Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
DuncanE

Re: Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av DuncanE »

Mehell skrev: ons apr 26, 2023 8:39 pm
DuncanE skrev: ons apr 26, 2023 7:08 pm
fugletitteren skrev: ons apr 26, 2023 5:02 pm

Burde uansett ikke vært aktuell for United pt.
Han hadde uansett blitt dyr og sånn sett brukt opp store deler av det som mest sannsynlig blir et begrenset budsjett til sommeren.
Samt at United må prioritere en spiss som kan gå inn og levere fra og med neste sesong. Ferguson er spennende, men uferdig, og ikke klar til å være United sin ledestjerne på topp.
Men han kunne kanskje vært en nr.2 spiss, så vi slipper å bunnkjøre Kane? ;)

Ser flere nevne dette begrensede budsjettet, usikker på hva som konkret ligger i det. Dersom vi har tilgjengelig noe tilsvarende som sist sommer, og samtidig får solgt unna noe, blir det kanskje ikke så begrenset?
Budsjettet vårt er vel veldig avhengig av eiersituasjonen vår kommende sommer, er den ikke?
Klubbens gjeld er vel bl.a med på å begrense handlefriheten ganske massivt, både med penger tilgjengelig og også med tanke på hvor mye man kan bruke og likevel holde oss innenfor FFP.
Tror jeg, i hvert fall. Er strengt tatt usikker på hvordan hele denne FFP-greia fungerer nå, for det ser jo ut som om lag kan gi faen i den når de føler for det.
Er ganske sikker på at FFP neppe ødelegger sommerplanene. Men selvsagt, om oppkjøpet trekker ut gidder ikke Glazers å kaste penger etter klubben på vei ut døra ;)

Jeg tror fortsatt det går mot salg. Kommer det inn en minoritetsandel, vil dette frigjøre penger til investeringer og spillerkjøp. Blir det en avklaring (uansett om det blir salg av klubb eller minoritet inn) før vinduet åpner, løser det seg nok (med spillerinvesteringer). Trekker det ut i langdrag, kan dette selvsagt ødelegge sommeren.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Mehell skrev: ons apr 26, 2023 8:42 pm
fugletitteren skrev: ons apr 26, 2023 8:37 pm
DuncanE skrev: ons apr 26, 2023 7:08 pm

Men han kunne kanskje vært en nr.2 spiss, så vi slipper å bunnkjøre Kane? ;)

Ser flere nevne dette begrensede budsjettet, usikker på hva som konkret ligger i det. Dersom vi har tilgjengelig noe tilsvarende som sist sommer, og samtidig får solgt unna noe, blir det kanskje ikke så begrenset?
Absolutt, det hadde vært ideelt, men jeg tror ikke budsjettet er der til å bruke såpass med penger på en back up.
Som igjen peker på at jeg ikke tror oppkjøpet er i boks før vinduet åpner og dessverre ikke tror at iglene selger.
Jo, de kommer til å selge. Hvis ikke må de sikkert gå i skjul og bruke livvakter. Er sikkert nok av psykisk ustabile personer som både er Unitedsupportere og triggerhappy våpenentusiaster der de kommer fra..
Virker ikke som Avram eller Joel er særlig skvetne av seg. Pengene styrer. Og jeg tror de har en urealistisk forventning til pris. Tror mest på et worst case scenario hvor de kjøper ut noen av de andre familiemedlemmene som virker mer keene på å selge seg ut. Da finansiert med Elliot, Carlyle eller tilsvarende møkkafond.

Håper jeg tar inderlig inderlig feil.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Vet ikke hvorfor, men er litt lunken på Kane.
Blir dyr, 30 år i Juli, slitt med ankelskader.
Så er det bare litt magefølelsen på at det liksom ikke vil klaffe slik de fleste tror.
Men så ser jeg heller ingen bedre alternativer, med mindre man ser på helt andre spisstyper.

Van Persie overgangen klang bare bedre. Vet ikke hvorfor.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

fugletitteren skrev: fre apr 28, 2023 2:46 pm Vet ikke hvorfor, men er litt lunken på Kane.
Blir dyr, 30 år i Juli, slitt med ankelskader.
Så er det bare litt magefølelsen på at det liksom ikke vil klaffe slik de fleste tror.
Men så ser jeg heller ingen bedre alternativer, med mindre man ser på helt andre spisstyper.

Van Persie overgangen klang bare bedre. Vet ikke hvorfor.
Om dere ikke skal kjøpe ungt, og dermed usikkert og en spiller som sikkert trenger tid på utvikling, ser jeg få andre alternativer enn Kolo Muani. Men hvor dyr vil han bli, og er han klar for en overgang til toppen av PL? Osimhen er vel nevnt, men han blir vel sinnsykt dyr og i tillegg tror jeg han er veldig dårlig kost/nytte pga spisstypen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ale skrev: fre apr 28, 2023 2:49 pm
fugletitteren skrev: fre apr 28, 2023 2:46 pm Vet ikke hvorfor, men er litt lunken på Kane.
Blir dyr, 30 år i Juli, slitt med ankelskader.
Så er det bare litt magefølelsen på at det liksom ikke vil klaffe slik de fleste tror.
Men så ser jeg heller ingen bedre alternativer, med mindre man ser på helt andre spisstyper.

Van Persie overgangen klang bare bedre. Vet ikke hvorfor.
Sannsynligvis fordi han kom fra Arsenal og hvor pissed dem ble :D
Hehe, var en added bonus det ja.

Ikke tror jeg på overgangen heller. Ser bare ikke for meg at Levy, med den misnøyen han har mot seg nå, ville solgt arvesølvet. Fansen ville aldri tillitt ham.

Eneste måten er om Kane presser på selv og nærmest bruker Levy som en brekkstang.
Men det tror jeg heller ikke skjer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg syns vi er litt for slappe på å vurdere henholdsvis Bosman-spillere og spillere fra lag som rykker ned. Ikke i den forstand at soleklare forsterkninger av laget skal/bør hentes på den måten, men det fins åpenbart spillere i de "båsene" som ville forsterket oss eller være gode signeringer for fremtiden.
I min verden ville Scott MCT ut for en ok slump penger og Tielemans inn gratis f.eks vært en forbedring av dagens midtbane. Soton har Levia, som av det lille jeg har sett men enda mer hørt virker å være noe potensielt veldig bra. Etc etc.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: man mai 01, 2023 11:19 am Jeg syns vi er litt for slappe på å vurdere henholdsvis Bosman-spillere og spillere fra lag som rykker ned. Ikke i den forstand at soleklare forsterkninger av laget skal/bør hentes på den måten, men det fins åpenbart spillere i de "båsene" som ville forsterket oss eller være gode signeringer for fremtiden.
I min verden ville Scott MCT ut for en ok slump penger og Tielemans inn gratis f.eks vært en forbedring av dagens midtbane. Soton har Levia, som av det lille jeg har sett men enda mer hørt virker å være noe potensielt veldig bra. Etc etc.
Satser på at Chelsea rykker ned så vi kan hente litt derfra.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Harduetforslag skrev: man mai 01, 2023 12:27 pm
Lezah skrev: man mai 01, 2023 11:19 am Jeg syns vi er litt for slappe på å vurdere henholdsvis Bosman-spillere og spillere fra lag som rykker ned. Ikke i den forstand at soleklare forsterkninger av laget skal/bør hentes på den måten, men det fins åpenbart spillere i de "båsene" som ville forsterket oss eller være gode signeringer for fremtiden.
I min verden ville Scott MCT ut for en ok slump penger og Tielemans inn gratis f.eks vært en forbedring av dagens midtbane. Soton har Levia, som av det lille jeg har sett men enda mer hørt virker å være noe potensielt veldig bra. Etc etc.
Satser på at Chelsea rykker ned så vi kan hente litt derfra.
Oppskrytt og overpriset er da noe som vi har fra før.

Jack

Legg inn av Jack »

AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Ja, spennende typer ;)

Saliph

Legg inn av Saliph »


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Blir et skikkelig race om plassene bak Napoli i Serie A, så definitivt flere spillere å holde øye med hos de som faller utenfor.

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Saliph skrev: man mai 01, 2023 8:24 pm
Spennende type, virker som en mer skapende spiss enn en som nødvendigvis skårer drøssevis med mål.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Kanskje venstreback burde være prioritet? Jeg liker Luke Shaw bedre som stopper enn venstreback, og tror den svære ræva hans vil slite mer som back i alderen 28 til 33 enn som midtstopper.

Kunne levd helt ok med Lindeløf/Varane og Martinez/Shaw som midtstoppere. Litt usikker på Varane pga skadene. Et motargument er at det virker som det er flere gode alternativer på stopperplass enn venstreback.

Også kunne jeg veldig gjerne ha tenkt meg Dalot/AWB ut og to nye høyrebacker. En litt ala Shaw (Timber*?) og en mer offensiv (Frimpong?).

Jeg synes både Dalot og AWB har prestert såpass bra i år at det burde være interesse for begge. Men jeg synes ikke noen av dem er gode nok for Man Utd. Har selvsagt ikke særlig tro på at vi selger (og kjøper) tre forsvarsspillere.

*Timber tipper jeg går til Man City eller Liverpool. Burde passe begge disse klubbene svært bra.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Sandro Tonali er voldsomt oppskrytt. Helt vilt å lansere han som erstatter for Casemiro. Han kan kanskje erstatte Fred.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

k9b skrev: tir mai 02, 2023 11:50 am
Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Sandro Tonali er voldsomt oppskrytt. Helt vilt å lansere han som erstatter for Casemiro. Han kan kanskje erstatte Fred.
Ja, duracell-kanin med balltap er noe United virkelig savner.

Jack

Legg inn av Jack »

k9b skrev: tir mai 02, 2023 11:50 am
Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Sandro Tonali er voldsomt oppskrytt. Helt vilt å lansere han som erstatter for Casemiro. Han kan kanskje erstatte Fred.
Selv du kan med stor sannsynlighet klare å erstatte Fred.

Jeg synes Tonali har sett veldig god ut de gangene jeg har sett ham, men det kan hende at synet bedrar. Jeg ser nå at han varierer noe voldsomt fra kamp til kamp, fra godt over 90% treffsikkerhet og svært mange touch mot Roma til kun 66%(!) og svært få touch mot Napoli noen uker i forveien, men det er verdt å merke seg at fyren bare er 22 år gammel. Man ser svært ofte at midtbanespillere virkelig begynner å ta store steg først fra midten av 20-årene, spesielt i de mer defensive rollene.

Jorginho var til sammenligning på lån i Sambonifacese på samme alder.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

k9b skrev: tir mai 02, 2023 11:50 am
Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Sandro Tonali er voldsomt oppskrytt. Helt vilt å lansere han som erstatter for Casemiro. Han kan kanskje erstatte Fred.
Har du sett han spille denne sesongen? For dersom du hadde skrevet dette innlegget forrige sesong hadde jeg vært tilbøyelig til å være enig. Har jo vært stjerne på FIFA over flere sesonger, det nye giganten. Den moderne Pirlo. Men han har tatt voldsomme steg denne sesongen. Jeg synes han nå fremstår som en komplett midtbanespiller, av høy kvalitet. Mye mer bevegelig enn Pirlo noen gang var. Dekker store rom. God defensivt. Gode pasninger. Dessuten store bidrag i Milans offensive spill - offensive løp og stikkpasninger. Nå fremstår han faktisk spennende, og noe i nærheten av den hypen som har oppgitt han hele hans unge liv.

taknina

Legg inn av taknina »

Ale skrev: fre apr 28, 2023 3:06 pm Jeg håper i hvert fall ikke at vi bruker masse energi i sommer på spillere som ikke vil komme, som Bellingham og De Jong. Uansett hvor det svir. Kane og Caicedo hadde vært noe.
Jeg tror disse to hadde gjort dere til reelle tittelutfordrere neste sesong.

I tilfellet Kane så er det naturlig å anta at ei sånn utfordring vil løfte Kane markant og holde ham gående en sesong eller to ekstra på de høyeste nivået. Det ligger i kortene at han bare må ha ei sånn utfordring miljøskifte.

Men enda viktigere han vil løfte resten av prestasjonsgruppa opp mot tro og vinnerinstinkt det hakket eller to som skal til for å ta nye steg.

Ikke dermed sagt at det ikke kan gjøres på andre måter men det vil forundre meg mye om dette ikke er den sikrest måten til suksess på mellomlang sikt og å bygge derifra.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 4:56 pm
k9b skrev: tir mai 02, 2023 11:50 am
Jack skrev: man mai 01, 2023 12:52 pm AC Milan har noen kule spillere som bør kunne vurderes om de ikke klarer CL.

Mike Maignan (erstatter De Gea), Ismael Bennacer og Sandro Tonali (uvisst om han er keen på å forlate Italia). Begge passer som førstevalg ved siden av Casemiro på midten. Tonali som direkte erstatter for Casemiro på lang sikt.

Leao er kvalitet, men spiller venstre angriper og Theo Hernandez selvsagt, men venstreback er neppe prioritet.
Sandro Tonali er voldsomt oppskrytt. Helt vilt å lansere han som erstatter for Casemiro. Han kan kanskje erstatte Fred.
Har du sett han spille denne sesongen? For dersom du hadde skrevet dette innlegget forrige sesong hadde jeg vært tilbøyelig til å være enig. Har jo vært stjerne på FIFA over flere sesonger, det nye giganten. Den moderne Pirlo. Men han har tatt voldsomme steg denne sesongen. Jeg synes han nå fremstår som en komplett midtbanespiller, av høy kvalitet. Mye mer bevegelig enn Pirlo noen gang var. Dekker store rom. God defensivt. Gode pasninger. Dessuten store bidrag i Milans offensive spill - offensive løp og stikkpasninger. Nå fremstår han faktisk spennende, og noe i nærheten av den hypen som har oppgitt han hele hans unge liv.
Har sett han spille ja, kanskje mest i ligakamper, og jeg syntes han er et stykke unna komplett. Det er potensiale der, ingen tvil om det, men jeg tror ikke han ville spilt på Man Utds midtbane denne sesongen om han leverte som han gjør i Milan i dag.

De fleste midtbanespillerne som finnes er mer bevegelig enn Pirlo vil jeg si. Syntes lista skal legges høyere enn det, fordi Tonali er fryktelig langt unna Pirlo med ballen. Bennacer derimot. Det ville vært et kjøp.

Lezah

Legg inn av Lezah »

k9b skrev: ons mai 03, 2023 9:17 am Bennacer derimot. Det ville vært et kjøp.
Aner ikke om det stemmer, men angivelig har han en klausul på €50 mil som vil være aktuell etter sommervinduet. Hvis det er riktig kan jeg ikke skjønne annet enn at han fort flytter på seg i sommer; en klubb kan jo by litt over klausulen nå, og så må AC vurdere om det lønner seg å selge for mindre senere samt ha dårligere tid til å få inn en erstatter.

Saliph

Legg inn av Saliph »


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: tor mai 04, 2023 10:50 am
Det har vært så mange dårlige kjøp i 8 år at man har fakket seg selv der.

Må få ut minimum Bailly, Henderson, Telles, AwB/Dalot, Fred og McTom. Maguire om han har litt vett i skallen går ned i lønn til et lag på nedre halvdel.

Martial og Sancho blir umulig dessverre. VdB går nok på lån for å få mye matching etter skaden.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Eddie skrev: tor mai 04, 2023 11:31 am Jeg tror vi kommer til å selge Maguire, hvor mye kan vi få for han? 20-30 mill? Jeg håper vi selger Sancho også, fortsetter trenden neste sesong med han vil markedsverdien hans falle enda mer. Tror vi kan få 50-60 mill for Sancho. Selger vi noe annet stallfyll også burde vi klare å hente inn 100 mill i spillersalg. 200 mill holder nok til å forsterke laget vesentlig til neste sesong. 80-100 mill for en spiss. 50-60 til en midtbanespiller og resterende på keeper.
Maguire har dere vel ikke betalt ned til null i bokføringsverdi. Dere kjøpte han vel for rundt £80m, så delt på 5 så har han ca 16m i gjenstående bokverdi til sommeren. Så selger dere han for £20m så frigjør det bare £4m i budsjettet.

Jeg syns forøvrig selve tweeten som Saliph limte inn er en nothing tweet. Har dere £100m i plass i hht. FFP så kan dere jo gjøre masse kjøp denne sommeren på lik linje med det Chelsea har gjort, selvom dere kan ikke bruke "loopholet" med kontrakter lenger enn 5 år.

For å ta et tenkt eksempel:
Kjøp Kane for £100m og £400k i uken, FFP kostnad= £40m
Kjøp De jong for £80m og £300k i uken, FFP kostnad= £31m

Man har brukt godt over £100m og gitt ut ganske syke lønninger, men har fortsatt £29m plass
Sist redigert av Wellé den tor mai 04, 2023 11:46 am, redigert 1 gang totalt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: tor mai 04, 2023 11:38 am
Eddie skrev: tor mai 04, 2023 11:31 am Jeg tror vi kommer til å selge Maguire, hvor mye kan vi få for han? 20-30 mill? Jeg håper vi selger Sancho også, fortsetter trenden neste sesong med han vil markedsverdien hans falle enda mer. Tror vi kan få 50-60 mill for Sancho. Selger vi noe annet stallfyll også burde vi klare å hente inn 100 mill i spillersalg. 200 mill holder nok til å forsterke laget vesentlig til neste sesong. 80-100 mill for en spiss. 50-60 til en midtbanespiller og resterende på keeper.
Maguire har dere vel ikke betalt ned til null i bokføringsverdi. Dere kjøpte han vel for rundt £80m, så delt på 5 så har han ca 16m i gjenstående bokverdi til sommeren. Så selger dere han for £20m så frigjør det bare £4m i budsjettet.

Jeg syns forøvrig selve tweeten som Saliph limte inn er en nothing tweet. Har dere £100m i plass i hht. FFP så kan dere jo gjøre masse kjøp denne sommeren på lik linje med det Chelsea har gjort, selvom dere kan ikke bruke "loopholet" med kontrakter lenger enn 5 år.

For å ta et tenkt eksempel:
Kjøp Kane for £100m og £400k i uken, FFP kostnad= £40m
Kjøp De jong for £80m og £300k i uken, FFP kostnad= £31m

Man har brukt godt over £100m og gitt ut ganske syke lønninger, men har fortsatt £29m plass
Dette er ikke god matematikk.

Spørsmålet er om utfordringen til Man Utd er å holde seg innenfor FFP eller om likviditeten setter begrensninger.

Dersom Man Utd har likviditet, noe som kanskje er naturlig å legge til grunn etter refinansiering i forbindelse med et eierskifte, vil salg av Maguire uten regnskapsmessig tap (altså salgssum = bokført verdi) gi Man Utd mulighet til å ta inn en spiller til samme kostnad. Alt annet likt, vil dette trolig tilsi et spillerkjøp til £80 mill med en ukelønn på ca £200k.

Jeg er enig i at dersom Man Utd kan bruke £100 mill pluss det man får fra spillersalg er det ganske ok. Men jeg har ikke helt tro på at man vet rammene enda. Slik jeg ser det legger ikke FFP noen særlig begrensning på Man Utd enda.

Den viktigste begrensningen, uten eierskifte, vil knytte seg til likviditeten til klubben.

Jeg hang heller ikke med på resten av innlegget ditt. Det ser ut til at du legger til grunn at tweeten impliserer at Man Utd «bare» kan øke kostnadene med £100 mill. Slik jeg leser den er ikke det poenget.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Eddie skrev: tor mai 04, 2023 11:44 am Om han skriver under så er det nok et betraktelig lønnskutt håper jeg
Det må det bli.

Han er en høyst middelmådig PL-keeper de siste få årene.
Sist redigert av Hetfield den tor mai 04, 2023 12:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 12:22 pm
Eddie skrev: tor mai 04, 2023 11:44 am Om han skriver under så er det nok et betraktelig lønnskutt håper jeg og ikke nødvendigvis tiltenkt rollen som førstekeeper. Ny keeper bør være noe av det høyest prioriterte å hente i sommer, håper ETH tenker det samme.
Det må det bli.

Han er en høyst middelmådig PL-keeper de siste få årene.
Med de gapende hullene ellers i laget så fremstår det som ganske så urealistisk at en av våre høyeste prioriteter blir å hente ny keeper.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Harduetforslag skrev: tor mai 04, 2023 12:37 pm
Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 12:22 pm
Eddie skrev: tor mai 04, 2023 11:44 am Om han skriver under så er det nok et betraktelig lønnskutt håper jeg og ikke nødvendigvis tiltenkt rollen som førstekeeper. Ny keeper bør være noe av det høyest prioriterte å hente i sommer, håper ETH tenker det samme.
Det må det bli.

Han er en høyst middelmådig PL-keeper de siste få årene.
Med de gapende hullene ellers i laget så fremstår det som ganske så urealistisk at en av våre høyeste prioriteter blir å hente ny keeper.
Vi har et gapende hull i mål også i relativt mange kamper i løpet av en sesong.

Spiss
Sentral midtbane
Høyreback
Keeper

Tipper det er prioriteringslisten.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

tbb skrev: tor mai 04, 2023 12:40 pm
Harduetforslag skrev: tor mai 04, 2023 12:37 pm
Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 12:22 pm

Det må det bli.

Han er en høyst middelmådig PL-keeper de siste få årene.
Med de gapende hullene ellers i laget så fremstår det som ganske så urealistisk at en av våre høyeste prioriteter blir å hente ny keeper.
Vi har et gapende hull i mål også i relativt mange kamper i løpet av en sesong.

Spiss
Sentral midtbane
Høyreback
Keeper

Tipper det er prioriteringslisten.

Med andre ord er altså keeper lavest på prioriteringslisten, enig.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ale skrev: tor mai 04, 2023 12:40 pm Leder ikke De Gea ganske klart mtp. Golden Glove?
PSxG-GAen hans er nedre halvdel-nivå, så dette betyr svært lite i forhold til hvordan han faktisk har prestert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»