Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Svar
Wellé

Re: Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Legg inn av Wellé »

Jolla skrev: ons mar 08, 2023 9:05 pm
Wellé skrev: tir mar 07, 2023 9:24 am
Skal også nevnes at INGEN av de beste lagene i PL eller ellers i Europa spiller i et utpreget 3-backssystem. Hysj @Jolla
Ser du kamp i aften Wellé?

Eller var dette kun et stikk mot min like bastante uttalelse om at (tilnærmet) ALLE de beste lagene spiller med 3 bak? : )
Sorry, måtte jobbe sent.

Tror også jeg skrev mitt innlegg før deg;)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i om det er 3 bak eller 4 bak når det er snakk om Potter.

Han bytter på det hele tiden, siste sesongen i Brighton var 50-50. I intervju har han og sagt at selve taktikken er ikke så viktig, men rolleforståelsene til spillerne

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

MentalM skrev: tor mar 09, 2023 8:36 am Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i om det er 3 bak eller 4 bak når det er snakk om Potter.

Han bytter på det hele tiden, siste sesongen i Brighton var 50-50. I intervju har han og sagt at selve taktikken er ikke så viktig, men rolleforståelsene til spillerne
Har kanskje litt med spillertyper? Jeg er iallfall av typen som foretrekker en tydelig 3-manns midtbane, da jeg mener midtbanen er nøkkelen til å kontrollere kampene. Enzo bak Mount og f.eks Rice for Chelsea kunne vært potensielt sett en midtbane som har absolutt alt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

@Inbetweener

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: lør apr 08, 2023 2:23 pm
Har ikke Nagelsmann fått fyken da? Hva slags forhandlingskort er det Bayern har på ham da, som jeg ikke forstår?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

GatlingGun skrev: lør apr 08, 2023 3:07 pm
chelsea8 skrev: lør apr 08, 2023 2:23 pm
Har ikke Nagelsmann fått fyken da? Hva slags forhandlingskort er det Bayern har på ham da, som jeg ikke forstår?
Hvis han ble kjøpt ut av kontrakten, så har vel Bayern en klausul om at mye av det skal tilbakebetales om han går ut i ny jobb i løpet av kontraktsperioden.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: man apr 10, 2023 8:55 am
Cucurella ut, Maatsen inn spør du meg.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



La det skje 🤞

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det blir spennende å se hvem som skal ut til sommeren.

Salgsobjekter
Aubameyang (£6m)
Ziyech (£16m)
Pulisic (£28m)
Mendy (£16m) eller Kepa (£13m)
Gallagher (£29m)
Hudson-Odoi (£15m)
Azpilicueta (£7m)
Lukaku (£35m)
Kovacic (£35m)
Loftus-Cheek (£22m)
Bakayoko (£2,6m)
Ampadu (£8m)

Uavklarte kontraktsituasjoner
Kante (£18m)
Mount (£62m)

Lån som trolig avsluttes
Felix (£44m)
Zakaria (£18m)

Tall er hentet fra Transfermarkt.co.uk. Andrey Santos, Ian Maatsen og Malo Gusto vil jeg tro at slutter seg til A-troppen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Syns det høres dyrt ut.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Med en målfarlig (som er alfa omega dersom man skal klare å få orden på grunnspillet) spiss foran seg vil det være bra.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

chelsea8 skrev: ons apr 19, 2023 8:40 pm Syns det høres dyrt ut.

Lukter nok et tabbekjøp av Bolla her. Frem til 2031 denne gangen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg håper at Chelsea (eller en annen klubb) låner ham i én sesong til, så kan Félix returnere og være et førstevalg i sesongen 24/25.

Ser ikke helt hvordan han kommer til å få den mengden spilletid som han ønsker hvis han returnerer til Atlético i sommer.

Ønsker i utgangspunktet ikke å selge ham, ettersom at han er en veldig god spiller som med litt modenhet kan bli vår neste assisterende spiss (mens Griezmann dropper ned som sentral midtbane), men £80 mill er vel akseptabelt. €80 mill er etter min mening ikke akseptabelt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Det gjelder han her:


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Er det noen som har gode ord å si om Højlund?


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GatlingGun skrev: tir apr 25, 2023 10:48 am Er det noen som har gode ord å si om Højlund?
Jeg trodde dere var ute etter de klare énerne, ikke en bråte billige europeere?

Neida, jeg skal være snill.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: ons apr 26, 2023 1:00 am
GatlingGun skrev: tir apr 25, 2023 10:48 am Er det noen som har gode ord å si om Højlund?
Jeg trodde dere var ute etter de klare énerne, ikke en bråte billige europeere?

Neida, jeg skal være snill.
Dersom han er en Haaland-type så er jo han det. Dersom han bare er et vanlig talent så 🤷

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Regner med det er tøv.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Godt mulig at Barcelona må selge ham for å ha mulighet til å betale lønnen til Messi.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »




Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hva med å kjøpe: Ingen?

Gi mye spilletid til spillerne vi har brukt milliarder på i Broja, Mudryk, Santos, Madueke, Gusto, Colwill, Badiashile, D. Fofana, W. Fofana, Hall, Chukwuemeka, Hall, Maatsen og la dem bli en enhet. Krydre med mer erfarne spillere i Nkunku, Sterling, Havertz, Mount, Gallagher, Koulibaly, Cucurella, Chilwell, Silva. Gi Ampadu en sjanse.

Keeper er litt kjipt mtp at Mendy og Kepa gir meg kreft og Slonina sannsynligvis ikke er helt klar enda.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det er et godt poeng. Men jeg tror likevel at spissen/nummer 9-plassen vil gi oss et for stort problem hvis vi ikke foretar oss noe. Et Lukaku-salg vil kunne delfinansiere et nytt kjøp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»