuncanE skrev: ons jun 14, 2023 1:58 pm
Eddie skrev: ons jun 14, 2023 12:03 pm

Jeg hadde fint takket nei til Mbappe. Som andre her er inne på så tror jeg du får med en god del bagasje på kjøpet. Å hente de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess, det ser man jo nettopp fra PSG. Hans beste posisjon er der vi har nok spillere blant annet Rashford og Garnacho. Skal vi først punge ut bør det være for en klar spiss, som kan supplere målene vi får fra venstresiden og ikke erstatte med en annen spiller. Vi har mange nok spillere som kan bekle flere posisjoner og der man ikke har en klar formening om hvor deres beste posisjon er, trenger ikke mer av det.
Nei, det er nok en bedre oppskrift på suksess å ikke hente de beste spillerne. La oss heller gå for middelmådighetene, det har vi jo så god erfaring med.

Ellers blir det vanskelig å ta seriøst dine betraktninger rundt posisjon. Mbappe er en "klar spiss". Han er også om nødvendig en "klar venstrekant", "klar høyrekant" og en "klar 10ér". Han kan bekle alle disse posisjonene bedre enn noen annen spillere i verden. Så god er han. Men han vil i utgangspunktet fungere glimrende som midtspiss for oss. Om EtH likevel mener at han skal spille til venstre, så flytter vi noen av de andre vi har. Så god er han.
Jeg driter i om du tar mine betraktninger seriøst eller ikke. Nei, de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess. De riktige spillerne er det, igjen, dette har vi sett i PSG hvor du hadde Messi, Neymar og Mbappe uten at de klarte å vinne CL. Hadde de hatt mer fokus på å hente riktige spillere og sammensette laget bedre, kunne de vært der City er nå. Mbappe sin beste posisjon er ute på venstre, det er derfor han har spilt majoriteten av hans kamper der, både på landslag og klubblag. Kanskje du vet bedre enn trenerne hans, men det tviler jeg på.
Både Tuchel og Galtier(Altså begge hans tidligere trenere) har tidligere påpekt at Mbappe's beste posisjon på banen er som spiss.
Mbappe selv er temmelig avslappet på det, bare som en pekepinn er idolene hans CR, Ronaldo og Henry, samtlige hadde en ganske fri rolle i angrepet og han har selv tidligere påpekt at for hans del er selve rytmen i angrepet betydelig mye viktigere enn nøyaktig hvilken posisjon han spiller i.

De beste spillerne er forresten oftere enn det motsatte gjerne de riktige spillerne. Som et eks. se på hvor utslagsgivende Casemiro har vært for dere, en av verdens beste spillere(og tidvis den beste) over flere år. Se på hvor utslagsgivende CR, Modric, Bale etc. har vært for RM gjennom 2010-tallet.

Så må samtidig også her nevnes at det å hente en Messi på 33 år, relativt mett på klubblag-nivå neppe var noen suksess, men PSG med Mbappe og Neymar foran der var bokstavelig talt bare cm unna å dra inn CL-tittelen allerede 3 år før City igjen.

Reddington

Legg inn av Reddington »


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Reddington skrev: ons jun 14, 2023 6:44 pm
Chelsea krever £70 mill. Man Utd byr £40 mill. Kompromiss på £55 mill som var det som ble meldt i utgangspunktet? Så dumt at det er nesten som man tror på det!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Reddington skrev: ons jun 14, 2023 6:44 pm
"Opening bid" altså.
Vel, vi får se og i dette tilfellet virker i det minste spillleren villig til å komme, men håper United har lært og orker ingen reprise av fjorårets "FdJ-story...!"
Om dette er EtH sin prio så få det på plass, £40 mill er åpenbart for lite, gå for det som andre har antydet, 50-55 men selvfølgelig ikke for "idiotpris" (£70-75 mill)....!

Bongis

Legg inn av Bongis »

Da er spillet i gang. Fra nå av kommer vi til å høre hver dag hver minste detalj fram til en evt signerer. Agenten var på do når Mason Mount og United ble enige om hvilke skolisser han skal bruke neste sesong. Tett etterfulgt av offisiell reveal av ny sponsor av lisser.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Bongis skrev: ons jun 14, 2023 7:14 pm Da er spillet i gang. Fra nå av kommer vi til å høre hver dag hver minste detalj fram til en evt signerer. Agenten var på do når Mason Mount og United ble enige om hvilke skolisser han skal bruke neste sesong. Tett etterfulgt av offisiell reveal av ny sponsor av lisser.
Ikke sant...?!
Ouff, har noen dårlige minner men vi er på dag en og jeg får sitte rolig...

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

peraleks skrev: ons jun 14, 2023 2:49 pm
Eddie skrev: ons jun 14, 2023 2:35 pm
DuncanE skrev: ons jun 14, 2023 1:58 pm

Nei, det er nok en bedre oppskrift på suksess å ikke hente de beste spillerne. La oss heller gå for middelmådighetene, det har vi jo så god erfaring med.

Ellers blir det vanskelig å ta seriøst dine betraktninger rundt posisjon. Mbappe er en "klar spiss". Han er også om nødvendig en "klar venstrekant", "klar høyrekant" og en "klar 10ér". Han kan bekle alle disse posisjonene bedre enn noen annen spillere i verden. Så god er han. Men han vil i utgangspunktet fungere glimrende som midtspiss for oss. Om EtH likevel mener at han skal spille til venstre, så flytter vi noen av de andre vi har. Så god er han.
Jeg driter i om du tar mine betraktninger seriøst eller ikke. Nei, de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess. De riktige spillerne er det, igjen, dette har vi sett i PSG hvor du hadde Messi, Neymar og Mbappe uten at de klarte å vinne CL. Hadde de hatt mer fokus på å hente riktige spillere og sammensette laget bedre, kunne de vært der City er nå. Mbappe sin beste posisjon er ute på venstre, det er derfor han har spilt majoriteten av hans kamper der, både på landslag og klubblag. Kanskje du vet bedre enn trenerne hans, men det tviler jeg på.
Både Tuchel og Galtier(Altså begge hans tidligere trenere) har tidligere påpekt at Mbappe's beste posisjon på banen er som spiss.
Mbappe selv er temmelig avslappet på det, bare som en pekepinn er idolene hans CR, Ronaldo og Henry, samtlige hadde en ganske fri rolle i angrepet og han har selv tidligere påpekt at for hans del er selve rytmen i angrepet betydelig mye viktigere enn nøyaktig hvilken posisjon han spiller i.

De beste spillerne er forresten oftere enn det motsatte gjerne de riktige spillerne. Som et eks. se på hvor utslagsgivende Casemiro har vært for dere, en av verdens beste spillere(og tidvis den beste) over flere år. Se på hvor utslagsgivende CR, Modric, Bale etc. har vært for RM gjennom 2010-tallet.

Så må samtidig også her nevnes at det å hente en Messi på 33 år, relativt mett på klubblag-nivå neppe var noen suksess, men PSG med Mbappe og Neymar foran der var bokstavelig talt bare cm unna å dra inn CL-tittelen allerede 3 år før City igjen.
Takk for det! Eddie rått slukt. Velbekomme ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: ons jun 14, 2023 2:35 pm
DuncanE skrev: ons jun 14, 2023 1:58 pm
Eddie skrev: ons jun 14, 2023 12:03 pm

Jeg hadde fint takket nei til Mbappe. Som andre her er inne på så tror jeg du får med en god del bagasje på kjøpet. Å hente de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess, det ser man jo nettopp fra PSG. Hans beste posisjon er der vi har nok spillere blant annet Rashford og Garnacho. Skal vi først punge ut bør det være for en klar spiss, som kan supplere målene vi får fra venstresiden og ikke erstatte med en annen spiller. Vi har mange nok spillere som kan bekle flere posisjoner og der man ikke har en klar formening om hvor deres beste posisjon er, trenger ikke mer av det.
Nei, det er nok en bedre oppskrift på suksess å ikke hente de beste spillerne. La oss heller gå for middelmådighetene, det har vi jo så god erfaring med.

Ellers blir det vanskelig å ta seriøst dine betraktninger rundt posisjon. Mbappe er en "klar spiss". Han er også om nødvendig en "klar venstrekant", "klar høyrekant" og en "klar 10ér". Han kan bekle alle disse posisjonene bedre enn noen annen spillere i verden. Så god er han. Men han vil i utgangspunktet fungere glimrende som midtspiss for oss. Om EtH likevel mener at han skal spille til venstre, så flytter vi noen av de andre vi har. Så god er han.
Jeg driter i om du tar mine betraktninger seriøst eller ikke. Nei, de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess. De riktige spillerne er det, igjen, dette har vi sett i PSG hvor du hadde Messi, Neymar og Mbappe uten at de klarte å vinne CL. Hadde de hatt mer fokus på å hente riktige spillere og sammensette laget bedre, kunne de vært der City er nå.
Flott, da kan vi bare konstatere at verdens beste angrepsspiller nok ikke ville fungert i United fordi Eddie mener han ikke er "riktig" spiller.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: ons jun 14, 2023 9:59 pm
DuncanE skrev: ons jun 14, 2023 9:40 pm
Eddie skrev: ons jun 14, 2023 2:35 pm

Jeg driter i om du tar mine betraktninger seriøst eller ikke. Nei, de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess. De riktige spillerne er det, igjen, dette har vi sett i PSG hvor du hadde Messi, Neymar og Mbappe uten at de klarte å vinne CL. Hadde de hatt mer fokus på å hente riktige spillere og sammensette laget bedre, kunne de vært der City er nå.
Flott, da kan vi bare konstatere at verdens beste angrepsspiller nok ikke ville fungert i United fordi Eddie mener han ikke er "riktig" spiller.
Jeg vet at du sliter med å lese. Kan ikke være lett å være Duncan når de eneste "seierene" man får i hverdagen er å prøve å skape et bilde av seg selv som en tøffing på et anonymt nettforum. Som skrevet så hevder jeg ikke at Mbappe ikke ville fungert, men jeg vil heller at man forvalter pengene på en annen måte. Jeg vil heller ha en spiss ala Kane enn Mbappe og jeg tror ikke han er bra for spillergruppa som helhet. Hvis du for engangs skyld faktisk leser hva folk skriver, istedenfor å være klar til å angripe med engang så kanskje du hadde forstått, men det er vel for mye for en som deg å forvente.
Du må da for all del mene jeg er både gammel og klein og dum som et brød. Det lever jeg svært godt med. Vi kan ikke alle være unge, virile og heite på arabiske menneskerettighetsbrudd.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Eddie skrev: ons jun 14, 2023 9:51 pm
peraleks skrev: ons jun 14, 2023 2:49 pm
Eddie skrev: ons jun 14, 2023 2:35 pm

Jeg driter i om du tar mine betraktninger seriøst eller ikke. Nei, de beste spillerne er ikke oppskrift på suksess. De riktige spillerne er det, igjen, dette har vi sett i PSG hvor du hadde Messi, Neymar og Mbappe uten at de klarte å vinne CL. Hadde de hatt mer fokus på å hente riktige spillere og sammensette laget bedre, kunne de vært der City er nå. Mbappe sin beste posisjon er ute på venstre, det er derfor han har spilt majoriteten av hans kamper der, både på landslag og klubblag. Kanskje du vet bedre enn trenerne hans, men det tviler jeg på.
Både Tuchel og Galtier(Altså begge hans tidligere trenere) har tidligere påpekt at Mbappe's beste posisjon på banen er som spiss.
Mbappe selv er temmelig avslappet på det, bare som en pekepinn er idolene hans CR, Ronaldo og Henry, samtlige hadde en ganske fri rolle i angrepet og han har selv tidligere påpekt at for hans del er selve rytmen i angrepet betydelig mye viktigere enn nøyaktig hvilken posisjon han spiller i.

De beste spillerne er forresten oftere enn det motsatte gjerne de riktige spillerne. Som et eks. se på hvor utslagsgivende Casemiro har vært for dere, en av verdens beste spillere(og tidvis den beste) over flere år. Se på hvor utslagsgivende CR, Modric, Bale etc. har vært for RM gjennom 2010-tallet.

Så må samtidig også her nevnes at det å hente en Messi på 33 år, relativt mett på klubblag-nivå neppe var noen suksess, men PSG med Mbappe og Neymar foran der var bokstavelig talt bare cm unna å dra inn CL-tittelen allerede 3 år før City igjen.
Det er ikke slik at jeg ikke tror eller mener at Mbappe er en god spiss, men av de jeg har sett av han så syns jeg han er best på venstre. Det virker også det er der han har operert mest. Vår muligens beste spiller operer i samme posisjon og er en lik spillerprofil. Derfor vil jeg heller brukt en så stor sum på en mer rendyrket spiss, da vi allerede har spillere som kan bekle flytende roller.

Du finner også masse eksempler på når det ikke har lykkes å hente de beste spillerne. Galaticos 2 var kanskje vellykket, mens Galaticos 1 (03-05) gikk ikke like bra. Mpabbe er topp 3 i verden, kanskje den aller beste, men jeg mener fortsatt at han ikke er den riktige spilleren for å bygge videre på dette laget.

@DuncanE Er du 70 eller bare mangler du sosiale antenner med de blunke emojiene dine? Kleineste brukeren på forumet.
En av grunnene til det er at som oftest har de lagene Mbappe spiller i gjerne kunne skilte med en etablert spiss(Cavani/Icardi) i tillegg til landslaget(Giroud/Benzema). I Messi/Neymar/Mbappe-konstellasjonen har Mbappe spilt spiss flere ganger og fungert utmerket.

Han er i praksis en fullkommen angrepsspiller, antagelig kun Haaland jeg holder som en jevngod rendyrket 9'er, ellers hadde det gitt ingen mening i noen som helst form å ikke gå for Mbappe som en 9'er om han er tilgjengelig. Det er blant annet nøyaktig den rollen Real Madrid kommer til å sette han i om den overgangen går i orden.

Galacticos 1 var svært vellykket første halvdel(2 CL gull i 2000 og 2002, La Liga 2001 og 2003), problemet kom når stjernespillerne ble eldre og man artig nok begynte å erstatte flere av dem med middelmådigheter(Gravesen anyone) framfor å fortsette å erstatte dem med de beste spillerne. Gjennom versjon 2 erstattet man flere av spillerne kontinuerlig med flere av de beste spillerne i respektive posisjoner og holdt således denne perioden gående lenge.

Og nå er Madrid i gang igjen, henter flere av de beste i diverse posisjoner enten gratis eller kriminelt lavt (Courtois/Alaba/Rudiger) og investerer tungt i de beste talentene(Tchouameni, Bellingham, Vinicius etc.).

En 24-åring som skal opp og frem, dra inn Ballon D'Or, latterlig motivert, egenskaper eksepsjonelt få spillere har, bortimot en safe deal.
Om man setter dette opp mot Harry Kane, jeg tror f.eks. Levy fint kunne funnet på å selge Kane til Madrid for 80-90 mill euro ganske enkelt for å unngå å selge til direkte konkurrenter. For United blir den prisen noe helt annet, skulle ikke forundre meg det minste om man ligger på £110-120 mill før man faktisk får en ja fra Levy og dette igjen for en spiller som er rett rundt hjørnet på 30 år. Dette blir da sammenlignet med de potensielt sett 150-160 mill euro man eventuelt må ut med for Mbappe.
Sist redigert av peraleks den ons jun 14, 2023 11:12 pm, redigert 1 gang totalt.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

En spiller jeg virkelig ønsker til klubben er Nicolo Barella fra Inter. Utrolig ballsikker og flink til å ta seg forbi ledd fremover. Føler ikke vi har en spillertype som han allerede. Tror han kunne vært et godt alternativ til Mount.
Bakover på banen hadde det vært flott om vi kunne shippet Maguire tilbake til Leicester, de spiller omtrent på hans nivå neste sesong.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: ons jun 14, 2023 11:12 pm
Bilde
Må innrømme det er visse likhetstrekk. Jeg er dog litt mer ryddig av meg.

Kent

Legg inn av Kent »

Bjartesen skrev: tor jun 15, 2023 12:20 am En spiller jeg virkelig ønsker til klubben er Nicolo Barella fra Inter. Utrolig ballsikker og flink til å ta seg forbi ledd fremover. Føler ikke vi har en spillertype som han allerede. Tror han kunne vært et godt alternativ til Mount.
Virker å være på vei til Newcastle.

Men ja, mye heller han enn Mount.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

🚨🔴 | 𝐔𝐏𝐃𝐀𝐓𝐄: 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐊𝐚𝐧𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐥

Manchester United are currently looking at other options for new striker as Harry Kane deal is stalling 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

◉ Man United feel that Tottenham never wanted to sell Kane to them — no plans to enter into two-months saga.

◉ Ten Hag loves Kane but due to Spurs position and financial package makes no sense to wait again at this point.

◉ In case Spurs plan on Kane change, Man United would be still interested but looks unlikely as of now.

◉ Rasmus Højlund, one of the names in the list as potential striker option — he signed with SEG agency.




Deilig at vi virker å være på vei mot en ny overgangsstrategi. Unngå drittklubber som skal melke oss for mest mulig penger.

Vil de ikke selge til oss, så kan de ha det så godt. Det finnes alternativer til alle spillere hvis man leter godt nok.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hadde vært fett med Højlund. Risky, men om han er så lovende som det sies så hadde det vært spennende. Veldig spennende.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Megapixsel skrev: tor jun 15, 2023 10:13 am Hadde vært fett med Højlund. Risky, men om han er så lovende som det sies så hadde det vært spennende. Veldig spennende.
Ja, hadde også levd godt med Dusan Vlahovic. Kvalitet, og litt mer ferdig produkt enn Højlund.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

DuncanE skrev: tor jun 15, 2023 10:17 am
Megapixsel skrev: tor jun 15, 2023 10:13 am Hadde vært fett med Højlund. Risky, men om han er så lovende som det sies så hadde det vært spennende. Veldig spennende.
Ja, hadde også levd godt med Dusan Vlahovic. Kvalitet, og litt mer ferdig produkt enn Højlund.
Noe annet enn Martial eller Wout hadde vært særs betryggende :)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Kane er nesten 30, så ingen grunn til å klæsje ut halvannen milliard eller hva det nå var Tottenham ville krevd. Han blir nok i Spurs ut karrieren med mindre de lyseblå pengedoperne kommer på banen.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Kent skrev: tor jun 15, 2023 6:53 am
Bjartesen skrev: tor jun 15, 2023 12:20 am En spiller jeg virkelig ønsker til klubben er Nicolo Barella fra Inter. Utrolig ballsikker og flink til å ta seg forbi ledd fremover. Føler ikke vi har en spillertype som han allerede. Tror han kunne vært et godt alternativ til Mount.
Virker å være på vei til Newcastle.

Men ja, mye heller han enn Mount.
Ja håper det går til helvete med de ryktene. Hvis jeg får et backup ønske så må det være Milinkovic-Savic i Lazio. Ikke fullt like kvikk som Barella, men slepen teknikk og pasningsfot, i tillegg til at han omtrent rager et hode høyere.

Håper de holder seg langt unna Rabiot, kommer til å koste mer enn det smaker.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Bjartesen skrev: tor jun 15, 2023 5:10 pm
Kent skrev: tor jun 15, 2023 6:53 am
Bjartesen skrev: tor jun 15, 2023 12:20 am En spiller jeg virkelig ønsker til klubben er Nicolo Barella fra Inter. Utrolig ballsikker og flink til å ta seg forbi ledd fremover. Føler ikke vi har en spillertype som han allerede. Tror han kunne vært et godt alternativ til Mount.
Virker å være på vei til Newcastle.

Men ja, mye heller han enn Mount.
Ja håper det går til helvete med de ryktene. Hvis jeg får et backup ønske så må det være Milinkovic-Savic i Lazio. Ikke fullt like kvikk som Barella, men slepen teknikk og pasningsfot, i tillegg til at han omtrent rager et hode høyere.

Håper de holder seg langt unna Rabiot, kommer til å koste mer enn det smaker.
Mmmm, enda en kis som "kjenner" Rabiot.

Jack

Legg inn av Jack »

DuncanE skrev: tor jun 15, 2023 8:22 pm
Bjartesen skrev: tor jun 15, 2023 5:10 pm
Kent skrev: tor jun 15, 2023 6:53 am
Virker å være på vei til Newcastle.

Men ja, mye heller han enn Mount.
Ja håper det går til helvete med de ryktene. Hvis jeg får et backup ønske så må det være Milinkovic-Savic i Lazio. Ikke fullt like kvikk som Barella, men slepen teknikk og pasningsfot, i tillegg til at han omtrent rager et hode høyere.

Håper de holder seg langt unna Rabiot, kommer til å koste mer enn det smaker.
Mmmm, enda en kis som "kjenner" Rabiot.
Ja, med tanke på hvor fantastisk han er virker det helt utrolig at ikke verdenseliten ligger langflate etter ham. Spilleren går tross alt på free transfer! Sykt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»