Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
Saliph

Re: Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av Saliph »

Er du ikke mod lenger Jolla?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

► Show Spoiler

TheTreble

Legg inn av TheTreble »



Sign him up! Å score 30 mål for Tottenham i den turbulente sesongen de har hatt står det respekt av. Han har minst 24 mål i 9 sesonger på rad.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: søn mai 28, 2023 10:39 am
DuncanE skrev: søn mai 28, 2023 2:37 am
Saliph skrev: lør mai 27, 2023 11:41 pm

Bare for folk som ikke er fornøyde med sitt eget liv.
Noe nedlatende. Vanskelig å forstå for de som ikke har prøvd det. Men så respekterer jeg selvsagt den beslutningen. For barna er iallfall ikke tjent med foreldre som helst burde sluppet.
Enig, veldig unødvendig kommentar av Jolla
Nei, Saliph. Dette eksempelet på nedlatenhet eier du.

Saliph

Legg inn av Saliph »

DuncanE skrev: søn mai 28, 2023 1:45 pm
Saliph skrev: søn mai 28, 2023 10:39 am
DuncanE skrev: søn mai 28, 2023 2:37 am

Noe nedlatende. Vanskelig å forstå for de som ikke har prøvd det. Men så respekterer jeg selvsagt den beslutningen. For barna er iallfall ikke tjent med foreldre som helst burde sluppet.
Enig, veldig unødvendig kommentar av Jolla
Nei, Saliph. Dette eksempelet på nedlatenhet eier du.
Slapp av, jeg bare tøyser, som vanlig.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

TheTreble skrev: søn mai 28, 2023 1:27 pm

Sign him up! Å score 30 mål for Tottenham i den turbulente sesongen de har hatt står det respekt av. Han har minst 24 mål i 9 sesonger på rad.
Da endte han med 32 mål i alle turneringer denne sesongen. 2 mål + 1 aldeles nydelig assist mot Leeds i dag.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ale skrev: søn mai 28, 2023 11:49 am Rice er for øvrig en stor Chelsea-supporter. Hans store idol er John Terry.
Er vi ikke alle det?

Kent

Legg inn av Kent »

Hvis Rice deler menneskesyn med konebankeren og rasisten John Terry, så håper jeg vi står over.

Hodor

Legg inn av Hodor »

greyserpent skrev: søn mai 28, 2023 10:48 am
Hodor skrev: lør mai 27, 2023 10:42 pm
Jolla skrev: lør mai 27, 2023 10:40 pm

Barn er hele meningen med livet. Det viktigste og beste man kan få her i livet. Det å være en fotballstjerne er en parentes i forhold.
Jorden er overbefolket
Hjelper det da å underbefolke denne delen av jordkloden?
Klimaet diskriminerer ikke på landegrenser

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Hodor skrev: søn mai 28, 2023 8:18 pm
greyserpent skrev: søn mai 28, 2023 10:48 am
Hodor skrev: lør mai 27, 2023 10:42 pm

Jorden er overbefolket
Hjelper det da å underbefolke denne delen av jordkloden?
Klimaet diskriminerer ikke på landegrenser
Jeg trodde man snakket om barn, ikke klima.

Hodor

Legg inn av Hodor »

chelsea8 skrev: søn mai 28, 2023 7:39 pm
Ale skrev: søn mai 28, 2023 11:49 am Rice er for øvrig en stor Chelsea-supporter. Hans store idol er John Terry.
Er vi ikke alle det?
Mount sitt idol er Beckham

Hodor

Legg inn av Hodor »

greyserpent skrev: søn mai 28, 2023 8:19 pm
Hodor skrev: søn mai 28, 2023 8:18 pm
greyserpent skrev: søn mai 28, 2023 10:48 am

Hjelper det da å underbefolke denne delen av jordkloden?
Klimaet diskriminerer ikke på landegrenser
Jeg trodde man snakket om barn, ikke klima.
Hæ?

Hodor

Legg inn av Hodor »

greyserpent skrev: søn mai 28, 2023 8:19 pm
Hodor skrev: søn mai 28, 2023 8:18 pm
greyserpent skrev: søn mai 28, 2023 10:48 am

Hjelper det da å underbefolke denne delen av jordkloden?
Klimaet diskriminerer ikke på landegrenser
Jeg trodde man snakket om barn, ikke klima.
Mitt poeng var at ethvert menneske etterlater seg et klimaavtrykk. Og at jo flere mennesker vi er på denne jorden, jo fortere brennes jorden opp.

Men all ære til dere foreldre der ute. Jeg har selv to foreldre som har gjort mye dugnadsarbeid lokalt og stått på for å gi barna en fin verden

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Ale skrev: søn mai 28, 2023 11:49 am Rice er for øvrig en stor Chelsea-supporter. Hans store idol er John Terry.

https://youtu.be/hMtZfW2z9dw

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »



Skal man ikke se bort i fra.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

50 mill for han og McTom tilsammen kommer godt med.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Kane sin «middelmådige» sesong hadde vært så fette sjuk den og anerkjent dersom han ikke hadde kommet i skyggen av Haaland sin monstersesong.

De tallene på en elendig Spurs-sesong er rett og slett meget imponerende av han, igjen. Sign him up.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Da virker det mer eller mindre sikkert at Mount forlater Chelsea.

Hva tror vi om han under EtH? En midtbane bestående av Bruno, Eriksen og Mount? Hvordan blir den balansen. Mangler en Rice der, men det skal vel godt gjøres å få kloa i begge i samme vindu.

Lezah

Legg inn av Lezah »

qbah skrev: man mai 29, 2023 10:18 am
Hva tror vi om han under EtH? En midtbane bestående av Bruno, Eriksen og Mount? Hvordan blir den balansen. Mangler en Rice der, men det skal vel godt gjøres å få kloa i begge i samme vindu.
Uten Casemiro er den ganske rævkjørt.

Jeg vil helst ha en mer balanserende type til å hjelpe Casemiro. Da kan Bruno også konse mer på det offensive. Jeg liker egentlig Mount som spiller men syns ikke det er det vi trenger inn på midten.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Lezah skrev: man mai 29, 2023 11:20 am
qbah skrev: man mai 29, 2023 10:18 am
Hva tror vi om han under EtH? En midtbane bestående av Bruno, Eriksen og Mount? Hvordan blir den balansen. Mangler en Rice der, men det skal vel godt gjøres å få kloa i begge i samme vindu.
Uten Casemiro er den ganske rævkjørt.

Jeg vil helst ha en mer balanserende type til å hjelpe Casemiro. Da kan Bruno også konse mer på det offensive. Jeg liker egentlig Mount som spiller men syns ikke det er det vi trenger inn på midten.

Ja, jeg kjenner ikke Mount inngående nok til å vite om han er en bra nok balanserende spiller eller ikke. Derfor spørsmålet egentlig. Må jo bare anta at Casemiro holder samme nivå noen gode sesonger til. Med Rice inn blir det fort noe annet, men blir det nok kreativitet og tempo fremover med Casemiro og Rice på banen samtidig? Hvem må i så fall akkompagnere de? Jeg synes Eriksen har hatt en dalende kurve igjen etter skaden, og er usikker på om han er nok og ikke minst at vi kan sette vår lit til at han er en fast starter som skal holde 90 minuttere. Jeg er i tvil.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

qbah skrev: man mai 29, 2023 1:41 pm
Lezah skrev: man mai 29, 2023 11:20 am
qbah skrev: man mai 29, 2023 10:18 am
Hva tror vi om han under EtH? En midtbane bestående av Bruno, Eriksen og Mount? Hvordan blir den balansen. Mangler en Rice der, men det skal vel godt gjøres å få kloa i begge i samme vindu.
Uten Casemiro er den ganske rævkjørt.

Jeg vil helst ha en mer balanserende type til å hjelpe Casemiro. Da kan Bruno også konse mer på det offensive. Jeg liker egentlig Mount som spiller men syns ikke det er det vi trenger inn på midten.

Ja, jeg kjenner ikke Mount inngående nok til å vite om han er en bra nok balanserende spiller eller ikke. Derfor spørsmålet egentlig. Må jo bare anta at Casemiro holder samme nivå noen gode sesonger til. Med Rice inn blir det fort noe annet, men blir det nok kreativitet og tempo fremover med Casemiro og Rice på banen samtidig? Hvem må i så fall akkompagnere de? Jeg synes Eriksen har hatt en dalende kurve igjen etter skaden, og er usikker på om han er nok og ikke minst at vi kan sette vår lit til at han er en fast starter som skal holde 90 minuttere. Jeg er i tvil.
Ideelt sett burde midtbanen se noe ala dette ut:

Casemiro/Rice

Bruno/Eriksen - Mount/Rice

Denne sesongen har Man Utd spilt 62 kamper. Dette tilsvarer 16 740 minutter som skal fordeles på tre posisjoner. Dersom Eriksen spiller 2 740 min vil det være ca 14 000 min å fordele på Casemiro, Rice, Bruno og Mount. Det tilsvarer ca 3 500 min på hver. Det er ca førti kamper på hver. Legg til landskamper og man snakker om mellom 40-50 kamper på hver av dem. Rundt tretti på Eriksen. Det virker fornuftig. I tillegg til at man reduserer risikoen skader medfører, og får større taktisk fleksibilitet.

Det er kanskje ikke sannsynlig at Man Utd spiller like mange kamper neste sesong. Men det bør være målet og dermed det man tar høyde for.

(Rice bare et eksempel. Sikkert ikke veldig sannsynlig.)

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

De Zerbi bekreftet vel mer eller mindre at Caicedo ( og Mac Allister) har spilt sine siste kamper for Brighton. Ikke at dèt kom som noen bombe akkurat, men herregud så jeg håper vi er med i kampen om førstnevnte.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Glycinello skrev: man mai 29, 2023 8:56 pm De Zerbi bekreftet vel mer eller mindre at Caicedo ( og Mac Allister) har spilt sine siste kamper for Brighton. Ikke at dèt kom som noen bombe akkurat, men herregud så jeg håper vi er med i kampen om førstnevnte.
Den sør-amerikanske Camavinga, kan bli ekstremt god i hvilken som helst rolle på midten.

Håper vi er med ja.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Hetfield skrev: man mai 29, 2023 9:10 pm
Glycinello skrev: man mai 29, 2023 8:56 pm De Zerbi bekreftet vel mer eller mindre at Caicedo ( og Mac Allister) har spilt sine siste kamper for Brighton. Ikke at dèt kom som noen bombe akkurat, men herregud så jeg håper vi er med i kampen om førstnevnte.
Den sør-amerikanske Camavinga, kan bli ekstremt god i hvilken som helst rolle på midten.

Håper vi er med ja.
Og som en ekstra bonus kan han brukes på høyrebacken om det skulle oppstå en liten krise. Er vel mest trolig Arsenal som er i førersetet om en skal tro ryktene, og med vår eiersituasjon er det vel usikkert hvor mye vi har å rutte med til sommeren.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

tbb skrev: man mai 29, 2023 2:00 pm
qbah skrev: man mai 29, 2023 1:41 pm
Lezah skrev: man mai 29, 2023 11:20 am

Uten Casemiro er den ganske rævkjørt.

Jeg vil helst ha en mer balanserende type til å hjelpe Casemiro. Da kan Bruno også konse mer på det offensive. Jeg liker egentlig Mount som spiller men syns ikke det er det vi trenger inn på midten.

Ja, jeg kjenner ikke Mount inngående nok til å vite om han er en bra nok balanserende spiller eller ikke. Derfor spørsmålet egentlig. Må jo bare anta at Casemiro holder samme nivå noen gode sesonger til. Med Rice inn blir det fort noe annet, men blir det nok kreativitet og tempo fremover med Casemiro og Rice på banen samtidig? Hvem må i så fall akkompagnere de? Jeg synes Eriksen har hatt en dalende kurve igjen etter skaden, og er usikker på om han er nok og ikke minst at vi kan sette vår lit til at han er en fast starter som skal holde 90 minuttere. Jeg er i tvil.
Ideelt sett burde midtbanen se noe ala dette ut:

Casemiro/Rice

Bruno/Eriksen - Mount/Rice

Denne sesongen har Man Utd spilt 62 kamper. Dette tilsvarer 16 740 minutter som skal fordeles på tre posisjoner. Dersom Eriksen spiller 2 740 min vil det være ca 14 000 min å fordele på Casemiro, Rice, Bruno og Mount. Det tilsvarer ca 3 500 min på hver. Det er ca førti kamper på hver. Legg til landskamper og man snakker om mellom 40-50 kamper på hver av dem. Rundt tretti på Eriksen. Det virker fornuftig. I tillegg til at man reduserer risikoen skader medfører, og får større taktisk fleksibilitet.

Det er kanskje ikke sannsynlig at Man Utd spiller like mange kamper neste sesong. Men det bør være målet og dermed det man tar høyde for.

(Rice bare et eksempel. Sikkert ikke veldig sannsynlig.)
Jepp, fornuftig!
Mener at spillerne&deres egenskaper selvfølgelig kan sees på isolert ut i fra tidligere roller/prestasjoner men at det kan oppstå god kjemi, utvikling/god samhandling i en ny konstellasjon som på papiret kanskje ikke var forutsigbart.

Casemiro inn styrket ikke bare lagets totale prestasjon og resultater, vinnnerskalle og han gikk foran, balanserte laget, inspirerte, skal ha sin del av æren for at det ble større trygghet bakover og faktisk at visse spillere tok steg i positiv retning.

Hvem hentet EtH i sine 2 første vinduer, hvor mye kostet de, hvilke spillere hentet andre PL-klubber som kjempet om topp-4 + cup'er, hvor mye kostet de og hvilken klubb lyktes best...?!
Setter en knapp på United.

Synes EtH har vist evne til både å realisere potensialet og utvikle enkeltspillere så langt og stoler 100% på hans øye for spillere, behov og lagsammensetning!
Hvem tenkte på Sabitzer eller Weghorst og kan Erik ventes å trekke flere "kaniner" opp av hatten..?!

Mount, Rice, Rabiot, Kane, Osimhen, Vlahovic, Højlund, etc, etc eller blir det ingen av de nevnte...?!

Blir spennende for EtH vet å maksimere ut i fra forutsetningene noe han allerede har bevist.

Lezah

Legg inn av Lezah »

For cirka.... 3 år siden hadde det at Leicester rykket ned gitt med svimmelhet pga tanken på at Ndidi kunne vært tilgjengelig til en ikke ukristelig sum. Ikke like begeistret nå som da, men tror at en ny start vil være fint for ham. Fortsatt kun 26 år.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: tir mai 30, 2023 2:17 pm For cirka.... 3 år siden hadde det at Leicester rykket ned gitt med svimmelhet pga tanken på at Ndidi kunne vært tilgjengelig til en ikke ukristelig sum. Ikke like begeistret nå som da, men tror at en ny start vil være fint for ham. Fortsatt kun 26 år.
Bosman-spiller pr 30/6 ser det ut som og hvorfor ikke om han duger?
Gitt at spillere fra Leicester / Southampton / Leeds naturlig nok nå blir kikket xtra på og at EtH har skrudd på "radaren!"

Lezah

Legg inn av Lezah »

InsVerderben skrev: tir mai 30, 2023 2:35 pm
Lezah skrev: tir mai 30, 2023 2:17 pm For cirka.... 3 år siden hadde det at Leicester rykket ned gitt med svimmelhet pga tanken på at Ndidi kunne vært tilgjengelig til en ikke ukristelig sum. Ikke like begeistret nå som da, men tror at en ny start vil være fint for ham. Fortsatt kun 26 år.
Bosman-spiller pr 30/6 ser det ut som og hvorfor ikke om han duger?
Kontrakt til sommeren 24. Tielemans er derimot Bosman denne sommeren.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Weghorst og Sabitzer kommer ikke permanent i følge https://www.skysports.com/transfer-centre Det er deilig å endelig tilsynelatende ha en god sportslig ledelse. Som en nødløsning så synes jeg begge var fornuftige signeringer. De gjorde jobben samtidig som de beviste at de ikke er gode nok til å ha med videre. Selv om Sabitzer var bedre. Takk for innsatsen, og lykke til videre.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Beholder myyye heller Fred enn Sabitzer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»