Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Svar
Lew_Ashby

Re: Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: tir jun 27, 2023 10:00 am @Lew_Ashby Du nevnte Azpi i innlegget før meg, så han var blant de overgangene jeg tok utgangspunkt i. Ellers vil jeg si at jeg ikke digger navnet Chukwuemeka, mens Carney er et dritkult fornavn - dermed bruker jeg det.
Jeg tror det er mulig å rydde unna såpass mye som du forespeiler, men jeg tenker det kan være en utfordring, og at dere potensielt kommer til å slite med en for stor tropp også neste sesong.
Ja, for å presisere - det var ikke et stikk til deg altså. Og det var jeg som listet opp Chukwuemeka to ganger, det er lett å rote når vi opererer med 1 500 spillere.

Azpi er 99% sikkert borte nå. Ser ut til at RLC også nærmer seg veldig. Opprydningen hittil går jo over all forventning, vi er en uke unna juli og har fått unna 3-4 vanskelige kontrakter allerede.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Småfrekt at Newcastle går etter Tino Livramento. Skal bare være snakk om £10m - £12m.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Vet ikke jeg liker dette:



Pulisic er fortsatt bare 24 år og som nevnt tidligere er jeg bekymret for bredden på vingplass. Som de andre vingene er Pulisic skadeutsatt, men hvis vi har flere slike øker sannsynligheten for at vi i alle fall har noen friske til en hver tid.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Orakelet skrev: tir jun 27, 2023 10:38 am Vet ikke jeg liker dette:
► Show Spoiler
Pulisic er fortsatt bare 24 år og som nevnt tidligere er jeg bekymret for bredden på vingplass. Som de andre vingene er Pulisic skadeutsatt, men hvis vi har flere slike øker sannsynligheten for at vi i alle fall har noen friske til en hver tid.
Problemet med Pulisic er jo at han ikke anser seg selv som en rotasjonsspiller og ikke er fornøyd med en rolle der han spiller når andre er skadet eller hviler, han vil spille 100% av tiden han er skadefri. Han tjener £150k i uken, har kun 1 år igjen av kontrakten (hvor mye vil han gå ned i lønn uten sikker spilletid hos oss, vil han i det hele tatt signere ny kontrakt?) og har mistet nærmere 60 kamper med skade (og sikkert langt flere for å passe belastningen) siden han kom til Chelsea.

Jeg argumenterte for at vi burde beholde ham for en stund tilbake pga han har vist i nærheten av det høyeste toppnivået for noen spillere hos Chelsea i perioden etter at han ankom. Men sist gang han var god over en lengre periode var CL 2021, og han har nå i 2 sesonger enten vært svak eller skadet.

Det kommer jo litt an på hvem man erstatter Puli med, men pr nå er det vanskelig å se at man kan beholde ham, eller at det er veldig gode argumenter for å gjøre det, gitt Pulisic sin skade- og kontraktsituasjon, samt at han ønsker mye spilletid.
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jun 27, 2023 10:51 am, redigert 1 gang totalt.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: tir jun 27, 2023 8:09 am Forstår det slik at vi kanskje ikke skal kjøpe noe mer før 1. juli på grunn av FFP-år, men det meste kan da vel være gjort innen den tid?

Jeg ser at det er rapporter om at vi venter på 1. juli, men det må være basert på en misforståelse. Det er verdens enkleste sak å avtale at overgangen gjennomføres senere (f.eks. 1 juli) og da treffer ikke overgangen årets regnskap og FFP.

Rapportene er forøvrig noe pussige. Det meldes at vi har en avtale med spilleren og at vi mener vi har kontroll på overgangssum. Vel, hvis det er tilfelle bør de få "fisken opp på land" før det endrer seg. Jeg skjønner at de bruker mye ressurser på salg nå, men vi har et såpass stort overgangsteam at det burde være mulig å gjennomføre flere avtaler samtidig.

Det som kan være en mer plausibel forklaring er hvis det er noen juridiske komplikasjoner. Dette er en spiller som relativt nylig ble solgt relativt billig fra Equador. Det ville ikke sjokkert meg hvis det er noen avtaler om andel av fremtidig overgangssum eller avtaler med flere agenter som kan komplisere, og som krever tid å løse.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 10:48 am Det kommer jo litt an på hvem man erstatter Puli med, men pr nå er det vanskelig å se at man kan beholde ham, eller at det er veldig gode argumenter for å gjøre det, gitt Pulisic sin skade- og kontraktsituasjon, samt at han ønsker mye spilletid.

Godt poeng. Du har rett. Jeg tenkte at han vil gi mer nytte som spiller enn den begrensede salgssummen, men du har rett i at vi trolig må forlenge og love spilletid for å få til dette i praksis. Det endrer forutsetningene og det er mulig et "dårlig salg" er det beste.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Orakelet skrev: tir jun 27, 2023 10:54 am Godt poeng. Du har rett. Jeg tenkte at han vil gi mer nytte som spiller enn den begrensede salgssummen, men du har rett i at vi trolig må forlenge og love spilletid for å få til dette i praksis. Det endrer forutsetningene og det er mulig et "dårlig salg" er det beste.
Kudus linket til oss siste uken, det ville gitt oss mer dybde offensivt. Stoler egentlig ikke på noen som kommer fra Eredivisie, men han er jo en ekstremt spennende type.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Orakelet skrev: tir jun 27, 2023 10:51 am
Inbetweener skrev: tir jun 27, 2023 8:09 am Forstår det slik at vi kanskje ikke skal kjøpe noe mer før 1. juli på grunn av FFP-år, men det meste kan da vel være gjort innen den tid?

Jeg ser at det er rapporter om at vi venter på 1. juli, men det må være basert på en misforståelse. Det er verdens enkleste sak å avtale at overgangen gjennomføres senere (f.eks. 1 juli) og da treffer ikke overgangen årets regnskap og FFP.

Rapportene er forøvrig noe pussige. Det meldes at vi har en avtale med spilleren og at vi mener vi har kontroll på overgangssum. Vel, hvis det er tilfelle bør de få "fisken opp på land" før det endrer seg. Jeg skjønner at de bruker mye ressurser på salg nå, men vi har et såpass stort overgangsteam at det burde være mulig å gjennomføre flere avtaler samtidig.

Det som kan være en mer plausibel forklaring er hvis det er noen juridiske komplikasjoner. Dette er en spiller som relativt nylig ble solgt relativt billig fra Equador. Det ville ikke sjokkert meg hvis det er noen avtaler om andel av fremtidig overgangssum eller avtaler med flere agenter som kan komplisere, og som krever tid å løse.
Jeg er helt enig. Om Brightons asking price er 85 mill og avtalen kan struktureres som 75 + 10 eller lignende må klubben bare gjøre det riktige. Kan man treffe på en mann til 40-50? Joda, men det er gambling vi ikke har råd til nå. Bak Enzo er det kun 18-19 åringer som primært gjør sitt beste arbeid i det offensive spillet. Om så hele budsjettet går med til Caicedo burde det skje. Han og Enzo vil danne en av ligaens mest potente duoer i anselig fremtid, for ikke å snakke om nåtid.

Om vi finner en enighet med United om Mount (det må faktisk skje) så er jeg ganske sikker på at vi kan ro denne i land. Hvis vi skal hagle over noen skarve millioner pund, for så å gå glipp av 50 mill rett på bok, er jeg mer skeptisk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: tir jun 27, 2023 12:22 pm Jeg er helt enig. Om Brightons asking price er 85 mill og avtalen kan struktureres som 75 + 10 eller lignende må klubben bare gjøre det riktige. Kan man treffe på en mann til 40-50? Joda, men det er gambling vi ikke har råd til nå. Bak Enzo er det kun 18-19 åringer som primært gjør sitt beste arbeid i det offensive spillet. Om så hele budsjettet går med til Caicedo burde det skje. Han og Enzo vil danne en av ligaens mest potente duoer i anselig fremtid, for ikke å snakke om nåtid.
Jeg er så keen på Caicedo nå. Det er ett eller annet med en 21-åring (fyller 22 i november) som er i topp 15% i sin posisjon i topp 5-ligaer i Europa mtp taklinger, ballvinninger, pasningsforsøk og pasningsprosent som gjør ham så forbanna spennende. Tallene hans med ballen i beina (utenom pasninger) er ikke like sterke, feks progressiv ballføring er type Rice enorm kontra Caicedo, men ut ifra øyetesten fremstår han som en type som i hvert fall har fysikken og ferdighetene til å bli mer risikovillig med ball i beina.

Tallene til Caicedo er faktisk helt på høyde med Rice mtp hodespill. En taklingsmaskin som er pasningssikker, ballsikker og ganske ok på hodet. 21 år. Gi meg det.

Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten? Jeg er ikke det, men det vil jo garantert bli noen bekymringer selv om de emm er ulike typer og Bissouma tjente langt mer på Brighton-systemet enn Caicedo.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten?

Ja, jeg er generelt skeptisk til å kjøpe spillere fra gode kollektiver. Dette var del av grunnen til min skepsis til Sterling når vi diskuterte han for ca et år siden. Det blir ofte en dupp i prestasjoner når "tannhjul i et velsmurt maskineri" bytter lag.

Motsatt liker jeg spillerkjøp fra dysfunksjonelle lag som har spillere som egentlig er gode. Bare synd at laget som oppfyller de kriteriene sommeren 2023 er Chelsea... :roll:

Men dette er mest en generell bekymring. Caicedo virker å ha ferdighetene og det bør være mulig å gjenskape noe tilsvarende i Chelsea så jeg er alt i alt positiv.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Kommer Boehly og Poch til å sitte stille hvis Kane er i bevegelse?

Han fyller 30 om en måned og bør være utelukket av den grunn alene, men samtidig er han den optimale til å fylle "Kane-rollen" i Poch sitt system. Videre mistenker jeg at Boehly & co har et ubrukt budsjett for "statement signings". Jeg tror de ideelt sett ønsker en yngre og mer "sexy" spiller i den rollen (fra et kommersielt perspektiv), men hvis Poch virkelig ønsker Kane og han er i bevegelse blir det interessant å se om vi melder oss på.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

70 mill euro fra Bayern er neppe nok for Levy.

Selv med ett år igjen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

€20m for Luftus Cheek er bra. Avtalen virker å være i boks.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

15m pund + add ons er veldig bra

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

15m pund + add ons er veldig bra

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Da er Charlie Webster på utlån til Heerenveen tilnærmet bekreftet. Blir spennende å se ham i Nederland. Synes utviklingen har stanset noe opp, men han har talentet til å bli en veldig god spiller.



Det har jo vært tilnærmet klart en stund angående Webster, men da kan vi sannsynligvis putte både ham og RLC på listen over utgående. Tallet på spillere ut dette vinduet, om vi tar med utlån, er da på 23. Azpi blir sannsynligvis nr 24 ila et par dager.

Mount, Pulisic, Auba, Ampadu, Lukaku, Rahman (på £85k i 23/24 før den utgår...), Hutchinson (lån), Casadei (lån), Fofana (lån) er nok de som er nærmest å forlate oss de kommende par ukene. Blir heller ikke overrasket om noe skjer med Chalobah, mens Gallagher også er veldig opp i det blå. De to har åpenbart kjøpere, tenker klubben først og fremst ser hva andre klubber er villig til å betale for dem. To av få spillere der Chelsea faktisk har gode kort på hånden.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Orakelet skrev: tir jun 27, 2023 1:03 pm
Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten?

Ja, jeg er generelt skeptisk til å kjøpe spillere fra gode kollektiver. Dette var del av grunnen til min skepsis til Sterling når vi diskuterte han for ca et år siden. Det blir ofte en dupp i prestasjoner når "tannhjul i et velsmurt maskineri" bytter lag.

Motsatt liker jeg spillerkjøp fra dysfunksjonelle lag som har spillere som egentlig er gode. Bare synd at laget som oppfyller de kriteriene sommeren 2023 er Chelsea... :roll:

Men dette er mest en generell bekymring. Caicedo virker å ha ferdighetene og det bør være mulig å gjenskape noe tilsvarende i Chelsea så jeg er alt i alt positiv.
United-gjengen muligens i samme kamp som deg, uten at det nødvendigvis er fasit (hei, Antony til £85m)

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm
Inbetweener skrev: tir jun 27, 2023 12:22 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler
Jeg har en fullstendig analyse av Caicedo klar i trykken, men orker ikke å publisere den før han er portrettert i kongeblått (er fortsatt ikke sikker på noen ting som helst - skjønner egentlig ikke at vi ikke har hørt noe når det er helt åpenbart at han er vårt førstevalg). Analysen involverer Tactico, emojier, friske sammenligninger og memes.

Men som en smakebit så kan jeg si at jeg ikke er litt bekymret for at Caicedo skal følge i samme bane som Bissouma og Cucurella. Det er det heller ingen Brighton-supportere som er redde for. Stort sett er alle Brighton-supportere enige om at Caicedo er den mest talentfulle spilleren de har hatt (kan så klart endres om Evan Ferguson fortsetter det han har startet på og stabiliserer kroppen sin til seniornivå). Det må da telle for noe.

Brighton har gjort sin beste sesong noensinne, og jeg mener langt på vei at det er Caicedo som er nøkkelen til at de kan spille som de gjør. Jeg har skrevet om det før, men jeg mener at mange undervurderer viktigheten av at de spillerne vi kjøper har erfaring fra lag som skal styre kampene de spiller.
Sist redigert av Inbetweener den tir jun 27, 2023 7:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Orakelet skrev: man jun 26, 2023 11:22 pm
Inbetweener skrev: man jun 26, 2023 10:44 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler
Tenkte litt på denne, og tror ikke det dummeste vi kan gjøre er å ta utgangspunkt i en mer konservativ 4-3-3 fra august av, frem til spillertroppen er satt og treningsmengdene er fordøyd ordentlig.

Reece - Fofana - Colwill - Chilly B
NY**/Chukwu - NY* - Enzo
Sterling - Jackson - Nkunku

* Burde være Caicedo.
** Jeg er helt med på å la det bli med å kjøpe en midtbanespiller og heller la Chukwu/Hall tre inn i en fast rolle. De er gode nok.

Nkunku går inn som spissving i en slik formasjon. Om Jackson ser ut som Havfruen på land i USA går franskmannen inn som spiss, mens Mudryk eller Madueke tar plassen på den ene kanten. Jeg tror for øvrig, basert på det jeg har sett, at hvis det noensinne var en spiss man kunne skolere til knallhard jobbing fra front så er Jackson en av de beste kandidatene, om kroppen hans tåler mengdetreningen. Han er en to år yngre Kolo Muani in the making. Like hardt som Havertz vil han kanskje ikke jobbe, men tyskeren slet seg også totalt ut på de harde kilometerne han la ned. Det må kunne finnes en mellomting.

Men må også si at noen av de Pochettino-lagene, med Eriksen og Kane i angrepsrekka og relativt tunge og treige Dier og Dembele i midtbaneleddet ikke nødvendigvis er noe mer løpssterke enn det laget vi forhåpentligvis kan disponere. Vi har ingen Alli, slik @Jolla refererer til, men Sterling har alltid vært en arbeidshest og jeg tror Jackson er det også. Så skal det legges til at Alli før og etter Pochettino har blitt sett på som en dårlig trener og unnasluntrer. Kanskje noen av våre gutter kan få samme oppvåkning?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm
Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten?
Nei.

Det sagt så føler jeg at angående Caicedo - og i større grad Mac Allister - så har det gått fra at jeg ifjor sommer synes at de var undervurderte, og hvor jeg vurderte dem langt høyere enn den gjengse fan, til at jeg nå føler at folk vurderer dem høyere enn meg.

Har de blitt bedre iløpet av det siste året? Ja, det synes jeg. Men ikke så ekstremt mye at de skal gå fra hvordan de var vurdert ifjor til hvordan de blir vurdert i år.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: tir jun 27, 2023 7:51 pm Har de blitt bedre iløpet av det siste året? Ja, det synes jeg. Men ikke så ekstremt mye at de skal gå fra hvordan de var vurdert ifjor til hvordan de blir vurdert i år.
Nå var det ikke mange som så Caicedo spille særlig fotball i 21/22 mtp at han kun spilte 660 min i PL, riktignok mot slutten av sesongen. Om du tenker første halvdel av 22/23 så har du et poeng.

Angående MacAllister så er jeg uenig med deg, personlig synes jeg han er markant bedre i 22/23 enn 21/22. Han spilte også nesten 1000 min mer.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jolla skrev: tir jun 27, 2023 7:51 pm
Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm
Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten?
Nei.

Det sagt så føler jeg at angående Caicedo - og i større grad Mac Allister - så har det gått fra at jeg ifjor sommer synes at de var undervurderte, og hvor jeg vurderte dem langt høyere enn den gjengse fan, til at jeg nå føler at folk vurderer dem høyere enn meg.

Har de blitt bedre iløpet av det siste året? Ja, det synes jeg. Men ikke så ekstremt mye at de skal gå fra hvordan de var vurdert ifjor til hvordan de blir vurdert i år.
Det skal jo sies at du er for fotballverden hva Phillips Fisher en gang var for aksjemarkedet…

Jeg leste et sted at Jurgen Klopp ønsket å prioritere PL-proven i sommer i den grad det var mulig. Jeg synes dette blir noe av det samme. Både Mac Allister og Caicedo var svært gode i fjor. Men i år har de dominert i PL hele sesongen, filleristet flere av de beste lagene og midtbanene i Europa og endt som topp seks i PL. Dette for et lag som spiller en moderne og proaktiv fotball. Caicedo og Mac Allister er to av de tre spillerne som virkelig har stått frem.

Da skjønner jeg at supportere, trenere og klubber er ekstra giret. Man kan stemple spillerne som «proven». Det er det ikke mange unge midtbanespillere som er på dette nivået og i et slik system. Man må gjerne kjøpe noen Thuram’er, Lavia’er og Kone’er før man treffer.

Veldig spent på hvor mye mer som bor i Caicedo. Rimelig stor forskjell på kravene som ble stilt til han av Potter og de som stilles av de Zerbi, men han tok de sømløst.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

tbb skrev: tir jun 27, 2023 8:10 pm
Jolla skrev: tir jun 27, 2023 7:51 pm
Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm
Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten?
Nei.

Det sagt så føler jeg at angående Caicedo - og i større grad Mac Allister - så har det gått fra at jeg ifjor sommer synes at de var undervurderte, og hvor jeg vurderte dem langt høyere enn den gjengse fan, til at jeg nå føler at folk vurderer dem høyere enn meg.

Har de blitt bedre iløpet av det siste året? Ja, det synes jeg. Men ikke så ekstremt mye at de skal gå fra hvordan de var vurdert ifjor til hvordan de blir vurdert i år.
Veldig spent på hvor mye mer som bor i Caicedo. Rimelig stor forskjell på kravene som ble stilt til han av Potter og de som stilles av de Zerbi, men han tok de sømløst.
Dette inngår i analysen min som kanskje ingen får se, og jeg er helt enig. Fra en ganske generisk ryddegutt (jeg kalte Caicedo ca halvveis ut i sesongen for en ikke altfor sjelden spiller) til den som dropper dypest på midtbanen, med motstandere stupende i press mens ecuadorianeren er feilvendt. Og det for et av lagene i PL som spiller mest risikofylt og ekspansivt ut fra forsvar.

Når det kommer til Caicedo er jeg helt bombesikker på at neste lag som får han har en av PLs beste midtbanespillere de neste x antall årene. Tror han ville komplimentert midtbanen deres bedre enn hva Mount vil gjøre, og jeg er sjeleglad for at Arsenal ikke ser ut til å gå for Caicedo og Rice i tospann med Ødegaard.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

.
Sist redigert av Jolla den tir jun 27, 2023 8:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: tir jun 27, 2023 7:51 pm
Lew_Ashby skrev: tir jun 27, 2023 12:34 pm
Noen som er redd for at han blir en ny Bissouma forresten?
Nei.
Bare for å legge noe til her - mitt innlegg fra mai 2021 om Bissouma:

"Jeg har sett en god del Brighton denne sesongen ettersom at jeg er fascinert av Potter, og jeg må innrømme at jeg ikke synes at Bissouma virker veldig slipt. Han har de basisferdighetene som skal til for å nå mye høyere (kanskje toppen?), men per idag så vil jeg si at han har en lang vei å gå, og mye forbedringspotensiale før han blir så god som det virker som folk rater ham.

Han har for meg ikke stått frem og dominert midtbanen i noen større grad enn sine midtbanekolleger. De spillerne som jeg synes at har vært mest interessante fra Brighton er White, Lamptey og Trossard, samt at "veteranene" Dunk og Gross selvfølgelig er solide bærebjelker. "

Created at: 2021-05-15 14:25:27



Caicedo synes jeg er langt mer solid. I verdenstoppen, men jeg holder en spiller som eksempelvis Rice et stykke over (selv om de ikke er én til én i sammenligning.)

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Helt ny startelver på et snaut år. Sykt.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: tir jun 27, 2023 7:17 pm Tenkte litt på denne, og tror ikke det dummeste vi kan gjøre er å ta utgangspunkt i en mer konservativ 4-3-3 fra august av, frem til spillertroppen er satt og treningsmengdene er fordøyd ordentlig.

Reece - Fofana - Colwill - Chilly B
NY**/Chukwu - NY* - Enzo
Sterling - Jackson - Nkunku

* Burde være Caicedo.
** Jeg er helt med på å la det bli med å kjøpe en midtbanespiller og heller la Chukwu/Hall tre inn i en fast rolle. De er gode nok.
Min tankerekka endte samme sted (4-3-3), men som du er inne på forflyttes bare "problemet" for da blir vi litt tynne i midtbane-treeren.

For meg fortsatte derfor tankerekka til en spiller som både kan spille bak spissen i 4-2-3-1 eller i en midtbane-treer i 4-3-3:



Jeg håper Boehly & co snur og tilbyr han ny kontrakt. Jeg syns det blir for mye med både Mount og Havertz ut, når vi atpåtil også har kvittet oss med Kante, Jorg og Kova.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Verden har done an absolute madness når West Ham avslår 100 + 5 millioner for Rice med et (?) år igjen av kontrakten. En spiller som primært har som oppgave å ødelegge for motstanderlaget og som att på til vil til Arsenal. Om dette gjør at Brighton får blod på tann i forhold salg av Caicedo håper jeg vi tar en silkemyk moonwalk ut av forhandlingsrommet.

Ingen er så gode som Caicedo og Rice, men for 100 mill kan man forsterke to posisjoner. Tre Badiashile’er. To Nkunku’er *. Vi har 17 sportsdirektører og sikkert dobbelt antall speidere. Noen av disse må da ha sett noen. Joe Shields har vært på nonce-tur til sør-Amerika siden U20-VM; The Bald Man has found gold!

* Eller en og en halv Cucurella eller Mudryk, da, men det snakker vi ikke så mye om (blissful).

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: ons jun 28, 2023 8:43 am Verden har done an absolute madness når West Ham avslår 100 + 5 millioner for Rice med et (?) år igjen av kontrakten. En spiller som primært har som oppgave å ødelegge for motstanderlaget og som att på til vil til Arsenal. Om dette gjør at Brighton får blod på tann i forhold salg av Caicedo håper jeg vi tar en silkemyk moonwalk ut av forhandlingsrommet.

Ingen er så gode som Caicedo og Rice, men for 100 mill kan man forsterke to posisjoner. Tre Badiashile’er. To Nkunku’er *. Vi har 17 sportsdirektører og sikkert dobbelt antall speidere. Noen av disse må da ha sett noen. Joe Shields har vært på nonce-tur til sør-Amerika siden U20-VM; The Bald Man has found gold!

* Eller en og en halv Cucurella eller Mudryk, da, men det snakker vi ikke så mye om (blissful).
Som vi har pratet om så har jeg et ærlig håp om at Brighton har gitt Caicedo lovnader ifm Arsenal-avslaget i januar og kontraktsforlengelsen i mars, om at spilleren får gå om det kommer et rimelig bud. Det er i hvert fall det som er rapportert. Det gjør at jeg også håper på at det er mulig å få ham til under £100m, nærmere £80m feks.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»