Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
Jack

Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av Jack »

Samuel Cuckhurst (langt ned på tier-listen men et greit utgangspunkt for diskusjonen, da han tross alt har hatt en OK track-record de siste par årene):

''United plan to welcome a new goalkeeper, a younger midfielder and a striker in the summer as permanent arrivals.''

Hvem blir det? Hva trenger klubben?

Jeg kjenner jeg er svak for Dominik Szoboszlai, men han er kanskje en anelse for offensiv til å kunne spille i en duo sentralt på banen.
Blir Sabitzers låneovergang gjort permanent?

Vi har i alle fall sett konkrete linker til Brentfords David Raya.



Kjøreregler for tråden:

Når det spekuleres, please legg inn link ved påstanden. Det holder ikke å skrive "ser vi er linket til XXX".
Det gjør det enklere for alle å bruke denne tråden, samtidig som det innbyr til at flere folk ønsker å bruke FriDiskusjon.no som en kilde til de ferskeste overgangsryktene.


Tier 0 - Official Source - ManUtd på Twitter eller manutd.com

Tier 1 - (Highest Quality Sources)

Mohamed Bouhafsi (France/RMC)

James Ducker (The Telegraph/Numbers may be suspect)

Paul Joyce (The Times/Liverpool/Everton)

Sam Lee (The Athletic)

Alan Nixon (for youth, and League clubs news)

Craig Norwood (Photographer)

David Ornstein (The Athletic)

Romeo Agresti (for Juventus news)

Simon Peach (Press Association)

John Percy (The Telegraph/Midlands Clubs)

Arancha Rodriguez (Real Madrid/Spain)

Simon Stone (BBC)

Kristof Terreur (The Guardian)

Laurie Whitwell (The Athletic)

Henry Winter (The Times Chief of Football)

Mike Verweij (Ajax)


Bruk gjerne Reddits Tier List som referanse:

https://www.reddit.com/r/reddevils/wiki ... ity-guide/

Indykalia og sånt piss er ikke akseptable kilder.


... og da erklæres tråden for åpnet!

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Jack_Daniels skrev: tor feb 02, 2023 8:50 am Samuel Cuckhurst (langt ned på tier-listen men et greit utgangspunkt for diskusjonen, da han tross alt har hatt en OK track-record de siste par årene):

''United plan to welcome a new goalkeeper, a younger midfielder and a striker in the summer as permanent arrivals.''

Hvem blir det? Hva trenger klubben?
Spiss må vel være en soleklar førsteprioritering slik ståa er. Martial er for mye skadet/småskadet og Wout W ser ikke ut til å være noen permanent eller god løsning.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Virker ganske klink hva som prioriteres i sommer. Mer interessant er kanskje de som forsvinner.

Maguire, Jones, Pellistri, Elanga, Wout, Tuanzebe, AWB (?), Donny(?), De God (sukk), Hendo.
Flere?

Jack

Legg inn av Jack »

Megapixsel skrev: tor feb 02, 2023 11:49 am Virker ganske klink hva som prioriteres i sommer. Mer interessant er kanskje de som forsvinner.

Maguire, Jones, Pellistri, Elanga, Wout, Tuanzebe, AWB (?), Donny(?), De God (sukk), Hendo.
Flere?
Vanskelig å være uenig i den listen din.

Jeg håper også at McTominay drar, da han ikke har gode nok ferdigheter til å spille i et Ten Hag-lag. Fred må gjerne bli om han tolererer en liknende rolle som den han har i dag. Det samme gjelder f.ø. Lindelof.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Megapixsel skrev: tor feb 02, 2023 11:49 am Virker ganske klink hva som prioriteres i sommer. Mer interessant er kanskje de som forsvinner.

Maguire, Jones, Pellistri, Elanga, Wout, Tuanzebe, AWB (?), Donny(?), De God (sukk), Hendo.
Flere?
Jeg håper litt på at Pellestri får flere sjanser jeg da. Ellers enig i den lista der.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

rommegrot skrev: tor feb 02, 2023 11:56 am
Megapixsel skrev: tor feb 02, 2023 11:49 am Virker ganske klink hva som prioriteres i sommer. Mer interessant er kanskje de som forsvinner.

Maguire, Jones, Pellistri, Elanga, Wout, Tuanzebe, AWB (?), Donny(?), De God (sukk), Hendo.
Flere?
Jeg håper litt på at Pellestri får flere sjanser jeg da. Ellers enig i den lista der.
Ja jeg skrev i sommer og noen ganger tidligere at jeg har veldig sansen for spilleren. Minner meg om Rosicky (faen det var speller).
Spørs hvor bra utvikling han har hatt de siste to årene dog.

Jack

Legg inn av Jack »

@Jolla, er du kjent med Luquinha og Enzo Le Fée? Jeg ser disse har fryktelig interessante stats og ligger i det jeg mener er korrekt aldersgruppe.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jack_Daniels skrev: tor feb 02, 2023 1:07 pm @Jolla, er du kjent med Luquinha og Enzo Le Fée? Jeg ser disse har fryktelig interessante stats og ligger i det jeg mener er korrekt aldersgruppe.
Luquinha, nei. Enzo Le Fée, ja. Uten at jeg er en videre ekspert på ham, har sett andre som har skrevet langt mer om ham.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Megapixsel skrev: tor feb 02, 2023 11:49 am Virker ganske klink hva som prioriteres i sommer. Mer interessant er kanskje de som forsvinner.

Maguire, Jones, Pellistri, Elanga, Wout, Tuanzebe, AWB (?), Donny(?), De God (sukk), Hendo.
Flere?
Særlig :lol:


«Ser for øvrig at vi er linket til Wesley Sneijder»

Mehell

Legg inn av Mehell »

Midtbanespiller, angrepsspiller og keeper skal prioriteres. Kanskje vanskelig å spekulere for mye før vi vet hvem som blir nye eiere av klubben, og hvor stort transferbudsjettet blir på i sommer.

Bellingham får vi nok ikke uansett. Man.City, Liverpool eller Real Madrid er vel klubber som slåss for å være i førersetet der. Og Chelsea kommer sikkert til å seile opp som en dark horse etter hvert.

Nkunku er en personlig favoritt for min del, men han er vel på det nærmeste klar for Chelsea.

Osimhen ser rett og slett latterlig god ut. Men han kommer også til å bli latterlig dyr å kjøpe, så da er det vel Real Madrid eller Chelsea som kommer til å få ham og. Hvis han ikke blir værende i Napoli da.

Kane vil jeg ikke ha. Kommer til å koste veldig mye, og er over 30 år. Spillere på lange og kostbare kontrakter som samtidig er på vei forbi sine beste år er ikke veien til langsiktig suksess. Dessuten tror jeg vi kan finne spillere som passer bedre inn i vår spillestil.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 3:38 am Midtbanespiller, angrepsspiller og keeper skal prioriteres. Kanskje vanskelig å spekulere for mye før vi vet hvem som blir nye eiere av klubben, og hvor stort transferbudsjettet blir på i sommer.

Bellingham får vi nok ikke uansett. Man.City, Liverpool eller Real Madrid er vel klubber som slåss for å være i førersetet der. Og Chelsea kommer sikkert til å seile opp som en dark horse etter hvert.

Nkunku er en personlig favoritt for min del, men han er vel på det nærmeste klar for Chelsea.

Osimhen ser rett og slett latterlig god ut. Men han kommer også til å bli latterlig dyr å kjøpe, så da er det vel Real Madrid eller Chelsea som kommer til å få ham og. Hvis han ikke blir værende i Napoli da.

Kane vil jeg ikke ha. Kommer til å koste veldig mye, og er over 30 år. Spillere på lange og kostbare kontrakter som samtidig er på vei forbi sine beste år er ikke veien til langsiktig suksess. Dessuten tror jeg vi kan finne spillere som passer bedre inn i vår spillestil.
Sikkert mange riktige vurderinger angående superstjernene du nevner. Interessante vurderinger vedr Kane. Han er dog ikke over 30, enda. Han blir nok kostbar, men har bare ett år igjen på kontrakten. Så OM han rører på deg til sommeren, vil det tross alt sette begrensninger på hva Levy kan kreve. Hva skulle tilsi at Kane har passert sine beste år? Regner med du da tar utgangspunkt i prestasjoner, som oss andre, og har sett han spille jevnlig denne sesongen. Synes du han leverer svakt? Sist, men ikke minst, kunne du skrive noen ord om hvorfor du mener han ikke passer inn i vår spillestil? Jeg har vel inntrykk at langt på vei de fleste, meg inkludert, vil mene at han passer som hånd i hanske ;)

Mehell

Legg inn av Mehell »

DuncanE skrev: fre feb 03, 2023 5:21 am
Sikkert mange riktige vurderinger angående superstjernene du nevner. Interessante vurderinger vedr Kane. Han er dog ikke over 30, enda. Han blir nok kostbar, men har bare ett år igjen på kontrakten. Så OM han rører på deg til sommeren, vil det tross alt sette begrensninger på hva Levy kan kreve. Hva skulle tilsi at Kane har passert sine beste år? Regner med du da tar utgangspunkt i prestasjoner, som oss andre, og har sett han spille jevnlig denne sesongen. Synes du han leverer svakt? Sist, men ikke minst, kunne du skrive noen ord om hvorfor du mener han ikke passer inn i vår spillestil? Jeg har vel inntrykk at langt på vei de fleste, meg inkludert, vil mene at han passer som hånd i hanske ;)
Jeg skrev ikke at Kane hadde passert sine beste år. Men poenget er at han kanskje ikke har mange år igjen før han begynner å tynges av et langt liv i toppfotballen, og i den posisjonen vi er i nå så føler jeg at det er mer fornuftig å bruke den type penger på en yngre angriper som da med stor sannsynlighet har flere år på toppnivå foran seg.

Kane vil sikkert være en god spiller for oss noen sesonger, og score en del mål. Han er tross alt veldig god. Men med en spiller som f.eks Osimhen så vil vi få en spiller som i mye større grad kan være med å true bakrom i kontringer, mer fart og eksplosivitet etc.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 7:29 am
DuncanE skrev: fre feb 03, 2023 5:21 am
Sikkert mange riktige vurderinger angående superstjernene du nevner. Interessante vurderinger vedr Kane. Han er dog ikke over 30, enda. Han blir nok kostbar, men har bare ett år igjen på kontrakten. Så OM han rører på deg til sommeren, vil det tross alt sette begrensninger på hva Levy kan kreve. Hva skulle tilsi at Kane har passert sine beste år? Regner med du da tar utgangspunkt i prestasjoner, som oss andre, og har sett han spille jevnlig denne sesongen. Synes du han leverer svakt? Sist, men ikke minst, kunne du skrive noen ord om hvorfor du mener han ikke passer inn i vår spillestil? Jeg har vel inntrykk at langt på vei de fleste, meg inkludert, vil mene at han passer som hånd i hanske ;)
Jeg skrev ikke at Kane hadde passert sine beste år. Men poenget er at han kanskje ikke har mange år igjen før han begynner å tynges av et langt liv i toppfotballen, og i den posisjonen vi er i nå så føler jeg at det er mer fornuftig å bruke den type penger på en yngre angriper som da med stor sannsynlighet har flere år på toppnivå foran seg.

Kane vil sikkert være en god spiller for oss noen sesonger, og score en del mål. Han er tross alt veldig god. Men med en spiller som f.eks Osimhen så vil vi få en spiller som i mye større grad kan være med å true bakrom i kontringer, mer fart og eksplosivitet etc.
Nei, du skrev behendig at "Kane var på vei forbi sine beste år i karrieren" ;) Det med at Kane evtl ikke vil passe optimalt i systemet EtH er dog interessant. Og på tvers av hva mange andre mener, så derfor jeg lurte litt på dette. Jeg tror at EtH vil utvikle laget i stor grad mot mer ballbesittelse, og i mindre grad vil være avhengig av kontringer. At dette er et mål for vår sjef. Dessuten spille raskt og lekent med mange trekanter og kombinasjoner fremover. Se f.eks. hvordan vi fremstår mot Forest etter at Sancho og Martial kommer inn. Og ikke minst hvordan Ajax fremsto på sitt beste under EtH. Jeg tror ikke vi nødvendigvis ser etter en spiller med fart, eksplosivitet og kontringer. Disse angrepsspillerne har vi fra før. Men at vi heller leter etter et godt oppspillspunkt, en spiller med stor spilleforståelse samt evne til kombinasjoner som får spillerne rundt seg til å skinne. Så skader det selvfølgelig heller ikke at han er i stand til å sette sjansene sine.

Mtp denne "karakterboka" trodde jo mange at nettopp Kane var Guardiolas naturlige førstevalg i fjor sommer. Men når Levy setter seg på rævva og "verdens beste spiss" glimrer i Tyskland så ordna det seg likevel. På samme vis står selvsagt Osimhen garantert høyt oppe på EtHs ønskeliste. I kraft av å være en sabla god fotballspiller. Jeg tror imidlertid at Osimhen kan bli dobbelt så dyr som Kane (på siste året av kontrakten) til sommeren. Da kan det valget bli vanskelig å forsvare siden vi også har andre svakheter i laget/troppen vi ønsker å forsterke.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: lør feb 04, 2023 12:00 pm - Osimhen
- De Jong
- Timber
- Weghorst
- Sabitzer

Få inn de fem på permanente overganger i sommer. Weghorst vil ikke bli dyr, og man trenger alternativer om det skulle oppstå skader. Han virker ikke som typen som sutrer over å sitte på benken heller. McTominay kan godt selges for en god slump penger til Newcastle. AWB er jeg mer usikker på.
Nei, Weghorst blir neppe dyr. Og han sutrer ikke over å slite benken. Men per nå ser det også ut som hans beste fotballrelaterte kvalitet. Og det synes kanskje litt lite å bygge tropp med. Sabitzer får vi nesten se i kamp først ;)

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Tror jeg vil se Sabitzer spille før jeg sier om han bør bli. Husker sist vi hentet en midtbanespiller fra BM

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

DuncanE skrev: fre feb 03, 2023 2:15 pm
Mtp denne "karakterboka" trodde jo mange at nettopp Kane var Guardiolas naturlige førstevalg i fjor sommer. Men når Levy setter seg på rævva og "verdens beste spiss" glimrer i Tyskland så ordna det seg likevel. På samme vis står selvsagt Osimhen garantert høyt oppe på EtHs ønskeliste. I kraft av å være en sabla god fotballspiller. Jeg tror imidlertid at Osimhen kan bli dobbelt så dyr som Kane (på siste året av kontrakten) til sommeren. Da kan det valget bli vanskelig å forsvare siden vi også har andre svakheter i laget/troppen vi ønsker å forsterke.
Jeg kan absolutt se for meg at Manchester City hadde fremstått bedre denne sesongen med Kane i laget kontra Haaland.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jolla skrev: lør feb 04, 2023 12:33 pm
DuncanE skrev: fre feb 03, 2023 2:15 pm
Mtp denne "karakterboka" trodde jo mange at nettopp Kane var Guardiolas naturlige førstevalg i fjor sommer. Men når Levy setter seg på rævva og "verdens beste spiss" glimrer i Tyskland så ordna det seg likevel. På samme vis står selvsagt Osimhen garantert høyt oppe på EtHs ønskeliste. I kraft av å være en sabla god fotballspiller. Jeg tror imidlertid at Osimhen kan bli dobbelt så dyr som Kane (på siste året av kontrakten) til sommeren. Da kan det valget bli vanskelig å forsvare siden vi også har andre svakheter i laget/troppen vi ønsker å forsterke.
Jeg kan absolutt se for meg at Manchester City hadde fremstått bedre denne sesongen med Kane i laget kontra Haaland.
Ja, det tror jeg ikke det bør være noen tvil om. De ville fremstått annerledes, selvsagt. Haaland har jo knapt berøringer med ballen i løpet av kampen. Og spillet til City er nå i stor grad nå lagt opp rundt å nå Haaland med stikkere og innlegg. Mens man med Kane i større grad kunne spilt slik man gjorde tidligere, hvor man spilte rundt, mørna lag og etterhvert knuste de. Haaland er helt fantastisk. Men først og fremt fantastisk til å putte ballen i gållen. Kane er stort sett bedre på det meste av det andre.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

E9

Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: man feb 06, 2023 4:37 pm
Flott. Regner med at Eric Bailly og Scott McTominay også er på den lista.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Det eneste jeg har imot Kane er alderen hans. I den alderen kan han holde på på sitt aller aller beste i mange år, men det kan også gå andre veien. Hvis ikke jeg husker helt feil, så har Ronaldo flere mål etter 30 enn før. Benzema som vinner gullballen i en alder av 34. Så har man veldig mange der det motsatte skjer og karrieren peker en helt annen vei. Man vet aldri hva man får.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Kane er proven, men alder og en kranglete ankel(?) er ankepunkt.

Osimhen har en vanvittig sesong på gang nå. Men den står seg vel ganske ut ift tidligere sesonger? Er på dypt vann her, men føler hypen virkelig har tatt av denne sesongen, selvom han har vært et hett navn en god stund. Muligens en større gamble, nytt land og ny liga. Men fortsatt føler jeg der er rom for utvikling i spillet hans, så mulig en vel så stor oppside. Afrikamesterskap som kommer midt i sesong er nedside.

Nå virker Kane til Man Utd usannsynlig, men skulle overganger materialisere seg vil jeg anta pris ligger rundt regnet på samme nivå.
Hodet sier Kane, muppeten i meg sier Osimhen.
Kjør transfer!!!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Langt over £100m for Osimhen ville vært helt spinnvilt. Bidrar fyren med noe som helst utenom å score mål?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

KongOlav2 skrev: ons mar 15, 2023 5:22 pm
Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Langt over £100m for Osimhen ville vært helt spinnvilt. Bidrar fyren med noe som helst utenom å score mål?
Ja.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

fugletitteren skrev: ons mar 15, 2023 5:08 pm
Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Kane er proven, men alder og en kranglete ankel(?) er ankepunkt.

Osimhen har en vanvittig sesong på gang nå. Men den står seg vel ganske ut ift tidligere sesonger? Er på dypt vann her, men føler hypen virkelig har tatt av denne sesongen, selvom han har vært et hett navn en god stund. Muligens en større gamble, nytt land og ny liga. Men fortsatt føler jeg der er rom for utvikling i spillet hans, så mulig en vel så stor oppside. Afrikamesterskap som kommer midt i sesong er nedside.

Nå virker Kane til Man Utd usannsynlig, men skulle overganger materialisere seg vil jeg anta pris ligger rundt regnet på samme nivå.
Hodet sier Kane, muppeten i meg sier Osimhen.
Kjør transfer!!!
Hva får deg til å konkludere med at Kane til United virker usannsynlig? Jeg har hele tiden ansett dette som den mest sannsynlige spiss-overgangen, og ingenting jeg har lest har fått meg på andre tanker. Hva har du lest som får deg til å vurdere det annerledes?

En overhypet Osimhen (med en supersesong bak seg) på lang kontrakt vil ha betydelig høyere prislapp enn en Kane på utgående kontrakt (1 år). Det er jeg ganske sikker på ;)

Jeg tenker forøvrig at Goncalo Ramos også kan være aktuell. EtH-type, som jobber steinhardt. Og putter.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

KongOlav2 skrev: ons mar 15, 2023 5:22 pm
Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Langt over £100m for Osimhen ville vært helt spinnvilt. Bidrar fyren med noe som helst utenom å score mål?
Har bare sett han mot Pool i Napoli. Så aner ikke egentlig.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

DuncanE skrev: ons mar 15, 2023 6:38 pm
fugletitteren skrev: ons mar 15, 2023 5:08 pm
Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Kane er proven, men alder og en kranglete ankel(?) er ankepunkt.

Osimhen har en vanvittig sesong på gang nå. Men den står seg vel ganske ut ift tidligere sesonger? Er på dypt vann her, men føler hypen virkelig har tatt av denne sesongen, selvom han har vært et hett navn en god stund. Muligens en større gamble, nytt land og ny liga. Men fortsatt føler jeg der er rom for utvikling i spillet hans, så mulig en vel så stor oppside. Afrikamesterskap som kommer midt i sesong er nedside.

Nå virker Kane til Man Utd usannsynlig, men skulle overganger materialisere seg vil jeg anta pris ligger rundt regnet på samme nivå.
Hodet sier Kane, muppeten i meg sier Osimhen.
Kjør transfer!!!
Hva får deg til å konkludere med at Kane til United virker usannsynlig? Jeg har hele tiden ansett dette som den mest sannsynlige spiss-overgangen, og ingenting jeg har lest har fått meg på andre tanker. Hva har du lest som får deg til å vurdere det annerledes?

En overhypet Osimhen (med en supersesong bak seg) på lang kontrakt vil ha betydelig høyere prislapp enn en Kane på utgående kontrakt (1 år). Det er jeg ganske sikker på ;)

Jeg tenker forøvrig at Goncalo Ramos også kan være aktuell. EtH-type, som jobber steinhardt. Og putter.
Bare ryktes at Spurs overhodet ikke vil selge og i hvert fall ikke til en PL rival. Så da spørs det hvor mye Kane vil pushe på, og det er jeg usikker på. Således kanskje en overgang til annen liga er et alternativ. Men mest hunge, føler bare det vil bli ny kontrakt i Spurs og evig heltestatus. Tar gjerne Kane, om prisen ikke er helt hinsides, men samtidig liker jeg også litt tanken på en spiller som er lojal mot klubben karrieren ut i dagens fotball.

Får se.
Ramos kan være et alternativ og i dag leste jeg igjen rykter om Muani.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

DuncanE skrev: ons mar 15, 2023 6:38 pm
fugletitteren skrev: ons mar 15, 2023 5:08 pm
Megapixsel skrev: ons mar 15, 2023 4:46 pm Kane eller Osimhen?
Kane er det tryggeste sikkert, men fett om man hadde satset på nigerianeren.
Kane er proven, men alder og en kranglete ankel(?) er ankepunkt.

Osimhen har en vanvittig sesong på gang nå. Men den står seg vel ganske ut ift tidligere sesonger? Er på dypt vann her, men føler hypen virkelig har tatt av denne sesongen, selvom han har vært et hett navn en god stund. Muligens en større gamble, nytt land og ny liga. Men fortsatt føler jeg der er rom for utvikling i spillet hans, så mulig en vel så stor oppside. Afrikamesterskap som kommer midt i sesong er nedside.

Nå virker Kane til Man Utd usannsynlig, men skulle overganger materialisere seg vil jeg anta pris ligger rundt regnet på samme nivå.
Hodet sier Kane, muppeten i meg sier Osimhen.
Kjør transfer!!!
Hva får deg til å konkludere med at Kane til United virker usannsynlig? Jeg har hele tiden ansett dette som den mest sannsynlige spiss-overgangen, og ingenting jeg har lest har fått meg på andre tanker. Hva har du lest som får deg til å vurdere det annerledes?

En overhypet Osimhen (med en supersesong bak seg) på lang kontrakt vil ha betydelig høyere prislapp enn en Kane på utgående kontrakt (1 år). Det er jeg ganske sikker på ;)

Jeg tenker forøvrig at Goncalo Ramos også kan være aktuell. EtH-type, som jobber steinhardt. Og putter.
Portugisisk Vincent Janssen?! ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: ons mar 15, 2023 10:41 pm
DuncanE skrev: ons mar 15, 2023 6:38 pm
fugletitteren skrev: ons mar 15, 2023 5:08 pm

Kane er proven, men alder og en kranglete ankel(?) er ankepunkt.

Osimhen har en vanvittig sesong på gang nå. Men den står seg vel ganske ut ift tidligere sesonger? Er på dypt vann her, men føler hypen virkelig har tatt av denne sesongen, selvom han har vært et hett navn en god stund. Muligens en større gamble, nytt land og ny liga. Men fortsatt føler jeg der er rom for utvikling i spillet hans, så mulig en vel så stor oppside. Afrikamesterskap som kommer midt i sesong er nedside.

Nå virker Kane til Man Utd usannsynlig, men skulle overganger materialisere seg vil jeg anta pris ligger rundt regnet på samme nivå.
Hodet sier Kane, muppeten i meg sier Osimhen.
Kjør transfer!!!
Hva får deg til å konkludere med at Kane til United virker usannsynlig? Jeg har hele tiden ansett dette som den mest sannsynlige spiss-overgangen, og ingenting jeg har lest har fått meg på andre tanker. Hva har du lest som får deg til å vurdere det annerledes?

En overhypet Osimhen (med en supersesong bak seg) på lang kontrakt vil ha betydelig høyere prislapp enn en Kane på utgående kontrakt (1 år). Det er jeg ganske sikker på ;)

Jeg tenker forøvrig at Goncalo Ramos også kan være aktuell. EtH-type, som jobber steinhardt. Og putter.
Portugisisk Vincent Janssen?! ;)
Tja, deg om det ;) Atskillig mer fart og finesse i Ramos, da. Og ca 3 knepp opp i kvalitet.

Men styrken og arbeidskapasitet til Janssen er/var det lite å utsette på.

Saliph

Legg inn av Saliph »

;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»