Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Svar
GatlingGun

Transfersommeren 2023 - Chelsea FC

Legg inn av GatlingGun »

Jeg tror alle kan være enige at vi samler stoffet her neste gang.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hva skjer med Felix?

Nkunku kommer.

Hva skjer med overflødige spillere?

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Tipper Kante og Silva signerer nye kontrakter

Inn: Lavia, Rice, Messi og en spiss

100% ut: Auba, Ziyech, CHO, Pulisic, K2 og en av Kepa/Mendy. Har lyst til å legge til Kua her, men han har en for stor verdi på bok til at det lar seg gjøre uten å ta en stor FFP hit.

Burde vurderes ut: Mount(Om han ikke signerer ny kontrakt), Gallagher, RLC, Kovacic(Om han ikke signerer ny kontrakt) og Havertz.

Maatsen og Colwill tilbake fra lån og Azpi på utgående

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Hvis dere ender opp med Bellingham vil det bli noen ukvemsord. Det blir det.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

"Mount bør vurderes ut". Sier alt og oppsummerer greit om hvilken sirkusklubb Chelsea er.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Lolzalot skrev: tor feb 02, 2023 1:17 pm 100% ut: Auba, Ziyech, CHO, Pulisic, K2 og en av Kepa/Mendy. Har lyst til å legge til Kua her, men han har en for stor verdi på bok til at det lar seg gjøre uten å ta en stor FFP hit.

Burde vurderes ut: Mount(Om han ikke signerer ny kontrakt), Gallagher, RLC, Kovacic(Om han ikke signerer ny kontrakt) og Havertz.
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 12:33 pm "Mount bør vurderes ut". Sier alt og oppsummerer greit om hvilken sirkusklubb Chelsea er.
Du har virkelig lagt inn godvilja her asså

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Lolzalot skrev: søn feb 05, 2023 4:34 pm
Lolzalot skrev: tor feb 02, 2023 1:17 pm 100% ut: Auba, Ziyech, CHO, Pulisic, K2 og en av Kepa/Mendy. Har lyst til å legge til Kua her, men han har en for stor verdi på bok til at det lar seg gjøre uten å ta en stor FFP hit.

Burde vurderes ut: Mount(Om han ikke signerer ny kontrakt), Gallagher, RLC, Kovacic(Om han ikke signerer ny kontrakt) og Havertz.
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 12:33 pm "Mount bør vurderes ut". Sier alt og oppsummerer greit om hvilken sirkusklubb Chelsea er.
Du har virkelig lagt inn godvilja her asså
Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GatlingGun skrev: tor feb 02, 2023 1:01 pm Jeg tror alle kan være enige at vi samler stoffet her neste gang.
Dette er måten å gjøre det på! Får folk til å venne seg til tråden i god tid før vinduet. : )

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:30 pm

Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.
Men hvis han nekter å skrive under og vil bort, er det ikke da lurt å selge han før han går gratis?

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Soccermannen skrev: søn feb 05, 2023 6:32 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:30 pm

Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.
Men hvis han nekter å skrive under og vil bort, er det ikke da lurt å selge han før han går gratis?
Hvorfor vil han bort da? Klubben har en potensiell Gerrard i sine rekker, men det blåses jo vekk av en fullstendig hinsides klubbstrategi.

Men dere må gjerne stå på barrikadene for hvordan klubben dere drives. Hver sin smak. Er jo tross alt bedre enn Roman nesten uansett hva.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:35 pm
Soccermannen skrev: søn feb 05, 2023 6:32 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:30 pm

Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.
Men hvis han nekter å skrive under og vil bort, er det ikke da lurt å selge han før han går gratis?
Hvorfor vil han bort da?
Jeg tror ikke han vil bort. Skriver nok ny kontrakt snart.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Soccermannen skrev: søn feb 05, 2023 6:35 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:35 pm
Soccermannen skrev: søn feb 05, 2023 6:32 pm

Men hvis han nekter å skrive under og vil bort, er det ikke da lurt å selge han før han går gratis?
Hvorfor vil han bort da?
Jeg tror ikke han vil bort. Skriver nok ny kontrakt snart.
Det gjør han nok før han forsvinner rimelig snart likevel. Navnet er nok ikke eksotisk nok for Chelsea bossen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:30 pm
Lolzalot skrev: søn feb 05, 2023 4:34 pm
Lolzalot skrev: tor feb 02, 2023 1:17 pm 100% ut: Auba, Ziyech, CHO, Pulisic, K2 og en av Kepa/Mendy. Har lyst til å legge til Kua her, men han har en for stor verdi på bok til at det lar seg gjøre uten å ta en stor FFP hit.

Burde vurderes ut: Mount(Om han ikke signerer ny kontrakt), Gallagher, RLC, Kovacic(Om han ikke signerer ny kontrakt) og Havertz.
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 12:33 pm "Mount bør vurderes ut". Sier alt og oppsummerer greit om hvilken sirkusklubb Chelsea er.
Du har virkelig lagt inn godvilja her asså
Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.
Nå har jeg også lyst til å putte ord og meninger i munnen på meningsmotstandere!

Du synes altså oppriktig talt at Chelsea er bedre tjent med å la Mount gå gratis sommeren 2024 enn å selge ham for £60-100 mill sommeren 2023...

Det er en helt hodeløs idiotisk innstilling, og noe som seriøse klubber ikke kan tillate seg hvis de ikke ønsker å komme i økonomisk uføre.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ikke før har dere blåst av en halv milliard pund på et vintervindu før det snekres opp en tråd om sommerens inntaksmuligheter🤣

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jolla skrev: søn feb 05, 2023 6:47 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:30 pm
Lolzalot skrev: søn feb 05, 2023 4:34 pm




Du har virkelig lagt inn godvilja her asså
Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.
Nå har jeg også lyst til å putte ord og meninger i munnen på meningsmotstandere!

Du synes altså oppriktig talt at Chelsea er bedre tjent med å la Mount gå gratis sommeren 2024 enn å selge ham for £60-100 mill sommeren 2023...

Det er en helt hodeløs idiotisk innstilling, og noe som s e r i ø s e klubber ikke kan tillate seg hvis de ikke ønsker å komme i økonomisk uføre.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:19 pm Ikke før har dere blåst av en halv milliard pund på et vintervindu før det snekres opp en tråd om sommerens inntaksmuligheter🤣
Klart det. Hvorfor skulle vi ikke det?

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Som Jolla korrekt påpeker hadde det vært helt hodeløst å gå inn i september uten at Mount har signert ny kontrakt. Det gir spiller alt av pressmiddel og klubben nada. Latterlig forhandlingssituasjon å sette seg selv i.

Noe lignende har vi allerede gjort 1 gang med Rudiger og Christensen i fjor. Der tapte vi langt mer enn bare millione vi hadde fått hvis vi hadde solgt, vi punget også ut med €110m for å finne erstattere

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det blir en spennende sommer. Vi har ikke mulighet til å friste med CL-spill heller.

Sentral midtbane og spiss må vel prioriteres. Mange spillere som skal ut.

Bilde

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lolzalot skrev: søn feb 05, 2023 7:27 pm Som Jolla korrekt påpeker hadde det vært helt hodeløst å gå inn i september uten at Mount har signert ny kontrakt.
Det var ikke det jeg prøvde å si. Det var kun ment som et eksempel på dårlig debatteknikk.

Jeg tok egentlig ikke noe standpunkt (men jeg mener at det er bedre å selge enn å miste gratis. Men det er ikke mye som tyder på at dere mister han gratis nå.)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

GatlingGun skrev: søn feb 05, 2023 7:26 pm
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:19 pm Ikke før har dere blåst av en halv milliard pund på et vintervindu før det snekres opp en tråd om sommerens inntaksmuligheter🤣
Klart det. Hvorfor skulle vi ikke det?
Det er iallfall i tråd med Boehlys investeringsstrategi 8-)

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 8:11 pm
GatlingGun skrev: søn feb 05, 2023 7:26 pm
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:19 pm Ikke før har dere blåst av en halv milliard pund på et vintervindu før det snekres opp en tråd om sommerens inntaksmuligheter🤣
Klart det. Hvorfor skulle vi ikke det?
Det er iallfall i tråd med Boehlys investeringsstrategi 8-)
Skulle vi ikke hatt en tråd om sommervinduet da mener du?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

GatlingGun skrev: søn feb 05, 2023 8:48 pm
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 8:11 pm
GatlingGun skrev: søn feb 05, 2023 7:26 pm

Klart det. Hvorfor skulle vi ikke det?
Det er iallfall i tråd med Boehlys investeringsstrategi 8-)
Skulle vi ikke hatt en tråd om sommervinduet da mener du?
Føler du dere trenger mange nye spillere? Er det i det hele tatt flere å kjøpe?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 8:56 pm
GatlingGun skrev: søn feb 05, 2023 8:48 pm
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 8:11 pm

Det er iallfall i tråd med Boehlys investeringsstrategi 8-)
Skulle vi ikke hatt en tråd om sommervinduet da mener du?
Føler du dere trenger mange nye spillere? Er det i det hele tatt flere å kjøpe?
Jeg opprettet tråden fordi jeg har en vag følelse av at det er en del spillere som kommer til å selges og kjøpes i sommer.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Jolla skrev: søn feb 05, 2023 6:47 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 6:30 pm
Lolzalot skrev: søn feb 05, 2023 4:34 pm




Du har virkelig lagt inn godvilja her asså
Godvilja? Skriver du ikke at Mount bør vurderes å selges hvis han ikke skriver under ny kontrakt?

Sier ikke det det meste om hvor latterlig Chelsea drives? Han er vel DEN spilleren dere under noen omstendigheter aldri skal la gå.
Nå har jeg også lyst til å putte ord og meninger i munnen på meningsmotstandere!

Du synes altså oppriktig talt at Chelsea er bedre tjent med å la Mount gå gratis sommeren 2024 enn å selge ham for £60-100 mill sommeren 2023...

Det er en helt hodeløs idiotisk innstilling, og noe som seriøse klubber ikke kan tillate seg hvis de ikke ønsker å komme i økonomisk uføre.
Snakk om å misse poenget da. Det var et angrep på det Chelsea driver på med. De svulmer over av egne talenter (stort sett kjøpt de også, men lell...) og Mount er vel stjerneeksemplaret av disse. Disse er det ikke plass til for det skal kjøpes og kjøpes og kjøpes istedetfor å satse på en hel haug med steingode egne talenter.

Og er siste avsnittet ditt seriøst? Må bare spørre for å putte seriøs klubb og økonomi i en og samme setning når man diskuterer Chelsea er såpass far out....

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvor mange kontrakter på 10 år blir det i sommer?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 9:20 pm

Og er siste avsnittet ditt seriøst?
Nei, jeg ga et eksempel på hvordan tullinger diskuterer. Ikke diskuter på denne måten. Hold skikkelig debatteknikk med velformulerte argumenter hvor du respekterer motstander.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Jolla skrev: søn feb 05, 2023 9:46 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: søn feb 05, 2023 9:20 pm

Og er siste avsnittet ditt seriøst?
Nei, jeg ga et eksempel på hvordan tullinger diskuterer. Ikke diskuter på denne måten. Hold skikkelig debatteknikk med velformulerte argumenter hvor du respekterer motstander.
Godt å høre. Ellers er du jo, uvanlig til deg å være, helt ute å kjøre.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Mine tanker:

- Jeg håper klubben kan komme til en avtale med Mount. Det ville vært utrolig trist å miste ham, og jeg er helt sikker på at det vil straffe seg langt utover overgangssummen vi får for ham dersom han selges til Liverpool eller Man Utd.
- Jeg håper Havertz selges. Han kommer aldri til å bli verken en spiss eller en indreløper, og jeg mener oppriktig at den klassiske tieren (som jeg synes Havertz faller inn under) er død i PL.
- Det samme angår egentlig Felix, han er ingen spiss og vi trenger ikke en tier. Vi skal absolutt ikke bruke over £ 100M på ham.
- I lys av dette er jeg MEGET skeptisk til at vi skal ha signert Nkunku. Han er heller ingen spiss, han er en tier. Legg til at han kommer fra BuLi, som ikke akkurat taler til vår fordel. Jeg mener vi må lete etter en vaskeekte spiss. Om det er Osimhen eller noe helt andre, det vet jeg ikke, men vi må ha en faktisk spiss og ikke en tier.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»